-
Drogerie czy supermarkety? Gdzie Polacy kupują kosmetyki?
... do pielęgnacji i mycia włosów. Kolorowe kosmetyki do makijażu wybieramy najrzadziej (6%). Głównym kryterium zakupowym jest cena (ponad 50% wskazań), ale wagę przywiązujemy również do naturalnego składu (40%) oraz marki (32%). W kwestii przyzwyczajenia do konkretnych producentów zdania są podzielone. Połowa z nas kupuje zawsze te same kosmetyki ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... informacji PR. L’Oreal wygrało też ranking wśród kosmetyków do włosów – z 480 wzmiankami. Marka Avon (173 publikacje) była natomiast najczęściej pokazywana w kategorii kosmetyków zapachowych. W prasie kolorowej w 2007 roku zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki marek międzynarodowych. Ale mimo to marki polskie wywalczyły dla ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... na kosmetyki i perfumy związany jest bezpośrednio z lockdownem i innymi ograniczeniami wynikającymi z pandemii. Spadek ten został na szczęście złagodzony przez utrzymujący się na kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów. Ponieważ dostęp do salonów fryzjerskich został utrudniony, konsumenci postanowili samodzielnie zadbać o kondycję włosów w domu ...
-
Marki godne zaufania 2010
... (Firma internetowa), Shell (Stacja benzynowa), Rutinoscorbin (Witaminy), Fervex (Lek na przeziębienie), Avon (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), Adidas (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Garnier (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Persil (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe), Apart (Zegarki i biżuteria), Polsat (Stacja telewizyjna), ING TFI ...
-
E-commerce: na zakupy ubrań i kosmetyków wydajemy miliardy
... szybko rozwijających się sektorach dóbr konsumenckich: uroda i kosmetyki (pielęgnacja włosów, perfumy, higiena osobista, pielęgnacja skóry, makijaż), treści cyfrowe (platformy służące do cyfrowej dystrybucji muzyki, platformy wideo na żądanie (VOD), platformy do transmisji strumieniowej, platformy wideokonferencyjne i audio, publikacje cyfrowe ...
-
GfK: kupujemy mniej kosmetyków
... 652 razy mniej. Najczęściej kupowaliśmy produkty do higieny osobistej (ponad 155 tys. ton), m.in.: mydła, żele pod prysznic, kosmetyki do włosów, produkty do golenia oraz dezodoranty. Blisko 20 tys. ton sprzedanych artykułów służyło zaś do pielęgnacji skóry twarzy, a ponad 1 tys. ton – do makijażu. W ubiegłym roku przeciętny polski ...
-
Dzień Matki za 750 milionów złotych
... na Dzień Matki cieszą się przedmioty z kategorii Kosmetyki. Chodzi tu szczególnie o podkłady, tusze do rzęs, kosmetyki do włosów, lakiery do paznokci, ale też na przykład perfumy. Na ... AGD. Mamy mogą więc spodziewać się blenderów, robotów kuchennych, wyciskarek do soków, ale też prostownic, suszarek czy lokówek itp. Swoje miejsce w rankingu znalazły ...
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... do publicznego wyeksponowania marki i jej potencjału. W tych przedświątecznych okolicznościach producenci z różnorodnych branż mieli zdecydowanie pole do popisu w relacjach typu B2C. I szansę tę wykorzystali, sypiąc ofertami w social media jak Święty Mikołaj prezentami ze swojego przepastnego worka. Kosmetyki ... drugi kosmetyk do włosów a my zapakujemy ...
-
Bagaż podręczny - co można zabrać na pokład samolotu?
... reguła dotycząca przewozu w bagażu podręcznym płynów. Płynami są zarówno napoje (w tym i woda), jak i np. spraye, kosmetyki (perfumy, płyny do kąpieli, mydła w płynie, olejki do opalania, kremy, żele do włosów), płyny spożywcze (sosy, zupy, jogurty, mleko). W bagażu podręcznym nie wolno wnosić na pokład samolotu pojemników z objętością ...
Tematy: Wakacje 2014, Lot, easyJet, Ryanair, Wizzair, bagaż, bagaż podręczny, bagaż kabinowy, samolot, linie lotnicze -
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... (ze 102 do 73 milionów złotych). Polacy najwięcej wydają na kosmetyki na początku i pod koniec roku Analitycy podkreślają silne wahania sezonowe wydatków reklamowych w kategoriach produktowych. W przypadku środków do pielęgnacji włosów, wydatki intensywnie rosną do maja, następnie są redukowane, by od początku trzeciego kwartału do listopada znów ...
-
Marki godne zaufania
... (witaminy), Apap (środek przeciwbólowy), Aspirin Bayer, Gripex (leki na przeziębienie), L’Oréal (kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (proszek do prania), Nestlé (płatki śniadaniowe). Spośród kategorii lokalnych Polacy obdarzyli największym zaufaniem: TVN (stacja TV ...
-
Jakim markom ufają Europejczycy?
... benzynowa), Centrum (witaminy), Apap (środek przeciwbólowy), Gripex (leki na przeziębienie), L’Oréal (kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (proszek do prania), Nestlé (płatki śniadaniowe). W 10 kategoriach wybieranych lokalnie, największym zaufaniem obdarzone zostały ...
-
Marki godne zaufania 2008
... ), Centrum (Witaminy), Apap (Środek przeciwbólowy), Gripex (Leki na przeziębienie), L’Oréal Paris (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe). W 10 kategoriach wybieranych lokalnie, największym zaufaniem polskich konsumentów ...
-
Marki godne zaufania 2009
... ), Centrum (Witaminy), Apap (Środek przeciwbólowy), Gripex (Lek na przeziębienie), L’Oréal Paris (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe). W 12 kategoriach lokalnych, największym zaufaniem polskich konsumentów obdarzone ...
-
Marki godne zaufania 2012
... benzynowa), Centrum(Witaminy), Apap (Preparat przeciwbólowy), Gripex (Preparat na przeziębienie), Nivea (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (Kosmetyki do pielęgnacji skóry),Vizir (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe). W 18 kategoriach lokalnych, zdobywcami Złotych Statuetek zostały następujące ...
-
Marki godne zaufania 2011
... Rutinoscorbin (Lek na przeziębienie), Herbapol Lublin (Preparat ziołowy/na witalność), Head & Shoulders (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), L’ Oréal (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Garnier (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Elmex (Pasta do zębów), Ariel (Proszek do prania), Ludwik (Środek czystości), Nestlé (Płatki śniadaniowe), Olej Kujawski (Olej ...
-
Polak dba o wygląd zewnętrzny bardziej niż przeciętny Europejczyk?
... rodzajów zabiegów poprawiających skórę twarzy (7 proc.). Kosmetyki do pielęgnacji ciała i rąk to produkty kupowane przez największą liczbę gospodarstw w Polsce. 77 proc. nabywców kupiło te produkty co najmniej raz w ciągu roku. Jednocześnie, produkty do pielęgnacji twarzy, do stylizacji włosów i do makijażu osiągnęły penetrację bliską 70 proc ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... . Co wybieramy? Według analityków Loopa.eu, największe przychody dla drogerii i perfumerii internetowych generują: kosmetyki do pielęgnacji włosów, perfumy dla kobiet, kosmetyki do pielęgnacji twarzy, produkty do makijażu, produkty do manicure i pedicure. Przy czym najszybciej rosnącą kategorią produktów w e-drogeriach jest właśnie ta ostatnia ...
-
Inwestycja Elfa Pharm w ŁSSE
... łódzkim), powstają produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, zebrane w kilka specjalistycznych marek i linii produktowych. Obecnie firma eksportuje swoje produkty do większości krajów Zachodniej i Środkowo-Wschodniej Europy, a także do Stanów Zjednoczonych, Malezji, Tajwanu czy krajów Zatoki Perskiej. Jej kosmetyki obecne są na półkach ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
... (środek przeciwbólowy), Avon (kosmetyki do makijażu), Nivea (w sześciu kategoriach: kosmetyki do pielęgnacji twarzy, kosmetyki do pielęgnacji ciała, kosmetyki dla dzieci i niemowląt, żele/mydła/płyny do kąpieli, dezodoranty i kosmetyki dla mężczyzn), Wella (kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów), Colgate (środki do pielęgnacji jamy ustnej ...
-
Uwaga na oznakowanie kosmetyków
... czy terminów przydatności produktu mają zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa jego użytkowników. Inspekcja Handlowa sprawdziła m.in. produkty do pielęgnacji ciała, włosów, a także wody toaletowe, kosmetyki do makijażu i demakijażu. Ogółem sprawdzono ponad 1300 partii wyrobów. Nieprawidłowości zostały stwierdzone w blisko połowie skontrolowanych ...
-
Polacy i suplementy diety
... wspomagać odchudzanie, wzmacniać odporność i układ trawienny, poprawiać stan skóry, włosów i paznokci czy wpływać pozytywnie na pamięć i koncentrację. Kupujemy je w aptekach i ... do kupowania leków przez Internet. Dużą rolę odgrywa tutaj zapewne wygoda, do której przyzwyczajeni są ci, którzy w ten sposób od dawna nabywają już ubrania, kosmetyki ...
-
Unilever zwiększa inwestycje w Polsce
... przeznaczy 4 mln złotych. W Bydgoszczy koncern zainwestuje 15 mln złotych w rozbudowę wydziału produkcji kosmetyków i uruchomienie produkcji wyrobów do stylizacji włosów. Obecnie fabryka produkuje kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów, pasty do zębów i kostki toaletowe. Nowa produkcja ma być w 80 proc. eksportowana do krajów europejskich.
Tematy: Unilever, inwestycje zagraniczne -
Program lojalnościowy. Formy i korzyści
... skierować także do kontrahentów. Np. przedstawiciel handlowy hurtowni odwiedza salony fryzjerskie, oferując farby do włosów, szampony, odżywki i inne kosmetyki. Za każdy zakup salon może otrzymywać punkty. Im większe zakupy, tym więcej punktów, które można wymieniać np. na urządzenia przydatne w salonie (suszarki do włosów, prostownice, lokówki ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa: które branże zyskują, a które tracą?
... popularność sprzętów do ćwiczeń, fitnessu i yogi. Co ciekawe, wzrosła również sprzedaż m.in. zestawów do ping ponga, które mogą zapewnić sportową rywalizację i rozrywkę w domowych warunkach. Kosmetyki Zamknięte salony kosmetyczne z kolei przekonują do tego, by zakupić w sieci farby do włosów, kremy oraz inne środki pielęgnacyjne i kosmetyki. Dzięki ...
-
Rynek dóbr luksusowych ponad kryzysem
... eksperci Ernst & Young przeanalizowali dane finansowe 21 najważniejszych spółek produkujących kosmetyki i ekskluzywną odzież, biżuterię, zegarki, perfumy, galanterię skórzaną etc. W ... 2015 (dziś to ok. 363 mld) – do tej kategorii zalicza się: produkty do pielęgnacji skóry, włosów, zapachy, produkty do makijażu, leki OTC dostępne w drogeriach itp. 126 ...
-
Czy dermokosmetyki będą się sprzedawać?
... dermokosmetyków do pielęgnacji włosów i twarzy z powodu dość wysokiej bazy oraz konkurencji, tak jak w przypadku produktów do pielęgnacji ciała. Według nas, obiecującymi kategoriami w kolejnych latach będą również dermokosmetyki dla dzieci oraz produkty do pielęgnacji stóp. Dodatkowo, na brak popularności nie będą narzekać dermokosmetyki do oczu ...
-
Rynek pracy w branży przemysłowej
... między innymi: Dębica (opony, wyroby z gumy), Pollena Ewa (środki czystości i kosmetyki), Polifarb Cieszyn (farby i lakiery), Ropczyce (ceramiczne materiały ogniotrwałe), Unimil ( ... temu wiele przedsiębiorstw. Jednocześnie ich produkty – telewizory, głośniki, suszarki do włosów, lodówko, tramwaje, silniki elektryczne czy turbiny okrętowe – były trudno ...
-
UOKiK: zakłady usługowe a prawa konsumenta
... (odzież, parasolki, torebki), a przede wszystkim artykułów uzupełniających, jak np.: oprawki do okularów, ściereczki do szkieł optycznych, etui na okulary, łańcuszki, zegarki, paski i bransolety do zegarków, kosmetyki, farby do włosów, lokówki, ramki do zdjęć, aparaty i błony fotograficzne. Biorąc pod uwagę ochronę interesu konsumentów sprawdzono ...
-
Fryzjer damski w opałach. Salony urody zadłużone na 84 mln zł
... do rejestru z powodów zaległości pozakredytowych. Z analiz BIG InfoMonitor wynika, że najczęściej chodzi o niewywiązywania się z umów na zakup towarów, w skład których może wchodzić specjalistyczny sprzęt do zabiegów, kosmetyki ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... orientację w strukturze oferty. Tego typu zmianę obserwowaliśmy jakiś czas temu w przypadku produktów Nivea. Kosmetyki te tradycyjnie kojarzone z pielęgnacją ciała zostały rozbudowane o linie przeznaczone do pielęgnacji twarzy, włosów oraz linię kosmetyków dla mężczyzn. Oferta uporządkowana została w bardzo prosty, a jednocześnie przejrzysty sposób ...
-
Fryzjer nie musi mieć kasy fiskalnej w swoim salonie?
... obroty, ustawodawca nie odwołuje się do klasyfikacji statystycznych. Decydująca zatem będzie tutaj ... kosmetyki, nauki o racjonalnym pielęgnowaniu ciała. Przez pojęcie „fryzjerstwo, fryzjer” określone w Słowniku Języka Polskiego (http.//sjp.pwn.pl) rozumieć należy, zakład fryzjerski oraz osobę zajmującą się zawodowo strzyżeniem i czesaniem włosów ...