eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Polscy konsumenci a zakupy grupowe

Polscy konsumenci a zakupy grupowe

2011-06-08 12:21

Polscy konsumenci a zakupy grupowe

Jak często kupujesz oferty grupowe? © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (9)

Co piąty konsument korzystający z zakupów grupowych nie czuje się traktowany jak pełnowartościowy klient - wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez niezależny agregator zakupów grupowych GoDealla.pl.

Przeczytaj także: Zakupy grupowe zyskują popularność

fot. mat. prasowe

Jak często kupujesz oferty grupowe?

Jak często kupujesz oferty grupowe?

Badanie pokazało, że najwięcej, bo 38% użytkowników kupuje oferty grupowe raz w miesiącu. Drugą najliczniejszą grupą są osoby kupujące rzadziej, niż raz w miesiącu – 27%. Najmniej, bo zaledwie 5% dokonuje zakupów częściej, niż raz w tygodniu.

Prawie 1/3 konsumentów napotkała na problem podczas realizacji kuponu! Najczęściej wskazywanymi trudnościami były termin realizacji (prawie co drugi badany wskazał tę odpowiedź) oraz problem z rezerwacją (32%). Pozostałe problemy związane były z odbiorem usługi/towaru oraz utrudniony kontakt ze sprzedawcą. W obu przypadkach te niedogodności wskazało 20%.

fot. mat. prasowe

Czy miałeś/miałaś problemy przy realizacji kuponu?

Czy miałeś/miałaś problemy przy realizacji kuponu?

fot. mat. prasowe

Jakie problemy miałeś/miałaś przy realizacji kuponu?

Jakie problemy miałeś/miałaś przy realizacji kuponu?


Z badania wynika również, że co piąty konsument nie czuł się traktowany podczas realizacji kuponu jak pełnowartościowy klient.

fot. mat. prasowe

- Czy podczas realizacji kuponu czułeś/czułaś, że jesteś traktowany/traktowana jak pełnowartościowy

- Czy podczas realizacji kuponu czułeś/czułaś, że jesteś traktowany/traktowana jak pełnowartościowy klient?


3 na 4 konsumentów deklaruje chęć skorzystania z usługi za 100% ceny, o ile są zadowoleni z wykorzystanego wcześniej kuponu, natomiast 63% choć raz rzeczywiście wróciło bez kuponu.

fot. mat. prasowe

Jeśli jesteś zadowolony/zadowolona z wykorzystanego kuponu, czy jesteś skłonny/skłonna skorzystać po

Jeśli jesteś zadowolony/zadowolona z wykorzystanego kuponu, czy jesteś skłonny/skłonna skorzystać ponownie z usługi za 100% ceny?

fot. mat. prasowe

Czy chociaż raz wróciłeś bez promocji do miejsca, w którym zrealizowałeś kupon?

Czy chociaż raz wróciłeś bez promocji do miejsca, w którym zrealizowałeś kupon?


 

1 2 3

następna

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: