Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
2025-07-18 09:37
Google testuje sztuczną inteligencję, która... dzwoni do lokalnych firm w imieniu użytkownika. To już nie zapowiedź przyszłości, ale konkretna funkcjonalność testowana w USA. Równolegle gigant z Mountain View wdraża istotne zmiany w kampaniach Performance Max i systemie raportowania Google Ads, które dotykają tysięcy marketerów ... Przejdź do artykułu ›
fot. wygenerowane przez AI
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads Sztuczna inteligencja Google wykonuje już realne czynności w świecie offline – jak rozmowa telefoniczna z firmą usługową. To jednak tylko część większych zmian. W kampaniach Performance Max zasoby marki są teraz przypisane do poziomu kampanii, a nowy interfejs raportów dostarcza danych szybciej i przejrzyściej niż wcześniej.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?