Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna
2010-09-06 12:30
Przeczytaj także: Polski konsument ceni odpowiedzialny biznes
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Pozareklamowe źródła informacji dot. produktów
Pozareklamowe źródła informacji dot. produktów
Serwis poznajomości.pl uważa, że wyniki te pozwalają wyciągnąć wniosek, iż pewna formuła reklamy konwencjonalnej powoli się kończy. Koniecznym jest poszukiwanie nowych form pozyskania klienta. Form, które będą mogły się poszczycić się opinią wiarygodnych i które nie będą irytować polskich konsumentów.
Aby znaleźć alternatywne sposoby promocji produktów, warto wiedzieć, skąd konsumenci czerpią swoją wiedzę o produktach, które zamierzają kupić. Według przeprowadzonego badania, najważniejszym źródłem informacji o produktach i usługach jest opinia znajomego (63%). 61% z badanych czyta dodatkowo wypowiedzi na forach internetowych, a 57% - pyta się rodziny. Najrzadziej wybierane odpowiedzi to artykuł w gazecie oraz wypowiedź eksperta.
fot. mat. prasowe
Wpływ poszczególnych źródeł informacji o produktach na decyzje zakupowe
Wpływ poszczególnych źródeł informacji o produktach na decyzje zakupowe

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?
-
DeepSeek zagrożeniem dla prywatności? Europa blokuje chińską aplikację AI, Polska czeka, eksperci ostrzegają