-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... w 2013 r., w Wielkiej Brytanii w 2015 r., a w Polsce dopiero po zakończeniu ... mediów i rozrywki, które są związane z technologiami cyfrowymi, czyli dostęp do Internetu, reklama w Internecie oraz gry wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... rynek polski - z ponad 10% udziałem w całkowitej wartości rynku książki – jest jednym z bardziej pochłoniętych rewolucją cyfrową” – zauważa Tomasz Prucnal, menedżer w zespole ds. sektora telekomunikacji, mediów i rozrywki PwC. Wnioski końcowe z raportu Rynek mediów ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną się głównymi siłami napędowymi wzrostu. Polski rynek ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... mediów społecznościowych i technologii mobilnych Ali Rana Rozproszony i konkurencyjny rynek mediów społecznościowych i technologii mobilnych sprzyja innowacjom w reklamie, ale ma szereg wad i niesie ze sobą różnorakie wyzwania. Media społecznościowe i mobilne zdecydowanie nie są nowością na rynku mediów w roku 2015 ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... Zmiana ta wywołana została przez wprowadzeniem na rynek reklamy funduszy inwestycyjnych przez takie brandy jak PKO, ... mediów. Spadki odnotowały również pozostałe media – kina i outdoor. Wzrost zauważalny jest jedynie w przypadku radia, który wniósł 29%. Potwierdzają się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale czwartym 2015 ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... . Na ciekawy i innowacyjny pomysł wpadł Polski Standard Płatności wprowadzając na rynek BLIK – aplikację, która pozwala na płacenie telefonem. Blik-iem można płacić zarówno w ... i reklamy, które ukazały się między 01.01.2015 a 31.03.2015. Sylwia Skrodzka, Młodszy Specjalista w Dziale Analiz i Łukasz Jadaś, Ekspert ds. badań internetu i social mediów ...
-
Reklamy piwa IV kw. 2015
... 2015 branża preferowała reklamę outdoorową (36 proc.). Piwo wciąż reklamuje się etycznie Piwo wciąż jest promowane zgodnie z zasadami Kodeksu Etyki Reklamy, co potwierdzają analizy Instytutu Monitorowania Mediów ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... reklamy mobilnej – dodaje Piotr Prajsnar. Mobile na fali To właśnie rynek reklamy mobilnej stanowi dziś główny motor wzrostów globalnych wydatków reklamowych. Analitycy Zenith Optimedia szacują, że w latach 2015−2018 wydatki na tę część reklamy ... modelu programmatic buying, czyli zautomatyzowanego zakupu mediów. W nadchodzącym roku udział modelu ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... rynek FMCG w IV kwartale 2015 rósł o 20% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Podmioty i kategorie, które dotrzymały tego tempa wzrostu nie straciły swoich udziałów w inwestycjach reklamowych (SOS [%]). Pod kątem mediów, w jakich pojawiają się reklamy produktów branży FMCG, niepodzielnie rządzi telewizja. W ostatnim kwartale 2015 ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... zaskoczeni, że w roku 2015 zrealizuje się optymistyczny scenariusz prognozowany ... reklamy on-line. Podkreślić jednak należy, że według badania udział reklamy mobile w rynku on-line wynosi 5,4%, podczas gdy w Europie Zachodniej udział reklam mobilnych kształtuje się na poziomie dwucyfrowym. – Ewa Giel, Wicedyrektor w zespole Telekomunikacji, Mediów ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... rynek wzrośnie o 5,5% i będzie się umacniał w przyszłych latach rosnąc o 6,8% w 2014 i o 8,9% w 2015. Największe rynki reklamowe USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 76 mld USD, o które powiększy się globalny rynek ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... . Rynek reklamy w nadziei na wzrosty Za przyszłym wzrostem globalnego rynku reklamy kryje ... reklamy są równie optymistyczne. Jacek Olechowski, prezes IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, przyznaje, że są to zdecydowanie dobre wieści dla utrzymujących się głównie z reklamy mediów ... 2015 r. warsztatów z kluczowymi uczestnikami rynku reklamy ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... . Według naszych estymacji również w przyszłym roku polski rynek reklamy odnotuje wzrost na poziomie 3,1% − powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group. Wydatki na reklamę telewizyjną będą w tym roku wyższe o 3% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Według prognoz ZenithOptimedia w 2015 roku telewizja utrzyma wzrost na poziomie 3,4%. Nasze ...
-
Reklama w Internecie 2010
... budżety z tradycyjnych mediów. Po 2010 roku Internet mógł więc tradycyjnie odtrąbić kolejny sukces. Tym razem reklamodawcy zostawili w najmłodszym z mediów prawie 1,6 ... bardziej, że - jak podkreślają autorzy raportu Rynek reklamy kontekstowej 2010 - kampanie reklamy kontekstowej bardzo rzadko realizowane są tylko w jednej ... szacunków do roku 2015 rynek ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... niż w roku 2015. Wzrost ... roku z filtrów blokujących reklamy skorzysta zaledwie 0,3 proc ... mediów cyfrowych przyznano… – W 2016 roku wartość 1,3 mld sztuk biletów sprzedanych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie do kin spadnie o około 3 proc. r/r do poziomu około 10,6 mld dolarów. Telewizja w Stanach Zjednoczonych: erozja, nie implozja – Amerykański rynek ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... mld dolarów. Wtórny rynek smartfonów rośnie również w naszym ... smartfonów znajdziemy data exclusives? W połowie 2015 roku tylko około trzy czwarte ... mediów i urządzeń mobilnych również pokoleniu swoich rodziców. Ci, którzy chcą śledzić trendy, które będą w najbliższych latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy ...
-
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
... Volkswagen i KIA. W ich przypadku koszt reklamy jednego ... mediów, które odnotowały najwyższą dynamikę znalazło się Kino (+60,9%) oraz Outdoor (+45,8%). Umiarkowaną, ale dwucyfrową dynamiką mogą pochwalić się Magazyny (+13,2%). W opinii analityków Value Media w 2015 i 2016 roku utrzyma się dwucyfrowa stopa wzrostu wydatków reklamowych. Rynek ...
-
Rejestr dłużników znowu urósł. Winny pośpiech?
... 2015 r. do końca października 2016 r., liczba niesolidnych konsumentów ujętych w BIG InfoMonitor urosła z 1,25 mln do 1,74 mln osób. To skutek nieopłacenia rachunków telefonicznych, mediów ... na zlecenie BIG InfoMonitor i BIK. Instytut ARC Rynek i Opinia zbadał osoby, które są ... wcale nie pod wpływem potrzeb, lecz reklamy pożyczki. Jeszcze więcej, bo 15 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... tytuły, kierowane do grona sprofilowanych odbiorców, zainteresowanych daną tematyką. W segmencie reklamy zewnętrznej 2015 rok minął pod znakiem kontrowersji wokół ustawy krajobrazowej i ... reklamy OOH. Do tych samych mediów, głównie w Europie, ale też w Ameryce Łacińskiej i rejonie Azji Pacyficznej, trafi większość z 0,9 mld USD − kwoty, którą rynek ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... rynek reklamy w Ameryce Północnej, napędzony niespodziewanie wysokimi wynikami oglądalności letniej olimpiady w Londynie oraz rekordowo wysokimi wydatkami na kampanię wyborczą w USA, wzrośnie w 2012 roku o 4,1%. W przyszłym roku rynek wzrośnie o 3,5%, a do 2015 ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... prognozuje, że w 2013 roku tamtejszy rynek wzrośnie o 4,8% i będzie się umacniał w przyszłych latach, rosnąc o 7,3% w 2014 i o 8,8% w 2015. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... prognozuje, że w 2013 roku tamtejszy rynek wzrośnie o 5,5% i będzie się umacniał w przyszłych latach rosnąc o 6,8% w 2014 i o 8,9% w 2015. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... Afryka Północna. Obrzeża eurolandu Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Włochy Według analityków ZenithOptimedia rynek reklamy w tym regionie zmniejszy się w 2014 roku tylko o 1,3%, a w kolejnych latach zacznie powoli wzrastać – o 1,8% w 2015 i o 2,1% w 2016 roku, przy założeniu, że w okresie obejmującym prognozę strefa euro uniknie katastrofy ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... na północnej półkuli – ludzie zazwyczaj spędzają więcej czasu poza domem i konsumpcja mediów jest niższa. Zdaniem analityków ZenithOptimedia największe wzrosty wydatków na ... analityków ZenithOptimedia rynek reklamy w tym regionie zmniejszy się w 2014 roku tylko o 0,5%, a w kolejnych latach zacznie powoli wzrastać – o 2,6% w 2015 i o 3,6% w 2016 ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... reklamy ... 2015 r. LifeTube we współpracy z Millward Brown stworzył wskaźnik InScore, który pozwala mierzyć »siłę« influencerów, w odpowiedni sposób dopasowywać ich do konkretnych marek i działań marketingowych, a po zakończonych kampaniach mierzyć ich skuteczność. Kilka miesięcy po tym badaniu Dentsu Aegis Network Polska razem z ARC Rynek ... mediów ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... w branży motoryzacyjnej. 56 proc. wzrostu! Jak wynika z raportu Starlink podsumowującego rynek reklamy i mediów w minionym roku, wydatki na marketing sieciowy podskoczyły o ponad 6 proc. ... oraz letnich – lipiec/sierpień. Co ciekawe, począwszy od 2008 do początku 2015 roku zainteresowanie internatów właśnie tą usługą systematycznie rośnie. - Poznanie ...
-
Wakacje 2016: zamachy terrorystyczne zaszkodzą turystyce?
... dobrze zorganizowane i według domysłów służb i mediów stanowiły one prawdopodobnie odwet radykalnych ... wydatkach na promocję sprzedaży (w tym na reklamy telewizyjne) w rezultacie czego najprawdopodobniej ... partnerami, a część kierować na rynek licząc się z tym, że mogą na ... zwłaszcza w first minute i w I kwartale 2015 roku z Warszawy oraz z Katowic i z ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... wyborów prezydenckich w 2015 r., pod hasłami ... „produkty informacyjne”. Niestety ten rynek można sfałszować. Inny przykład to ... wiadomości dla różnych grup z mediów społecznościowych. W opinii ... reklamy z tego rodzajami informacjami, wzmacniane zdjęciami okaleczonych zwierząt do jednego rodzaju wyselekcjonowanych wyborców, a do innych łagodniejsze reklamy ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... Unilevera media mix praktycznie ograniczony był do 2 mediów: telewizji z 84% udziałem jako medium wiodącego i ... badań Euromonitor International w 2015 r. wartość rynku kawy ... Mokate śmiało atakuje rynek z wydatkami 5,3 mln zł wspierając ... – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... 11 do 20%. Jakie tendencje zdominowały ubiegłoroczny rynek komunikacji mobilnej w Polsce? Respondenci badania ... zaskoczenia – niemal wszystkie firmy, które korzystają z mediów społecznościowych, wskazują na Facebooka jako na najważniejsze ... klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie ...