-
Ekologia w biurze
... strategii ochrony środowiska: zaledwie 70% pracowników szwedzkich biur deklaruje podejmowanie działań mających na celu ograniczenie marnotrawstwa, a najwięcej osób (8%) ze wszystkich badanych krajów twierdzi, że nie wierzy w znaczący wpływ marnowania papieru na środowisko lub finanse. Czas podjąć działania Mimo że 94% pracowników ...
-
Podcast w służbie B2B
... podcasty związane z działalnością biznesową i prywatnymi zainteresowaniami. Najpopularniejsze są podcasty poświęcone nowym technologiom - przynajmniej raz słuchało ich 72 proc. badanych. Ponad połowa respondentów wolałaby dowiadywać się o nowościach rynkowych z podcastów niż specjalistycznej prasy. Wspólny projekt KnowledgeStorm i Universal McCann ...
-
GPW nie ma ochoty na wzrosty
... regionie USA) szybko rośnie, a presja inflacyjna spada. Istny raj inwestycyjny. I wszystko byłoby cudownie, gdyby nie to, że subindeks przyszłej aktywności badanych firm gwałtownie spadł (z 15,4 do 7,4 pkt.). Wynikałoby z tego, że ten dziwny wzrost głównego indeksu był wypadkiem przy pracy, a firmy widzą w przyszłości ...
-
Marketing internetowy bardziej popularny
... wiodą dzienniki internetowe (79 proc.), aktualności firmowe (41 proc.) i newslettery reklamowe (36 proc.). O newsletterach zdecydowanie pozytywnie wyraziło się 30 proc. badanych, pozytywnie 45 proc. Zdecydowanie negatywną opinię wystawia 1 proc. respondentów. Najważniejsze korzyści płynące z subskrypcji newsletterów to wiedza o branży (68 proc ...
-
Pornografia i przemoc w internecie
... , że dzieci same z siebie nie poszukują treści pornograficznych. W przypadku 63 proc. respondentów o kontakcie z takimi materiałami zadecydował przypadek, a tylko 12 proc. badanych przyznało się do ich świadomego poszukiwania. Wykres 1 Kontakt z niebezpiecznymi treściami w internecie Internet to także miejsce, gdzie, bez wychodzenia z domu, dzieci ...
-
Jak zrobić skuteczny sklep internetowy
... z najnowszego raportu firmy Allurent. Tylko 36 proc. internautów woli ten sposób dokonywania zakupów niż wizytę w tradycyjnych sklepach. Natomiast 83 proc. badanych przyznało, iż częściej korzystałoby z możliwości oferowanych w sieci, gdyby detaliści zaproponowali ciekawszy i bardziej interaktywny sposób oglądania i zakupu swoich produktów. Zakupy ...
-
Internet przez komórkę: kto i jak?
... wśród mobilnych internatów jest Nokia. Cieszy się zainteresowaniem od 20 % (we Francji) do 50 % (we Włoszech) użytkowników mobilnego Internetu. Wśród badanych państw jedynie w USA niewiele wyższe notowania zyskała firma Motorola.
-
Internet w Polsce VII-IX 2006
... miejscem swojego zamieszkania. Posiadanie stałego łącza deklaruje 67,1 proc. ankietowanych. Ciekawostką jest fakt, iż do modemu przyznaje się tylko 6,2 proc. badanych. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2006 roku na próbie 4547 osób, które w badaniu ...
-
Popularność serwisów wideo
... do 25 lat, który odwiedza strony z plikami audio i video, umieszcza na nich swoje komentarze, filmy lub zdjęcia. Natomiast zdecydowana większość badanych, korzystających z tego typu serwisów, jedynie zapoznaje się z prezentowanymi na witrynach materiałami. Zainteresowanie użytkowników serwisami z plikami muzycznymi i filmami sprawia, że niektóre ...
-
Polacy kochają Firefoksa
... z najnowszych danych firmy Xiti Monitor. Obecnie Firefoksa używa 23,2 proc. użytkowników komputerów PC w Europie. W kwietniu br. wybierało ją 19,4 proc. badanych. Przeglądarkę Firefox najchętniej wybierają internauci w Słowenii (40,5 proc.), Finlandii (39,3 proc.), Polsce (33,6 proc.), Niemczech (33 proc.) oraz na Słowacji ...
-
YouTube ważniejszy niż telewizja?
... wideo na stronach YouTube, 14 proc. odwiedza serwis regularnie. Przedstawiciele Harris Interactive zwracają szczególną uwagę na fakt, że 73 proc. badanych wymienia krótkie reklamy wyświetlane przed filmami na YouTube jako powód, dla którego zrezygnują z regularnych odwiedzin serwisu. W badaniu firmy Harris Interactive ...
-
Najbardziej ryzykowne domeny internetowe
... wartości np. 0.1 % dla Finlandii (.fl) do bardzo wysokich takich jak 10.1 % dla archipelagu wysp Tokelau (.tk). Ogółem biorąc aż 4.1% wszystkich badanych stron oznaczonych zostało jako czerwone lub żółte. Niektóre zwykłe czynności takie jak rejestracja na stronie WWW lub ściąganie plików, są ...
-
Profil polskiego inwestora
... osoby młodsze – 60 proc. jest przed pięćdziesiątką. Co ważne, znacznie więcej jest osób skłonnych inwestować w fundusze niż faktycznie inwestujących. 5,2 proc. badanych stwierdziło, że chętnie wpłacałoby co najmniej 50 PLN miesięcznie do funduszy, gdyby tylko znalazł się ktoś, kto w miarę szybko i przystępnie ...
-
Polacy lubią wiadomości SMS
... , aktywnych zawodowo osób, które lubią nadążać za trendami. Każdy SMS niemal natychmiast generuje wzmożony ruch w sieci operatorów komórkowych. Ericsson zapytał badanych, co robią po otrzymaniu wiadomości. 57 proc. od razu odpowiada, również SMS-em. 17 proc. oddzwania, a kolejne 11 proc. odpowiada na ...
-
Turystyka polskich internautów
... podróży zdecydowało się około 7 proc. respondentów. Najwięcej z nich (średnio 56 proc.) wyjechało do jednego z państw europejskich, następnie około 29 proc. badanych wyjechało poza granice Europy i tylko 14 proc. skorzystało z wypoczynku w Polsce. Wśród państw europejskich najbardziej popularne okazały się być Włochy i Wielka ...
-
Operatorzy GSM a lojalność klientów
... klienta, długi czas obsługi spraw, liczne problemy z zasięgiem oraz zbyt wysokie ceny usług i produktów. Najwięcej klientów straciła PTC ERA – 43% badanych, którzy zmienili operatora, zdecydowało się na rezygnację z usług tego operatora. Polkomtel opuścił co trzeci ankietowany klient, a PTK Centertel co piąty ...
-
Wakacje przez Internet
... jednak nieliczni. Aż 40 proc. użytkowników czerpie wiedzę o usługach turystycznych głównie z Internetu, podczas gdy prasa stanowi wskazówkę dla jedynie 5 proc. badanych – czytamy w raporcie „E-commerce 2007”, przygotowanym przez Gemius. Jeszcze więcej internautów, bo niemal co drugi (47 proc.), szuka w sieci informacji o biletach ...
-
Usługi finansowe popularne wśród polskich internautów
... jeden produkt kredytowy – z 45 proc. do 51 proc. Najbardziej popularnym rodzajem zadłużenia jest karta kredytowa – jej posiadanie deklaruje 33 proc. badanych. Kredyt w ramach rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zaciągnęło 14 proc. respondentów, a niewiele mniej, 13 proc. internautów, jest obciążonych kredytem gotówkowym. Co dziesiąty badany ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... za punkt wyjścia do dalszych badań. Każdy klient wyraził także swoją osobistą opinię na temat odwiedzonej placówki. Pomimo wielu niedociągnięć w badanych sklepach 83,3% klientów uznało, że opierając się wyłącznie na wrażeniach z odbytej wizyty, chętnie poleciłoby odwiedzony sklep innym klientom – znajomym czy ...
-
Telefonia mobilna a obawy konsumentów
... do czynienia z wirusami komórkowymi, które zaatakowały ich samych bądź ich znajomych. Świadomość tego zagrożenia poważnie narusza zaufanie klientów i w efekcie 80% badanych obawia się możliwości infekcji wirusem komórkowym. Rośnie również zagrożenie niepożądaną korespondencją. Ponad jedna trzecia abonentów (38,6%) przyznaje, że co najmniej ...
-
Branża budowlana a media
... stopniu ankietowani to użytkownicy Internetu, przeglądający informacyjne strony WWW oraz porozumiewający się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Blisko trzy czwarte badanych korzysta również z prasy branżowej. Wśród periodyków specjalistycznych liderem pozostaje Murator, natomiast wśród pism dekoratorskich najchętniej wybierany jest magazyn ...
-
KPP: spowolnienie gospodarki możliwe
... utrzymują się wciąż na wysokim poziomie. Znajduje to potwierdzenie w opiniach przedsiębiorców badanych przez GUS w marcu 2008 r. Prawie 1/3 z nich oczekuje dalszej poprawy wyników, ... . Nominalnie wartość eksportu rośnie, tyle, że spada jego efektywność. Wiele firm – zwłaszcza średnich – zaczyna wycofywać się z eksportu i zwiększa swoje obroty w kraju ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 18 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego od 3 do 5 lat (28,5 proc.) oraz powyżej 5 lat (25,9 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Atak spamu Meeting Invite
... ostrzega przed nowym rodzajem niepożądanej poczty elektronicznej o nazwie "Meeting Invite" (zaproszenie na spotkanie). W żadnej z odmian niepożądanej poczty elektronicznej, badanych przez firmę Trend Micro w ciągu ostatnich 12 miesięcy, nie wykorzystywano jeszcze narzędzi kalendarzowych Google. Niektóre filtry antyspamowe zostały zaprojektowane ...
-
Umiejętności informatyczne wg płci
... danych. Panowie, tak jak panie, w pierwszym momencie po utracie danych próbowali korzystać z programów do samodzielnego odzyskiwania danych. Ponad 70 proc. badanych mężczyzn i kobiet jest świadomych możliwości utraty danych. Zabezpieczają się przed taką sytuacją tworząc kopie zapasowe informacji. - Różnice między poziomem świadomości ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 17 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego od 3 do 5 lat (28,4 proc.) oraz powyżej 5 lat (29,3 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Życie w sieci: co robią internauci?
... w Stanach Zjednoczonych podawała dane swojej karty kredytowej (największy odsetek na świecie), w porównaniu z tylko 13% użytkowników w Brazylii. Większość dorosłych użytkowników w badanych krajach zainstalowała oprogramowanie zabezpieczające (Stany Zjednoczone – 71%, Wielka Brytania – 82%, Australia – 84%, Niemcy – 85%, Francja – 75%, Brazylia – 85 ...
-
Banki europejskie: sposób na kryzys
... niż na rozwoju lepszego zrozumienia klienta, którego zachęcić może większe zróżnicowanie i elastyczność standardów usług czy technologii IT. Jak stwierdził jeden z badanych: „Banki mówią, że są zorientowane na potrzeby klienta ale nie są.” Wykorzystując sugestie i komentarze zdobyte dzięki badaniom, a także wiedzę odnośnie ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 17,6 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego od 3 do 5 lat (27,2 proc.) oraz powyżej 5 lat (32,6 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Satysfakcja z pracy menedżera: co ma wpływ?
... , a także zajmowane stanowisko i poziom zarobków. Na zadowolenie z pracy ma wpływ również czas, jaki jest niezbędny do jej wykonywania. Jedynie połowa badanych przyznała, że pracuje do 8 godzin dziennie, w tym poniżej ustawowej granicy (tylko 10% odpowiedzi). Drugą połowę stanowią osoby pracujące znacznie więcej ...
-
Marketing telefoniczny a reklama SMS
... użytkowników społeczności internetowych w telefonach komórkowych (w stosunku do całkowitej liczby posiadaczy telefonów) z pośród 5 krajów Europejskich (Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy i Hiszpania) badanych przez comScore.
-
Sytuacja ekonomiczna MSP w III kw. 2008
... aż 79% właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw uważa, że sytuacja ekonomiczna ich firm w IV kwartale 2008 r. nie ulegnie większym zmianom, a 12% oczekuje nawet ... ich zastępcy i inne osoby zajmujące najwyższe stanowiska w firmie. Z badania wynika, że 1/4 badanych przedsiębiorców jest zdania, że w ciągu ostatniego roku sytuacja gospodarcza Polski ...
-
Zagrożenia dla dzieci w Internecie wg dorosłych
... badany deklaruje brak wiedzy na temat skali występowania tych zagrożeń. Zachowań związanych z pornografią dziecięcą i pedofilią zabroniłoby średnio ponad 80 proc. badanych. Opinie na temat rzeczywistych regulacji prawnych wśród internautów są natomiast podzielone. Ponad połowa (53 proc.) respondentów sądzi, że oglądanie dziecięcej ...
-
Inwestycje w SSE w 2007 warte 10,5 mld zł
... inwestycji - 10,5 mld zł (w poprzednim roku była to kwota 10 mld złotych). Z badania przeprowadzonego przez KPMG wynika, że ponad połowa badanych inwestorów prowadzących działalność gospodarczą na terenie SSE wypowiada się pozytywnie na temat swojej strefy, a co piąty badany nawet bardzo pozytywnie ...
-
Aplikacje wideo w pracy popularniejsze
... operatorzy telekomunikacyjni, oferowały możliwość zastosowania połączeń wideo w kontaktach z pracownikami telecentrum lub ekspertami. Z badania wynika, że najpopularniejszym serwisem wideo wśród badanych decydentów okazało się Youtube, z którego korzysta ponad dwie trzecie ankietowanych. Niektórzy respondenci korzystają ponadto z Onet TV i TVN24.pl ...