-
Branża PR w mediach 2008
... to jednak nie zawsze pojęcie to było definiowane w prawidłowy sposób. „Wyniki badania PRoto pokazują, że tematyka public relations jest coraz bardziej obecna w polskich ... cytowanych w kontekście public relations w 2008 roku znaleźli się zarówno przedstawiciele agencji PR, jak i niezależni eksperci, a także przedstawiciele instytucji publicznych. Osobą ...
-
Rynki finansowe 20.04-24.04.09
... (oczekiwania są mocno stonowane) i przede wszystkim na "opinię z badania" amerykańskich banków - te czynniki mogły powstrzymywać inwestorów przed zakupami. Jednak na koniec ... Europejskiej dobiegają końca prace nad nowymi, bardziej rygorystycznymi wytycznymi funkcjonowania agencji ratingowych, a tymczasem Moody's oraz Standard & Poor's przestrzegły ...
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
... reklam klikanych po południu i wieczorem” - tłumaczy Błażej Miernikiewicz, prezes agencji interaktywnej Artefakt. “Część użytkowników korzysta z Internetu w pracy do ... .” Uwaga poświęcana reklamom zależna jest również od rodzaju aktywności w sieci. Badania pokazują, że większość respondentów zwraca większą uwagę na reklamy podczas dokonywania ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... materiałem mogą być in- formacje zakupione na swoje potrzeby od agencji badawczej - dostarczą dokładnie tej wiedzy, której oczekujemy - szczególnie na temat ... ustanawiają nowe wzorce do naśladowania przez innych. Warto uwierzyć, że jeśli badania i cała analiza marketingowa została przeprowadzona nader skrupulatnie, to rozwiązania unikatowe mogą ...
-
Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy
... marki jest stworzenie logotypu. Wykonanie takiego projektu warto zlecić wyspecjalizowanej agencji reklamowej, która posiada doświadczenie w tego typu projektach, przeprowadzi wywiad ze ... najbardziej zbliżona do naszej marki nie musimy się na to decydować. Najnowsze badania donoszą, iż internauci zapamiętują stronę www w sytuacji, gdy po prostu często ...
-
Umowa z deweloperem: dobrze się zastanów
... bardziej sformalizowane (sprawdzenie spółki w KRS i Rejestrze Dłużników), możemy sięgnąć po tradycyjne formy badania renomy. Popytajmy znajomych, przejedźmy się na inne osiedla już wybudowane przez tego dewelopera. Jeżeli korzystamy z usług agencji nieruchomości lub firm doradztwa kredytowego, warto poprosić także o opinię w tym miejscu, czy ...
-
PIT-40 - ile będzie kosztował firmy?
... mogą sięgać aż do 40 % kwoty wpłacanego podatku. Wg najbardziej znanego badania z 2004 r. (Raport Komisji Europejskiej Taxation Papers, European Tax Survey, Working paper ... być rozliczani, np. ulgi na dzieci etc. Pomimo wyłączenia z projektowanej regulacji agencji pracy tymczasowej nadal mogą wystąpić sytuacje, w których dla jednego pracownika ...
-
Stress test nie pomógł bankom
... głębiej niż powierzchowne komunikaty agencji prasowych, okaże się, że cały ten test ma śladową wartość poznawczą, żeby nie powiedzieć, że został skonstruowany pod odpowiednią, wygodną dla amerykańskiego rządu tezę. Wąskie grono testowanych Zacznijmy od tego, że do badania wybrano tylko 19 banków ...
-
Nowe oferty pracy XI 2009
... ale w znacznie mniejszej skali niż w wielu państwach UE. Rekordowo wysoki okazał się też współczynnik zatrudnienia. Badania wskazują zaś na rosnący optymizm polskich przedsiębiorców, co może w najbliższej przyszłości przełożyć się na decyzje ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Rynek pocztowy a interesy konsumentów
... Infolinii Konsumenckiej dotyczy opóźnień w doręczaniu przesyłek. Potwierdzają to wyniki badania terminowości doręczeń przeprowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej w okresie 11 ... reklamacji, dostępności czasowej do świadczonych usług, funkcjonowania agencji pocztowych; bezpośrednią pomoc konsumentom – przejrzysta strona internetowa ...
-
E-marketing coraz popularniejszy
... 10. badanych zamierza zwiększyć swój budżet marketingowy w nadchodzącym roku. Badania StrongMail wykazują duże zainteresowanie realizacją strategii marketingowych ... na formy rozliczane za kliknięcie (CPC), a szczególnie wyszukiwarki" – komentuje Błażej Miernikiewicz, prezes agencji marketingu internetowego Artefakt.pl. Prognozy dla polskiej branży są ...
-
Krakowski Park LifeScience otwarty
... . Nowe laboratoria w projektowanych obiektach Parku LifeScience uzyskały wsparcie finansowe Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, gdzie wartość umowy o dofinansowanie i realizację ... a potrzebują badań do rozwoju swoich projektów, będą mogły wykonywać badania, płacąc tylko za czas pracy laborantów i wykorzystanie sprzętu - dodaje Michałowski. ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... wynika ze wstępnych wniosków z analizy rynkowej, jaką realizujemy w ramach badania Kondycja Marketingu 2009 w polskich przedsiębiorstwach. Niemniej sam marketing to ... naszej marce, a poźniej konsekwentne i spójne zarządzanie nią wymaga zaangażowania marketera, agencji reklamowej i media plannera. Historie w polskiej reklamie trafiają się niezwykle ...
-
Bezpieczne surfowanie
... powinni zwrócić uwagę wszyscy użytkownicy komputerów i Internetu - ostrzega Kaspersky Lab. Według badania przeprowadzonego przez Microsoft, od czerwca 2010 roku Europejczycy będą spędzać więcej czasu w ... szczególnie popularne są maile pochodzące rzekomo od największych internetowych agencji podróży, takich jak Opodo czy Expedia. Do takich maili ...
-
Nowe oferty pracy II 2010
... mniej wprawdzie niż w okresie prosperity dwa-trzy lata temu, lecz symptomów poważnego kryzysu nie ma. Badania wskazują, że polscy przedsiębiorcy deklarują ostrożny optymizm, chociaż prognozy dotyczące zatrudnienia są bardzo wstrzemięźliwe ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
... branży marketingu trudno znaleźć osobę, która - czy to jako przedstawiciel agencji marketingowej, czy też osoba odpowiedzialna za marketing w organizacji - na ... naszego budżetu zainwestować w słuchanie - zwrotny kanał informacji od klienta (badania marketingowe, ePR, budowanie i rozwój społeczności wokół marki). Dodatkowo ciągle musimy pamiętać ...
-
Nowe oferty pracy IV 2010
... , ale sytuacja systematycznie się poprawia. Kwietniowy spadek bezrobocia był wyższy niż oczekiwania analityków, badania wskazują na utrzymujący się optymizm przedsiębiorców, który – o ile nie dojdzie do jakiś nadzwyczajnych zdarzeń w ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Pozyskiwanie energii a ochrona środowiska
... w walce o zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych. Według Agencji Ochrony Środowiska zaorywanie ziem pod uprawy roślin energetycznych przyczyni się do większej produkcji CO2 do roku 2030 niż spalanie paliw kopalnych, jeżeli nie będzie prowadzone w sposób zrównoważony. Badania wykazały, że najbardziej przyjazne środowisku jest wykorzystywanie ...
-
Rachunki domowe: uwaga na okienka kasowe
... uważnie przygląda się temu rynkowi. W 2010 roku powstał Raport z badania konkurencji na rynku pośredników opłat gotówkowych. Badaniem UOKiK objęto przedsiębiorców ... opłacony dopiero wówczas, gdy przelew trafi na konto wierzyciela; powierzając agencji finansowej przekazanie pieniędzy wystawcy rachunku, konsumenci robią to na własną odpowiedzialność. ...
-
Nowa era innowacji
... tylko epizodyczna i doraźna (kiedy ktoś z najwyższego kierownictwa zleca przeprowadzenie specjalnego badania, powiedzmy, wpływu cen ropy naftowej na strukturę zakupów) lub okresowa ... do Disneylandu lub do parku narodowego Yellowstone. Powinno to pozwolić agencji lotniczej na odnotowanie tego przypadku jako wyjątkowego wydarzenia i zaproponowanie opcji ...
-
Wyniki spółek w centrum uwagi
... wielkich niemieckich instytucjach, które mogą nie przejść pomyślnie stress testu (do grona Deutsche Postbank i Commerzbanku, dołączyła wg agencji Bloomberg bank Hypo Real Estate). Wyniki tego badania poznamy w piątek i wówczas będzie można zweryfikować prawdziwość tych informacji, a na razie warto przyglądać się np. bardziej ...
-
Nowe oferty pracy VI 2010
... ugaszony i – zdaniem wielu ekspertów – może jeszcze całej Europie sprawić wiele przykrych niespodzianek. „Jak wskazują badania, rośnie liczba firm deklarujących wzrost zatrudnienia w najbliższym półroczu. Co czwarta firma przed końcem roku ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Telepraca a macierzyństwo
... pozwala być blisko dziecka i cieszyć się macierzyństwem. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Instytut Badawczy MillwardBrown SMG/KRC w ramach kampanii „Mama w ... pracy w przedsiębiorstwach" to usługa realizowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu „Ogólnopolski ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... emeryci, ale również ludzie prowadzący aktywny tryb życia i coraz częściej osoby aktywne zawodowo. Badania dowodzą, że grupa 60+ zyskuje na znaczeniu nie tylko ze względu na starzenie ... mówią, że starzy są głupi, a starzy wiedzą, że młodzi są głupi”. Większość młodych pracowników agencji reklamowych musi zmierzyć się z tym stereotypem już teraz. ...
-
Sukces akcji "Internetowa Rewolucja"
... na tym tle wypadły np. Katowice, gdzie duża jest aktywność lokalnych agencji pomagających przedsiębiorcom rozwinąć obecność online. Jest to więc przykład, jak ... zupełnie nie istnieje w sieci. Powtórzone przez organizatorów Internetowej Rewolucji po roku badania, zrealizowane przez Millward Brown SMG/KRC, pokazują co prawda, że polskie firmy coraz ...
-
Produkty bankowe wybierane z rozmysłem
... finansowym, a także handlu elektronicznego”, zauważa Tomasz Kozarzewski, prezes agencji mediowej Sales&More. Klienci zawierający transakcje online często podkreślają, że ceny i ... pochodzić od źle poinformowanego użytkownika”, dodaje. Potwierdzają to badania. Wysoki odsetek wyszukiwań konkretnej marki oznacza intensywną nawigację poprzez przeglądarkę ...
-
Obligacje Portugalii i Belgii w centrum uwagi
... inwestorów nie była jednak entuzjastyczna - Shanghai Composite wzrósł o 0,1 proc., a Hang Seng o 0,3 proc., ponieważ z badania wynikało także, że rośnie ryzyko wzrostu cen produkcji, zatem ... z perspektywą negatywną. Rentowność zbliża się do 6 proc., więc działanie agencji może zostać przez rynki zignorowane (jako spóźnione). Natomiast spadają także ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... konsumentów. Z tej perspektywy dotarcie do takich osób staje się dla marketerów i agencji szczególnie kuszące. Liderzy opinii a kategoria produktowa Warto pamiętać, że dany ... która polega na zaproszeniu liderów opinii do rzeczywistego lub wirtualnego badania produktu lub elementów jego marketingowego otoczenia. Ten mechanizm szczególnie podkreśla ...
-
Inwestycje w kadry nie są w modzie
Aż 56 proc. pracodawców nie podnosi kwalifikacji swoich pracowników - wynika z najnowszego badania Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Pracodawcy zdają się nie dostrzegać, że podnoszenie kwalifikacji pracowników zwiększa poziom innowacyjności oraz konkurencyjność przedsiębiorstw. Tylko 40 proc. ...
-
Jaki był rynek pracy w 2010?
... interesowały się tematami z tego obszaru”, mówi Aleksandra Ślifirska, dyrektor agencji Kobold Public Relations. Wśród najchętniej podejmowanych przez media i komentowanych przez ... Do najbardziej poczytnych informacji prasowych dotyczących rynku pracy przekazywanych mediom należały badania na temat korzystania przez Polaków z „lewego“ L4 oraz ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... tworzenia kolorowych, ruchliwych i znienawidzonych przez internautów reklam on-line. Rzeczywiście, badania wciąż potwierdzają, że reklamy w Internecie budzą irytację odbiorców jako ... przedsięwzięciom kulturalnym, strony typu portfolio osób prywatnych oraz firm, zwłaszcza agencji kreatywnych itp.). Choć trzeba przyznać, że w tworzeniu atrakcyjnych ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... marki podnosiły swoją wartość szybciej – o 30%”. Inne ważne ustalenia tegorocznego badania, opisane w raporcie: Co piąta marka pochodzi z BRIC: W tym roku 19 marek ... badaniach na temat finansowych i ogólnobiznesowych wyników każdej ze spółek (dane z agencji Bloomberg i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w generowaniu ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... przypada niemal połowa łącznej wartości wszystkich uczestników rankingu. Inne ważne wyniki badania dotyczące rankingu marek technologicznych: Fenomen sieci społecznościowych – Po raz pierwszy w ... na temat finansowych i ogólnobiznesowych wyników każdej ze spółek (dane z agencji Bloomberg i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w ...
-
Zaciągnięcie kredytu nie dla mikrofirmy
... 80 proc. opiera na własnych zasobach finansowych bieżącą działalność. Tak wynika z badania ankietowego przeprowadzonego wśród osób, które odwiedziły siedzibę oddziałów Tax Care ... do banku. Ale winne są nie tylko banki. Z raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która także badała strategie finansowania przedsiębiorstw (wyniki badań PARP ...
-
Shopping clubs przyszłością e-handlu?
... com. Ta forma sprzedaży istnieje w Europie dopiero od kilkunastu miesięcy, a jak pokazują badania kluby takie jak niemiecki Brands4Friends, angielski LineaFashion czy międzynarodowy BuyVIP w ... biznes oparty na nadprodukcji ma wielki potencjał" – mówi Piotr Krawiec z agencji Praktycy.com. - Zwłaszcza, jeśli wbije się w niszę rynkową – dodaje. Limango ...