-
UE: rynek ICT "piątą swobodą" europejską
... ang. European Research Area - ERA), przyciągający największe umysły i przyczyniający się do sprostania światowym wyzwaniom." "W czasie gdy telekomunikacja, Internet, telefony komórkowe i telewizja mają ogromny wpływ na nasze życie i na gospodarkę Unii Europejskiej, nie cierpiącym zwłoki zadaniem jest ulepszenie skuteczności międzynarodowych działań ...
-
Sztuka mówienia zanika
... dużym stopniem zautomatyzowania organizacji życia społecznego, stworzyła warunki do ograniczania i wypierania mówienia z naszej przestrzeni społecznej. Internet, komputer, poczta elektroniczna, a także telewizja to w zasadzie strefy milczenia, niewymagające fizycznego mówienia (wyłączając rozmowy audio przez komunikatory oraz oglądanie meczu piłki ...
-
Telefonia mobilna przoduje w Polsce
... większym zainteresowaniem cieszyły się również zaawansowane treści mobilne, takie jak telewizja mobilna – jej rozwój wspiera Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE). ... zmniejszenia taryf. Zdaniem Frost & Sullivan w Polsce nadal mało rozpowszechniony jest Internet szerokopasmowy. Pod koniec stycznia 2008 r. penetracja szerokopasmowa wynosiła ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... picie mleka. Kampania została przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. W spotach i reklamach tej kampanii w mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, internet, outdoor) wzięły udział osoby znane w Polsce: Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. Niewątpliwą korzyść odnieśli producenci ...
-
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
... MPG, który powstał w oparciu o m.in. dane firmy Expert Monitor wynika, że telewizja pozostaje medium wiodącym w wydatkach reklamowych i straciła mniej niż inne media ( ... (-20%) oraz gazety (-18,7%) i magazyny (-16,6%). Wartym zauważenia jest fakt, iż Internet, jako jedyne medium, zanotował dodatni wskaźnik wzrostu (+7%) równocześnie umacniając swoją ...
-
Inwestorzy indywidualni: profil 2009
... których telewizja stanowi adekwatne źródło informacji na temat rynku kapitałowego. Zdecydowana większość, bo aż 89,9% inwestorów nie uczestniczy w Walnych Zgromadzeniach Akcjonariuszy, jako główny powód swojej decyzji podaje brak czasu na osobiste uczestnictwo, a także nie oferowanie przez spółki możliwości udziału w WZA przez Internet ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... polskiego rynku reklamy - szczególnie w tradycyjnych kanałach takich jak telewizja, czy prasa - w najmniejszym stopniu dotknął sektor reklamy internetowej. I choć dynamika wzrostów na poziomie kilkudziesięciu procent rocznie to już w tej chwili historia, Internet nadal pozostaje w ofensywie, osiągając kilkunastoprocentowy wzrost w bardzo trudnym ...
-
Idea CSR nieznana młodym internautom
... się z informacjami o CSR na stronach korporacyjnych, na portalach tematycznych i wikipedii. Najmniej wiarygodne źródła pozyskiwania wiadomości o CSR to media –telewizja, prasa i internet. Najbardziej zrozumiałe informacje o biznesie odpowiedzialnym młodzi konsumenci uzyskują z radia, od rodziców i na studiach/w szkole. Z kolei najmniej zrozumiałe ...
-
Marketing social media
... ̨ na monologu z konsumentem. Telewizja, prasa, radio to doskonałe narzędzia służące do zwrócenia uwagi odbiorcy. Dzięki nim możemy bezpośrednio wpłynąć na jego procesy myślowe, które potem prowadzą do decyzji o wyborze danej marki. Internet, a w szczególnos ...
-
Mazowsze: pracownicy optymistyczni
... prasę lokalną (82,4%), a na trzecim Internet (76,0% wskazań). Dość wysokie odsetki wskazań uzyskały takie źródła informacji, jak prasa ogólnokrajowa (72,7,% wskazań) i PUP (69,3,7% wskazań). Rzadziej badani korzystaliby z takich źródeł informacji, jak: agencja pośrednictwa pracy (62,0% wskazań) i telewizja lokalna (56,6% wskazań). Mimo, że ...
-
Odstąpienie od umowy a zwrot kosztów wysyłki towaru
... środkami porozumiewania się na odległość są m. in. internet, media drukowane (np. formularze, listy seryjne, katalogi, reklamy prasowe), środki komunikacji telefonicznej (w tym telefon, automatyczne urządzenie wywołujące, telefaks) oraz środki komunikacji radiowej i telewizyjnej (radio, telewizja, wideotekst). Każdy konsument, który zawiera umowę ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... sektorze telekomunikacyjnym największe perspektywy dla outsourcingu widać w zakresie sprzedaży oferty zintegrowanych produktów takich jak np. połączone w jednym pakiecie telewizja, telefon i Internet. Zapowiada się także walka o klientów pomiędzy operatorami kablowymi i platformami satelitarnymi. To może być kolejna okazja do zaprezentowania swoich ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... respondentów. Z kolei 86,1 % gospodarstw domowych posiadających komputer ma w domu dostęp do sieci Internet. Respondenci najczęściej kupowali komputery w celu korzystania z Internetu (70,3 %) oraz dlatego, ... . Na kolejnych miejscach uplasowali się: Cyfra + (29 % wskazań) oraz telewizja n (17 %). Pozostali dostawcy uzyskują niskie wskazania poniżej 8 ...
-
Inwestor giełdowy 2010
... TELEWIZYJNE Program TVN CNBC Biznes ogląda 71,4% badanych inwestorów, dla których telewizja stanowi źródło informacji na temat rynku kapitałowego (62,7% respondentów). Kolejne ... ). W dalszej kolejności respondentom przeszkadzał brak możliwości udziału w WZ przez Internet (28,2%) oraz nieznajomość zasad uczestnictwa (27,6%). Jednak znalazła się ...
-
Rynek VoIP w Polsce 2010
... połączeń, coraz wyższa liczba darmowych minut do wykorzystania w abonamencie oraz możliwość zakupu usługi telefonii internetowej w pakiecie z innymi usługami (m.in. internet, telewizja). Również operatorzy telefonii stacjonarnej, po okresie stagnacji w 2009 r., zanotowali wzrost liczby abonentów. Warto podkreślić, że wyniki wspominanych dwóch grup ...
-
Najczęściej cytowane media 2010
... Forbes oraz Perspektywy. W rankingu wysoko znalazł się też Twój Styl i Playboy. Telewizja Pierwsza trójka stacji telewizyjnych utrzymała się w niezmienionym stanie od zeszłego ... Maryja oraz trzy rozgłośnie regionalne: Radio Gdańsk, Radio Merkury i Radio Szczecin. Internet Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe to onet.pl, tvn24.pl i wp.pl. ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011
... i Jerzego Staraka. W lipcowej analizie, najaktywniejszym medium, okazał się Internet. W sieci opublikowano niemal 2/3 całości przekazu. Sporo, bo prawie 30 proc. wiadomości, pojawiło się również na łamach prasy. W tym zestawieniu zdecydowanie najsłabiej wypadła telewizja, której udział w całości przekazu wyniósł niespełna 7,5 proc. Dominująca ...
-
TVN zwycięzcą Randstad Award 2012
... Piwowarska SA Philips Lighting Poland SA PGNiG SA Żywiec SA Telewizja Polska SA L'Oreal w Polsce Polska Grupa Farmaceutyczna SA LG Electronics Mława Sp. z ... Polska. Narzędziem wskazanym jako najczęściej wykorzystywane do poszukiwania pracy był Internet. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy w gazetach, firmy pośredniczące w zatrudnieniu, ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... 1,4 mld złotych. Trzecim pod względem wysokości nakładów reklamowych medium okazał się Internet, z inwestycjami 1,23 mld złotych netto. Następne w kolejności były radio (815 ... , zaś w przypadku outdooru był to spadek sięgający aż osiemnastu procent. II. Media Telewizja W 2011 roku najwięcej GRP, liczonych jako ekwiwalent spotu o długości 30 sekund ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... indziej. Dlatego specjaliści od marketingu, oprócz tradycyjnych kanałów, jak radio, telewizja i prasa, szukają dla siebie szansy w Internecie, który czasem jest w stanie ... 18 tys. zł. W sektorze bankowym sytuacja wyraźnie zmieniała się z kwartału na kwartał. Internet jako jedyny odnotowuje dodatnią dynamikę wydatków i można domniemywać, że ten trend ...
-
Zakup mieszkania z długami: jak go uniknąć?
... wiążą się też opłaty z tytułu czynszu (dla spółdzielni bądź wspólnoty) oraz należności z tytułu dostaw mediów takich jak prąd, woda, gaz, internet, telewizja czy telefon stacjonarny. W tej sytuacji wszelkie zaległości obciążają zbywcę, gdyż to on był stroną umów. W momencie sprzedaży nieruchomości nabywca co ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... sektora finanse. W okresie od stycznia do czerwca 2014 mediami, które charakteryzowała wzrostowa dynamika przychodów były: telewizja (więcej o 5,0%, wliczając w to przychody z lokowania produktu), Internet (wzrost o 6,4%), radio (wzrost o 7,2%). W przypadku reklamy online najbardziej dynamicznie rosła reklama wideo emitowana in-stream (więcej o +29 ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... Labs. Takie narzędzia udostępniają m.in. Google i Facebook. Sklepy stacjonarne monetyzują internet Największym wyzwaniem do tej pory, oprócz powiązania aktywności klientów w sieci, było określenie, jak reklamy emitowane w mediach tradycyjnych, jak np. telewizja, prasa czy radio, przekładają się na zakupy w sklepie internetowym. Okazuje się ...
-
Kupno mieszkania na kredyt - jakie formalności?
... gminy. W tym czasie można też złożyć wniosek o zameldowanie. Teraz pozostaje już tylko załatwienie umów z dostawcami mediów (prąd, woda, gaz, internet, telewizja, telefon) i poinformowanie spółdzielni lub wspólnoty o zakupie mieszkania. Nie zapomnijmy też o wyrobieniu nowych dokumentów i uaktualnieniu danych w bankach i innych instytucjach. Home ...
-
WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców. Ostatnie dni zgłoszeń do konkursu
... .net Internet dla Biznesu, Capital24.pl, Fakty Magazyn Gospodarczy, eNewsroom, Imperium Kobiet, Klub 150, Law Business Quality, Magazyn Businesswoman & life, Magazyn VIP, Manager na obcasach, opbiznes.pl, Przedsiebiorcy@eu, Świetna Firma, Stowarzyszenie Polskich Mediów. Opiekę medialną nad konkursem objęła telewizja TVP Info ...
-
Boże Narodzenie ważniejsze niż rachunki
... im pieniędzy, lecz korzystają ze swoistego „kredytu kupieckiego” płacąc z opóźnieniem za otrzymywane na bieżąco usługi, takie jak media, rozmowy telefoniczne, internet, telewizja, albo czynsz. Jest to jednak posunięcie ryzykowne, bo gdy konieczne wydatki się nawarstwią, problem może okazać się nie do pokonania ...
-
Krystyna Pawłowicz - gwiazda Internetu
... portale Wiadomosci.gazeta.pl (60 materiałów), Se.pl (44) i Wpolityce.pl (43). Drugim najpopularniejszym medium, które informowało o działaniach Pawłowicz była telewizja. Tutaj dominowały kanały Superstacja (126), TVN24 (125) i TVP Info (61). Natomiast w prasie najaktywniejsi byli dziennikarze z redakcji „Gazeta Wyborcza” (29), „Gazeta ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
... , na którym pod względem wielkości udziałów i przychodów nadal dominują media tradycyjne: telewizja, radio i prasa. Raczej prędzej niż później ta sytuacja jednak się odwróci, bo reklama w internecie jest i tańsza, i efektywniejsza. Internet rządzi Dlatego najważniejsze wydaje się, kto jest dziś głównym graczem w polskich mediach ...
-
Gala Mobility Trends 2015. Złoty Bell w szóstej odsłonie
... spółkę P4. Kolejna nagroda trafiła do firmy TP-LINK za Mobilny internet roku 2015 i produkt TP-Link M7350. Technologicznym autem roku 2015 wybrano model Volvo ... , Big Format, IT Reseeller, Techmaniak.pl, Gsmonline.pl, Tabletowo.pl, MyApple oraz telewizja internetowa Technikalia.tv. Patroni honorowi to: Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, ...
Tematy: Mobility Trends -
Telemarketer: wizerunek w mediach
... kariery handlowca, czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem informacji o call center Na temat branży call center w roku 2015 opublikowano 7299 informacji. Największy udział w przekazie miały publikacje z internetu - 83 proc. (6063 materiały). 15 proc. stanowiły materiały prasowe. Radio i telewizja poświęciły tematowi mało uwagi ...
-
JA+ Ubezpieczenia dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu
... i domu, uzyskując przy tym dodatkowe korzyści i oszczędności.” Program smartDom pozwala na łączenie wielu usług takich jak telefonia komórkowa i stacjonarna, Internet LTE, telewizja satelitarna, energia elektryczna czy usługi finansowe, dzięki czemu można płacić mniej za domowe rachunki i uzyskiwać duże oszczędności. Teraz został on ...
-
Telekomunikacja 2017: najważniejsze zmiany
... sięgnął 43 mld USD. Dziś to przede wszystkim rozrywka napędza innowacje. Telewizja online, mobilne usługi muzyczne, podobnie jak głośniki aktywowane głosem - ... pełniejszego produktu Współczesna telekomunikacja stawia również na rozwój i współpracę z OTT oraz na Internet Rzeczy (IoT). Rośnie liczba przejęć i uruchomionych produktów w tym obszarze. ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... Na drugim miejscu uplasowało się radio – 30% udziału. A na kolejnych: internet (12%), outdoor (8%), magazyny (7%), gazety (4%) i kina (2%). W porównaniu do pierwszego półrocza 2016 ... zdecydowanie postawiło w pierwszej połowie tego roku na to właśnie medium. Telewizja pozwala im efektywnie docierać do konsumentów ze swoimi ofertami, zwłaszcza z ...
-
Filtry antyspamowe są ślepe na phishing
... atakują pojedyncze skrzynki odbiorcze, wcześniej zbierając szczegółowe informacje o właścicielu danego adresu e-mail. I tak w przypadku odbiorców usług takich jak telewizja czy internet, złodzieje wiedzą doskonalone z jakiej firmy korzysta dana osoba i w którym dniu otrzymuje fakturę. Natomiast w przypadku pracowników, przestępcy podszywają się ...
-
4 najgorsze konsekwencje, do których prowadzą niespłacone długi
... jest przeszkodą w korzystaniu z wielu usług finansowych (kredyty, zakupy ratalne, leasing), telekomunikacyjnych (możliwość kupna telefonu w abonamencie), multimedialnych (telewizja kablowa, Internet), wynajmu lokali (mieszkania, biura, magazyny), itp. Większość instytucji finansowych udzielając kredytów czy finansując zakupy ratalne sprawdza w BIK ...