-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... , aby zwiększyć budżety cyfrowe. Umożliwia on nie tylko efektywne kierowanie reklamy do danej grupy docelowej za pośrednictwem odpowiedniego kanału i w odpowiednim ... średnich sprzedaje swoje wyroby w sieci, podczas gdy średnia w UE wynosi 17%. W Polsce e-commerce stanowi obecnie zaledwie 4,1% PKB w porównaniu do około 6-8% w Wielkiej Brytanii, ...
-
Kolej na Ad-verto
... zaś nie będą powodowały u konsumentów uczucia przesytu i znudzenia. Firma Begimo jako pierwsza w Polsce wprowadza na rynek Ad-verto - nowy nośnik reklamowy - kopertę na bilet ... wykorzystania koperty do celów marketingowych. Koperta Ad-verto może być nośnikiem reklamy tradycyjnej, zawierać na skrzydle kupon rabatowy lub konkursowy, służyć jako ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
... mobilne będą pozytywnie odbierane, a przez to bardziej skuteczne. W Polsce pierwszym przykładem ustalenia zasad obowiązujących w działaniach marketingu mobilnego ... osobiste narzędzie komunikacji. SMS-y otrzymujemy od znajomych i przyjaciół. Dlatego wysyłając reklamy marketingowiec musi zadbać o zapewnienie sobie statusu znajomego, a nie intruza. ...
Tematy: -
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... odzieżową. Z informacji czerpanych z gazet finansowych wynika, że już trzecia znana firma odzieżowa w Polsce jest zagrożona ogłoszeniem upadłości. Jeśli dzisiaj ktoś weryfikuje ten segment, ... czyta? Jak wygląda jego dzień pracy? Jaka forma reklamy go interesuje? Czy w ogóle jego stosunek do reklamy jest aktywny, czy może bierny? Pamiętajmy, że ...
-
Reklama w Google: znaki towarowe konkurencji możliwe
... . Na blogu Lege Artis prawnik Olgierd Rudak zwraca uwagę, że w Polsce reklama, w której korzysta się z oznaczeń przynależnych innym przedsiębiorcom, nie jest ... . „Poza słowem kluczowym istotna jest również treść reklamy”, mówi. Po 14 września pierwszą instancją oceniającą etyczność reklamy stanie się Google. „Poszkodowani przez konkurencję będą ...
-
UOKiK: zgoda na koncentrację
... Prezes UOKiK dotycząca koncentracji, to zgoda na transakcję na rynku wynajmu nośników reklamy zewnętrznej. Ma ona polegać na nabyciu przez Stroer 100 proc. akcji spółki ... łączny obrót w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce. W tym roku Prezes UOKiK wydała już 109 zgód na koncentracje, z czego dwie warunkowe ...
-
Sponsoring audycji - zmiany
... tym zakresie. W związku z powyższym, a także prężnym rozwojem w ostatnich latach sponsoringu audycji w Polsce, jakiekolwiek zmiany w tym zakresie, szczególnie te bardziej restrykcyjne, ... tworzenia audycji, a dotychczasowe spoty w nich publikowane najczęściej zawierały elementy reklamy. Podsumowując należy wskazać, że nowelizacja będzie dla podmiotów ...
-
Spam w IV 2012 r.
... tym kraju. Wykryte przez nas wiadomości spamowe nie były liczne. Obejmowały reklamy koszulek z hasłami popierającymi Sarkozy’ego. Inne gorące tematy Tematem wiadomości spamowych stała ... dla kibiców piłki nożnej, którzy nie zarezerwowali jeszcze pokoju w hotelu w Polsce lub na Ukrainie. Jednak zakwaterowanie oferowane przez spamerów stanowi niezbędne ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... się reklama e-mailowa, wybrana przez 26% badanych. Mailingi są skuteczną formą reklamy, ponieważ pozwalają trafić do świadomej grupy odbiorców. Mimo natłoku wiadomości ... miejscu wspomnieć również o raporcie UKE ,,Analiza cen usług dostępu do stacjonarnego Internetu w Polsce” z marca 2014. Można się w nim przyjrzeć średnim kosztom tej usługi u danych ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... pod uwagę o jak wielkie pieniądze toczy się gra. Sam rynek słodyczy w Polsce jest wyceniany na ok. 10 mld złotych (raport Nielsena z 2013 r.). Oznacza to ... jest to tak ważne? Odpowiedni branding jest bowiem jednym z najważniejszych (obok reklamy i promocji) czynników wpływających na zachowania konsumenckie najmłodszych. Język miękki jak kaczuszka ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... to jednak nie jedyny problem telewizyjnych reklamodawców. W przerwie reklamowej W Polsce coraz bardziej zauważalne jest zjawisko multiscreeningu. Oglądający TV, w przerwie ... mamy telewizję cyfrową, która ma technologiczną możliwość pokazania danej reklamy wyselekcjonowanej grupie abonentów. Dysponujemy także danymi dotyczącymi zakupów w sieci ...
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... chcemy, żeby nasza twarz wykrzywiona była przez nienaturalny uśmiech, przypominający ten z reklamy sieci brytyjskich luksusowych domów towarowych Harvey Nichols. Z okazji zbliżających ... to zrobić? Przez cały grudzień we wszystkich sklepach Fale Loki Koki w Polsce mamy dla Ciebie świąteczną promocję: Prezent dla Ciebie i Twoich Bliskich! Skorzystaj ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... 363 zł, natomiast w większych rodzinach ok. 400 zł. We wspomnianym okresie w Polsce obserwuje się wzrost sprzedaży online, zwłaszcza w sektorze spożywczym. W ... w ulubionym sklepie. Tworząc bannery, warto pomyśleć o wkomponowaniu w nie świątecznych kodów promocyjnych. Takie reklamy można wyświetlać wybranej grupie użytkowników sklepu np. tylko nowym ...
-
Zacznij myśleć o programmatic
... know-how zewnętrznych ekspertów zyskują maksymalizację przychodów z reklam oraz unikatowe spojrzenie z zewnątrz. Według prognoz ZenithOptimedia 2,5-krotnie wzrośnie udział reklamy kupowanej w modelu programmatic w Polsce w tym roku w stosunku do ubiegłego. Popyt na spersonalizowane komunikaty reklamowe będzie intensywnie rósł, a wraz z nim będą się ...
-
Czy to już moda na suplementy diety?
... Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research wynika, że to, co mamy obecnie w Polsce, z powodzeniem można nazwać modą na suplementy diety. Okazuje się, że do ich ... to ich przyjmowania nie musimy konsultować ze specjalistą. Dopełnieniem tego obrazu są reklamy, które utwierdzają nas w przekonaniu, że suplementy są prostym sposobem na poprawę stanu zdrowia ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... przedsiębiorców z uwagi na jego bezpośredni i dość wiarygodny charakter. Klienci wobec reklamy telewizyjnej mają coraz bardziej mieszane odczucia. Natomiast jeśli produkt poleca ... bez wątpienia ogromny, a branżę czeka z pewnością jeszcze duży rozwój. W Polsce, klienci powinni spodziewać się trendów przychodzących z rynków mocniej rozwiniętych. ...
-
Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?
... 3 do 20 procent, w zależności od kraju. Według raportu OnAudience.com, w Polsce w 2017 roku, działanie różnego typu wtyczek do przeglądarek zablokowało 44% ... adblocków, a mianowicie opłatę manipulacyjną. Wystarczy uiścić określoną kwotę na koncie, a reklamy będą znów wyświetlane. Zdecydowana większość wydawców podchodzi do tego sceptycznie i nie ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... ma wynieść 32% (35% do 2021). Najszybciej rosnącym kanałem w kategorii wydatków reklamę w Polsce są mobile i video, z udziałem w rynku online na poziomie odpowiednio 35% i ... zwiększy się z 44% w roku 2018 do 52% w 2021 r. Najszybciej rosnącą globalnie kategorią reklamy internetowej będzie display – rozumiany jako display tradycyjny (bannery), video ...
-
Suplementy diety wymagają nowych regulacji
... m.in.: Czym są suplementy diety? Jaka jest wartość rynku suplementów diety w Polsce? Jaki procent Polaków sięga po tego rodzaju specyfiki? Jaką drogę pokonują ... i nie zapewnia korzyści zdrowotnych, zakazu reklamy implikującej efektywność kliniczną oraz zwiększenie kar za reklamy niezgodne z przepisami. Ponadto zalecamy wprowadzenie elektronicznych ...
-
Internet i Mobile 2003
... marketingowych. Raport IAB Polska zawiera także charakterystykę najważniejszych podmiotów działających na rynku medialno-internetowym w Polsce. I tak raport omawia specyfikę wzajemnej współpracy: portali, sieci reklamowych, wydawców, brokerów reklamy, domów mediowych oraz firm badawczych. Zamieszczono przy tym opisy podmiotów stowarzyszonych w IAB ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klienta?
... reklamy Trejdoo. Cinkciarz wszedł też do kina, gdzie projekcja reklam cechuje się prawie 100% odbiorem przekazu. Ich cztery filmy reklamowe w tym 2 w technologii 3d, pojawiły się na ekranach 47 kin należących do sieci Multikino w całej Polsce ...
-
Idą święta: zagraniczne zakupy przez Internet
... - Nowe regulacje powinny przyczynić się do efektywnego uwolnienia potencjału e-commerce zarówno w Polsce jak i na terenie całej UE. Przykładowa sprawa ECK: Konsument z Holandii ... nie oznacza uczciwego e-sklepu. Każdy przedsiębiorca może zapłacić za reklamy w wyszukiwarkach internetowych, niezależnie, czy jego oferta jest rzetelna i sprawdzona, czy ...
-
UOKiK ostrzega: uważaj na Forex!
... przygląda się działaniom przedsiębiorców oferujących instrumenty rynku Forex, analizując ich reklamy i oferty, a także napływające od konsumentów skargi. W efekcie tego, ... z siedzibą w Warszawie, FXNET Limited Sp. z o.o. oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie oraz GKFX Financial Services Ltd. Sp. z o.o. oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie. W ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... portal do rozliczeń pracy niezależnych specjalistów, w ramach corocznego raportu „Freelancing w Polsce” pogłębił temat współpracy tzw. wolnych strzelców z klientami. Dane dostarczają ciekawych ... Najwięcej, bo aż 37 proc. zleceń, napływa od branży marketingu i reklamy, równie dużo zlecają firmy związane z e-commerce – tak wskazało 33 proc. badanych. ...
-
Sektor MSP: obecność w Internecie istotna
... przez SMG/KRC na zlecenie Google wynika, że 47% małych i średnich firm w Polsce ma już stronę internetową. To znaczy, że ponad połowa z nich wciąż ... firma uczestnicząca w akcji będzie miała możliwość wzięcia udziału w bezpłatnym szkoleniu z reklamy w Google oraz skorzystania z bezpłatnego wsparcia przy uruchamianiu pierwszej kampanii reklamowej. „ ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... wcześniejszym prognozach KE szacowała wzrost w Polsce na poziomie 2,7 proc. PKB. Według KE wzrost gospodarczy w Polsce napędzany będzie produkcją oraz eksportem i popytem ... również ofert dla bankowców, lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów, prawników oraz specjalistów od reklamy, marketingu i PR. W Krakowie najwięcej przybyło ofert dla sprzedawców – w ...
-
Oddział a przedstawicielstwo przedsiębiorcy zagranicznego
... „przedstawicielstwo w Polsce”. Podsumowując, przedsiębiorcy zagraniczni mogą tworzyć na terytorium Polski zarówno oddziały, jak i przedstawicielstwa. Oddział jest tworzony w celu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności przedsiębiorstwa zagranicznego, natomiast działalność przedstawicielstwa ogranicza się do reklamy i promocji ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... najważniejszym typem urządzenia ekranowego dla konsumentów wieloekranowych w Rosji, Polsce i Czechach. Tablety mogą stać się kanałem budującym wyróżnialność, a niemal połowa ... reklam w przypadku formatów takich jak mikrowideo, reklamy TV z elementami interaktywnymi, a także reklamy TV promujące aplikacje na urządzenia mobilne, strony na ...
-
Reklama w internecie: przychody z najmu czy umowy zlecenie?
... opodatkowania, wynagrodzenie z tytułu udostępniania przez Wnioskodawcę innym podmiotom miejsca na reklamy na własnych stronach internetowych, o ile nie jest uzyskiwane w ... fizycznej mającej miejsce zamieszkania w Polsce osiągany z USA z tytułu udostępniania internetowej powierzchni reklamowej będzie podlegał opodatkowaniu zarówno w Polsce jak i w USA ...
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
... dodaje Wyszyński. W Polsce już 77 proc. młodych osób w trakcie oglądania TV jest dostępnych online np. przez smartfona. Zaraz po obejrzeniu reklamy w TV użytkownik ... dobrym pomysłem może być przeprowadzenie kampanii w serwisie społecznościowym z wykorzystaniem reklamy natywnej np. w postaci postów sponsorowanych i reklam spersonalizowanych pod kątem ...
-
Zagrożenia w internecie: co nas atakowało w 2016 r.?
... wyłudzenie pieniędzy od swoich ofiar. Wśród wszystkich wykrywanych w tamtym czasie w Polsce zagrożeń, co trzecim był Nemucod. Zagrożenie rozprzestrzeniało się za ... , po zainstalowaniu blokowała ekran urządzenia mobilnego, a następnie bez wiedzy użytkownika klikała w reklamy porno. Hakerzy wyłudzali dane klientów banków m.in. Banku Zachodniego WBK ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... . Z kolei segmentację i grupy potencjalnych klientów, do których skierujemy reklamy, warto przygotować co najmniej dwa miesiące wcześniej. Równie istotny jest ... ponieważ wtedy każdy zaangażowany jest wygranym. Crowdfunding w Polsce i na świecie Finansowanie społecznościowe to popularny trend również w Polsce. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... Z Wprawdzie Facebook czy Instagram to ciągle czołówka najbardziej popularnych mediów społecznościowych w Polsce i na świecie, to jednak pokolenie Z najczęściej uznaje je za przestarzałe, pełne ... ,5 proc. Zetki preferują miejsca pełne rozrywki i zabawy, w których treści są realistyczne, a reklamy niewidoczne dla oczu. Dlatego oprócz Tik Toka na front ...
-
IAB w nowym składzie
... podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. IAB Polska działa aktywnie na polskim rynku internetowym, ... w Polsce". Najdalej do końca listopada Zarząd przedstawi strategię IAB Polska na 2004 rok. Obecnie realizowane są dwa projekty związane z segmentem reklamy internetowej ...
Tematy: iab -
Konsumenckie ABC
... rynkowych, praktyk marketingowych czy podstawowych praw konsumenckich jest w Polsce niewielka. Młodzież i dzieci są grupami szczególnie narażonymi na ... zaprezentowane zostały wyniki ogólnopolskich badań społecznych: „W krainie konsumpcji: nastolatki wobec marki, reklamy, konsumpcji” przeprowadzonych przez CBOS na zlecenie UOKiK. Celem sondażu ...