-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... redukcja budżetów największych reklamodawców w tym okresie wyniosła 15%. Najmniejszy spadek zanotowała telewizja, której przychody zmniejszyły się o 6,2 proc. - Wynika to z różnych ocen ... czy pojazdach. Do tej pory jedynie internet jest odporny na recesję – tu przychody z reklam zwiększyły się o 7 proc. - Internet póki co jest tańszym nośnikiem ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie: porozumienie
... Sygnatariuszy w poprawianie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w sieci. Jak każde medium, Internet otwiera przed użytkownikami ogromne możliwości, ale wiążą się z nim też ... ), Polska Telefonia Cyfrowa (Era), PTK Centertel (Orange), Telekomunikacja Polska, Telewizja Polska, UPC Polska, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Wirtualna Polska. Firma Polskie ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... przyczyni się do osiągnięcia ostatecznego celu. Media tradycyjne (prasa i telewizja) są żądne nowych tematów i nowości. Dziennikarze coraz częściej poszukują inspiracji i nowych ... realizację kampanii społecznych, traktuje jako swoją reklamę, dlatego rezygnuje z honorarium. Internet daje także duże możliwości jeśli chodzi o darmową promocję naszej ...
-
Orange Open w nowej odsłonie
... , Neostrada z TV, Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami (Neostrada i telefon domowy) oraz FunPack HD (Neostrada, telewizja, telefon domowy). Z usług mobilnych można wybrać telefonię komórkową (Smart Plany oraz Rozmowy bez limitu) oraz internet mobilny Orange Free z minimalnym abonamentem 39 zł. Aby skorzystać z oferty, wystarczy wysłać sms ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 38/2012
... dwucyfrowych, o kilkanaście procent rocznie – mówi prezes Alcatel-Lucent. Koniem pociągowym rynku telekomunikacyjnego są dziś usługi niegłosowe, w tym głównie płatna telewizja i internet oferowany przez operatorów komórkowych. Analitycy Audytela twierdzą, że na popyt takich usług wpłynęła również rosnąca popularność tabletów i e-czytników ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... Internet Najważniejszym kanałem komunikacji reklamowej dla branży samochodowej stało się kino, gdzie odnotowano wzrost wydatków na poziomie 45% do ponad 41 mln zł. Na drugim miejscu znalazło się Radio – wzrost o 23% (do 148 mln zł) i o 18% w magazyny (97 mln zł). Telewizja ... motoryzacyjnej w ogóle wydatków na Internet, wg całorocznego raportu IAB ...
-
Zarządzanie budżetem domowym w kryzysie
... – zwykle najtaniej wychodzi w pakietach (np. internet, telewizja i telefon razem są dużo tańsze niż oddzielnie), a konkurencja między firmami często prowadzi do tego, że nowi klienci dostają atrakcyjne oferty. Może warto zmienić dostawcę? Dokonując dużych zakupów sprawdzaj ceny. Internet to nie tylko źródło rozrywki, ale ...
-
Działania marketingowe a nurt kidult
... niegdyś wyznaczali trendy (rodzice, którzy pomagali nam zrozumieć, czym jest internet, i których traktowaliśmy jako wyrocznię w prawie wszystkich kwestiach), teraz ... znajomość rynku i trendów. I starsi, i młodsi wiedzę czerpali wówczas z podobnych źródeł (telewizja, radio, prasa). Choć dzieci zawsze miały dużą swobodę w dysponowaniu kieszonkowym ...
-
Nowa oferta Orange Open
... usługa mobilna. Przykładowo, klient korzystający z usługi FunPack (czyli telefon, internet i telewizja) oraz telefonu komórkowego otrzyma rabat za 4 usługi, czyli 25 zł ... oprogramowaniem, a także Biznes Pakiet, na który składają się m.in. profesjonalny internet stacjonarny, nielimitowane połączenia z telefonu stacjonarnego, hosting do WWW i poczty, ...
-
Polak-malkontent to jedynie stereotyp?
... (21,5%), jak zabawne zdjęcia oraz tego, co dotyczy znajomych (10%) i rodziny (4,6%). Grupując wpisy w kategorie tematyczne, aż połowa dotyczy mediów (np. Internet, telewizja), rozrywki i kultury, a co czwarty wpis jest natomiast związany z innymi ludźmi – znajomymi, rodziną, celebrytami, sportowcami czy politykami. Kobieta kocha i uwielbia ...
-
Polski rolnik - postępowy tradycjonalista
... ostatnich lat, zmienił się profil polskiego farmera. Ważną rolę w tych zmianach odgrywa Internet, który traktowany jest jako narzędzie do poszukiwania różnego rodzaju informacji i ... rolników „w sieci”, to nadal wielu z nich korzysta z tradycyjnych mediów, takich jak: telewizja (96 proc.), radio (68 proc.) i prasa branżowa (62 proc.). Farmer w banku ...
-
"Program tv" najczęściej wyszukiwanym hasłem telewizyjnym
... z najnowszego raportu opublikowanego przez firmę badawczą IRCenter. W internecie rozmawiamy o telewizji Powszechnie dla wielu osób wykorzystujących oba media to jeszcze telewizja organizuje czas, a internet jest jedynie źródłem informacji o tym, co będzie za chwilę emitowane i przewodnikiem po świecie telewizji – komentuje wyniki badania dr Albert ...
-
Sprzedaż mieszkania: 5 finansowych pułapek
... którym dotychczasowy właściciel przestanie płacić za ogrzewanie, gaz, elektryczność, telewizję, internet czy wodę. Po pierwsze, trzeba więc podpisać przy przekazaniu lokalu ... ustalenie, co stanie się z usługami takimi jak telefon, telewizja kablowa czy internet. Jeśli dotychczasowy właściciel zmienia miejsce zamieszkania i może przenieść swoje usługi ...
-
Świąteczne promocje od teleoperatorów: czy naprawdę korzystne?
... wybierając tego operatora otrzymują szeroki pakiet usług łączonych, na które składają się: Internet, telewizja, usługi komórkowe oraz sprzęt – telewizor, tablet, smartfon. W tym roku nowością ... 862.html?p=3 Play W tym roku Play na święta oferuje zestawy Play Internet Pro – w zależności od naszych potrzeb mamy do wybory tablet, laptop, routery LTE ...
-
"Gwiezdne Wojny" podbijają media
... 33,5 tys. w social media. Z analizy mediów tradycyjnych wynika, że najwięcej publikacji ukazało się w internecie (93 proc.), a następnie w prasie (4 proc.). Radio i telewizja informowały o filmie w równym stopniu (po 2 proc. przekazu). W sieci najwięcej uwagi najnowszej części „Star Wars” poświęciły strony Naekranie.pl (170 materiałów ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... tylko do godziny dziennie. Polscy uczniowie od telewizji zdecydowanie wolą Internet. Prawie 80 proc. ankietowanych wykorzystuje swój telefon do oglądania krótkich ... . Niewątpliwie na popularyzacji alternatywnych form rozrywki i pozyskiwania informacji przez młodych ludzi traci telewizja, ale jak się okazuje nie kino. Z prognoz Deloitte wynika, że ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... e-commerce? Tutaj bez zaskoczeń. Ulubionym medium branży e-commerce pozostaje Internet. Wydatki na promocję w sieci pochłonęły 61% całościowych budżetów reklamowych. To jednak i tak znaczniej mniej niż w I połowie minionego roku. Na drugiej pozycji uplasowała się telewizja (20%), a trzecie miejsce przypadło w udziale magazynom. W dwóch ostatnich ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja – 37%, w której ulokowano 385 mln zł. Na drugim miejscu uplasowało się radio z 28% udziału (inwestycje na poziomie 295,9 mln zł). W dalszej kolejności reklamodawcy wybierali: internet (13%), outdoor (9%), magazyny (7%), gazety (5%) i kina (1%). Lidl, czołowy reklamodawca ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... wszystkie o około 5 proc.). Jeśli chodzi o klasy mediów największy udział wciąż posiada oczywiście telewizja. Co ciekawe, przez pierwsze dziewięć miesięcy jej udział w ... przychodów nadawców) wzrosła aż o 5.6 proc. Niezmiennie pod względem wzrostu wolumenu wydatków króluje internet. Reklamodawcy wydali na reklamę internetową w 2017 r. 2,8 mld, czyli ...
-
Firmy pożyczkowe i telekomy "wychwytują" dłużników
... chętniej zaglądają do rejestru zanim sprzedadzą, np. abonament na telewizję kablową czy internet, abonament telefoniczny albo oddadzą coś w leasing lub pożyczą. Sprawdzenie odbywa się online ... mieszkaniu. Ewentualnie dostajemy tylko część tego za co zapłaciliśmy i internet działa co drugi dzień, a telewizja kablowa raz na tydzień, itp. Tego właśnie ze ...
-
Polscy konsumenci i zakupy online
... kupuje już 57% z nas. 47% ciągle wybiera tylko tradycyjne sklepy. Przez internet najczęściej kupujemy elektronikę - taką deklarację składa 71% badanych. ... społecznościowe, aplikacje mobilne, porównywarki cenowe) jak i tradycyjne (m. in. gazetki reklamowe, telewizja, bilboardy). EY zbadał więc, gdzie Polacy poszukują informacji o cechach produktów i ...
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
... , od 20 lipca do 3 sierpnia w rodzimych mediach pojawiło się 78 921 wzmianek poświęconych Marszowi Równości w Białymstoku, akcji #jestemLGBT i #LGBTtoja. Internet, prasa, radio i telewizja odpowiadały łącznie za 12 066 materiałów, media społecznościowe opublikowały natomiast 66 855 wzmianek. Dotarcie tych informacji mogło osiągnąć poziom ...
-
W Orange Love więcej internetu i telewizji
... pakietów Orange Love. Dostaną większe paczki gigabajtów oraz kolejne kanały telewizyjne. Telewizja na miarę potrzeb Klienci, którzy zdecydują się na ofertę Love Standard z ... bonus w postaci rabatu na e-faktury. Opłacając swój: abonament komórkowy, pakiet Love, internet domowy czy komórkowy – co miesiąc będą zmniejszać regularne koszty o ok. 5 ...
-
Budżet domowy Polaka: płacimy czynsz i kredyty, gaz i woda mogą poczekać
... i paliwo do samochodu (po 4 proc.). Na równi z nimi znajduje się Internet, telewizja, telefon, wywóz śmieci i przejazdy komunikacją publiczną (we wszystkich przypadkach po ... przejazdy pochłaniają 7 proc. zasobów, tj. tyle samo co rachunki za telefon i Internet. Po 6 proc. stanowią wyposażenie mieszkania wraz z prowadzeniem gospodarstwa domowego oraz ...
-
Zadłużenie Polaków: babcia edukuje wnuczka, a wnuczek babcię
... telewizja, radio, prasa), po które sięgnie średnio co piąty Polak – 22 proc. Wśród respondentów w młodym i średnim wieku, czyli między 18. a 44. rokiem życia najważniejszym źródłem wiedzy jest Internet ...
-
Tydzień 45/2002 (04-10.11.2002)
... niej producenci energii elektrycznej, kopalnia węgla, zakłady zajmujące się utylizacją odpadów, usługami ubezpieczeniowymi i finansowymi. W planach PKE są dalsze usługi np. telewizja kablowa, internet, telefonia.
Tematy: -
Sieć Crowley dla TVP
Telewizja Polska SA podpisała umowę o dostawie usług z Crowley Data Poland, operatorem telekomunikacyjnym, dostawcą technologii dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce. Umowa ...
-
Al Jazeera po angielsku
Katarska telewizja Al Jazeera, uznawana za najważniejszą stację świata arabskiego, uruchomiła stronę internetową w języku angielskim. Znajdująca się pod adresem witryna jest w całości ...
Tematy: wojna w iraku -
Pełen obraz mediów
... artykułami na temat dziennikarstwa i komunikowania masowego, także serwis informacyjny." Nowy serwis informacyjny podzielony został na sześć kategorii tematycznych: telewizja, radio, prasa, Internet, reklama i public relations. Liczba kategorii jak zapowiadają redaktorzy serwisu powinna sukcesywnie się zwiększać. "W końcu mamy pokazywać Pełen obraz ...
Tematy: slowawsieci.com -
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... spędzania wolnego czasu), • jak często klienci dokonują zakupów, • w jaki sposób korzystają z produktów, • jakie są źródła informacji klienta (gazety, czasopisma branżowe, Internet, telewizja). W przypadku różnych grup istotne są różne kryteria. W przypadku nabywców leków ważne są kryteria psychologiczne oraz styl życia, np. poziom sceptycyzmu ...
-
Najbardziej wiarygodne media wg Polaków
... osób z wykształceniem średnim lub wyższym. Telewizja jest źródłem wiarygodnych informacji również dla osób w gorszej sytuacji materialnej. Respondenci TNS OBOP coraz częściej ufają informacjom przekazywanym za pomocą Internetu. Aż 43 procent młodych ludzi przyznaje, że ceni Internet za wiarygodność informacji. Podobnego zdania jest ...
-
Ceny rozmów w Europie spadają
... się zmniejszać. Możliwe, że jest to rezultat zwycięskich kampanii wiodących operatorów, a także rosnącej atrakcyjności pakietów usług takich jak usługi głosowe, Internet i telewizja” – zauważyła Komisja Europejska. Raport Komisji Europejskiej donosi także, że nasycenie rynku telefonii komórkowej sięgnęło więcej niż 92 proc. kontynentu, z 15 ...
-
Obiecujące perspektywy dla reklamy
... reklamę. Prognozy dotyczące reklamy różnią się w zależności od medium. Według szacunków Universal McCann telewizja zanotuje 3 proc. wzrost w tym zakresie, przy czym stopa wzrostu wydatków na reklamę w telewizji kablowej będzie ... liczyć mailing bezpośredni - tu wzrost wydatków na reklamę ma wynieść 7,5 proc. - oraz standardowo już internet, który z 15 ...
-
Nagrody i wygrane a zryczałtowany podatek dochodowy
... i emitowanych (ogłaszanych) przez środki masowego przekazu (prasa, radio i telewizja) oraz konkursach z dziedziny nauki, kultury, sztuki, dziennikarstwa i sportu, a ... i grach organizowanych i emitowanych przez środki masowego przekazu nie został wymieniony internet. Jeżeli jednak tą drogą zostaną przeprowadzone konkursy z dziedziny nauki ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
... domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i ... rośnie znaczenie takich form komunikacji on-line jak video oraz lokalne wyszukiwarki. W 2009 r. Internet osiągnie 9,5 proc. udział w globalnych wydatkach na reklamę. Na wzroście ...