-
Zmuś oszczędności do pracy
... Motywacji jest wiele – zabezpieczenie przyszłości rodziny, wymarzony wyjazd wakacyjny czy zakup samochodu. Początek wiosny to dobry moment do przeprowadzenia porządków nie tylko w domu, ale również w dziedzinie ... bezpieczny. Zanim zdecydujemy się na konkretne rozwiązanie, powinniśmy upewnić się, że rozumiemy zasady działania produktu, jego warunki ...
-
Inspekcja Handlowa: wyniki kontroli etykiet na oponach
... , łatwiej dokonasz świadomego wyboru opon o odpowiednich właściwościach, uwzględniając poziom bezpieczeństwa i wpływ na środowisko. Kupując przez Internet, masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od momentu jego odbioru. Zwrot opon w sklepie stacjonarnym zależy od dobrej woli sprzedawcy. Produkt, który okazał się ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... In-store korzystnie wpływają na decyzje zakupowe oraz komfort klienta. Dobrze zrealizowana kampania z pewnością przyciągnie do marki, zmotywuje do zakupu jej produktu, a także zwiększy odsetek klientów wchodzących do reklamowanych punktów.
-
Oszustwo na Ray Ban
... na tego typu wiadomości i odwiedzać strony, które promują. Pamiętaj o poradach G Data dotyczących bezpiecznych zakupów online , a także pomyśl o zakupie produktu bezpośrednio u lokalnego sprzedawcy. Portale społecznościowe Regularnie czyść historię przeglądania i pliki cookie, aby maksymalnie utrudnić śledzenie i przekierowywanie. Sprawdzaj czy ...
-
6 rad na letnie wyprzedaże
Sprawdź, czy informacje o przecenie na pewno dotyczą całego asortymentu, pamiętaj o swoim prawie do ceny widniejącej na metce, nie zapominaj, że możliwość zwrotu zakupionego towaru zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedającego. Szalejesz na wyprzedażach? Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina, na co warto zwrócić uwagę. Ile ...
-
Rozliczenie VAT i PIT od sprzedaży voucher-a
... jedynie, gdy: zaliczkowa zapłata dotyczy konkretnego przyszłego świadczenia, tzn. określonego co do rodzaju w sposób jednoznaczny, np. konkretnej usługi czy konkretnego produktu, należy do tego stopnia sprecyzować przyszłą transakcję, żeby już w momencie wpłaty zaliczki wiadoma była m.in. stawka i miejsce opodatkowania, w chwili wpłacania ...
-
„Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?
... zagląda 61 proc. użytkowników social media, 80 proc. lajkujących marki. Co warte podkreślenia, 44 proc. użytkowników przyznaje, że dokonało zakupu produktu, którego wcześniej nie rozważali, a 40 proc. kupiło produkt innej marki niż rozważali właśnie pod wpływem informacji w social media. Najczęściej aktywnie ...
-
Rękojmia a gwarancja. Gdzie tkwi różnica?
... granicą, a w kraju możesz skorzystać z naprawy w autoryzowanym serwisie; okres gwarancji jest dłuższy niż 2 lata (wtedy nie masz już prawa do reklamacji produktu w ramach rękojmi, więc warto udać się do gwaranta). Do trzech razy sztuka Pani Franziska z Niemiec kupiła pralkę u polskiego przedsiębiorcy. Po ...
-
Kupujesz prezenty dla dzieci? Sprawdź ceny w internecie
... średnio o 8,08 zł, czyli 8,67% tańsze niż w wiodącej sieci sklepów z zabawkami. Odsetek ten jednak również waha się w zależności od konkretnego produktu. Za model Barbie Urodzinowe życzenia na idealo zapłacimy więc już 78,99 zł, czyli o 60,77% mniej niż w Smyku, zaś ...
-
Sklepy internetowe w długach. Boże Narodzenie nie pomoże?
... wygodne. Ale nie zawsze tanio i szybko, oznacza bezpiecznie. Za zasłoną okazyjnych produktów, może czaić się ryzyko opóźnienia w dostawie, nieotrzymania konkretnego produktu czy nawet brak przesyłki – zwraca uwagę Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA. Szał świąt i… wściekłość ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... nas nagrodą za ich pozytywne doświadczenia w kontakcie. Podsumujemy ten proces na przykładzie zakupów w sklepie internetowym ze skórzanym obuwiem: Klienci szukają produktu w Google lub porad na jego temat. Żeby skierować ich do sklepu, nasza strona musi walczyć o pierwsze miejsca na stronie z wynikami ...
-
E-płatności to już przyzwyczajenie
... jeszcze zaufania (21 proc. wskazań), a także z przyzwyczajenia (również 21 proc. wskazań). Co piąty badany boi się, że nie otrzyma zamówionego produktu i wtedy decyduje się na płatność przy odbiorze. Jednocześnie prawie połowa konsumentów w tej grupie (49 proc.) deklaruje, że w 2017 roku zamierza ...
-
Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów
... cen do jakości, prawidłowe funkcjonowanie infolinii, załączanie bonusów czy kuponów rabatowych jeżeli były one wcześniej obiecane klientowi, czy staranne zapakowanie produktu do wysyłki. Zapobieganie pojawianiu się najczęściej wskazywanych przez klientów problemów w trakcie transakcji on-line to zarówno uczenie się na błędach innych ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... się finalizacją wirtualnego koszyka. Nie zapominają o klientach również wtedy, gdy towar jest już w drodze. O wrażenia pytają ich nawet po wysłaniu produktu lub usługi. W weekendy ruch jest mniejszy Z wykonanych przez home.pl badań zachowania konsumentów wynika, że najczęściej zakupy w sieci robią mężczyźni ...
-
Fundusze inwestycyjne. 3 kwestie, o który powinieneś wiedzieć
... mogą być fundusze inwestycyjne. Oto 3 kwestie, o których warto pamiętać, decydując się zakup jednostek TFI. Fundusze inwestycyjne. FIZ czy FIO? Pierwszym dylematem, który pojawia się już na etapie wyboru tego rodzaju produktu, jest wybór pomiędzy FIZ i FIO, a więc funduszem otwartym i zamkniętym. Na czym ...
-
Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania
... głównie przed wyzwaniem stałego przyciągania uwagi potencjalnych klientów, a co więcej, zatrzymania na dłużej tych, którzy przynajmniej raz zdecydowali się na zakup produktu lub usługi. Stosując jednak kilka prostych zasad i niestandardowych działań, budujących lojalność klienta, można sprawić, że e-mail marketing stanie się głównym ...
-
Akcje marketingowe: obniżone ceny towarów w rozliczeniu VAT
... określonych towarów ceny niższe, aniżeli ich zakup, jeżeli uczestnik akcji spełni jej warunki. Stosowanie sprzedaży promocyjnej jest jednak ... 2 ustawy – wszystko, co stanowi zapłatę, którą Wnioskodawca otrzymuje od nabywcy z tytułu sprzedaży ww. produktu, pomniejszone o kwotę podatku VAT. Zatem podstawą opodatkowania w przypadku sprzedaży wyrobów ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... odwiedzą. Kampanie statyczne doskonale sprawdzą się w realizacji strategii, których celem jest agregacja leadów sprzedażowych lub zwiększanie świadomości na temat konkretnego produktu lub usługi. Pożądanym efektem takich kampanii może być na przykład nakłonienie grupy docelowej do ponownego odwiedzenia strony internetowej w celu uzyskania ...
-
Sprytne zakupy przez internet. Czy Polacy są zaradni?
... opinie na temat sklepów internetowych. Polacy podejmują decyzje dość ostrożnie. 73% badanych przed dokonaniem zakupu najpierw sprawdza, czy tego samego produktu nie da się znaleźć gdzie indziej w niższej cenie (co drugi ankietowany wykorzystuje do tego porównywarki cenowe). Co siódmy respondent przyznaje ...
-
Inspiracja czy wierna kopia? Naśladownictwo marki w rozkwicie
... związane z nią doświadczenia – wyjaśnia prof. Andrzej Falkowski. Z badania wynika, że klienci narażeni są na błędy pamięci wywołane podobieństwem tj. nazwa produktu, kształt i kolor opakowania. Im większe podobieństwo pomiędzy produktem naśladującym i oryginalnym, tym większe prawdopodobieństwo dezorientacji klientów. Nasza pamięć podatna jest na ...
-
Płatności mobilne, czyli jak smartfon staje się portfelem
... a 22 proc. zadeklarowało, że między 2-5 razy. Przyzwyczajenie, chęć pozostania anonimowym, brak zaufania do sklepu oraz obawa przed nieotrzymaniem zamówionego produktu, to najczęściej wskazywane argumenty osób wybierających płatność gotówką. Z kolei zwolennicy płatności cyfrowych wskazują w pierwszej kolejności na wygodę oraz szybkość e-transakcji ...
-
Brytyjczyk 12 razy częściej kupuje ubezpieczenie przez internet
... przyjrzała się ostatnio, jaki odsetek osób z poszczególnych krajów dokonał w trakcie roku internetowego zakupu polisy (w tym również jako dodatku do innego produktu albo usługi - np. smartfona lub biletu lotniczego). Wynik dla Polski to zaledwie 3%. Dla porównania, średnia liczona dla 34 analizowanych państw ...
-
SsangYong Rexton G4 2.2 D 7AT AWD Sapphire
... to za lekką kontrowersję, ale wydaje się, że Rexton może być alternatywą dla Mercedesa Klasy G, jeśli kogoś nie stać na zakup produktu marki premium oraz jego legendy. Wiem, że koreański SUV nie jest wybitny na asfalcie, ale jakością wykonania, przestronnością wnętrza i przede ...
-
Jak Polacy robią zakupy pierwszej potrzeby?
... w tym przypadku największą wagę przywiązujemy jednak do jakości (aż 82% wskazań). Ważne są dla nas także: skład (51%), lokalne pochodzenie produktu (21%) oraz opinie innych użytkowników (14%), a w dalszej kolejności popularność marki (9%). Marka ma znaczenie dla ponad 2/3 kupujących – wiąże się to ...
-
E-maile nakręcają zakupy
... skrzynkę pocztową informacji o promocji spada z wiekiem. Podczas gdy 64% osób w wieku 18-24 lata przyznaje się do zakupu co najmniej jednego produktu, korzystając z promocji, wśród ludzi w wieku 34-44 lata ten odsetek wynosi 53%. RODO pretekstem do zmian na lepsze RODO, czyli nowe ...
-
Odbiór mieszkania od dewelopera: jak to zrobić i nie stracić?
... wystąpienia kłopotów, które w ostatecznym rozrachunku mogą nas sporo kosztować. Zakup mieszkania to często jedna z najważniejszych decyzji finansowych, jakie przychodzi ... w planie mieszkania pokrywa się z rzeczywistością – mówi Michał Ostrowski, menadżer produktu w Lange Łukaszuk. – Mierzymy więc długość, szerokość i wysokość wszystkich powierzchni ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... pozyskanych dzięki kampanii reklamowej w ciągu 60 dni od dnia instalacji. Wiąże się to z niedopasowaniem aplikacji do potrzeb konsumentów, instalowaniem produktu z ciekawości lub nieprzemyślanymi działaniami reklamowymi ze strony wydawców – nastawionymi na pozyskanie jakiegokolwiek ruchu a nie wartościowych użytkowników. „Na rodzimym rynku ...
-
Kredyt hipoteczny: "Klucz za dług" w razie problemów ze spłatą
... bez dodatkowych kosztów, spłacić kredyt przez oddanie lokalu bankowi, który sfinansował zakup nieruchomości. Takie rozwiązanie funkcjonuje m.in. w USA już wiele lat, ... sposób zauważyć, iż wskazany model finansowania nie będzie stanowić „przeciętnego” produktu finansowego oferowanego każdorazowo kredytobiorcy przez bank. Zbadanie zdolności finansowej ...
-
Nadchodzi ustawa o dystrybucji ubezpieczeń
... dla całego rynku – tłumaczy. Dodatkowo zgodnie z ustawą, agenci, brokerzy i zakłady ubezpieczeń będą zobowiązani do udzielania szczegółowych informacji na temat samego produktu, a także dystrybutora ubezpieczenia. Konsument będzie mógł m.in. dowiedzieć się, jak wygląda wynagrodzenie dystrybutora – czy otrzymuje honorarium czy prowizję zawartą ...
-
Czarny Piątek bez tajemnic: kim jest łowca okazji?
... . Łowcy okazji to też osoby, które odwiedzają sześciokrotnie więcej stron niż przeciętny użytkownik Internetu. Chcą zdobyć wiedzę na temat pożądanego produktu. Porównują ceny z różnych sklepów, szukają najlepszego sprzętu w danej kategorii. Są świadomymi, sprytnymi konsumentami, którzy chętnie poświęcą czas na znalezienie najlepszej ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... Experience. 2. Zdobądź zaufanie klienta, dzięki odpowiedniej polityce zwrotów Podobnie jak nasi europejscy sąsiedzi, uznajemy łatwy proces zwrotu i wymiany zakupionego produktu za najważniejszą pozycję na naszej liście czynników wpływających na doświadczenie związane z zakupami w Internecie. Prokonsumencka polityka zwrotów w krótkim okresie może ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
Zakupy online szturmem zdobyły serc Polaków. Raport Interaktywnie.com szacuje, że w tym roku wydamy na nie niebagatelną kwotę 50 mld złotych. Dane Ecommerce Europe i SAP wskazują z kolei, że w sieci regularnie kupuje już połowa z nas. Inne badania SAP dowodzą jednak, że tak samo liczna jest grupa kupujących, którzy chcą testować produkty „na żywo ...
-
Co Polacy myślą o zakazie handlu w niedzielę
... nie kupuje żywności w ten sposób. Jakie są bariery? Okazuje się, że powstrzymują nas trzy główne powody: nie możemy samodzielnie wybrać produktu i ocenić jego jakości (65% wskazań), nie wiemy, w jakich warunkach była transportowana żywność (15%) i nie mamy możliwości sprawdzenia daty przydatności do ...
-
Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?
... w tych kategoriach przywiązują wagę do większej liczby detali, jak odpowiednia obsługa, doradztwo, sprawna dostawa czy dostępność konkretnego modelu, koloru i rozmiaru produktu. Szczególnie widoczne jest to, gdy patrzymy na postawy młodych konsumentów z pokolenia Y i Z (w wieku do 30 lat), którzy w innych kategoriach zakupowych znacznie ...
-
Koszyk Roku 2019. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... wyłoniliśmy najczęściej odwiedzane i sprawdziliśmy, które z nich są najbardziej przyjazne dla klientów. Ocenie poddaliśmy ścieżkę, którą przechodzi użytkownik od momentu wyboru produktu i dodania go do koszyka, przez dokonanie płatności, wybór metody dostawy i podsumowanie zamówienia – mówi Krzysztof Blinowski, country manager Twisto Polska, które ...