-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... AppKit mogą zostać wykorzystane do pozyskania nowych użytkowników mobilnych aplikacji, przeniesienia ruchu ze strony mobilnej do aplikacji lub do emisji mocno spersonalizowanych reklam jej aktualnym użytkownikom. A jest o co walczyć – aplikacje mobilne dostarczają nawet o 70 proc. wyższej konwersji w zakresie ilości wyświetleń reklamy oraz ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... wszystkie możliwości takich programów jak właśnie Macromedia Flash. Na internetowy boom reklam multimedialnych przyjdzie nam jednak jeszcze chwilkę poczekać, szczególnie w Polsce, gdzie rynek ... Jedynym nowum mogą okazać się adaptacje telewizyjnych reklamówek na potrzeby emisji w sieci (do 500 kB). Jakie będzie znaczenie reklamy on-line? Liczę na to, ...
Tematy: -
Etyka w reklamie
... przekazu komercyjnego wprowadzającego w błąd. Coraz częściej jednak pojawiają się sprawy reklam sprzecznych z dobrymi obyczajami. Okazją do debaty w redakcji „Rzeczpospolitej” były ... ponadto, że aż 52% badanych nie zgadza się na wprowadzenie zakazu emisji reklamy Media Markt. Podobne wyniki uzyskano również w badaniu przeprowadzonym przez TNS ...
-
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
... na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor, w IV kwartale 2011 r. najwięcej emisji, w całkowitej liczbie emisji badanych kampanii, zanotowano w branżach: telekomunikacyjnej (21,7 proc.), finansowej (19,8 proc.) oraz media, książki, CD i DVD (12,5 proc.). Dla ...
-
Reklama telewizyjna nadal działa
... i reklam. Już teraz życie z wieloma ekranami sprawia, że ponad połowa badanych kontynuuje dialog z marką na drugim ekranie po zakończeniu emisji reklamy ... Przyszłość jest spersonalizowana 80% ankietowanych konsumentów z krajów CEEMEA chciałoby mieć możliwość pomijania reklam w celu dotarcia do tych, które ich najbardziej interesują. W Polsce jest to ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... - widzów, którzy jak sam przyznał darzą go sympatią dzięki emisji w TVP konkursów skoków narciarskich. W taki sam sposób instytucje finansowe chcą podbić serca ... zarobiło na reklamach 4,4 mln zł. W prasie zaś prym wiodła Rzeczpospolita, która pozyskała z reklam ok. 1,8 mln złotych. Pożyczki wciąż na topie Najchętniej reklamowanym produktem w całym I ...
-
Kryptowaluty nie zareklamujesz w Google
... Choć to bardzo mały odsetek całości reklam, internetowy gigant w samym tylko zeszłym roku usunął 130 milionów reklam, które wykorzystywane były przez hakerów do ... Bloomberg, licencja pozwala firmie z San Francisco na dostarczanie usług płatności oraz emisji pieniądza elektronicznego na terenie Wielkiej Brytanii oraz 20 krajów Unii Europejskiej. Jak ...
-
Dieselgate - 120 mln zł kary od UOKiK
... , Seat i Skoda produkowanych po 2008 r. stosowane było oprogramowanie do sterowania silnikiem EA 189 EU 5. W warunkach testowych pozwalało ono zaniżać wartość emisji tlenków azotu. Podczas normalnej jazdy była ona wyższa. Konsumenci byli wprowadzani w błąd, ponieważ w materiałach reklamowych i dokumentach homologacyjnych były prezentowane niższe ...
-
Reklama w motoryzacji X 2004
... produktów, podobnie jak rok wcześniej. W porównaniu z danymi w październiku 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o jedną czwartą (+26 procent), natomiast liczba emisji była większa o połowę (+51,6 procent). Spadek wydatków na reklamę motoryzacyjną nastąpił tylko w przypadku telewizji (-6,8 procent). Od początku roku wydatki ...
-
Sprzedaż w dół, reklama w górę
... danymi w listopadzie 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o prawie 40 procent, natomiast liczba emisji była większa o ponad 30 procent. W rozbiciu na poszczególne media, ... osobowych są większe niż przed rokiem o ponad 10 procent, a liczba emisji zwiększyła się o 36,7 procent. W listopadzie Polacy zakupili 19 tysięcy 85 aut osobowych, o ...
-
Reklama w motoryzacji XII 2005
... grudniem 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 81,5 procent, natomiast liczba emisji była większa o 72 procent. W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost ... aut osobowych są większe niż przed rokiem o 14,5 procent, a liczba emisji zwiększyła się o 38,5 procent. Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem Expert-Monitor, ...
-
Reklama w motoryzacji III 2005
... z marca 2004 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 43,4 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 22.527 razy (wzrost o 179 procent). W rozbiciu ... wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowało radio (o 108,3 procent) przy wzroście liczby emisji do 11.796 razy (wzrost o 356 proc.). Dla porównania, w telewizji reklamy samochodów ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... oraz handel elektroniczny, czyli reklama „sieci w sieci” - blisko 18% emitowanych reklam promowało te dwa produkty. Najczęściej reklamowanym produktem typowo komercyjnym były systemy telefonii komórkowej typu pre-paid, stanowiły 5,2% emisji zarejestrowanych w czerwcu. Aktywnie reklamowane były także linie lotnicze – 4,6%, produkty bankowe ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... mln zł, 8,8 procent) oraz Fiat Auto Poland (27,1 mln zł, 7,6 procent). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, przewodzi spot Renault Megane ... razy. Chrysler Voyager okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem częstotliwości emisji reklamy od stycznia do końca lipca. Materiał był pokazywany w ...
-
Kampania promocyjna Polski
... , 100 w CNN International. Producentem reklamy jest BBC World. Kampania prasowa obejmuje 10 emisji reklam. Będą one zamieszczone w prestiżowych dziennikach i tygodnikach: Financial Times, Time Magazine oraz Wall Street Journal. Terminy emisji reklam prasowych zostały zaplanowane tak, by ukazywały się po kolejnych turach wyborów (parlamentarnych ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2006
... zł). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, ... reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Peugeot 207 z biedronkami. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 626 razy. W podobnej statystyce od początku roku liderem jest odpowiednio spot Opla Astry II (wydatki 5,7 mln zł) oraz Kia Sportage (1.488 emisji ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2006
... zł). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których ... reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Fiata Cromy. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 170 razy. W podobnej statystyce od początku roku liderem jest odpowiednio spot Opla Astry II (wydatki 5,7 mln zł) oraz Kia Sportage (1 488 emisji ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2006
... . Liczba emisji wyniosła łącznie 22 tys. 688 (wzrost o 26,6 procent). Najwięcej reklam samochodowych ukazało się w radiu (13 tys. 226), a na dalszych pozycjach były stacje telewizyjne (7 tys. 562), gazety (1 tys. 527) oraz magazyny (373). W podobnej statystyce za pierwszych dziewięć miesięcy bieżącego roku liczba emisji ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... na to, że formaty dostępne w kontekście ewoluują coraz mocniej w stronę typowych reklam graficznych. 30% przebadanych uważa reklamę kontekstową za część SEM, ... % klientów agencyjnych. Zarazem aż 90% z nich samodzielnie wybiera strony docelowe emisji, a odpowiednio 60% i 55% wykorzystuje retargeting lub targetowanie behawioralne. Wśród najczęściej ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
... bloków oraz spotów reklamowych, które zostały wyemitowane - przy “Kuchennych rewolucjach” pokazano ponad 5800 reklam. Druga przyczyna sukcesu tego programu, a przez to także czołowemu położeniu w naszym rankingu tkwi w dobrym czasie emisji – zarówno premierowe jak i powtórkowe odcinki pokazywane są w prime timie. Warto zaznaczyć, że ...
-
Dynamiczny remarketing
... co posiada ona wiele ograniczeń i nie pozwala na budowanie zaawansowanych scenariuszy emisji w oparciu o rozbudowane i dopasowane do klienta algorytmy, tak jak jest to w ... lat święci triumfy i bardzo szybko się rozwija. Obecnie prawie połowa wszystkich wyświetleń reklam display jest kupowana w modelu RTB. W Polsce na razie ok. 3 proc., jednak ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... postrzegane jako istotna przeszkoda! Badani widzą natomiast szansę na rozwój mobile marketingu w coraz niższych cenach urządzeń, rozwoju m-commerce i nowych technologiach emisji reklam. Marketing mobilny, mimo wyraźnych zmian rynkowych, znajduje się jeszcze na dość wczesnym etapie rozwoju. Dla wszystkich stron rynku najistotniejsza ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... w czasie emisji reklamy np. w telewizji lub bezpośrednie wyszukiwanie nazwy produktu. Warto analizować także dalsze zachowania tych użytkowników. Dzięki temu firmy i sklepy mogą ocenić skuteczność swoich działań promocyjnych i lepiej alokować środki. – Sytuacja wygląda znacznie lepiej w przypadku mierzenia wpływu reklam internetowych na ...
-
Chicago Bulls i Cinkciarz.pl w mediach
... fakt zawarcia przez spółkę umowy z chicagowskimi Bykami. W ciągu kilkunastu godzin po emisji spotu, dzienna liczba wzmianek o kantorze we wszystkich mediach wzrosła o niemal 5000 ... i Programie Trzecim Polskiego Radia. A to tylko w ciągu kilkudziesięciu godzin od chwili emisji spotów w TV. W nadchodzących dniach marka na pewno może liczyć na więcej ...
-
Magmisie pod lupą UOKiK. Producent musi sprostować informacje
... 2016 r. do marca 2017 r. UOKiK zainteresował się nimi już na początku ich emisji. Główną bohaterką spotów telewizyjnych uczyniono szkolną pedagog. Występujący w reklamie rodzice ... a lekami – wyjaśnia Marek Niechciał, prezes UOKiK. Ostatni zarzut UOKiK wobec reklam Magmisiów to wykorzystanie autorytetu pedagoga szkolnego. Jak wykazały badania TNS ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... do przygotowania bannerów. Najlepiej przygotować kilka różnych wersji kreacji i przetestować je w ramach równoległej emisji w początkowej fazie kampanii. Wówczas będziemy mogli wybrać te najbardziej skuteczne i wykorzystać je do dalszej emisji. Kampanię bannerową warto też wykorzystać jako uzupełnienie innych form reklamy oraz do remarketingu ...
-
Co warto wiedzieć o invalid traffic?
... na wiele sposobów. Są to powtarzające się kliknięcia lub wyświetlenia tych samych reklam, generowane przez tego samego użytkownika. Jest to także ruch, który nie ... właściwie pochodzi ruch. Nieklikanie własnych reklam – nawet jeśli uważasz, że jest to w porządku. Każdy wydawca może w mieć wgląd do swoich emisji, chociażby za pomocą paska narzędzi ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... kontaktów reklamowych online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2023 odnotowaliśmy 70,9 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 495 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86 ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... z adservera (lub systemu analitycznego) w strony WWW klienta oraz specjalnego przygotowania graficznych form reklamy. Z technicznego punktu widzenia wygląda to następująco: podczas emisji bannera widz jest oznaczany za pomocą cookies [2]. Następnie, gdy ta sama osoba znajdzie się na określonej stronie reklamowanego serwisu WWW ...
Tematy: -
Product placement w grach wideo
... milionami godzin spędzonych przez graczy na interakcji z grą NFL Madden3. Animowany film wytwórni Pixar pt: „The Incredibles” w ciągu pierwszego weekendu emisji zdołał zarobić 70 milionów dolarów, gdy w tym samym czasie gra „Halo 2” wygenerowała zysk ze sprzedaży na poziomie 125 milionów dolarów4 ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... wyemitowana, nie może być zmarnowana przez żadnego marketera. Zresztą telewizje odmawiają emisji reklam epatujących zbyt dużą brutalnością czy perwersyjnością. W ... modelki i modeli w miłosnych uściskach - są jedynie w spodniach pro- jektanta. W przypadku tych reklam przez media przetoczył się istny huragan protestów i dyskusji. Jak ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... się pozytywnie na tle tradycyjnych mediów. Realizacja kampanii internetowej umożliwia przede wszystkim precyzyjne zdefiniowanie jej zasięgu i częstotliwości oraz całkowitej liczby emisji reklam. Ogromne znaczenie ma także tzw. targetowanie, czyli kierowanie przekazu do celowo wybranych grup użytkowników. Kampania może być ograniczona nie tylko ...
-
Fiat Doblo Cargo XL 1.6 MultiJet żadnej pracy się nie boi
... momentem wynoszącym 290 Nm przy 1500 obrotach. Ta nowoczesna jednostka zastąpiła popularny silnik 1.9 JTD, który przestał już spełniać wyśrubowane normy emisji spalin. Warto dodać, że duża ładowność auta nie idzie w parze z apetytem. Testowy Fiat w całym teście palił średnio 6,2 litra, a w pełni nieobciążony ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... wiosny. W styczniu na ekrany telewizorów wkroczyło z impetemTesco wraz z serią zimowych reklam z udziałem Henia - brand Hero ("- Niskie zimą... 11 liter; - Ceny; - A co z resztą?; ... ekranach TV okazje cenowe intensywnie promował Kaufland (ponad 5 tys. emisji), co zauważalnie przełożyło się na zainteresowanie ofertą tej sieci. „Uuuuu Kubuś w promocji ...
-
Reklama osobista – zabójca spamu
... jest mniej reklam, a te, które widzimy, trafiają w nasze gusta lub pokazują nam akurat to, czym jesteśmy ... jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę do emisji, wydawca – właściciel serwisów i powierzchni reklamowych, dostawca, czyli platforma zrzeszająca konkretnych wydawców (tzw. SSP ...