2015-02-15 00:15
Przeczytaj także: Polaków zakupy modowe w sieci
Polski rynek e-commerce znajduje się w czołówce europejskich liderów. Dużą część rynku stanowią sklepy oferujące e-klientom odzież i obuwie. Czy cieszą się one popularnością? Zdecydowanie tak.Jak wynika z analizy przeprowadzonej ostatnio przez Sarenza, aż 45% ankietowanych swoją ostatnią parę butów kupiło właśnie w Internecie. I nie tyczy się to tylko kobiet. Wprawdzie panowie są jeszcze tradycjonalistami i częściej wybierają sklepy stacjonarne, to okazuje się, że coraz chętniej kupują obuwie w sklepach internetowych.fot. mat. prasowe
Preferencje zakupowe mężczyzn w Polsce
35 procent mężczyzn przyznaje, że w Internecie kupuje obuwie sportowe.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Dyrektywa Omnibus w praktyce, czyli co budzi największe wątpliwości
Dyrektywa OMNIBUS - ważne zmiany dla firm nie tylko z branży e-commerce
Jak dyrektywy Omnibus, cyfrowa i towarowa wpłyną na e-commerce?
Jak dyrektywa cyfrowa i towarowa zmienią polski e-commerce?
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
Sklepy internetowe w Polsce 2007
Rynek e-commerce wart 8,1 mld zł
Polskie sklepy internetowe 2007
Witam, czy zapis w regulaminie sklepu internetowego: "Klient wyraża zgodę na otrzymywanie dowodów zakupów formie elektronicznej na podany ...
Mam działalność gospodarczą, dotyczącą sportu. Organizuje eventy sportowe, treningi sportowe, rekreacyjne. Czy mogę odliczyć faktury za zakup ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Zawody poszukiwane na rynku pracy. To warto studiować
Mercedes-Benz C 220 d 4MATIC All-Terrain
Wynagrodzenia 2022. Najwyżej i najniżej opłacane branże
Szybka sprzedaż dużego mieszkania problematyczna w 2023 roku?
W branży budowlanej przybywa dłużników
Cena akcji Meta Platforms +23,28 proc.
W 2023 roku utrzymał się mniejszy popyt na kredyty mieszkaniowe