-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... e-commerce? Tutaj bez zaskoczeń. Ulubionym medium branży e-commerce pozostaje Internet. Wydatki na promocję w sieci pochłonęły 61% całościowych budżetów reklamowych. To jednak i tak znaczniej mniej niż w I połowie minionego roku. Na drugiej pozycji uplasowała się telewizja (20%), a trzecie miejsce przypadło w udziale magazynom. W dwóch ostatnich ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja – 37%, w której ulokowano 385 mln zł. Na drugim miejscu uplasowało się radio z 28% udziału (inwestycje na poziomie 295,9 mln zł). W dalszej kolejności reklamodawcy wybierali: internet (13%), outdoor (9%), magazyny (7%), gazety (5%) i kina (1%). Lidl, czołowy reklamodawca ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... wszystkie o około 5 proc.). Jeśli chodzi o klasy mediów największy udział wciąż posiada oczywiście telewizja. Co ciekawe, przez pierwsze dziewięć miesięcy jej udział w ... przychodów nadawców) wzrosła aż o 5.6 proc. Niezmiennie pod względem wzrostu wolumenu wydatków króluje internet. Reklamodawcy wydali na reklamę internetową w 2017 r. 2,8 mld, czyli ...
-
Firmy pożyczkowe i telekomy "wychwytują" dłużników
... chętniej zaglądają do rejestru zanim sprzedadzą, np. abonament na telewizję kablową czy internet, abonament telefoniczny albo oddadzą coś w leasing lub pożyczą. Sprawdzenie odbywa się online ... mieszkaniu. Ewentualnie dostajemy tylko część tego za co zapłaciliśmy i internet działa co drugi dzień, a telewizja kablowa raz na tydzień, itp. Tego właśnie ze ...
-
Polscy konsumenci i zakupy online
... kupuje już 57% z nas. 47% ciągle wybiera tylko tradycyjne sklepy. Przez internet najczęściej kupujemy elektronikę - taką deklarację składa 71% badanych. ... społecznościowe, aplikacje mobilne, porównywarki cenowe) jak i tradycyjne (m. in. gazetki reklamowe, telewizja, bilboardy). EY zbadał więc, gdzie Polacy poszukują informacji o cechach produktów i ...
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
... , od 20 lipca do 3 sierpnia w rodzimych mediach pojawiło się 78 921 wzmianek poświęconych Marszowi Równości w Białymstoku, akcji #jestemLGBT i #LGBTtoja. Internet, prasa, radio i telewizja odpowiadały łącznie za 12 066 materiałów, media społecznościowe opublikowały natomiast 66 855 wzmianek. Dotarcie tych informacji mogło osiągnąć poziom ...
-
W Orange Love więcej internetu i telewizji
... pakietów Orange Love. Dostaną większe paczki gigabajtów oraz kolejne kanały telewizyjne. Telewizja na miarę potrzeb Klienci, którzy zdecydują się na ofertę Love Standard z ... bonus w postaci rabatu na e-faktury. Opłacając swój: abonament komórkowy, pakiet Love, internet domowy czy komórkowy – co miesiąc będą zmniejszać regularne koszty o ok. 5 ...
-
Budżet domowy Polaka: płacimy czynsz i kredyty, gaz i woda mogą poczekać
... i paliwo do samochodu (po 4 proc.). Na równi z nimi znajduje się Internet, telewizja, telefon, wywóz śmieci i przejazdy komunikacją publiczną (we wszystkich przypadkach po ... przejazdy pochłaniają 7 proc. zasobów, tj. tyle samo co rachunki za telefon i Internet. Po 6 proc. stanowią wyposażenie mieszkania wraz z prowadzeniem gospodarstwa domowego oraz ...
-
Zadłużenie Polaków: babcia edukuje wnuczka, a wnuczek babcię
... telewizja, radio, prasa), po które sięgnie średnio co piąty Polak – 22 proc. Wśród respondentów w młodym i średnim wieku, czyli między 18. a 44. rokiem życia najważniejszym źródłem wiedzy jest Internet ...
-
Tydzień 45/2002 (04-10.11.2002)
... niej producenci energii elektrycznej, kopalnia węgla, zakłady zajmujące się utylizacją odpadów, usługami ubezpieczeniowymi i finansowymi. W planach PKE są dalsze usługi np. telewizja kablowa, internet, telefonia.
Tematy: -
Sieć Crowley dla TVP
Telewizja Polska SA podpisała umowę o dostawie usług z Crowley Data Poland, operatorem telekomunikacyjnym, dostawcą technologii dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce. Umowa ...
-
Al Jazeera po angielsku
Katarska telewizja Al Jazeera, uznawana za najważniejszą stację świata arabskiego, uruchomiła stronę internetową w języku angielskim. Znajdująca się pod adresem witryna jest w całości ...
Tematy: wojna w iraku -
Pełen obraz mediów
... artykułami na temat dziennikarstwa i komunikowania masowego, także serwis informacyjny." Nowy serwis informacyjny podzielony został na sześć kategorii tematycznych: telewizja, radio, prasa, Internet, reklama i public relations. Liczba kategorii jak zapowiadają redaktorzy serwisu powinna sukcesywnie się zwiększać. "W końcu mamy pokazywać Pełen obraz ...
Tematy: slowawsieci.com -
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... spędzania wolnego czasu), • jak często klienci dokonują zakupów, • w jaki sposób korzystają z produktów, • jakie są źródła informacji klienta (gazety, czasopisma branżowe, Internet, telewizja). W przypadku różnych grup istotne są różne kryteria. W przypadku nabywców leków ważne są kryteria psychologiczne oraz styl życia, np. poziom sceptycyzmu ...
-
Najbardziej wiarygodne media wg Polaków
... osób z wykształceniem średnim lub wyższym. Telewizja jest źródłem wiarygodnych informacji również dla osób w gorszej sytuacji materialnej. Respondenci TNS OBOP coraz częściej ufają informacjom przekazywanym za pomocą Internetu. Aż 43 procent młodych ludzi przyznaje, że ceni Internet za wiarygodność informacji. Podobnego zdania jest ...
-
Ceny rozmów w Europie spadają
... się zmniejszać. Możliwe, że jest to rezultat zwycięskich kampanii wiodących operatorów, a także rosnącej atrakcyjności pakietów usług takich jak usługi głosowe, Internet i telewizja” – zauważyła Komisja Europejska. Raport Komisji Europejskiej donosi także, że nasycenie rynku telefonii komórkowej sięgnęło więcej niż 92 proc. kontynentu, z 15 ...
-
Obiecujące perspektywy dla reklamy
... reklamę. Prognozy dotyczące reklamy różnią się w zależności od medium. Według szacunków Universal McCann telewizja zanotuje 3 proc. wzrost w tym zakresie, przy czym stopa wzrostu wydatków na reklamę w telewizji kablowej będzie ... liczyć mailing bezpośredni - tu wzrost wydatków na reklamę ma wynieść 7,5 proc. - oraz standardowo już internet, który z 15 ...
-
Nagrody i wygrane a zryczałtowany podatek dochodowy
... i emitowanych (ogłaszanych) przez środki masowego przekazu (prasa, radio i telewizja) oraz konkursach z dziedziny nauki, kultury, sztuki, dziennikarstwa i sportu, a ... i grach organizowanych i emitowanych przez środki masowego przekazu nie został wymieniony internet. Jeżeli jednak tą drogą zostaną przeprowadzone konkursy z dziedziny nauki ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
... domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i ... rośnie znaczenie takich form komunikacji on-line jak video oraz lokalne wyszukiwarki. W 2009 r. Internet osiągnie 9,5 proc. udział w globalnych wydatkach na reklamę. Na wzroście ...
-
UE: rynek ICT "piątą swobodą" europejską
... ang. European Research Area - ERA), przyciągający największe umysły i przyczyniający się do sprostania światowym wyzwaniom." "W czasie gdy telekomunikacja, Internet, telefony komórkowe i telewizja mają ogromny wpływ na nasze życie i na gospodarkę Unii Europejskiej, nie cierpiącym zwłoki zadaniem jest ulepszenie skuteczności międzynarodowych działań ...
-
Sztuka mówienia zanika
... dużym stopniem zautomatyzowania organizacji życia społecznego, stworzyła warunki do ograniczania i wypierania mówienia z naszej przestrzeni społecznej. Internet, komputer, poczta elektroniczna, a także telewizja to w zasadzie strefy milczenia, niewymagające fizycznego mówienia (wyłączając rozmowy audio przez komunikatory oraz oglądanie meczu piłki ...
-
Telefonia mobilna przoduje w Polsce
... większym zainteresowaniem cieszyły się również zaawansowane treści mobilne, takie jak telewizja mobilna – jej rozwój wspiera Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE). ... zmniejszenia taryf. Zdaniem Frost & Sullivan w Polsce nadal mało rozpowszechniony jest Internet szerokopasmowy. Pod koniec stycznia 2008 r. penetracja szerokopasmowa wynosiła ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... picie mleka. Kampania została przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. W spotach i reklamach tej kampanii w mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, internet, outdoor) wzięły udział osoby znane w Polsce: Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. Niewątpliwą korzyść odnieśli producenci ...
-
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
... MPG, który powstał w oparciu o m.in. dane firmy Expert Monitor wynika, że telewizja pozostaje medium wiodącym w wydatkach reklamowych i straciła mniej niż inne media ( ... (-20%) oraz gazety (-18,7%) i magazyny (-16,6%). Wartym zauważenia jest fakt, iż Internet, jako jedyne medium, zanotował dodatni wskaźnik wzrostu (+7%) równocześnie umacniając swoją ...
-
Inwestorzy indywidualni: profil 2009
... których telewizja stanowi adekwatne źródło informacji na temat rynku kapitałowego. Zdecydowana większość, bo aż 89,9% inwestorów nie uczestniczy w Walnych Zgromadzeniach Akcjonariuszy, jako główny powód swojej decyzji podaje brak czasu na osobiste uczestnictwo, a także nie oferowanie przez spółki możliwości udziału w WZA przez Internet ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... polskiego rynku reklamy - szczególnie w tradycyjnych kanałach takich jak telewizja, czy prasa - w najmniejszym stopniu dotknął sektor reklamy internetowej. I choć dynamika wzrostów na poziomie kilkudziesięciu procent rocznie to już w tej chwili historia, Internet nadal pozostaje w ofensywie, osiągając kilkunastoprocentowy wzrost w bardzo trudnym ...
-
Idea CSR nieznana młodym internautom
... się z informacjami o CSR na stronach korporacyjnych, na portalach tematycznych i wikipedii. Najmniej wiarygodne źródła pozyskiwania wiadomości o CSR to media –telewizja, prasa i internet. Najbardziej zrozumiałe informacje o biznesie odpowiedzialnym młodzi konsumenci uzyskują z radia, od rodziców i na studiach/w szkole. Z kolei najmniej zrozumiałe ...
-
Marketing social media
... ̨ na monologu z konsumentem. Telewizja, prasa, radio to doskonałe narzędzia służące do zwrócenia uwagi odbiorcy. Dzięki nim możemy bezpośrednio wpłynąć na jego procesy myślowe, które potem prowadzą do decyzji o wyborze danej marki. Internet, a w szczególnos ...
-
Mazowsze: pracownicy optymistyczni
... prasę lokalną (82,4%), a na trzecim Internet (76,0% wskazań). Dość wysokie odsetki wskazań uzyskały takie źródła informacji, jak prasa ogólnokrajowa (72,7,% wskazań) i PUP (69,3,7% wskazań). Rzadziej badani korzystaliby z takich źródeł informacji, jak: agencja pośrednictwa pracy (62,0% wskazań) i telewizja lokalna (56,6% wskazań). Mimo, że ...
-
Odstąpienie od umowy a zwrot kosztów wysyłki towaru
... środkami porozumiewania się na odległość są m. in. internet, media drukowane (np. formularze, listy seryjne, katalogi, reklamy prasowe), środki komunikacji telefonicznej (w tym telefon, automatyczne urządzenie wywołujące, telefaks) oraz środki komunikacji radiowej i telewizyjnej (radio, telewizja, wideotekst). Każdy konsument, który zawiera umowę ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... sektorze telekomunikacyjnym największe perspektywy dla outsourcingu widać w zakresie sprzedaży oferty zintegrowanych produktów takich jak np. połączone w jednym pakiecie telewizja, telefon i Internet. Zapowiada się także walka o klientów pomiędzy operatorami kablowymi i platformami satelitarnymi. To może być kolejna okazja do zaprezentowania swoich ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... respondentów. Z kolei 86,1 % gospodarstw domowych posiadających komputer ma w domu dostęp do sieci Internet. Respondenci najczęściej kupowali komputery w celu korzystania z Internetu (70,3 %) oraz dlatego, ... . Na kolejnych miejscach uplasowali się: Cyfra + (29 % wskazań) oraz telewizja n (17 %). Pozostali dostawcy uzyskują niskie wskazania poniżej 8 ...
-
Inwestor giełdowy 2010
... TELEWIZYJNE Program TVN CNBC Biznes ogląda 71,4% badanych inwestorów, dla których telewizja stanowi źródło informacji na temat rynku kapitałowego (62,7% respondentów). Kolejne ... ). W dalszej kolejności respondentom przeszkadzał brak możliwości udziału w WZ przez Internet (28,2%) oraz nieznajomość zasad uczestnictwa (27,6%). Jednak znalazła się ...
-
Rynek VoIP w Polsce 2010
... połączeń, coraz wyższa liczba darmowych minut do wykorzystania w abonamencie oraz możliwość zakupu usługi telefonii internetowej w pakiecie z innymi usługami (m.in. internet, telewizja). Również operatorzy telefonii stacjonarnej, po okresie stagnacji w 2009 r., zanotowali wzrost liczby abonentów. Warto podkreślić, że wyniki wspominanych dwóch grup ...
-
Najczęściej cytowane media 2010
... Forbes oraz Perspektywy. W rankingu wysoko znalazł się też Twój Styl i Playboy. Telewizja Pierwsza trójka stacji telewizyjnych utrzymała się w niezmienionym stanie od zeszłego ... Maryja oraz trzy rozgłośnie regionalne: Radio Gdańsk, Radio Merkury i Radio Szczecin. Internet Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe to onet.pl, tvn24.pl i wp.pl. ...


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?