Zakupy grupowe zyskują popularność
2011-01-28 12:14
Jakie znasz serwisy zakupów grupowych? © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Zakupy grupowe Polek
Zakupy grupowe szybko zyskują na popularności wśród polskich internautów. Po pół roku od powstania CityDeal.pl (obecnie Groupon.pl) i Gruper.pl łączny zasięg wszystkich serwisów zakupów grupowych sięga już 18%, a łączna liczba ich użytkowników 3,2 mln. Groupon i Gruper to także zdecydowani liderzy – z ich witryn korzysta odpowiednio 2,6 mln i 785 tys. internautów. Tam też odwiedzający najchętniej kupują zniżkowe bony.fot. mat. prasowe
Jakie znasz serwisy zakupów grupowych?
fot. mat. prasowe
Wielkość miejscowości a korzystanie z witryn zakupów grupowych
Badanie wskazuje, że na strony serwisów zakupów grupowych zaglądają przede wszystkim internauci w wieku 15-34 lat, osoby te stanowią 58% wszystkich użytkowników serwisów grupowych. Liczną grupą użytkowników serwisów są także osoby w wieku 35-44 (17%) w pozostałych grupach wiekowych zainteresowanie serwisami zakupów grupowych jest nieco niższe.
fot. mat. prasowe
Wiek użytkowników serwisów zakupów grupowych
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zakupy grupowe w Polsce 2011
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
-
Polscy konsumenci a zakupy grupowe
-
Polacy boją się o zdrowie rodziny najbardziej w Europie
-
Polacy martwią się o oszczędności bardziej niż o własne zdrowie
-
Polscy konsumenci: przed świętami mniejsze obawy i pełne koszyki
-
Pandemia COVID-19 nie budzi już naszego niepokoju?
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki