-
Jak poprawić widoczność online wykorzystując WordPress i technologię AI
... infrastrukturą IT, wpływa bezpośrednio na stabilność i bezpieczeństwo ich obecności online. Ograniczenia budżetowe na infrastrukturę IT: Inwestycje w zaawansowane rozwiązania ... na identyfikację trendów rynkowych i wzorców zachowań użytkowników. Na podstawie tych analiz, przedsiębiorstwa mogą optymalizować swoje strategie marketingowe, dostosowując je ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... rokiem wcześniejszym jest to wzrost o ponad jedną piątą). Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia gospodarcza). ... a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy ...
-
Czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?
... – uczniów i studentów. W analizowanych okresach stanowili oni jedynie ok. 8% wszystkich klientów tych lokalizacji. O tym, że młodzi ludzie coraz częściej robią zakupy online świadczą dane z analizowanych aplikacji. W listopadzie 2018 roku 13% wszystkich użytkowników aplikacji allegro i 17% aplikacji AliExpress stanowiły osoby do 21 roku ...
-
Zakupy online zupełnie spowszednieją?
... sieć stanie się w końcu podstawowym miejscem robienia zakupów? Aktualnie odsetek respondentów, którzy deklarują dokonywanie zakupów online, sięga 89 proc. To najwyższe wskazanie na przestrzeni czteroletniego cyklu analiz sytuacji panującej na polskim rynku e-commerce i wzrost o 4 proc. względem poprzedniego roku. Na przestrzeni tych lat ...
-
7 nowych trendów w zakupach online po pandemii
... , inne wyszły z kryzysu obronną ręką, za co podziękować mogą przede wszystkim możliwościom, jakie otworzyła przed nimi sprzedaż przez internet. Zakupy online pomogły przedsiębiorcom, wzmacniając jednocześnie pozycję samego e-commerce. Jakie trendy w handlu internetowym przyniosła pandemia i które z nich pozostaną z nami na dłużej? Odpowiedzi ...
-
Zakupy online: wygodę mąci niepokój
... online cieszą się olbrzymią popularnością. Konsumenci chętnie kupują przez Internet, oczekując, że marketerzy, ... i tablety są dobre do przeglądania produktów, ale nie do robienia za ich pomocą faktycznych zakupów. - Z naszych analiz wynika, że zakupy tradycyjne nadal są dla konsumentów formą spędzania wolnego czasu i generowania pozytywnych emocji. ...
-
Rozwój rynku gier online
... Odkąd uruchomiono internetowe łącza szerokopasmowe w tych krajach, dochód, jaki przynoszą gracze online, z roku na rok systematycznie rośnie. Analitycy rynkowi przewidują, że wartość dochodu ... łączy sieciowych wpłynie na dalszy wzrost dochodu, jaki przynoszą gracze online. Największy wpływ na globalną kondycję rynku gier mają dwa państwa, Chiny ...
-
Phishing: ataki na graczy online
... korzyści finansowe przy pomocy oszustw związanych z grami online, w szczególności wykorzystując konta, postacie oraz przedmioty z gry World of Warcraft”, powiedział Christian Funk, analityk wirusów z niemieckiego oddziału Kaspersky Lab, członek globalnego zespołu ds. badań i analiz (GReAT). „Konta z dobrze rozwiniętymi postaciami mogą kosztować ...
-
Rekrutacja online - podsumowanie 2010
... do roku 2009 można zaobserwować większą liczbę aktywności rekrutacyjnych za pośrednictwem ogłoszeń online. Porównując jednak liczbę ogłoszeń dwa lata wstecz, w styczniu 2008 ... - już w pierwszym etapie ożywienia gospodarczego zaczęto poszukiwać ekspertów z dziedziny analiz oraz kontrolingu, którzy byli w stanie analizować wyniki firmy, identyfikować ...
-
Bankowość online: trojan Zeus najgroźniejszy
... przestępców do manipulowania transakcjami online. Specjaliści G Data SecurityLabs przeanalizowali pierwszy kwartał 2013 roku ujawniając, że w większości ... umacniać swoją pozycję wśród narzędzi wykorzystywanych do kradzieży pieniędzy wśród użytkowników bankowości online. Wielu przestępców po odbyciu kary za kradzieże w sieci wróci do tego niecnego ...
-
Co 2 reklama online jest niewidzialna
... się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności przekazu reklamowego (np. wideo, display, ... wyświetlania. Wideo liderem na stronach WWW Jeżeli wziąć pod uwagę wyłącznie reklamy online emitowane na stronach WWW (poza mediami społecznościowymi), to okaże się, że ...
-
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
... ich wymaganiom. Czy odnoszą na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „Viewability Benchmark Report”. Przed nami rezultaty najnowszej edycji kwartalnego raportu „Viewability Benchmark Report” autorstwa ...
-
E-commerce - zakupy online ratują nadwątlony budżet domowy?
... , że drugi rok spowolnienia gospodarczego odbił się mocno na kondycji finansowej gospodarstw domowych. Wyniki naszego raportu pokazują wyraźnie, że zakupy online to najpopularniejsza strategia zakupowa na trudne czasy. Częściej w sieci w związku ze spowolnieniem gospodarczym i inflacją kupuje 50% badanych konsumentów. Częściej kupujemy ...
-
Konflikt w Gruzji a polskie media online
... Gruzji i Kaukazu w mediach online od 4 do 13 sierpnia 2008 r. Podsumowanie objęło 1700 polskich i 9000 zagranicznych serwisów internetowych, z których wybrano ... Gori przez Rosjan a także ewakuacja Polaków z zaatakowanego regionu. Ogółem w tym dniu w polskich mediach online pojawiło się 1192 publikacji na temat Gruzji. Od 12 sierpnia, czyli dnia, w ...
-
Sklepy online z elektroniką a prawa konsumentów
60 procent sprzedawców utrudnia kupującym zwrócenie towaru. Co trzeci sklep internetowy unika odpowiedzialności za błędy w opisach i zdjęciach produktów w e-sklepie. Takie wnioski płyną z badania serwisu Prokonsumencki.pl przeprowadzonego dla Interaktywnie.com. Eksperci przeanalizowali regulaminy 20 sklepów oferujących elektronikę, skupiając się ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „Viewability Benchmark Report”. Okazuje ... się od 2016 roku opracowanie poświęcone jest widoczności reklamy online na poszczególnych rynkach europejskich. Od II kwartału 2017 roku uwzględnia również ...
-
Płyty CD lepsze od muzyki online
... rywalizować największe firmy na rynku: iTunes, Napster, Virgin Digital, Wal-Mart, czy Tesco. Patrząc nieco bliżej, w przyszłym roku wartość sprzedaży muzyki online wyniesie ponad 422 mln USD i będzie ponad dwukrotnie większa niż wynik tegoroczny (179,5 mln USD). Jednym z powodów tak znacznego wzrostu ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... sklepu pokazuje, na ile jego oferta odpowiada gustom użytkownika. Dotyczy to zarówno znanych sieci (Komputronik) jak i mniejszych sklepów działających tylko online (Modnefirany, Seniorsklep). Wyników sięgających 30% pozostaje tylko pogratulować. Czy e-sklepy potrafią zarządzać swoim wizerunkiem? Zdaniem Okazje.info i Opineo edukacja sklepów ...
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy II kw. 2011
... tych usług informują o niewielkich zmianach, prawdopodobnie ten gwałtowny ruch wynika z objęcia statystyką operatorów, których wcześniej nie wliczano w trakcie analiz. Klienci czyściej korzystają z bankomatów, wypłacają też większe kwoty. Dokonywanie wypłat w bankomatach stało się właściwie powszechnym sposobem podejmowania gotówki, klienci ...
-
Wymiana walut: kantory online czy banki?
Walutę możemy bez wychodzenia z domu wymienić po korzystnych kursach zarówno w kantorach internetowych jak i w bankach takich jak Alior, Citi, czy Raiffeisen. Z analizy Expandera wynika, że waluty inne niż euro, czyli np. franki szwajcarskie lepiej kupować w kantorach internetowych. Wymiana euro w bankach i kantorach przynosi zbliżone korzyści, ...
-
Reklama online - trendy 2015
... reklamowego dla każdego z nich, niezależnie od urządzenia, z jakiego będą korzystać. Komentarz, Robert Bednarski, Grupa Onet.pl 5. Przyszłość to synergia offline i online Jednak sama personalizacja i automatyzacja to jeszcze nie wszystko. Aby móc panować nad całością działań marketingowych, konieczne jest ich skoordynowanie zarówno ...
-
Buty online - tak kupuje Polak
... na jednego mężczyznę w Polsce przypada 2-3 pary butów, w przypadku kobiet jest to 3-4 pary. Czym kierują się polscy mężczyźni kupując online? Z badań Sarenzy wynika, że czynnikiem determinującym zakup w Internecie jest nie tylko atrakcyjna cena. Dla aktywnych konsumentów, żyjących w ciągłym pośpiechu istotne ...
-
Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019
Przed nami najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - "Viewability Benchmark Report". Czego dowodzi tym razem? Okazuje się, że w III kw. 2019 roku minimalne wytyczne dotyczące widoczności spełniało ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... o 70% i pozyskały ponad 20% tortu reklamowego online. - Warto zwrócić uwagę, że pomimo wyhamowania dynamiki rozwojowej wideo online na całym rynku, lokalni wydawcy wciąż notują ... roku, a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... pozycji uplasował się marketing w wyszukiwarkach (31,7%). Swoje miejsce umocniły ogłoszenia online (15,3% udziału), a e-mail marketing ponownie hamował - jego udział spadł do 2,2%. ... , a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... to samo. Finanse, motoryzacja i handel wygenerowały 42% wydatków na reklamę online. Artykuły FMCG, zgrupowane na podstawie poniższej klasyfikacji, stanowiły łącznie 11%, ... roku, a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Wielkości wydatków na reklamę online zostały wyestymowane (w szczególności ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... więcej niż rok wcześniej. Biorąc pod uwagę wiodące formaty, układ tortu reklamowego online się nie zmienił. Nadal dominuje reklama graficzna z udziałem na poziomie 43%. ... roku, a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... Europie Środkowo-Wschodniej. Doświadczenia klienta krytycznym elementem przewagi konkurencyjnej w telekomunikacji Jak wynika z analiz KPMG, operatorzy usług telekomunikacyjnych mają wiele ... aby pełna oferta operatora telekomunikacyjnego była dostępna online. Jednocześnie 65% konsumentów oczekuje, że oferta online będzie korzystniejsza od dostępnych w ...
-
Praca online. Oto popularne e-zawody
... się na pozostawianie w internetowych sklepach realnie zarobionych pieniędzy. Z globalnych analiz wynika, że 56 centów z każdego dolara wydawane jest właśnie w e-handlu. ... dietetykiem osobiście, a 29 proc. wybrało konsultację online. Poza tym część osób przyznała, że korzystała zarówno z porad online, jak i z kontaktu bezpośredniego. Te liczby będą ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... urządzeniach mobilnych, która wzrosła o 252% i pozyskała prawie 14% tortu reklamowego online. Biorąc pod uwagę strukturę branżową, nie uległa ona znacznej zmianie. Najwięcej wydały: ... , a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, ...
-
Zakupy online: płatności kartą mało popularne
... handlu internetowego, którzy znajdują się w posiadaniu kart z funkcją płatności online. Szacuje się, że w czerwcu 2012 roku, wśród „bardziej nowoczesnych” klientów ... banków komercyjnych. Informacje o badaniu Powyższe wnioski powstały na podstawie analiz przeprowadzonych przez firmę badawczą DataConcept. Ich wyniki zaprezentowano w raporcie pt. ...
-
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
... zwiększenia ich satysfakcji, większej liczby konwersji i wzrostu przychodów z reklam online. Przyszłość reklamy AI zaczyna być coraz mocniej wykorzystywana w marketingu. ... . Już dziś tę technologię można wykorzystać do wykonywania skomplikowanych analiz ekonometrycznych, które pozwolą przewidzieć potencjalne efekty kampanii mediowych. To dopiero ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... Najszybciej rosły wydatki na reklamę zewnętrzną – o 34,3%, tj. o 101,7 mln zł. Z analiz wolumenu wydatków wynika, że budżety internetowe wzrosły o 248,9 mln zł, reklama ... która osiągnęła wreszcie po trzech kwartałach wartość wyższą niż przed pandemią. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 3,4 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie ...
-
Prezesi banków: co piszą media online?
NewsPoint wraz z portalem finansowym Bankier.pl przygotował raport dotyczący wizerunku wybranych prezesów banków w mediach internetowych. Analiza ilościowa objęła artykuły, które pojawiły się w okresie 1 sierpnia 2007 - 31 lipca 2008. Do analizy wybrano 18 prezesów najbardziej znanych polskich banków. Najczęściej wymienianym w tym czasie prezesem ...