-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Reklama zewnętrzna oraz kino rosły w tempie blisko trzydziestoprocentowym. Reklama wideo, obejmująca od najnowszej edycji ... 4,8 mln zł (dynamika -2,7proc.). Liderami wydatków w tym sektorze są: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Lidl (w kategorii materiałów budowlanych) i Andreas Stihl. Udział ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... wizerunkowe i e-commerce napędzają 10% roczny wzrost wydatków na reklamę digital Reklama w kanale digital stanowiła 55% światowych wydatków na reklamę sprzętu AGD w 2020, ... to Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i USA, które łącznie odpowiadają za 74% całkowitych globalnych wydatków ...
-
Marketing telefoniczny a reklama SMS
... 53%. W następnej kolejności znajduje się kategoria ubrania/moda - 38% oraz restauracje - 37%. Reklama restauracji i żywności osiągnęła również najwyższy poziom, jeśli chodzi o odpowiedź klientów. Zareagowało ... internetowych w telefonach komórkowych (w stosunku do całkowitej liczby posiadaczy telefonów) z pośród 5 krajów Europejskich (Wielka Brytania, ...
-
Pokolenie Y a tradycyjna reklama
... , którzy czują się obywatelami Europy, wielkiego kraju bez granic, optymiści, otwarci na świat, nieobawiający się o swoją przyszłość. A najważniejsze – to naprawdę wielka grupa ludzi, którzy absolutnie ponad wszystko cenią swoją niezależność i indywidualność. Oni nie chcą i nie muszą się zmieniać, to cały świat ...
-
Biura podróży a reklama radiowa
... . W Triadzie radio bardzo często włączane jest do media planów kampanii akcji specjalnych, np. ofert z okazji Dnia Kobiet, świąt, czy promocji "Wielka Niedziela", bo to medium daje możliwość błyskawicznego reagowania. Emisja może nastąpić już dzień czy dwa od zlecenia kampanii. To może ...
-
Reklama wielką czy małą literą?
... też analizuje i ocenia ofertę firmy. Ponieważ liczy się tu czas, zalecane jest pisanie nagłówków literami jak w zdaniu (czyli pierwsza litera wielka, a reszta małe), aby zachęcić potencjalnego klienta do zapoznania się z treścią serwisu. Slogan i tekst reklamy dużymi literami – za i przeciw Kiedy warto ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... wzrost reklamy internetowej (średniorocznie tempo ponad 15%). Przewidujemy, że w 2018 r. reklama telewizyjna utraci swoją dotychczasową dominującą pozycję na rzecz reklamy ... Największym rynkiem gier w segmencie konsol pozostają Stany Zjednoczone, natomiast w 2014 r. Wielka Brytania wyprzedzi Japonię i zastąpi ją na drugim miejscu. „Debiut konsol ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... ścieżce zakupowej. Zenith prognozuje, że reklama w mediach społecznościowych wzrośnie w ... Wielka Brytania, których wkład wynosi po 6%. Po bardzo trudnym ubiegłym roku, rynek reklamowy odczuwa pozytywne ożywienie, dzięki czemu tegoroczne wydatki przekroczą nawet poziom z 2019 roku" - powiedział Jonathan Barnard, Head of Forecasting w Zenith. „Reklama ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... Czynnikiem, który napędza sprzedaż w sklepach internetowych jest oczywiście reklama. W tej kategorii również przoduje Wielka Brytania, gdzie wydatki na promocję w sieci sięgają 8,5 mld ... ubiegłym roku wzrosły one o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... największym na świecie rynkiem telewizyjnym, zaraz po Ameryce Północnej. Ponad połowę przychodów generują 3 kraje - Wielka Brytania, Francja oraz Niemcy. Największe spadki przychodów 3 obszary zanotowały poważne spadki - muzyka, reklama oraz gazety i czasopisma. Przychody z tradycyjnych metod sprzedaży na rynku muzycznym spadły w ciągu ostatnich ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... . Wzrost będzie dwucyfrowy, a napędzać będą go przede wszystkim reklama precyzyjna oraz reklama efektywnościowa. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak będą kształtować się ... , Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Polska, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i USA, które łącznie odpowiadają za 74% całkowitych globalnych wydatków na ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... czemu w tym roku Amazon jest najpopularniejszą platformą reklamową wśród konsumentów. Reklama w Amazon jest również najbardziej preferowana lokalnie na czterech rynkach: w Niemczech, we Włoszech ... , Niemcy, Nowa Zelandia, Polska, RPA, Rumunia, Słowacja, Tajwan, USA, Wielka Brytania, Wietnam i Włochy). Badanie Media Reactions pozwala uzyskać wiedzę o ...
-
Kary UOKiK jedynie na papierze
... do końca dopiero po sześciu latach od wydania pierwszej decyzji przez UOKiK - sąd dopiero w zeszłym roku stwierdził w prawomocnym wyroku, iż reklama miała na celu obejście prawa.
-
UOKiK: uwaga na fałszywe promocje i obniżki cen
... oferta? Przedsiębiorcy wiedzą, że dla wielu konsumentów to wielka okazja i starają się wykorzystać - często nieuczciwie. Co trzeci produkt objęty akcją ... produktu w ramach promocji zostały zwiększone przy utrzymaniu dotychczasowej ceny. Przykładem może być reklama na opakowaniu płynu do mycia szyb sugerująca, że 250 ml konsument dostaje w prezencie, ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... „Finansowy Barometr ING” zostało zrealizowane w kwietniu i maju 2013 r. na grupie 11,724 respondentów w 12 krajach (Polska, Austria, Francja, Włochy, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg, Holandia, Hiszpania, Niemcy, Turcja, Rumunia). Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Grupy ING przez IPSOS. Badanie zostało zrealizowane metodą ...
-
Urokliwe Audi A7 Sportback 3.0 TDI S tronic quattro
... fanów dynamicznej jazdy. Są świetnie wyprofilowane, dlatego nie ma mowy o bezwładnym wypadaniu podczas gwałtownych zmian toru jazdy. Zabrzmi to jak reklama koszul w kratę, ale rzeczywiście pasują „do każdego ciała”, bez warunku na jego kształt czy wagę. Co równie istotne, ich zakres ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... zł). Kuszenie smakami Analizując ostatnie kwartały 2014 r., Biedronka i Lidl prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając niebagatelne kwoty. Tym razem najdroższa reklama I kwartału 2015 nie należała jednak do żadnej z tych sieci handlowych. Gdy dwóch się biło, tam skorzystało … Intermarche. Sieć wydała na ...
-
Zakupy za granicą: brytyjskie firmy najmniej uczciwe?
E-commerce gna do przodu. Światowe wydatki na zakupy przez internet liczone są już w setkach miliardów dolarów. Więcej kupujących to również więcej reklamacji. O ile te krajowe nie przysparzają problemów, o tyle już spór z zagranicznym przedsiębiorcą może być trudniejszy. Problemy nie są odosobnione. W minionym roku z siecią Europejskich Centrów ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... reklama w Polsce (42,%) jest blokowana przez internautów - wynika z raportu OnAudience.com. Ten wynik plasuje internautów ... sci-fi. Czytaj także: - Niechciane reklamy? Zostań Robinsonem - Blokowanie reklam: Polacy dobrze wiedzą, jak to robić Wielka Brytania Na wyspach, gdzie według OnAudience.com blokuje się prawie 39 proc. emitowanych reklam, portal ...
-
Miliard złotych wsparcia w rękach podatników - warto przekazać 1%
... robią różne organizacje niosące pomoc tam, gdzie brakuje jej choćby ze strony państwa. Piotr Juszczyk, Główny Doradca Podatkowy w firmie inFakt REKLAMA Przekaż 1,5% podatku Fundacji Dr Clown i spraw, by mali pacjenci znów poczuli radość! Pobyt w szpitalu to bardzo trudne doświadczenie dla dziecka ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... Holandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania Ten region obejmuje pozostałe kraje Europy Zachodniej ... podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 18% w 2012 do 23 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... , Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania Oznaki ożywienia gospodarczego w strefie euro zachęciły reklamodawców do zwiększenia ... a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... ,6% CAGR). To ciągle niewiele w porównaniu z prognozami dla krajów Europy Zachodniej, takich jak np. Wielka Brytania (550 mln USD), Niemcy (408 mln USD) czy Austria ( ... do Internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... napojów spirytusowych, można zaobserwować także w takich krajach UE jak Niemcy, Wielka Brytania i Włochy. Wartość dodana w poszczególnych sektorach Określono także znaczenie ... norm produkcji, głównymi elementami podlegającymi regulacji w UE są ceny, dostępność oraz reklama i marketing. Ze względu na dużą różnorodność modeli konsumpcji alkoholu w ...
-
Spam 2012
... reklamodawcy liczą na co najmniej jedno kliknięcie, legalna reklama może być znacznie tańsza niż reklama za pośrednictwem spamu. Na podstawie wyników badań kilku ... państwa, w których zidentyfikowano najwięcej stron phishingowych (Stany Zjednoczone, Niemcy oraz Wielka Brytania) to jednocześnie trzy państwa otrzymujące najwięcej wiadomości e-mail ze ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie ... Francja, Holandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania Ten region obejmuje pozostałe kraje Europy Zachodniej oraz Środkowej ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... porównaniu z prognozami dla krajów Europy Zachodniej, takich jak np. Niemcy (526 mln USD), Wielka Brytania (484 mln USD) czy Włochy (232 mln USD). „W ... czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... , Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania Ten region obejmuje pozostałe kraje Europy ... reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5 razy szybciej niż „tradycyjna” reklama ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania Niedawne oznaki ożywienia gospodarczego w strefie euro zachęciły ... reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2016 roku. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 6 razy szybciej niż reklama ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... Niemcy, Australia i Korea Południowa. Trzy kraje spadną w rankingu największych rynków: Wielka Brytania na 6 pozycję, Francja – na 9, a Kanada wypadnie z pierwszej ... mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... są: Unia Europejska, Andreas Stihl (ogrodnictwo, rolnictwo, hodowla) oraz Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. KANAŁY KOMUNIKACJI Dla przypomnienia, w poprzedniej edycji ... z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... ? Jaki procent wydatków na reklamę alkoholu pochłonie reklama cyfrowa? Doniesienia raportu Zenith dotyczą reklamy wszystkich rodzajów ... reklama alkoholu przekroczy szczyt sprzed pandemii aż do 2023 roku, kiedy to osiągnie wartość 7,7 mld USD. Europa Zachodnia odnotuje najszybsze ożywienie po gwałtownym spadku Zenith prognozuje, że Hiszpania, Wielka ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... pod względem oddziaływania na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia reklamy on-line, nie ... edycji wzięło udział prawie 13 000 respondentów, reprezentujących siedem największych gospodarek świata (USA, Wielka Brytania, Brazylia, ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... dochodów, w połączeniu z nadrabiającą zaległości ekspansją słabo rozwiniętego rynku reklamowego: reklama stanowi zaledwie 0,3% PKB Indii, czyli mniej niż połowę globalnej średniej, ... Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i USA, które łącznie odpowiadają za 73% całkowitych globalnych ...
-
Markowe wydarzenia
... reklama, PR etc. Osobowość musi być komunikowana przez wszelkie możliwe środki - zarówno personel, jak i reklamę, internet czy działania PR. Firma musi kreować permanentny dialog ze swoimi konsumentami5. Stąd tak wielka ... Education, www.case.org 9 J. Thomas Russel, W. Ronald Lane, Reklama wg Ottona Kleppnera, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2000, s. ...
Tematy:


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem