eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wskaźnik CLV
  • 8 wskaźników najważniejszych w e-commerce

    8 wskaźników najważniejszych w e-commerce

    00:30 29.03.2017

    ... której grupie klientów powinieneś skoncentrować swoje działania, powinieneś mierzyć współczynnik CLV oraz CRV. Współczynnik CLV (customer lifetime value) to całkowita wartość zakupów dokonanych ... na nich działania marketingowe. Są różne sposoby na policzenie CLV, jednak najprostszy to pomnożenie wartości wszystkich transakcji klienta przez nałożoną ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, e-sklep, konwersja, współczynnik retencji
  • Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV

    Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV

    13:17 05.11.2010

    ... do tych z przyszłości. CLV (customer lifetime value, wartość życiowa klienta) można zdefiniować jako skumulowaną wartość przepływów pieniężnych, zdyskontowanych przy użyciu średniego ważonego kosztu kapitału (WACC), przypadających na klienta w całym jego cyklu życia w firmie. Choć właściwy wskaźnik CLV powinien uwzględniać wartość klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: wskaźnik CLV, wskaźnik SOW, zarządzanie klientami, akcje promocyjne


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: