-
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
... Contact Centre Benchmarking Report przewiduje się, że w ciągu roku wykorzystanie czatu w obsłudze klienta może się nawet podwoić. Potwierdzają to wyniki naszego badania. W raporcie idealo dotyczącym form obsługi klienta opublikowanym w lutym 2014 roku korzystało z niego 26% sklepów. Dziś natomiast zaobserwowaliśmy wzrost o 11% oraz bogactwo ...
-
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
... - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. ... natomiast Terranova, której wynik sięgnął zaledwie 25 procent. Główne wnioski z badania Daymakerindex 2014: Łączna ocena obsługi klienta spadła nieznacznie w porównaniu z rokiem 2013, z 67,4% w 2013 roku do 66 ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2014
... , obsługa klienta, finanse, IT Najwięcej ofert pracy skierowanych było do specjalistów ds. sprzedaży (prawie 40% wszystkich ogłoszeń o pracę). Po kilkanaście tysięcy ofert pracy przeznaczonych było również dla specjalistów ds. obsługi klienta (18 256 ofert), finansistów i informatyków. Porównując do liczby ofert w II kwartale 2014 roku ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... Lubię To i Krzysztof Kwacz z Get More Social. Co czeka social media w 2014 r.? Rok 2014 to czas większej integracji social media z innymi elementami marketingowego mixu. ... klientami w sieci – zgadza się Rahim Blak z Click Apps. – Obsługa klienta nabierze nowego kształtu, ograniczając lub rezygnując ze skomplikowanych - kosztownych i czasochłonnych ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2014
... opinii o sklepach internetowych — najczęściej komentowaną i ocenianą przez konsumentów kwestią była „obsługa klienta” (ten temat został poruszony 404 704 razy). Nieco mniej, bo ... . Polecam— pisze Domi w opinii o sklepie z listopada 2014. Bardzo dobry sklep z profesjonalnym podejściem do klienta. Świetna opcja live-chatu, w razie jakiegokolwiek ...
-
Bankowość internetowa: wymagania klienta cyfrowego
... obsługa oraz bezzwłoczne wsparcie. To trzy najbardziej pożądane cechy bankowości elektronicznej ... i klikanie” powstał na podstawie badań jakościowych i ilościowych, przeprowadzonych we współpracy z Millward Brown w czwartym kwartale 2014 r. Badanie obejmowało reprezentatywną próbę 900 osób w wieku od 18 lat, które codziennie korzystają z internetu ...
-
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
... obecnego stanu wykorzystania portali internetowych polskich majątkowych towarzystw ubezpieczeń w kontekście sprzedaży i obsługi klienta. Badanie portali online zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - maj 2014 r. wśród 17 polskich towarzystw ubezpieczeń oferujących ubezpieczenia komunikacyjne, w podziale na dwie grupy ubezpieczycieli ...
-
Oferty kredytów hipotecznych X 2014
... Najatrakcyjniejszą ofertę kredytu mieszkaniowego w IV kwartale 2014 r. ma Deutsche Bank. Przez 25 lat ... własny i nieznacząca sprzedaż wiązana. Od klienta wymaga się jedynie założenia konta i przelewania na nie min ... niecałe 5 tys. zł kosztów ustępuje propozycja Credit Agricole. Obsługa kredytu kosztuje tu 160,3 tys. zł. Bank udzieli kredytu z marżą ...
-
Obsługa wierzytelności: jak wybrać partnera?
... ? Według analiz Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową rynek usług windykacyjnych stale rośnie i w 2014 roku osiągnie wartość 22,2 mld zł. Wciąż pojawiają się na nim ... kieruje. Należy pamiętać, że to jaka firma windykacyjna zostanie skierowana do danego klienta lub partnera biznesowego, może odbić się na wizerunku przedsiębiorcy. Dlatego, aby dalsza ...
-
Jakość obsługi klienta w 2015 r.
... klientów do malkontenctwa. Najbardziej zadowoleni z obsługi są mieszkańcy Szczecina, a najmniej - województwa łódzkiego. Dobra obsługa ma być standardem Człowiek szybko przyzwyczaja się do dobrego, nie ma się ... głosy, przyznając najprzyjaźniejszym firmom Gwiazdy Jakości Obsługi. Tegoroczna edycja trwała od 1.12 2014 do 30.11 2015, w tym czasie ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2015 r.
... Obsługa Klienta przed IT – wynika z analizy portalu Praca.pl, dokonanej w okresie między 1 kwietnia a 30 czerwca bieżącego roku. Jakie branże najpopularniejsze? W których branżach najłatwiej o zatrudnienie? Tu nie ma niespodzianek – tak jak w poprzednim kwartale oraz analogicznym okresie ubiegłego roku dominują trzy obszary – Sprzedaż i Obsługa ... 2014 ...
-
Logistyka stawia na sprzedaż wielokanałową
... wymuszają poszukiwanie jak najkorzystniejszych rozwiązań, o czym świadczy fakt, że to właśnie obsługa klienta jest głównym bodźcem do przyjęcia wielokanałowej strategii. Capgemini Consulting ... Łańcuchów Dostaw w Smeal College of Business. Meksyk wciąż popularną lokalizacją W 2014 roku utrzymała się tendencja wzrostu popularności Meksyku jako położonej ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2019
... osoby wspierające pierwszą linię kontaktu z klientem, jak i m.in. doradcy i konsultanci biznesowi czy opiekunowie klienta. Obsługa klienta w ostatnich kwartałach Zarówno w ostatnich kwartałach, jak i latach specjaliści ds. obsługi klienta odnotowują stabilne zainteresowanie pracodawców. Do tej grupy kierowane jest co piąte ogłoszenie na Pracuj.pl ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2015
... spraw handlu i sprzedaży. Na drugim miejscu plasuje się obsługa klienta, a na trzecim - finanse. Zwiększone zainteresowanie rynkiem pracy widoczne jest również po stronie ... ogłoszeń I kwartału 2015 r.), wzrost o 13% w stosunku do ostatniego kwartału 2014 r. Dla porównania, w całym 2014 r. ogłoszenia dla specjalistów z tej branży stanowiły 22% ogółu ...
-
Jakie wynagrodzenie na umowie o pracę i B2B? Duże różnice i szerokie widełki
... Fullstack (7 proc.), Obsługa klienta (5 proc.), DevOps (4,5 proc.) oraz Marketing (4 proc.). W dobie nadchodzących zmian w prawie, które wymusza dyrektywa UE o równym wynagradzaniu, widać jak zmienia się krajobraz na polskim rynku pracy. Widełkowa rewolucja, którą zapoczątkowaliśmy z No Fluff Jobs w branży IT w 2014 roku, obejmuje coraz ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... skutki i osiągnęła założone cele. Smartfonizacja Według badań TNS Polska ze stycznia 2014 roku aktualnie już 44% Polaków posiada smartfona. Należy mieć na uwadze, ... mniej niż 20% użytkowników ważna jest przede wszystkim techniczna jakość usługi, dobra obsługa klienta czy też pozytywne opinie innych osób. Należy jednak zauważyć, że użytkownik ...
-
Rusza 6 edycja konkursu TELEMARKETER ROKU
... Bezpośredniego w MetLife Amplico, podjęła decyzję o wyborze członków jury Telemarketera Roku 2014. -„ W tym roku było wyjątkowo dużo zgłoszeń do jury konkursu co ... Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi; Obsługa Klienta - rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji ...
Tematy: Telemarketer Roku -
Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych okiem BCC
... , aspekty środowiskowe, koszty eksploatacji, koszty cyklu życia, efektywność kosztowa, obsługa klienta i pomoc techniczna, termin dostarczenia oraz okres dostarczenia lub ... Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w propozycjach na wydatkowanie środków finansowych w latach 2014 -2020 wskazane jest że na infrastrukturę rząd chce przeznaczyć najwięcej tj. ...
-
Bankowość online przejmuje stery
... O to Centrum Prawa Bankowego i Informacji zapytało uczestników konferencji IT@BANK 2014. Placówki do lamusa Nowoczesne technologie zupełnie zmieniły współczesną bankowość. ... , CPBiI. Co czwarty badany przewiduje z kolei, że już niedługo obsługa klientów przeniesie się do wirtualnych oddziałów, które stanowią pomost pomiędzy tradycyjnymi placówkami ...
-
Tarnów
... go 111 830 mieszkańców. Według danych z dnia 30 września 2014 roku stopa bezrobocia w Tarnowie wynosiła: 9,3%. Tarnów jest ważnym ośrodkiem kulturalnym i ... oddział spółki Tauron Dystrybucja oraz rejon obsługi klientów spółki Tauron Obsługa Klienta. W Tarnowie działają Zakłady Azotowe, Becker Farby Przemysłowe Sp. z o.o., Summit Packaging Polska Sp ...
Tematy: Tarnów -
Najlepsze kantory internetowe wg konsumentów
... pewien czas można otrzymać rabat przy systematycznym korzystaniu. SZCZERZE POLECAM!!* (Iwet38, kwiecień 2014) * Wszystkie opinie pochodzą z serwisu www.opineo.pl Serwis Opineo.pl przenalizował ... . Oczywiście genialna obsługa klienta sama w sobie nie wystarczy, by być magnesem przyciągającym użytkowników do e-kantorów, jednak fatalna obsługa może ...
-
Jesienią trudniej o oferty pracy
... 2014 pracodawcy wysunęli o 12 proc. mniej ofert pracy niż w okresie lipiec-wrzesień. Z najgorszą sytuacją mieliśmy w produkcji, gdzie ofert było aż o 635 mniej, na drugiej pozycji obsługa klienta ... oraz wczesnojesiennych. Porównując dane z GUS dotyczące zatrudnienia w grudniu 2014 roku do analogicznego miesiąca w 2013 roku, możemy zauważyć wzrost ...
-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... .opineo.pl w okresie 11.08.2014-11.09.2014 na próbie 1000 osób). Prawdziwe koszty ... grzechy sklepów internetowych to wciąż: Utrudniony kontakt. Fatalna obsługa. Uszkodzony towar. Spóźniona przesyłka. Towar, który okazał ... to kolejna bardzo skuteczna metoda projektowania dobrego doświadczenia u klienta. W zamian za pozytywną opinię — sklep odwdzięcza ...
-
Polski pośrednik kredytowy to solidna firma
... wyniosła 6 923 mld PLN, by w 2014 osiągnąć kwotę 7 531 mld PLN. ... klienta i w odpowiedzi zaoferowania mu produktów lub usług adekwatnych do tych potrzeb. - Wskutek wejścia regulacji w życie musimy wprawdzie zmierzyć się z większymi obciążeniami administracyjnymi, ale informacja, której dostarcza pośrednik jest bardziej kompletna, a obsługa klienta ...
-
Czy sektor BPO/SSC będzie się bił o biura?
... po pierwszych trzech kwartałach najemców znalazło więcej powierzchni niż w całym 2014 roku. Największym powodzeniem cieszyły się biura w Krakowie, Trójmieście i Wrocławiu, ... ośrodkami ITO. Przedmiotem outsourcingu są najczęściej usługi księgowe, obsługa klienta, usługi IT oraz obsługa finansowa, a w ostatnim czasie mocniej widoczne są usługi ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2013
... świecie potwierdziło pozytywne doświadczenia z ubezpieczycielami w 2013 r., pokazuje Światowy Raport Ubezpieczeń 2014 (WIR) opublikowany przez Capgemini i EFMA. W efekcie, prawie 70 procent ... . Według badania Capgemini “Głos Klienta”, wyszukiwanie i uzyskiwanie cen polis, jak również obsługa roszczeń są dla klientów najważniejszymi obszarami ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się ... wszystkiego w Internecie, mówił Paolo de Cesare, szef francuskiej sieci Printemps już w 2014 roku. Dlatego nie wystarczy już tylko sprzedawać im rzeczy, ...
-
Praca dla studenta: najwięcej ofert w call center
... wieku do 24 lat to 17,5% wszystkich bezrobotnych (źródło: GUS, dane za I kwartał 2014 roku). Wskaźnik ten w ostatnich latach utrzymuje się na podobnym poziomie. ... doradcy klienta studenci mogą liczyć na wynagrodzenie od 12 zł do 16 zł brutto. Zatrudnienie w call center umożliwia wypracowanie umiejętności takich jak: praca w zespole, obsługa klienta ...
-
Zarządzanie dokumentami i back-office: outsourcing na topie
... szukający klientów wśród największych krajowych przedsiębiorstw. Rok 2014 będzie kolejnym okresem wzrostu branży. Zarządzanie dokumentami, obsługa finansowo- księgowa oraz usługi kadrowo – ... komercyjnego najdynamiczniej rozwija się obsługa kancelarii. Możliwość realizowania takiej usługi także w siedzibie klienta powoduje, że korzystają z niej ...
-
Oferty pracy: z jakich województw pochodziło ich najwięcej?
... oraz przemysł ciężki. Istotny wzrost liczby ofert pracy, w porównaniu do 2014 r., odnotowała branża budownictwo i nieruchomości, gdzie liczba ogłoszeń wzrosła o 24%. Znaczące ... do specjalistów handlu i sprzedaży, na drugim miejscu uplasowała się specjalizacja obsługa klienta. Trzecie miejsce należy do inżynierów, zapotrzebowanie na nich wzrosło o ...
-
Zobacz, kto oferuje największą podwyżkę wynagrodzenia
... 8 tys. zł. Na swoją sytuację nie mogą narzekać również programiści. Ich zarobki od 2014 roku podniosły się przeciętnie o 4 tys. zł. Co ciekawe, największe ... deficyty kadrowe obserwowane są również w branży SSC/BPO (centra usług wspólnych - obsługa klienta, księgowość, zakupy), w której ciągły rozwój oraz nowe inwestycje zwiększają popyt na ...
-
Centra Usług Biznesowych w Polsce – jakie zarobki?
... Polsce obszary specjalizacji centrów to: finanse i księgowość (59%), aplikacyjne usługi IT - (48%), obsługa klienta – np. wsparcie IT (42%), usługi IT w ramach infrastruktury (35%), a ... Polsce są niewątpliwie czynnikiem przyciągającym inwestorów. Według danych z raportu Page Personnel, w 2014 r. płace w centrach usług biznesowych zaczynały się od 2300 ...
-
Peugeot 308
... trudne zadanie: nawiązać równą walkę o klienta z całą gwardią niemieckich kompaktów, na których czele ... pojazdu. Dzięki temu ilość przycisków jest minimalna. Obsługa wymaga jednak chwili przyzwyczajenia. Kolejną nowością ... oraz system Park Assist (dostępny na wiosnę 2014). Premiera pozwoliła nam na dokładniejsze poznanie dwóch wariantów silnikowych ...
-
Rekrutacja synonim rozczarowania?
... brak informacji irytuje 22% poszukujących pracy. Z przeprowadzonej przez Praca.pl w 2014 r. ankiety wynika zaś, że aż 89% kandydatów do pracy jest rozczarowanych ... od pracodawców, lecz specyfika rynku pracy – sprzedawców czy osób związanych z obsługa klienta zawsze będzie potrzeba więcej, niż historyków sztuki.” – komentuje Krzysztof Kirejczyk. ...
-
5 rzeczy, które musisz wiedzieć zanim otworzysz sklep internetowy
... sprzedaży. Ale nie do końca. Obsługa e-sklepu wiąże się dodatkowo z koniecznością spełnienia szeregu ... z zapisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Art. 12 ust 1 lit 1)), każdy e-sklep ma ... prawem będzie pobieranie zawyżonej opłaty za dostawę towaru do klienta. Pobierz: - Prawa konsumenta: poradnik kupującego - Ustawa konsumencka w ...