-
Konsument w UE ufa reklamom
... udział w badaniu było posiadanie wcześniejszego doświadczenia dotyczącego dokonania zakupu danego produktu. W całej UE ogólna liczba badanych osób wyniosła 38255, natomiast w Polsce przebadano 1464 osób. Celem badania było zbadanie poziomu satysfakcji konsumentów w odniesieniu do różnych aspektów 8 rynków produktowych, tj. świeżych owoców i warzyw ...
-
Reklama w Internecie 2012
... utrzyma się wzrostowy trend, przekroczymy kolejną granicę wartości rynku. Rynek reklamy online w Polsce nadal rośnie. Najnowsze, opublikowane w drugiej połowie lipca dane AdEx, czyli ... - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli reklamy powiązanej z wynikami wyszukiwania, w pierwszym kwartale 2012 roku zrównał się z ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... czyli opracować teksty reklam, formaty graficzne („bannery” i inne formaty reklamy odsłonowej, e-mailingi) oraz inne formy niezbędne do działania (artykuły, ... interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej ...
-
Polacy kupują nielegalny alkohol
... , 18 fullbacków autobusów, wykonano 306 emisji spotu radiowego oraz zamieszczono reklamy prasowe w lokalnych mediach. Patronat honorowy nad kampanią objęli: Marszałek ... którzy nie potrafią wskazać żadnego sposobu odróżnienia takiego alkoholu. Szara strefa alkoholowa w Polsce Wartość legalnego rynku napojów spirytusowych w 2012 r. wyniosła ok. ...
-
Renta dożywotnia pod lupą UOKiK
... polegającą na oferowaniu konsumentom umów świadczeń dożywotnich prowadzi w Polsce siedem spółek: Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa, Fundusz Hipoteczny Dom S.A., ... jako właściciel nieruchomości, powinien we własnym zakresie pozyskiwać takie informacje. Reklamy wprowadzające w błąd UOKiK zbadał łącznie 46 przekazów reklamowych. Oprócz komercyjnych ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... – Wszystkie zmiany algorytmu Facebooka, gdzie odbywa się 90% działań nazwanych w Polsce social mediami, prowadzą ku jednemu. - marketerzy jeszcze bardziej będą musieli otworzyć ... będzie nam towarzyszył też w 2014 r. – dodaje. Konieczność zwiększania budżetów na reklamy, żeby dotrzeć do nowych użytkowników zachęci marketerów do budowania mniejszych, ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... ponad pół miliona forów dyskusyjnych. Wszystkie działają na zasadzie social news - w mechanice w Polsce znanej m.in. z serwisu Wykop.pl, w której użytkownicy głosują na ... wyrazem problemów dręczących ich autorów traktować należy nie jako okazję do agresywnej reklamy i sprzedaży, a bardziej jako szansę na nawiązanie rozmowy i kontaktu z nadawcą oraz ...
-
Do kina czy na film?
... informacji o nowościach filmowych. Większość widzów zauważa też reklamy marek i produktów w kinie, a wysoki potencjał wykazują niestandardowe akcje promocyjne. Wielu widzów zetknęło się np. z reklamą na biletach czy promocyjnymi próbkami, ulotkami i naklejkami. ‒ Kondycję kina w Polsce najlepiej obrazuje liczba sprzedanych biletów, która w minionym ...
-
Zabezpiecz się na Black Friday i Cyber Monday
... Jak wynika z powyższych statystyk, branża e-commerce wciąż dynamicznie rozwija się w Polsce, lecz jej zasięg nie objął jeszcze całego społeczeństwa. Na ... skomplikowany proces realizacji zamówienia; długi okres oczekiwania na dostawę; natrętne reklamy wcześniej oglądanych produktów; konieczność akceptacji zbyt wielu regulaminów; obawa o ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... , a w prasie oraz telewizji malały. Małe agencje z największymi długami Branża kreatywna w Polsce to agencje reklamowe i marketingowe zajmujące się m.in. tworzeniem strategii reklamowych i realizacją kampanii, świadczące usługi kreatywne, lokujące reklamy w mediach, Internecie i na nośnikach zewnętrznych, a także agencje badania rynku oraz public ...
-
Freelancerzy, czyli ponadprzeciętne zarobki bez wykształcenia?
... w niszowym obszarze? Respondenci badania ARC potwierdzali, że zarówno szkoły zawodowe i technika w Polsce nie przygotowują odpowiednio do pierwszej pracy, tak uważa aż 65% respondentów. W ... . Jeszcze wyższe zarobki osiągają eksperci od blockchain, uczenia maszynowego, reklamy wideo oraz lektorzy. Rośnie liczba zarówno publikowanych projektów jak i ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... konkursu jest także dobrą okazją, aby odświeżyć markę za pomocą reklamy łączącej promocję konkursu ze stroną internetową. W tym miejscu chcielibyśmy jeszcze ... marketingu internetowego, doktorantem w SGH. Pracował w Super Media Interactive przy największych w Polsce budżetach reklamowych w internecie. e-mail: piotr.poznanski@ovs.art.pl Tomasz Karolak ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2004
... pod koniec roku 2004 wyniesie 18,9%. W lipcu GUS zanotował kolejny spadek bezrobocia w Polsce. Stopa bezrobocia wyniosła 19,3% - a więc w porównaniu do czerwca bezrobocie spadło ... źródeł w najbliższym czasie możemy się spodziewać dynamicznego wzrostu w sektorze mediów i reklamy. Walka na rynku mediów staje się bowiem coraz bardziej zacięta, a ...
-
Dalszy rozwój WP.pl
... oglądalności, jak wskazują badania Internetu, Wirtualna Polska jest drugim portalem w Polsce. Wzrastają wskaźniki serwisów biznesowych oraz przychody z transakcji e-commerce ... się o ponad 60%). Są to najwyższe wskaźniki w historii serwisu. Biuro Reklamy WP skonstruowało również specjalną ofertę umożliwiającą dotarcie z komunikatem promocyjnym do ...
-
Gorączka świątecznych zakupów
... Jak pokazały wyniki świątecznego badania Gemius SA, święta obchodzi w Polsce 97,7 proc. internautów, a obdarowywanie prezentami w Wigilię jest popularne wśród 88 ... pomysłów pojawia się pod wpływem przeglądania czasopism, 9,3 proc. wywołują reklamy radiowe i telewizyjne a 7,8 proc. reklamy internetowe. Bardziej inspirujące od tych ostatnich jest, jak ...
-
Money.pl - 0,5 mln PLN zysku
... Money.pl. "Ten poziom przychodów gwarantuje Money.pl udział w rynku e-reklamy w Polsce na poziomie 1,4% (cały rynek reklamy internetowej w 2004 r. wg CR Media warty był 75 mln zł). Pomimo dynamicznego wzrostu wpływów z reklamy, głównym źródłem przychodów firmy pozostaje pośrednictwo finansowe" - dodaje Piotr Krawiec. W 2004 ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... wypowie się na temat produktu z bardziej osobistego punktu widzenia. W Polsce, zgodnie z obowiązującym od 1 października roku 2002 prawem farmaceutycznym ze spotów ... w świetle wspomnianej już wcześniej ustawy agencji przyda się odrobina doświadczania w tworzeniu reklamy na potrzeby branży farmaceutycznej, by mądrze poradzić sobie z litanią zakazów i ...
-
Spyware i adware w Gadu Gadu
... rozprzestrzeniających spyware i adware. Użytkownikowi zakażonego komputera wyświetlane są reklamy - właśnie za zdobywanie kolejnych osób, którym można wyświetlać reklamy opłacani są przestępcy rozprzestrzeniający programy spyware i adware. Najczęściej ataki prowadzone w Polsce prowadzą użytkownika na zagraniczne serwery za pośrednictwem polskich ...
-
Dobre wyniki Gadu-Gadu w I kw. 2007
... W wyniku dostosowania oraz rozszerzenia oferty reklamowej wprowadzane zostały niestandardowe formy reklamy również w oparciu o nowe usługi: Gadu Radio, serwis społecznościowy MojaGeneracja ... konkurencyjnych połączeń telefonicznych na numery telefonów stacjonarnych i komórkowych w Polsce i za granicą. Wraz z wydaniem najnowszej wersji komunikatora ...
-
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
... sygnałów, takich jak: stosowana przez nas nazwa, logo, opakowania produktów, reklamy, materiały informacyjne o firmie i o produktach, sponsoring czy strona www. Na ... klientów, stosowanie praktyk monopolistycznych, utrudnianie innym firmom działalności. Gdybyśmy w Polsce na rynku usług telekomunikacji stacjonarnej mieli całkowicie wolną konkurencję ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... to nie tylko koszty poniesione na inwestycje, ale także koszty reklamy i zdobycia reputacji. Zasoby strategiczne wynikające z poniesionych kosztów nieodwracalnych są bardzo ... to dużo bardziej kosztowne i czasochłonne. Wykorzystują to globalne sieci hipermarketów operujące w Polsce. Polskie firmy handlowe nie mogą z nimi konkurować, ponieważ nie ...
-
Darmowe wyszukiwarki: internauci skłonni płacić
... Polsce wiele firm i serwisów chętnie naśladowało ten trend. Wielu wierzyło i wierzy, że w końcu wszystkie lub prawie wszystkie treści i usługi dostępne w Internecie będą bezpłatne, a przychody z reklamy ... gospodarcze odciśnie się negatywnym piętnem na przychodach na rynkach reklamy, także w naszym kraju. Co do tego nie ma wątpliwości. Jednak ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... dobrze - poinformowała firma Artefakt. Internauci także chętnie korzystają z takiej formy reklamy. Co ważne częściej wybierają wyniki wyszukiwania oparte na tzw. organicznym pozycjonowaniu ... marketingu internetowego przekłada się na większe wydatki na tą formę promocji. W Polsce prognozuje się wzrost wartości rynku o 50% w 2009 r. do poziomu 275 ...
-
Oryginalne pomysły na biznes
... . Uwaga – niektóre z nich mogą zaszokować! Czy odważysz się otworzyć w Polsce, któryś z tych biznesów? Firma pomagająca…. rozwieść się w taktowny sposób W ... podwoje dla cenionych ekspertów w konkretnych branżach. Ekologiczna agencja reklamowa – reklamy z mchu i bakterii Przedsiębiorstwo Curb postawiło na pomysł związany z ekologią. Agencja oferuje ...
-
UOKiK zakwestionował praktyki 7 banków
... in. czy umowy i regulaminy nie zawierają sprzecznych z prawem postanowień, a reklamy rzetelnie informują o oferowanych produktach i usługach. Niestety, przedsiębiorcy często o tym ... infolinii 800 800 008 przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Poradnictwo w Polsce jest finansowane m.in. z budżetu UOKiK. Ponadto spory między konsumentami a bankami w ...
-
Przedstawicielstwo przedsiębiorcy zagranicznego
... przedsiębiorcy zagranicznego), obejmuje on wyłącznie prowadzenie działalności w zakresie reklamy i promocji przedsiębiorcy zagranicznego. Jak utworzyć przedstawicielstwo? Celem ... polski nazwą formy prawnej przedsiębiorcy oraz dodaniem wyrazów „przedstawicielstwo w Polsce”; prowadzić dla przedstawicielstwa oddzielną rachunkowość w języku polskim; ...
-
Polscy internauci a e-mail marketing
... raz od pięciu lat branża zanotowała więc spadek przychodów. Wydatki na e-mail marketing w Polsce 2007 - 45 mln zł 2008 - 73 mln zł 2009 - 82 mln zł 2010 - ... Interaktywnie.com internauci deklarują, że w ich skrzynkach co tydzień lądują dziesiątki e-maili o charakterze reklamowym, bądź reklamy zawierających. Tylko co dziesiąty badany przyznaje się do ...
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
... wzrosły o 40 mln zł, czyli o 18,3 proc. Niestety z powodu recesji na rynku reklamy przychody z reklam spadły o 11,6 procent. Spadek przychodów TVP wynika dodatkowo z braku ... drogą naziemną, co ma związek z zakończeniem procesu cyfryzacji telewizji naziemnej w Polsce. Pozostałe przychody TVP (czyli inne niż reklama, sponsoring i abonament) pod ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... klienta trwa, i z pewnością nikt nie zawaha się użyć coraz popularniejszych w Polsce mediów społecznościowych. Reklamodawcy stawiają na prosty i jasny przekaz w ... szukają dla siebie szansy w Internecie, który czasem jest w stanie zmierzyć skuteczność reklamy. Jednym ze sposobów użytym w raporcie jest obserwacja fanpage’ów – badania liczby fanów ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... przeznaczył ponad dwukrotnie więcej niż druga w rankingu Biedronka. Za reklamy, wśród których dominowały kreacje z udziałem kucharzy-celebrytów, sieć zapłaciła cennikowo ... wyprzedażowych zdobyczy. „Mirki, jaki jest, według was, najtańszy sklep w Polsce jeśli chodzi o żywność?” - pyta użytkownik Wykopowego mikrobloga. „Biedra chociaż to zależy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 21/2014
... pracy. Według "Gazety Wyborczej" przez ostatnie 20 lat włoski Fiat nie płacił w Polsce podatku dochodowego. Teraz rząd zdecydował, że dostanie ulgi podatkowe na ... jego wątpliwości dotyczą m.in. zakazu inwestowania w obligacje, nakazu inwestowania w akcje i zakazu reklamy OFE. Założenia obecnej wersji podziału składki emerytalnej są następujące: ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... już danych o klientach pozwoli właścicielom sklepów internetowych tworzyć unikalne – osobiste reklamy produktów. Umożliwi też kierowanie ich do konkretnych konsumentów. – W ten sposób ... chętnie korzystają z oferty zagranicznych e-sklepów i kupują w nich produkty niedostępne w Polsce. Okazją do ekspansji na rynki europejskie dla rodzimych e-sklepów z ...
-
Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów
... DNA – mówi Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies, największej hurtowni Big Data w Polsce. Metafora kodu DNA nie jest tu przypadkowa. Trudno bowiem wyobrazić sobie ... Data powoli stają się widoczne. Coraz więcej witryn korzysta z danych personalizując i targetując reklamy pod konkretnych użytkowników, czyli konkretne pliki cookies. – Do tej pory ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... profil Millionaire Mentor, który ma dwa miliony followersów, a za maksymalnie osiem godzin reklamy liczy sobie 600 dol. Mając kilku klientów dziennie, łatwo można ... do kilku tysięcy złotych. IndaHash okazała się być sukcesem nie tylko w Polsce. Równolegle z wejściem na rynek krajowy zaczęła działalność w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a na początku ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... 34 mld dolarów, a prawie co trzecia transakcja była wykonana w kanale mobilnym. W Polsce także rośnie liczba osób przeglądających oferty sklepów internetowych i robiących ... marketing. Nieumiejętne wykorzystywanie technologii Marketerzy teoretycznie personalizują wyświetlane internautom reklamy czy wysyłane do klientów newslettery, ale w praktyce ich ...