Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?
2010-12-30 10:11
Kategorie produktowe, w których najczęściej wykorzystywano wizerunek Mikołaja w spotach reklamowych © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Najpopularniejsze media na świecie
fot. mat. prasowe
Kategorie produktowe, w których najczęściej wykorzystywano wizerunek Mikołaja w spotach reklamowych
fot. mat. prasowe
TOP10 stacji telewizyjnych, które dzięki emisji spotów reklamowych odwołujących się do postaci Mikoł
Dzięki reklamom z udziałem Mikołaja zdecydowanie najwięcej zarobiły cztery największe stacje: Polsat - 19,4 mln PLN; TVN – 15,1 mln PLN; TVP1 – 6,1 mln PLN oraz TVP2 - 5,1 mln PLN.
W tym roku najwięcej reklam z wizerunkiem Świętego Mikołaja wyemitowanych zostało w weekend poprzedzający Święta Bożego Narodzenia, a rekordowym pod tym względem dniem była ostatnia przedświąteczna sobota, 18 grudnia br., kiedy widzowie mogli zobaczyć 648 spotów z Mikołajem w tle.
fot. mat. prasowe
Liczba wyemitowanych spotów z udziałem Św. Mikołaja w poszczególnych dniach okresu przedświątecznego
W analogicznym okresie ubiegłego roku wyemitowanych zostało mniej spotów reklamowych z wizerunkiem Mikołaja (17 017), ale Mikołaj zarobił dla stacji telewizyjnych o ponad 10 mln PLN więcej niż w 2010 r.
Informacje o badaniu
Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3035 osób powyżej 4 roku życia.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
-
Wiadomości TVP 1 nie dla kobiet? Gdzie jest równouprawnienie?
-
Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
-
Reklamy coraz bardziej nas irytują
-
Telewizja Polska mocno na minusie