Zakupy grupowe zyskują popularność
2011-01-28 12:14
Przeczytaj także: Zakupy grupowe Polek
Respondenci znający serwisy grupowe na bieżąco śledzą ich ofertę. Prawie 1/4 sprawdza ich ofertę codziennie, kolejne 21% czyni to kilka razy w tygodniu.
fot. mat. prasowe
Jak często sprawdzasz ofertę serwisów zakupów grupowych?
Spośród respondentów, którzy dokonali już zakupów najliczniejszą grupę stanowią osoby, które kupiły dotąd 2-3 bony – 37%. Znaczna liczba respondentów kupiła już więcej niż 3 bony – 38% ankietowanych. 1/4 ankietowanych dopiero zaczyna swoją przygodę z zakupami grupowymi – kupili dotąd jeden bon.
Zdaniem respondentów, najważniejszym czynnikiem decydującym o atrakcyjności dealu jest kwota lub procent udzielonej zniżki. Ważne także, aby kupowana usługa była w dogodnej lokalizacji, by nie tracić czasu na dojazd. Typ oferowanego dealu (np. restauracja czy spa) ma mniejsze znaczenie.
fot. mat. prasowe
Jakie elementy oferty uważasz za najważniejsze?
Ponad połowa respondentów chciałaby skorzystać ze zniżki do restauracji. W dalszej kolejności zainteresowaniem cieszą się usługi: spa, fryzjerskie, hotelarskie oraz kosmetyczne. Najmniej respondentów deklaruje zainteresowanie zniżkami na zajęcia tańca/fitness.
Informacje o badaniu
Dane w raporcie pochodzą z badania Megapanel PBI/Gemius (IV – XI 2010) oraz z sondażu zrealizowanego przez PBI w grudniu 2010 roku na próbie 502 internautów w wieku 18-54 lata ( Omnibus Online IMAS International).
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zakupy grupowe w Polsce 2011
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
-
Polscy konsumenci a zakupy grupowe
-
Polacy boją się o zdrowie rodziny najbardziej w Europie
-
Polacy martwią się o oszczędności bardziej niż o własne zdrowie
-
Polscy konsumenci: przed świętami mniejsze obawy i pełne koszyki
-
Pandemia COVID-19 nie budzi już naszego niepokoju?
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki