-
Reklama osobista – zabójca spamu
... wyświetlają się nam reklamy produktów podobnych do tych, których wcześniej szukaliśmy albo im komplementarne. To zasługa reklamy osobistej, czyli programmatic marketing, który bazując na danych zostawianych przez internautów w sieci pozwala wyświetlać im reklamy produktów, którymi są zainteresowani oraz tych, którymi mogą ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2015 i prognoza II kw. 2015
... pkt. wobec poprzedniego 31,2 pkt.). Obszary pozostałe (jak np. inwestycje w kompetencje, inwestycje w maszyny i urządzenia, technologie, nieruchomości, samochody służbowe, a nawet w marketing i reklamę) mają aktualnie odczyty niższe, niż w pierwszym kwartale tego roku. KRAJOWA GOSPODARKA W OCENIE MŚP – SŁABY PIERWSZY KWARTAŁ W kwietniowym pomiarze ...
-
Instynkt, intuicja i emocje. Tak podejmuje decyzje CFO
... w stronę finansowego konserwatyzmu może postawić firmy w niekorzystnej pozycji wobec konkurencji, jeśli maksymalne środki nie zostaną zainwestowane w obsługę klienta, sprzedaż, marketing i wprowadzanie innowacji takich jak m.in. rozwój nowych produktów czy partnerstw. Z drugiej strony zbytnia pewność siebie może spowodować przegapienie oczekiwań ...
-
Zarobki w PR i marketingu w 2014 roku
Na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat znacząco wzrosła rola działów public relations oraz marketingu w funkcjonowaniu organizacji. Na popularności zyskały również związane z tymi działami terminy: kreowanie wizerunku firmy, dbanie o relacje z klientami itp. Powstały też nowe stanowiska pracy, na których pracownicy odpowiedzialni są za tzw. ...
-
Spółka WIND MOBILE przechodzi z NewConnect na GPW
... Ponadto Grupa dostarcza oprogramowanie dedykowane zwłaszcza dla klientów z branż finansowej, telekomunikacyjnej i energetycznej. Oferuje również własne systemy wspierające ideę Sales & Marketing oraz nowatorskie rozwiązania z obszaru multimediów. W dniu 12 października 2011 roku spółka WIND MOBILE S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect. O emitencie ...
-
Dla kogo praca od ręki?
... określić, jacy pracownicy poszukiwani są w pierwszej kolejności i jakim poziomem znajomości języka obcego powinni się legitymować. Handlowiec potrzebny wszędzie IT, Handel, Marketing, Finanse i HR. Każda z tych pięciu branż na gwałt poszukuje przedstawicieli handlowych. Największe zapotrzebowanie zgłasza tu sektor marketingowy - niemal połowa ...
-
Kupno mieszkania: pośpiech jest wrogiem
... wątpliwości, a przy okazji mogą zyskać pewność, że kupują solidne mieszkanie na lata – mówi Roma Peczyńska, marketing manager Red Park. Nasza świadomość rośnie Ostatnie dane z rynku nieruchomości pokazują, że optymizm zakupowy ... interesie jest, aby klient był zadowolony i otrzymał to, o czym przez całe życie marzy – mówi Ewa Piechota, marketing ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... adaptacji do stale zmieniającego się ekosystemu. Jednak zdaniem ekspertów, którzy wystąpili na konferencji „Digital Marketing Heroes 2015”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, wśród kluczowych czynników decydujących o sukcesie w e-biznesie są: personalizacja, mobile marketing, reklama natywna, innowacyjny CRM, a także strategia omnichannel.
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby w rozpoczętym roku odnieść sukces marketingowy? Czego nie wolno przeoczyć marketingowcom? Swoje coroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych ogłosił Instytut Millward Brown. Jedna z prognoz na rok 2016 wskazuje na możliwość opracowywania bardziej przejrzystych map podróży konsumenta ( ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2016 -
Barometr e-commerce 2016
... płatności mobilne, Full funnel 2) Umiarkowane ciśnienie – czynniki ważne, które w sposób umiarkowany wpływają na wzrost wartości handlu internetowego i e-sklepów: Marketing 3.0 – predictive marketing, attribution i reklama natywna Handel transgraniczny Dostawa tego samego dnia (Same-Day Delivery) Social commerce Software as a service (SaaS) AdBlock ...
-
3 spektakularne wzloty i upadki 2015, czyli od Wiedźmina do Merlina
... krajowej i międzynarodowej. Cinkciarz podbija Amerykę Cinkciarz.pl od początku postawił na marketing kontrowersji. Już sama nazwa, kojarząca się z nielegalnie handlującymi walutą ... łączył się z Japończykami „w bulu i nadzieji”. Jak pokazują wyniki spółki, odważny marketing bardzo dobrze przekłada się na sprzedaż. W roku 2011 wartość sprzedaży ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... samych internautów. DMP: Dane. Monetyzacja. Przyszłość. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Infogroup, 62 proc. marketerów na całym świecie twierdzi, że stosuje marketing z wykorzystaniem danych (Big Data), zaś kolejne 26 proc. planuje w ciągu najbliższych 2 lat wypróbować takie rozwiązania i skorzystać z platform DMP. Marketerzy zdają ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 08/2016
... śmierci z powodu paraliżu i coraz częściej lekarze wiążą to z wirusem Zika – mówi Justyna Niebutkowska, PR & Marketing Specialist Europ Assistance Polska. Wirus jest roznoszony przez komary z gatunku Aedes aegypti, które ... , Meksyk, Salwador, Gwatemala, Paragwaj oraz Wenezuela), a także w Stanach Zjednoczonych. Justyna Niebutkowska, PR & Marketing ...
-
Zarobki kobiet wciąż niższe, ale nie w tych branżach
... nierówne traktowanie. W których branżach kobiety nie zarabiają mniej od mężczyzn? Specjalistki od marketingu i PR Jak wynika z danych zarobki.pracuj.pl, marketing jest jedną ze specjalizacji, w której kobiety zarabiają podobnie do mężczyzn. Specjalistki odpowiedzialne za komunikację marketingową, zarządzanie marką, kampanie marketingowe czy ...
-
Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?
... . To z pewnością wpływa na lepszy odbiór i pomaga zbudować z przyszłym klientem długotrwałą relację. Czytaj także: - Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing - E-mail marketing: dbaj o swoją bazę Dodatkowo istotne jest aby zwrócić uwagę, czy domeny z których korzystamy nie są uznane za podejrzane. Dlatego należy ...
-
Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić
... postępy ale pomogą też w ich realizacji oferując gotowe rozwiązania z dziedziny marketing automation. Testowanie Wiedząc już co chcemy osiągnąć i jak będziemy ... mobilne i monitorować skuteczność działań na bieżąco. Co ważne, narzędzia marketing automation wykorzystują algorytmy pozwalające na opracowanie i wyświetlanie klientom oferty, która ...
-
Bezpieczny import z Chin w 3 krokach
... portal Trejdoo.pl, co zmniejsza również koszty przewalutowania z uwagi na dużo niższe spready.” radzi Milena Getek, Marketing Manager Xchanger.pl Warto zwrócić uwagę na jakość i szybkość korespondencji, na to jak szczegółowo ... koszty, oceń ryzyko i zmierz opłacalność swoich planów. Powodzenia! Paulina Kiełbus-Jania, CEO Milena Getek, Marketing ...
-
III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie
... Tak naprawdę za ten obszar odpowiedzialna jest cała organizacja, zarówno marketing i sprzedaż, jak i dział IT oraz administracja. W praktyce oznacza to ... omnichannel. Jan Namedyński z AVON przyznaje, że strategia digital oparta o wartościowy content marketing pozwoliła na zmianę ugruntowanej już w świadomości klientów opinii o kanale sprzedaży. ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... pośrednictwem urządzeń mobilnych – dlatego strona powinna powstać w technologii responsywnej (RWD). Już na etapie projektowania naszego sklepu warto skorzystać z narzędzi z kategorii Marketing Automation – w prosty i automatyczny sposób pomogą one w bardzo wielu kwestiach. Dzięki nim będziemy w stanie nie tylko analizować ruch na stronie, ale ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... ich podstawie wniosków w celu dalszej optymalizacji działań. Listę trendów zamykają Real Time Marketing oraz Virtual Reality, czyli rozwiązania, dzięki którym można przenieść klientów ... 61% z nich. - SMS jest narzędziem o dużym potencjale – komentuje Andrzej Ogonowski, PR & Marketing director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki SMS. – Według ...
-
Co ma Brexit do promocji?
W Real Time Marketingu liczy się pomysłowa reakcja na nieoczekiwane zdarzenia. Wykreowane akcje niekiedy wzruszają, innym razem bawią, a jeszcze kolejnym – angażują. Zawsze wspólnym celem jest wywołanie zainteresowania ze strony odbiorców, od których zależy viralowy sukces inicjatywy. Dziś takim marketingowym polem do popisu staje się Brexit. Nie ...
-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat. Analizę wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, domów mediowych oraz agencji eventowych przeprowadziła na zlecenie ...
-
Personalizacja to już za mało
... się na akcjach wykonanych przez danego klienta. Idealne byłoby zautomatyzowanie procesu wysyłki dzięki funkcji Marketing Automation. Taki zabieg pozwala na indywidualne dopasowanie wysyłki w zależności od tego, jakie informacje o ... wiadomości, które pozwalają na wprowadzenie zupełnie nowej jakości w komunikacji z klientem. René Kulka, Email Marketing ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... informacjach. Mit 6. – Po co komu PR w dobie content marketingu? Content marketing stał się jednym z kluczowych trendów w marketingu, a o jego skuteczności najlepiej świadczą liczby. Dobre ... 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Choć niektórzy eksperci uważają, że content marketing wkrótce przejmie również rolę, którą do tej pory pełnił PR, to ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2016
... często mają niską kwotę ubezpieczeniową. W sytuacji nieszczęśliwego wypadku dzieci często nie mogą liczyć na wysokie odszkodowanie – mówi Justyna Niebutkowska, PR & Marketing Specialist Europ Assistance Polska. Polisy szkolne przeważnie gwarantują jedynie odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu. Wybierając ubezpieczenie dla swojego dziecka, można ...
-
Debiut ASM GROUP SA na GPW
14 września 2016 r. spółka ASM GROUP SA zadebiutowała na Głównym Rynku GPW. To dwunasty debiut na tym rynku w 2016 roku. ASM GROUP SA jest 6. spółką, która w tym roku przejdzie z NewConnect na główny parkiet warszawskiej giełdy. Emitent jest spółką holdingową prowadzącą jednocześnie działalność operacyjną w zakresie merchandisingu, outsourcingu ...
-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
Co wiadomo o Aliexpress w Polsce? Przede wszystkim to, że ma wejść na nasz rynek w przyszłym roku. Obecnie jego popularność można porównać do Groupona, który już teraz prowadzi aktywne działania marketingowe. Specjalizuje się w telefonach, zegarkach i odzieży. Niebawem istotnie wpłynie na kształt rynku promocji e-commerce, będzie istotnym ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... firmy produkcyjne (91%). Najmniejszy udział inwestorów przypada na branżę rolniczą (80%) oraz usługi (81%). W co inwestują firmy? Wczoraj maszyny, dzisiaj marketing W ujęciu retrospektywnym jako przeznaczenie inwestycji zdecydowanie najczęściej wymieniane były trzy obszary: inwestycje w samochody (41%), zakup maszyn i urządzeń produkcyjnych (39 ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2017
Bankowość, finanse, księgowość, prawo i podatki, ubezpieczenia, farmacja, budownictwo, nieruchomości oraz sprzedaż i administracja. To tylko niektóre z branż ujętych w najnowszym, trzynastym już Raporcie Płacowym 2017, czyli corocznym opracowaniu autorstwa Hays Poland. Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoje zarobki są adekwatne do stażu ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... i przyszły rok pozwoli ocenić, jak duży wpływ miała ona na e-handel w kraju. Content marketing zyskuje na znaczeniu Jednym z trendów, który odegrał istotną rolę w mijającym roku jest content marketing. Obecnie nie wystarczy już tradycyjne wysyłanie e-maili marketingowych z ofertą sklepu. Tego rodzaju newsletterów jest ...
-
Jak smog rozprzestrzenił się w Internecie?
... podyskutować. Tymczasem na zachodzie rozwija się trend programmatic w nagłówkach prasowych… W międzyczasie uruchomił się marketing internetowy (gł. maski antysmogowe), którego angażowanie trwało do 12 stycznia. Widoczny był zarówno klasyczny realtime marketing, jak i działania amplifyingowe. Od czego się zaczęło? Poziom smogu zaczął rosnąć w sobotę ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... 24%. Znamienne jest, że jedna piąta firm w procesie sprzedaży w ogóle nie wspiera się technologiami. Marketing ma się nieco lepiej Małe firmy nieco bardziej niż w obszarze sprzedaży angażują się w marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy ...
-
Sklep internetowy w epoce Amazona. Jak to zrobić?
... produktów brakuje w sieci - wystarczy odpowiednio posortować wyniki wyszukiwania. Skuteczny marketing Aby skutecznie przyciągać klientów do sklepu, sprzedawcy muszą odpowiednio ... zachowań klientów i automatycznego skierowania do nich działań marketingowych służą narzędzia marketing automation. Pozwalają one na wykonanie akcji na podstawie wcześniej ...
-
Innowacje. Klucz do techno-potęgi
... z technologicznych tygrysów. Tyle że na razie to tylko czysty PR i marketing, bo dane statystyczne, a także raporty międzynarodowych organizacji temu przeczą. Z raportów Community ... rzeczy prostych, tak by nadać im bardziej doskonałą formę, usprawnić marketing, poprawić działanie i strategię firmy. Przykładem takiej duńskiej innowacyjności jest ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... produkcyjne. Na polskim rynku z roku na rok widać coraz więcej realizacji bazujących na połączeniu reklamy z treściami rozrywkowymi. Czytaj także: - Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci - Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam Elementy branded content można odnaleźć w serii, wyprodukowanych przez ...