12:38 25.09.2014
Wyniki 19 edycji Corocznego Badania Operatorów Zintegrowanych Usług Logistycznych wskazują, że rozwój sprzedaży wielokanałowej to kierunek, w którym podąża – lub planuje to zrobić – wiele firm. Rosnące oczekiwania klientów wymuszają poszukiwanie jak najkorzystniejszych rozwiązań, o czym świadczy fakt, że to właśnie obsługa klienta jest głównym ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Oprocentowanie kredytów hipotecznych rekordowe, ceny mieszkań nadal rosną
Nowe obligacje skarbowe (prawie) ochronią przed inflacją
Branża leasingowa najmocniej prześwietla firmy handlowe
Co się dziś dzieje na węgierskim BUX-ie?
Wakacje kredytowe w drodze. Kto za nie zapłaci?
Dzień Matki nie dla czekających na zaległe alimenty
Nadchodzi Dyrektywa Omnibus. Co to oznacza dla sklepów internetowych?