Polscy konsumenci a zakupy grupowe
2011-06-08 12:21
Co piąty konsument korzystający z zakupów grupowych nie czuje się traktowany jak pełnowartościowy klient - wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez niezależny agregator zakupów grupowych GoDealla.pl. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Czy chociaż raz wróciłeś bez promocji do miejsca, w którym zrealizowałeś kupon? Czy chociaż raz wróciłeś bez promocji do miejsca, w którym zrealizowałeś kupon?
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?