-
Postanowienia noworoczne: kredyt czy chwilówka?
... potrzebną kwotę dosłownie w kilkadziesiąt minut za pomocą telefonu, Internetu lub bezpośrednio u przedstawiciela firmy. Nie ma także potrzeby posiadania pozytywnej historii w BIK. Taka przychylność parabanku jednak musi klienta kosztować. W związku z tym, że ryzyko, jakie ponosi parabank udzielając pożyczki praktycznie każdemu klientowi jest bardzo ...
-
Nowy serwis eurobank online
... indywidualne decyzje klienta i możliwość personalizacji narzędzia sprawią, że nowy system transakcyjny będzie odpowiadał na jego codzienne potrzeby. Zależy nam na zwiększeniu satysfakcji odbiorców naszych usług, dlatego dajemy możliwość własnego skonstruowania systemu bankowości, w której najważniejsze z punktu widzenia klienta informacje są ...
-
Bankowość transakcyjna RWD - co to takiego?
... szybki i niesie ona ze sobą bardzo wiele korzyści zarówno dla klienta jak i dla banków. Unifikowanie i udostępnianie pełnego spektrum możliwości bankowości internetowej na ... aplikacje, owszem, są używane przez klientów i z pewnością zaspokajają ich podstawowe potrzeby związane z bankowością mobilną, ale generują ogromne koszty. Responsive Web Design ...
-
Dwa samochody służbowe w firmie jednoosobowej dopuszczalne
... klienta albo o uniknięcie konieczności dojeżdżania do każdego kontrahenta np. samochodem dostawczym. Okazuje się, że wydatki na eksploatację drugiego samochodu w firmie również można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, o ile można w razie potrzeby ... skarbowego, poza tym podatnik prowadzi na potrzeby podatku VAT ewidencję przebiegu pojazdu. Poza ...
Tematy: samochód firmowy, samochód w firmie, samochód osobowy w podatkach, podatek dochodowy, podatek CIT, podatek PIT, podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek dochodowy od osób prawnych, amortyzacja, amortyzacja środków trwałych, koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu, koszty uzyskania przychodów, rok 2015 -
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
... . Utrzymanie pozytywnej relacji wymaga indywidualnego podejścia do klienta oraz zadbania o efektywny mailing. To właśnie rekomendacje ułatwiają podtrzymanie zainteresowania daną ofertą, a także skutecznie wspierają wizerunek firmy, umiejącej odpowiedzieć na potrzeby każdego klienta. Niestety, często zdarza się, że przygotowane rekomendacje ...
-
Jak deweloperzy oceniają możliwości finansowe klientów?
... w warszawskiej dzielnicy Włochy została przygotowana właśnie w odpowiedzi na potrzeby klientów, szukających niewielkich mieszkań. Najtańszy lokal w tym kameralnym projekcie oferowany jest ... jakości produktu. Należy zauważyć, że oferta dobrze dopasowana do profilu klienta, do którego jest skierowana, cieszy się zainteresowaniem bez względu ...
-
Faktura VAT: stawka na transport towaru w odrębnej pozycji
... elementem umowy sprzedaży towaru, a towar ma zostać dostarczony w miejsce wskazane przez klienta, wówczas usługę transportu (wysyłki) należy włączyć do podstawy opodatkowania. Wskazać w tym ... zidentyfikowany na potrzeby podatku, z zastrzeżeniem pkt 24 lit. a; 5. numer, za pomocą którego nabywca towarów lub usług jest zidentyfikowany na potrzeby ...
-
Czego można się spodziewać po BLS?
... ubezpieczeniowego w Polsce. Jak zatem wyglądają zalety Bezpośredniej Likwidacji Szkód z poziomu klienta, największego beneficjenta tej usługi? W sytuacji, w której uszkodzi auto w kolizji z ... Jeśli ubezpieczyciel sprawcy przystąpił do porozumienia z PIU wówczas nie ma potrzeby, aby klient zawierał dodatkową umowę z towarzystwem, w którym likwiduje ...
-
Rozmowa sprzedażowa: jak to zrobić profesjonalnie?
... tym etapie warto utwierdzać klienta w przekonaniu, że znajdziemy dla niego odpowiednie rozwiązanie. Pokazać, że jesteśmy w stanie zaspokoić jego potrzeby. Badanie potrzeb to nie „przesłuchiwanie” odbiorcy, ale rozmowa o jego oczekiwaniach. Na tej podstawie przedstawia się ofertę, zawężając informacje do obszaru oczekiwań klienta i zamieniając cechy ...
-
FinTech rzuca rękawicę bankowości
... na usługi (zapewniające zgodność z różnymi systemami), a także łączą systemy obsługi klienta i interfejsy ze wspólnymi źródłami danych oraz aplikacjami. Więcej danych, większe ryzyko ... obszar więcej środków. Banki muszą obecnie reagować stosunkowo szybko na potrzeby klientów oraz być na tyle elastyczne, by wprowadzać nowe technologie, narzędzia i ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... lecz także pomaga w utrzymywaniu relacji konsumenckich. Poznanie szczegółowego profilu klienta pomaga w opracowaniu skutecznych kampanii reklamowych, a analiza jego aktywności w sieci, ... krzykliwymi banerami, które nawet w najmniejszym stopniu nie trafiają w ich potrzeby czy zainteresowania, na szeroką skalę instalują wtyczki blokujące ich ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... Jak powinien wyglądać wiosenny remarketing smsowy? Oto kilka wskazówek. 1. Poznaj i przewiduj potrzeby Komunikacja SMS odbywa się na zasadach permission marketingu, ... przekazu, zwracanie się po imieniu i wysyłanie jedynie przydatnych z punktu widzenia klienta informacji – tłumaczy Andrzej Ogonowski, Brand & PR Director w SMSAPI, platformie do ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... o klienta w każdej sytuacji – odniesie sukces. Wygoda klienta - dostawa i płatności Wygodna i szybka dostawa często okazuje się kluczowa podczas podejmowania decyzji zakupowej. Wiele sklepów przekonało się o tym w tygodniu przed Świętami, kiedy klienci zamawiali produkty na ostatnią chwilę. Topowe marki wciąż starają się odpowiadać na potrzeby ...
-
Konferencje czyli odliczenie VAT od usług hotelowych i gastronomicznych
... .) organizuje także szkolenia czy konferencje bądź inne zdarzenia o zbliżonym charakterze - na potrzeby własne lub zewnętrznych usługobiorców. Spółka nie posiada własnego ... pomocniczą w stosunku do świadczenia zasadniczego, jeśli nie stanowi ona dla klienta celu samego w sobie, lecz jest środkiem w skutecznym wykorzystaniu świadczenia zasadniczego ...
-
Historia kredytowa Ukraińców staje się jasna
... obecnie projekt ustawy o rynku pracy również stanowi wyraźną odpowiedź na potrzeby osiedlających się w naszym kraju Ukraińców. Symptomów wskazujących na istotne ... tak w Polsce, jak i w innych krajach to kompleksowa wiedza na temat klienta, a jednocześnie znaczące usprawnienie procedury rozpatrywania decyzji kredytowej. W dobie bankowości mobilnej ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... zadbać o integrację z operatorami logistycznymi, aby nasze produkty dotarły do klienta szybko i bezpiecznie. 5. Analityka Niezbędnym elementem rozwoju e-sklepu jest analityka internetowa ... czy program konsumencki Google, dzięki którym poznamy lepiej klientów i ich potrzeby oraz wzbudzimy ich zaufanie. Warto pamiętać o tym, że ważne jest nie tylko „co ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... i wiarygodność. Dla polskich konsumentów podstawą budowania pozytywnych doświadczeń klienta w relacji marka-klient jest wiarygodność jako filar podstawowy i personalizacja jako ... cyfryzacja, zwiększająca wagę personalizacji tzn. marka powinna znać i rozumieć potrzeby jej klientów – mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce ...
-
Chwilówka, raty czy kredyt? Jak sfinansować zakup telewizora?
... jest najbardziej opłacalne? W odpowiedzi na to pytanie pomaga poniższa analiza. Na jej potrzeby założono, że kredytobiorca planuje zakup telewizora wartego 3 000 zł. Kryteria ... przypadkach (np. gdy pojawią się wątpliwości co do możliwości finansowych klienta) . Podobna polityka stosowana jest przez banki i firmy pozabankowe z ofertą na raty. W ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2018
... Asortymentem, cenami, kosztami i czasem dostawy, promocjami oraz oczywiście profesjonalną obsługą klienta. I wszystko wskazuje na to, że liderzy tej kategorii wiedzą, jak zyskać ... radą. Czołówka rankingu pokazuje, że to kierunek odpowiadający na potrzeby klientów. Gry Od planszowych klasyków z dzieciństwa, po nieprzebraną liczbę odmian ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
... się jedynie na opisaniu szczegółów naszej oferty, czy pokażemy też w jaki sposób odpowiada ona na potrzeby i bolączki odbiorcy. Tworząc tekst starajmy się spojrzeć na nasze produkty z perspektywy klienta. W artykule sponsorowanym możemy szczegółowo opisać wszystkie aspekty, zalety i ograniczenia naszej oferty, przykłady zastosowania i korzyści ...
-
mojeID - rusza usługa zdalnego potwierdzania tożsamości
... e-usług, które dotychczas wymagały od nas osobistego stawiennictwa w punkcie obsługi klienta lub umawiania się z kurierem. Jako pierwszy skorzystanie z usługi mojeID umożliwił ... klienta oraz poprawy jakości obsługi. Idea PGNiG otwartego dla klientów przez 24 godziny właśnie staje się faktem – dodaje Henryk Mucha. – mojeID to odpowiedź na potrzeby ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... które z kolei dostarczają cenne informacje pozwalające przewidywać potrzeby klientów i odpowiednio dostosowywać kampanie marketingowe. Wiele marek ... klienta w czasie. W swojej najprostszej formie wskaźnik CLV oblicza się, dodając zyski z danego klienta wygenerowane w okresie współpracy, a następnie pomniejszając je o koszt pozyskania tego klienta ...
-
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
... , działając na rzecz lokalnych społeczności, zrównoważonego rozwoju czy prowadząc inicjatywy proekologiczne. Potrzeba zmiany podejścia do klienta Żyjemy w czasach intensywnych zmian, które - bo jakżeby inaczej - dotykają również potrzeby, wymagania i gusta klientów. To wszystko - powoduje, że wiele firm musi dziś zmierzyć się z koniecznością ...
-
BrandZ: najcenniejsze fast foody świata
... ’s konsekwentnie wsłuchuje się w potrzeby konsumentów, umożliwiając im m.in. zamawianie jedzenia zarówno przy przy ladzie, jak i w kiosku lub za pośrednictwem aplikacji oraz wybór pomiędzy odbiorem zamówienia przy okienku lub dostarczeniem go do stolika. Nieustanne koncentrowanie się na doskonaleniu obsługi klienta sprawiło, że McDonald ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... produkty ułatwią mu życie lub na jakie jego potrzeby odpowiadają. W przypadku artykułu natywnego nie mamy możliwości opowiedzenia o sobie i o swojej ofercie w sposób bezpośredni. Jednak dostarczając użytkownikom praktyczną wiedzę z dziedziny, która jest naszą domeną, zyskujemy w oczach klienta miano eksperta i wzmacniamy zaufanie do naszej firmy ...
-
Dlaczego upadło biuro podróży Thomas Cook?
... pakietów all-inclusive, które z natury były sprofilowane pod „medianowego” klienta zaczęły przegrywać z usługami, które oferowały produkt dopasowany do indywidualnych ... indywidualnych potrzeb. Dzięki temu produkty firmy będą lepiej odpowiadały na potrzeby klientów, budując przewagę konkurencyjną. Funkcjonowanie w środowisku chmurowym jest najlepszą ...
-
Społeczeństwo bezgotówkowe, czyli rewolucja w płatnościach
... dokonywanie zakupów bez korzystania z kas, gdy płatność pobierana jest bezpośrednio z konta klienta. Po wejściu do sklepu klienci są automatycznie witani, mogą ... z systemem płatności będą w stanie uiścić opłaty parkingowe i opłaty drogo-we, bez potrzeby interakcji z kierowcą. To kolejny krok w stronę społeczeństwa bezgotówkowego i samoobsługowego. ...
-
Koronawirus zmienia miejsca pracy. Wszystko, co musisz wiedzieć o pracy zdalnej
... globalizacji i możliwości zatrudniania talentów z całego świata. Pracujesz z Polski dla klienta z USA? Śmiało zatrudnij zespół z UK i Kanady, i wesprzyj go polskimi ... i komunikować się z zespołem. Transparentność, a także uważność na ludzi i ich potrzeby, powinna nam przyświecać przy pracy zdalnej. Jak wdrożyć pracę zdalną w organizacji i zrobić ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... , że doskonale zna potrzeby pacjentów oraz rozumie ich problemy z dostępem do odpowiedniego sprzętu i stara się robić wszystko, by ich potrzeby zostały zaspokojone. Jest ich ... momentach pozostaje z nimi w kontakcie. Jak dotrzeć do klienta? To bardzo ważny aspekt, aby dobrać najlepszą drogę dotarcia do klienta podczas szczególnych warunków, które nas ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... pojęcia „empatycznego marketingu", czyli takiego, który pozwala zrozumieć indywidualne potrzeby klientów i osiągnąć wysoki stopień personalizacji, nawet gdy firma ... z klientami. Czy wysokie nakłady na AI przynoszą oczekiwane rezultaty? W obsłudze klienta zawsze wyzwaniem było zapewnienie spójnych doświadczeń i komunikacji niezależnie od formy ...
-
Montaż paneli podłogowych z kasą fiskalną on-line
... sytuacji pośredniczy w montażu zakupionego towaru przez klienta. Paragon fiskalny (lub faktura na życzenie klienta) wystawiana jest na panele podłogowe, podłogi drewniane lub drzwi ... ustalenia, jakie czynności zaliczają się do usług budowlanych na potrzeby podatku od towarów i usług. Należy jednak zauważyć, że skoro w art. 145b ust. 1 pkt 3 lit. ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... do roku można uznać za przyzwoity wynik. Stacjonarne punkty obsługi klienta i centra kontaktu mierzyły się w pierwszych miesiącach pandemii z dużymi trudnościami. Jednak ... zdalnej w badaniu Pracuj.pl z września 2020 deklarowało aż 4 na 10 respondentów. Potrzeby i postawy kandydatów Aktywność kandydatów i ich otwartość na nowe możliwości zawodowe, ...
-
Ubezpieczyciele przed wyzwaniami. Klienci chcą prostych polis i nie tylko tego
... osoby młode, które chętnie korzystają z wszelkich nowości rynkowych. Pierwsza z nich, na potrzeby badania nazwana gadget group, to respondenci w wieku 18-34 lata zarabiający ... i w jaki sposób korzysta np. z wody czy gazu. Dzięki temu może powiadomić klienta o wykrytym problemie, np. przeciekającej rurze i – w miarę możliwości – wysłać specjalistę, ...
-
Wyrok sądu: Pusta faktura to taka, której nie towarzyszy transakcja w niej wskazana
... uzasadnienia, orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku. Prowizja za pozyskanie klienta Spółka z branży energetycznej współpracuje z agentami, którzy pozyskują dla niej klientów ... tytułu dostaw towarów lub świadczenia usług dokonanych przez innego podatnika na potrzeby prowadzonej przez niego działalności opodatkowanej VAT, a prawo to ulega ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... często bierze udział więcej osób. Kluczowe jest także budowanie relacji pomiędzy kupującym i sprzedającym. Istotne jest zatem, aby uwzględnić charakter i potrzeby takiego właśnie klienta. Z punktu widzenia merchanta, ważne są przede wszystkim takie aspekty jak przyspieszenie procesu sprzedaży i kupna oraz automatyzacja tych procesów. Merchanci ...