-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... planu sprzedaży nowego produktu po tygodniu działań ... wartość dodana dla naszego klienta? Właściciele i zarządcy sieci handlowych nie zadają sobie tych pytań. A zapytani nie znają na nie odpowiedzi. Po to właśnie należy korzystać z modeli i rozwiązań Shopping experience. Podczas współpracy z konsultantami biznesu i projektantami rozwiązań dla klienta ...
-
KPF: pośrednictwo kredytowe I kw. 2016 r.
... Wartość kredytów ‒ najważniejszego dla pośrednictwa finansowego produktu, udzielonych instytucjom niefinansowym, wyniosła na koniec I kwartału 2016 r. 969,2 mld PLN i była o 5,3% wyższa od tej wartości w roku ubiegłym. Wartość ...
-
Napędzani innowacją, kierowani Cyfrową Transformacją: proALPHA ERP+ i nowe horyzonty przemysłu.
... produktu dla produkcji wariantowej, jesteśmy w stanie dostosować się do unikalnych potrzeb naszych klientów. Jednakże, to nie jest punkt, na którym kończymy naszą ofertę. Ostatnie lata to dla ... . proALPHA ray przynosi znaczącą wartość dodaną w zakresie elastyczności i dostępności. Tradycyjnie, użytkownicy korzystają z klienta proALPHA na swoich ...
Tematy: -
Termin reklamacji wydłużony
... handlu na odległość. Dość znaczącym i korzystnym dla konsumentów zmianom, ulegną m.in. przepisy dotyczące ... zwrotu pieniędzy. Możliwe było też zatrzymanie produktu przez klienta, lecz wtedy sklep musiał wypłacić rekompensatę ... daty powstania kosztu. Odzyskać będzie mógł nie tylko wartość uszkodzonego przedmiotu, ale również koszty związane z obsługą ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... wartość rynkową. Rebrandig może okazać się ... Rebranding to nie tylko przekształcenie logo lub nazwy flagowego produktu firmy. Przedsiębiorstwa muszą być również gotowe na całkowitą transformację ... upewnij się, że każdy się o nich dowie. W ostateczności, najważniejszym celem dla klienta jest zbudowanie prosperującej firmy, która będzie osiągała sukcesy ...
-
Jak działają lokaty strukturyzowane?
... również z opcją azjatycką. W przypadku tej opcji wartość końcowej wypłaty zależy od średniej wartości ... dla klienta z punktu widzenia przyszłych zysków jest także proponowany w każdym produkcie współczynnik partycypacji. Należy to rozumieć jako procentowy udział klienta ... ze wszystkimi parametrami danego produktu. Powyższy przykład ilustruje, że klient ...
-
Życie na emeryturze: lęki i nadzieje
... produktu jest możliwość uzyskania ulgi podatkowej. Co roku można odliczać wartość ... dla klienta indywidualnego, a dla osób prowadzących działalność gospodarczą 14 083,20 zł. O badaniu Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N = 1051 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla ...
-
Kiedy przedsiębiorca popełnia czyn nieuczciwej konkurencji?
... dla marki Louboutin (dotyczy to tylko jednego odcieni czerwieni, który został zastrzeżony, tj. Pantone 18-1663TP). Jednocześnie, nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji naśladowanie cech funkcjonalnych produktu, w szczególności budowy, konstrukcji i formy zapewniającej jego użyteczność. Jeżeli naśladowanie cech funkcjonalnych gotowego produktu ...
-
Optymalny Model Sprzedaży
... wartości sprzedawanej usługi (produktu) oraz kosztu pozyskania klienta, który stanowi barierę opłacalności ... klienta, który wstępnie zapoznał się z ofertą banku, żeby spotkał się z doradcą bankowym. Doradca wtedy może w dogodnym dla klienta ... danej akcji), poziom kosztu pozyskania klienta. Widać wtedy, jaka wartość kontraktów jest możliwa (przy ...
Tematy: -
8 wskaźników najważniejszych w e-commerce
... dla sprzedawcy marży dla konkretnego produktu. 6. Koszt pozyskania klienta Część klientów może trafić do sklepu internetowego z polecenia, a część z płatnych kampanii. Obliczenie średniej wartości za przyciągnięcie klienta ...
-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
... sposób przemyślany, czyli że świadomie analizują obiektywną i względną wartość produktu. Konsumenci w swoim zachowaniu rzeczywiście czasami kierują się racjonalnym myśleniem ... przewidywana suma wydatków klienta, będących dla firmy przychodami, odniesiona do kosztów wytworzenia produktu i kosztów związanych z pełną obsługą klienta. LTV stanowi ...
-
Przyszłość analityki w omnichannel
... klienta. Mając rosnące możliwości poszukiwania i wyboru produktu, oczekujemy dobrej jakości w akceptowalnej cenie, do tego transakcja powinna być łatwa, a odbiór produktu szybki. Wcześniej też podejmujemy decyzję o zakupie. Dla ... wiemy, jaki jest profil klienta, ścieżka zakupu, koszt pozyskania transakcji, wartość klienta w czasie i –last but not ...
-
Analityka danych w retail to już konieczność?
... produktu. Dodaje produkt do koszyka, ale ponieważ zaraz zaczyna spotkanie, nie finalizuje zakupu. Krok 3 - Zdarzeniowy mobile push Następnego dnia wiadomość mobile push zostaje wysłana do klienta. Informuje go o dostępnym rabacie. Nawiguje klienta do aplikacji na stronę programu lojalnościowego. Klient otwiera banner, reklamę produktu ... wartość dla ...
-
Najlepsze produkty oszczędnościowe XI 2011
... Zysku” na wypadek niekorzystnych dla klienta zmian w ordynacji podatkowej, o depozyt 6-miesięczny. Niestety początkowe oprocentowanie nowego produktu wynoszące 6,06% (odp. 7,60 ... minimalna wartość subskrypcji 2.000zł. Sprzedaż produktu zakończono 18.11.2011. Kredyt Bank rozpoczął w listopadzie subskrypcję kolejnego produktu strukturyzowanego „Złoty ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... wartość pieniężną jaką klient generuje dla sklepu, marketerzy mogą obliczyć CLV, czyli Całkowitą Wartość Klienta. Pod tym pojęciem e-przedsiębiorcy postrzegają wartość, jaką dla ... bannerów reklamowych, po których kliknięciu klient zostanie przeniesiony na stronę produktu, którym był wcześniej zainteresowany, a który teraz może kupić taniej. ...
-
Obiad w restauracji z kawą z 23% a z sokiem z 8% stawką podatku VAT?
... produktu do jego spożycia przez klienta), z wykorzystaniem całości infrastruktury lokalu oraz otoczenia (m.in. korzystanie z zastawy stołowej wielorazowego użytku) zasadnym jest stwierdzenie, że czynności te stanowią cechy charakterystyczne i typowe dla ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... produktu, lub usługi Opis produktu, usługi, lub innej działalności to punkt wyjściowy dla Twojego biznes planu. Jak opisać dobrze produkt/usługę? Zastanów się dlaczego może to być przydatne dla klienta ...
Tematy: -
Jak zostać mistrzem marketingu
... , atramentu, ołówka i roboczogodziny. Szkic z autentycznym podpisem "Picasso" jest wart więcej niż na pozór identyczny szkic z podpisem "Iksiński". Ustal ekonomiczną wartość twojego produktu, jego wartość dla klienta, po czym wyceń produkt według tej wartości, a nie według kosztów wytworzenia. Ucz się od Mistrza - jeśli nie malarstwa, to ...
-
Najlepsze kredyty hipoteczne X 2011
... 220 tys. zł. RANKING NAJCIEKAWSZYCH OFERT Invigo przeanalizowało propozycje dla klienta w wieku 30 lat, który szuka kredytu na mieszkanie o ... kredytów w programie Rodzina na Swoim, marża dla tego produktu obejmuje otwarcie konta w Banku oraz nabycie ... uwagi. Ze względu na to, że minimalna wartość kredytu dla tej oferty wynosi 250 tys. zł (a niniejszy ...
-
Najlepsze kredyty hipoteczne IX 2013
... 407 zł. RANKING NAJCIEKAWSZYCH OFERT Invigo przeanalizowało propozycje dla klienta, który szuka kredytu na ... góry, bank po pierwszym okresie ponownie zweryfikuje wartość nieruchomości i wysokość pozostałego do spłaty kapitału i na tej ... skorzystania z oferty w EUR jest przystąpienie do produktu oszczędnościowego z linii DB Inwestuj w Przyszłość - ...
-
Najlepsze kredyty hipoteczne X 2013
... 316 zł. RANKING NAJCIEKAWSZYCH OFERT Invigo przeanalizowało propozycje dla klienta, który szuka kredytu na realizację ... w przedziale 1,4 proc. – 1,47 proc. Przy czym niższa wartość marży dotyczy okresu obowiązywania promocji, a ... Warunkiem skorzystania z oferty w EUR jest przystąpienie do produktu oszczędnościowego z linii DB Inwestuj w Przyszłość - ...
-
LIVECHAT SOFTWARE S.A. na GPW
... stronę, a jej właścicielem. Dla użytkownika końcowego ma ono ... klienta. Z produktu Spółki korzysta 6 890 klientów z 89 krajów z całego świata (stan na koniec lutego 2014 r.). Do klientów Spółki należą m.in. Orange, Bosch, Adobe, Kaspersky Lab. O ofercie Polska/zagraniczna (inne rynki notowań): Polska Rynek (podstawowy/równoległy): równoległy Wartość ...
-
Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę
... dla klientów, że aż 81 procent z nich jest w stanie zgodzić się na wyższe ceny, jeśli tylko przełoży się to na zwiększenie ich satysfakcji. Najchętniej dopłacą za to internauci (aż 87 procent z nich jest w stanie zgodzić się na wyższą cenę produktu ... bierze udział, oferując dużą wartość firmie, z której ... klienta ma tak samo duże znaczenie dla rozwoju ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... . Dusigrosz "oszczędza", zmniejszając ilość krewetek w krewetkowym koktajlu, obniżając wartość produktu, który klient otrzymuje. Dusigrosz wyłącza klimatyzację w sklepie ... dla ogromnej korporacji. W tym samym czasie doszło do dwóch niezależnych incydentów: 1. w piątek wczesnym rankiem zadzwonił do firmy PR zdenerwowany CEO ich ogromnego klienta ...
-
E-sklep: jak budować jego sukces?
... Dla 25% z nich brak odpowiedniego wyniku oznaczał, że sklep nie posiada produktu ... dla klienta. Badania wskazują, że przekazywanie jasnych informacji, wpływa na wzrost sprzedaży. Jeszcze trzy lata temu wskazanie klientowi domniemanego czasu dostawy zwiększało konwersję o 1,6%. Zawsze jest lepiej przeszacować taki parametr i miło zaskoczyć klienta ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... w przekaz dotyczący produktu i finalnie w zakup produktu. W ramach strategii definiowane są ... wartość, średni koszyk, lojalność klienta, identyfikowanie klientów premium (wydających duże pieniądze) i ekonomicznych (zainteresowanych niską ceną). Popularnym modelem segmentacji, które pozwala zdiagnozować klientów w oparciu o przewidywaną wartość dla ...
-
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
... nadprodukcją. Uzależnienie sprzedaży od jednego klienta jest bardzo ... produktu tylko dlatego, że jest on tak samo dobry, jak produkty oferowane przez innych. Klienci zainteresują się nim jednak, jeżeli w ich oczach będzie się wydawał lepszy niż produkt konkurencji. Zidentyfikuj swoją wartość ... także jakim może być zagrożeniem dla twojej pozycji ...
-
Marketing: strategie wzrostu
... produktu ... dla klienta, kupującego ten samochód od młodości, ale także dla „zaczynającego później”, jednakże identyfikującego się z określonymi wartościami. Próby rewitalizacji marki dokonano w Polsce wobec motocykla Junak. Ogólnie mówiąc, marki światowe planują takie zarządzanie marką, aby jak najdłużej utrzymać klienta ...
-
Rynek produktów strukturyzowanych w Polsce - trendy 2008
... klienta argument to korzyści podatkowe – opakowanie instrumentu i zaoferowanie go w formie polisy na życie i dożycie zwalnia inwestora z tzw. podatku Belki. Jak wynika z informacji Open Finance, w Polsce najpopularniejszą formą opakowania produktu strukturyzowanegpo jest polisa inwestycyjna, co wynika właśnie z korzyści podatkowych dla klienta ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... zwrócenie się do klienta i jego postawiła w centrum uwagi, jemu podporządkowała komunikację, dla niego usprawniła obsługę, ... , która ma na pewno zawsze jedną wartość dodaną - patrzy na wszystko okiem obiektywnym, nieskażona ... jak najszybszej poprawy. Znajomość szans i zagrożeń dla firmy, produktu czy usługi to w moim mniemaniu właśnie wartości ...
-
Oszczędzanie na emeryturę: regularność opłacalna
... w ciągu miesiąca, wartość jego jednostek wzrosła o 1%, to zyskał 100 zł. Różnice w sposobie oszczędzania W przypadku produktu ustrukturyzowanego ze składką regularną, już od samego początku inwestycji dla klienta pracują pieniądze, których w rzeczywistości jeszcze nie wpłacił. Wynika to z niekonwencjonalnej konstrukcji produktu. Jeśli założymy, że ...
-
Jak inwestować w produkty strukturyzowane?
... produktu może zakładać, że zarobimy, gdy giełda pójdzie w górę, albo złoty umocni się. Są też produkty bardziej skomplikowane, gdzie ostateczny wynik zależny jest od kilku zmiennych. Wybierajmy więc takie rozwiązanie, którego założenia są dla ... trzecim przykładzie klienta przed przegraną nie ustrzeże nawet opcja autocall. Wartość instrumentu bazowego ...
-
Najlepsze kredyty hipoteczne XI 2013
... 914 zł. RANKING NAJCIEKAWSZYCH OFERT Invigo przeanalizowało propozycje dla klienta, który szuka kredytu na ... góry, bank po pierwszym okresie ponownie zweryfikuje wartość nieruchomości i wysokość pozostałego do spłaty kapitału i na tej ... skorzystania z oferty w EUR jest przystąpienie do produktu oszczędnościowego z linii DB Inwestuj w Przyszłość - ...
-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
... Index, która pozwala wycenić siłę i wartość marki na podstawie określonych ... klienta. Spośród innych badanych kategorii najbliżej wizerunku idealnego były: e-commerce, telekomy i stacje benzynowe. Klienci gotowi zapłacić więcej za markę Czym kierujemy się w wyborze produktu ... Według ekspertów Deloitte największym wyzwaniem dla banków jest nie tylko ...
-
Czy rejestracja auta kupionego przez Internet albo poza lokalem przedsiębiorstwa jest możliwa?
... zapoznać się z właściwościami produktu, tak jak ma to miejsce podczas oglądania produktu w stacjonarnym sklepie. Samo ... mógł żądać od odstępującego od umowy klienta odszkodowania, które wynagrodzi mu zmniejszoną wartość zwróconego samochodu. Podstawą żądania będzie ... dla innego kupującego. Oczywiście w przypadku sporu to on będzie musiał tę wartość ...