-
Rynek hipoteczny na rozdrożu
... , nawet za wszelką, nie do końca uświadomioną, cenę (Interesujące badania ankietowe, aczkolwiek metoda badawcza budzi zastrzeżenia, profilu potencjalnego nabywcy ... regulacja – ziemię pod budownictwo mieszkaniowe mają przekazać Agencja Nieruchomości Rolnych i Agencji Mienia Wojskowego w kolejności gminom, organizacjom pożytku publicznego i w końcu ...
-
NewsPoint: monitoring mediów od NetSprint
... , we współpracy z norweska firmą Opoint AS, system oferuje szereg narzędzi do badania treści publikowanych w Internecie. Użytkownik NewsPoint otrzymuje dostęp online do panelu ... zakupu. Aplikacja adresowana jest zarówno do klientów indywidualnych jak i pracowników agencji marketingowych i PR. Prezes NetSprint.pl, Artur Banach, zapytany o szansę ...
-
Monitoring mediów w polskich firmach
... . Respondenci monitorujący media wykorzystują tę działalność przede wszystkim do badania wizerunku firmy (39 proc.) i sprawdzenia, czy główne przesłanie informacji prasowej ... udział w badaniu robi to we własnym zakresie, a 4 proc. korzysta z usług agencji PR. Natomiast wyniki monitoringu mediów 74 proc. respondentów analizuje samodzielnie. Z ...
-
Polacy preferują polski alkohol
... i wina (9,0%). Badania wskazują też pewne zależności – np. częstotliwość wskazań wódki jako ulubionego napoju wzrasta wraz ze spadkiem poziomu wykształcenia respondentów. „Mimo pewnych różnic, najpopularniejsze kategorie napojów alkoholowych – piwa i wódki – trafiają do wszystkich grup społecznych” – mówi Tomasz Dziedzic z agencji badawczej PBS DGA ...
-
Keyloggery - jak działają i jak można je wykryć
... raportów, trojan został wykorzystany do uzyskania dostępu do informacji dotyczących agencji PR - Rani Rahav - których klientami byli między innymi Partner Communications (drugi ... cyberprzestępcy wykorzystywali je wyłącznie do zbierania osobistych informacji użytkownika. Według badania przeprowadzonego przez Johna Bambeneka, analityka SANS Institute, ...
-
Atrakcyjne regiony turystyczne w Polsce
... lubelskie. Dr Piotr Birski, badacz z firmy Synovate, komentując wyniki badania zwraca uwagę na to, że respondenci mając na uwadze atrakcyjność turystyczną ... Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w lutym 2007 roku przez Synovate na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki (PART). Respondentów zapytano, które miasto oraz województwo w ...
-
Praca w branży PR mało atrakcyjna?
... zarządzania. Ekspresowy rozwój branży to duża szansa, ale też – jak widać – spore wyzwanie dla kadry menedżerskiej” – komentuje wyniki badania Norbert Kilen, dyrektor strategiczny w agencji On Board PR. Trzy najczęściej wymieniane przez respondentów powody pozostania w obecnym miejscu pracy to: ciekawe wyzwania zawodowe (16 ...
-
Rekordowe inwestycje zagraniczne
... . Według badania Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, na decyzję zagranicznych firm o lokalizacji nowych inwestycji miały wpływ nie tylko dobra koniunktura gospodarcza i system zachęt inwestycyjnych, ale również dobra działalność PAIiIZ. Zdaniem większości przedstawicieli zachodnich firm badanych przez IBnGR, mocnymi stronami Agencji są przede ...
-
Wynagrodzenia pracowników w branży PR 2007
... 000 zł i więcej, wskazywało odpowiednio 6,2 i 4,4%. ankietowanych. Ryszard Solski, prezes agencji Sigma International Poland i wiceprzewodniczący Rady Związku Firm Public Relations, komentuje: „[...] Tendencje ... temu”. Na jakie podwyżki mogą liczyć PR-owcy? 28% respondentów badania otrzymało podwyżkę w ciągu ostatnich 3 miesięcy, a 34% od 7 do 12 ...
-
Branża PR w mediach XII 2007
... - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że większość (115) grudniowych przekazów o branży ... Helbin przytaczano 4 razy, a Grażyny Leji – 3. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji zwyciężyła Grupa Eskadra, która była wzmiankowana 12 razy i wyprzedziła ...
-
Tydzień 14/2008 (31.03-06.04.2008)
... analogiczny spadek tempa wzrostu PKB w Polsce (w 2007 wyniosło ono 6,5%). Według Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych wartość planowanych inwestycji zagranicznych w Polsce może w ... realizowane w jak najkrótszym czasie w oparciu o rachunek ekonomiczny... ...Badania oraz rozwój i skuteczne stosowanie efektów tych prac w tworzeniu ...
-
Branża PR w mediach IV 2008
... głównie działań promocyjnych różnych miejscowości. Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (210) kwietniowych przekazów o ... Praw Dziecka Ewy Sowińskiej. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji zwyciężyła Grupa Eskadra PR, która była wzmiankowana 8 razy i wyprzedziła: Agencję ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... świadomość w grupie odbiorców usług merchandisingu oznacza również większe wymagania wobec agencji. Klienci oczekują od firm merchandisingowych coraz szerszego wachlarza usług. ... na rzecz rzetelnego informowania o branży. Pomocne w tych działaniach mogą okazać się badania, które niektóre firmy wykonują na potrzeby swoje i swoich klientów (np. „Badanie ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2007
... Wabco), które mają najwyższą wartość dodaną. Potrzeby branży motoryzacyjnej Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Keralla Research na zlecenie firmy Work Service, 9 na 10 ... współpracę z agencjami zatrudnienia. Tam, gdzie nie korzysta się z usług agencji formą pozyskiwania ludzi do pracy są tradycyjne metody: ogłoszenia w lokalnych ...
-
Energetyka jądrowa bardziej opłacalna
... każdej gospodarki energii. Na całym świecie prowadzone są liczne projekty i badania dotyczące wykorzystania odnawialnych źródeł energii takich, jak wiatr, ... gazu, również skłaniają się do inwestowania w energetyką nuklearną. Zdaniem ekspertów Państwowej Agencji Atomistyki, uruchomienie w Polsce takiej elektrowni jest koniecznością i powinno ...
-
Walne zgromadzenie a prawa akcjonariuszy
... obowiązane zamieszczać ogłoszenia na swoich stronach internetowych oraz za pośrednictwem agencji informacyjnych. Inwestorzy (również prywatnych spółek akcyjnych) posiadający do 5 proc. ... spółek akcyjnych i spółek z ograniczoną odpowiedzialnością przez zwolnienie z obowiązku badania przez biegłego planu połączenia i podziału, jeżeli wyrażą na to ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... uwagi poświęciły też zagadnieniom lobbingu (25). Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (282) wrześniowych przekazów o branży PR miała ... wzmiankowano w analizowanych publikacjach 76 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż suma ...
-
Węgiel a potrzeby energetyczne świata
... "czarnego" wystarczą na zdecydowanie dłużej. Według najbardziej ostrożnych szacunków Międzynarodowej Agencji Energetycznej (International Energy Agency), przy obecnym tempie wydobycia potwierdzonych zasobów ... społeczeństwa - mówi Tad Szwedzicki z AusWestbPty Ltd w Perth. Ostatnio prowadził badania nad przyczynami fi aska lub powodzenia w lokalizacji ...
-
Branża PR w mediach 2008
... to jednak nie zawsze pojęcie to było definiowane w prawidłowy sposób. „Wyniki badania PRoto pokazują, że tematyka public relations jest coraz bardziej obecna w polskich ... cytowanych w kontekście public relations w 2008 roku znaleźli się zarówno przedstawiciele agencji PR, jak i niezależni eksperci, a także przedstawiciele instytucji publicznych. Osobą ...
-
Rynki finansowe 20.04-24.04.09
... (oczekiwania są mocno stonowane) i przede wszystkim na "opinię z badania" amerykańskich banków - te czynniki mogły powstrzymywać inwestorów przed zakupami. Jednak na koniec ... Europejskiej dobiegają końca prace nad nowymi, bardziej rygorystycznymi wytycznymi funkcjonowania agencji ratingowych, a tymczasem Moody's oraz Standard & Poor's przestrzegły ...
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
... reklam klikanych po południu i wieczorem” - tłumaczy Błażej Miernikiewicz, prezes agencji interaktywnej Artefakt. “Część użytkowników korzysta z Internetu w pracy do ... .” Uwaga poświęcana reklamom zależna jest również od rodzaju aktywności w sieci. Badania pokazują, że większość respondentów zwraca większą uwagę na reklamy podczas dokonywania ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... materiałem mogą być in- formacje zakupione na swoje potrzeby od agencji badawczej - dostarczą dokładnie tej wiedzy, której oczekujemy - szczególnie na temat ... ustanawiają nowe wzorce do naśladowania przez innych. Warto uwierzyć, że jeśli badania i cała analiza marketingowa została przeprowadzona nader skrupulatnie, to rozwiązania unikatowe mogą ...
-
Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy
... marki jest stworzenie logotypu. Wykonanie takiego projektu warto zlecić wyspecjalizowanej agencji reklamowej, która posiada doświadczenie w tego typu projektach, przeprowadzi wywiad ze ... najbardziej zbliżona do naszej marki nie musimy się na to decydować. Najnowsze badania donoszą, iż internauci zapamiętują stronę www w sytuacji, gdy po prostu często ...
-
Umowa z deweloperem: dobrze się zastanów
... bardziej sformalizowane (sprawdzenie spółki w KRS i Rejestrze Dłużników), możemy sięgnąć po tradycyjne formy badania renomy. Popytajmy znajomych, przejedźmy się na inne osiedla już wybudowane przez tego dewelopera. Jeżeli korzystamy z usług agencji nieruchomości lub firm doradztwa kredytowego, warto poprosić także o opinię w tym miejscu, czy ...
-
PIT-40 - ile będzie kosztował firmy?
... mogą sięgać aż do 40 % kwoty wpłacanego podatku. Wg najbardziej znanego badania z 2004 r. (Raport Komisji Europejskiej Taxation Papers, European Tax Survey, Working paper ... być rozliczani, np. ulgi na dzieci etc. Pomimo wyłączenia z projektowanej regulacji agencji pracy tymczasowej nadal mogą wystąpić sytuacje, w których dla jednego pracownika ...
-
Stress test nie pomógł bankom
... głębiej niż powierzchowne komunikaty agencji prasowych, okaże się, że cały ten test ma śladową wartość poznawczą, żeby nie powiedzieć, że został skonstruowany pod odpowiednią, wygodną dla amerykańskiego rządu tezę. Wąskie grono testowanych Zacznijmy od tego, że do badania wybrano tylko 19 banków ...
-
Nowe oferty pracy XI 2009
... ale w znacznie mniejszej skali niż w wielu państwach UE. Rekordowo wysoki okazał się też współczynnik zatrudnienia. Badania wskazują zaś na rosnący optymizm polskich przedsiębiorców, co może w najbliższej przyszłości przełożyć się na decyzje ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Rynek pocztowy a interesy konsumentów
... Infolinii Konsumenckiej dotyczy opóźnień w doręczaniu przesyłek. Potwierdzają to wyniki badania terminowości doręczeń przeprowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej w okresie 11 ... reklamacji, dostępności czasowej do świadczonych usług, funkcjonowania agencji pocztowych; bezpośrednią pomoc konsumentom – przejrzysta strona internetowa ...
-
E-marketing coraz popularniejszy
... 10. badanych zamierza zwiększyć swój budżet marketingowy w nadchodzącym roku. Badania StrongMail wykazują duże zainteresowanie realizacją strategii marketingowych ... na formy rozliczane za kliknięcie (CPC), a szczególnie wyszukiwarki" – komentuje Błażej Miernikiewicz, prezes agencji marketingu internetowego Artefakt.pl. Prognozy dla polskiej branży są ...
-
Krakowski Park LifeScience otwarty
... . Nowe laboratoria w projektowanych obiektach Parku LifeScience uzyskały wsparcie finansowe Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, gdzie wartość umowy o dofinansowanie i realizację ... a potrzebują badań do rozwoju swoich projektów, będą mogły wykonywać badania, płacąc tylko za czas pracy laborantów i wykorzystanie sprzętu - dodaje Michałowski. ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... wynika ze wstępnych wniosków z analizy rynkowej, jaką realizujemy w ramach badania Kondycja Marketingu 2009 w polskich przedsiębiorstwach. Niemniej sam marketing to ... naszej marce, a poźniej konsekwentne i spójne zarządzanie nią wymaga zaangażowania marketera, agencji reklamowej i media plannera. Historie w polskiej reklamie trafiają się niezwykle ...
-
Bezpieczne surfowanie
... powinni zwrócić uwagę wszyscy użytkownicy komputerów i Internetu - ostrzega Kaspersky Lab. Według badania przeprowadzonego przez Microsoft, od czerwca 2010 roku Europejczycy będą spędzać więcej czasu w ... szczególnie popularne są maile pochodzące rzekomo od największych internetowych agencji podróży, takich jak Opodo czy Expedia. Do takich maili ...
-
Nowe oferty pracy II 2010
... mniej wprawdzie niż w okresie prosperity dwa-trzy lata temu, lecz symptomów poważnego kryzysu nie ma. Badania wskazują, że polscy przedsiębiorcy deklarują ostrożny optymizm, chociaż prognozy dotyczące zatrudnienia są bardzo wstrzemięźliwe ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
... branży marketingu trudno znaleźć osobę, która - czy to jako przedstawiciel agencji marketingowej, czy też osoba odpowiedzialna za marketing w organizacji - na ... naszego budżetu zainwestować w słuchanie - zwrotny kanał informacji od klienta (badania marketingowe, ePR, budowanie i rozwój społeczności wokół marki). Dodatkowo ciągle musimy pamiętać ...
-
Nowe oferty pracy IV 2010
... , ale sytuacja systematycznie się poprawia. Kwietniowy spadek bezrobocia był wyższy niż oczekiwania analityków, badania wskazują na utrzymujący się optymizm przedsiębiorców, który – o ile nie dojdzie do jakiś nadzwyczajnych zdarzeń w ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...