-
Cyfrowy długopis Nokia SU-27W
... telefonów komórkowych? Być może tak, bowiem pod szyldem Nokii pojawi się wkrótce ciekawy gadżet - cyfrowy długopis wyposażony w Bluetooth. Nokia SU-27W Digital Pen z pewnością przypadnie do gustu entuzjastom niecodziennych gadżetów. Cyfrowy długopis zapisuje wszystko, co użytkownik notuje na specjalnym cyfrowym papierze, który ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... ekspozycji za pomocą roślinności. Do świadomości marketerów przebił się również digital merchandising. W Polsce działania z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych skupiają się na ... LCD czy plazmowych. Na Zachodzie możemy już dostrzec kolejną fazę digital merchandisingu, która kładzie nacisk na wykorzystanie narzędzi zapewniających konsumentom interakcję ( ...
-
Aparat Panasonic Lumix DMC-GH1
... dla filmu 35mm) Zoom: Optical: 10x, Extra Optical Zoom (EZ): Max.2x; Digital Zoom: 2x, 4x Powiększenie: Approx. 1.4x / 0.7x (35mm camera equivalent) with ... 3a corresponding), Video: Auto / 1080i / 720p / 480p (576p in PAL system); Audio: Dolby Digital Stereo Creator Zasilanie: ID-Security Li-ion Battery Pack (7.2V, 1250mAh) (Included) Wymiary: 124 x ...
-
Aparat cyfrowy BenQ GH700
... szumów nawet o 50%, zapewniając wspaniałe rezultaty nawet przy słabym świetle zewnętrznym. Super Szybki Procesor DSP (Digital Signal Processor) GH700 ma szybki i wydajny procesor sygnału cyfrowego (DSP - Digital Signal Processor). Zdolność do przetwarzania obrazów o wysokiej rozdzielczości zapewnia wyraźniejsze i bardziej wyrafinowane obrazy nawet ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... do dzieci pokolenia X (35–45 lat), urodzonych w latach 1995–2001, a „D” jest skrótem od „digital”. Mamy więc do czynienia z dziećmi mającymi obecnie 8-14 lat, z których 60 proc. ... proc. przypadków dzieci mają wpływ nawet na zakup samochodu (wg publikacji „Grown Up Digital: How the Net Generation is Changing Your World”). Konsumenci przyszłości Tego ...
-
Reklama online - trendy 2015
... lub wręcz niemożliwe. 2. Personalizacja, czyli one-to-one marketing Paweł Ostrowski, Digital Projects & E-commerce Director w NC+ zwraca z kolei uwagę na ważny aspekt ... się 2-krotnie większą skutecznością niż standardowe reklamy. Komentarz, Paweł Ostrowski, Digital Projects & E-commerce Director w NC+ 3. Automatyzacja wreszcie pozwoli zająć się tym, ...
-
Zbliżeniowe Boże Narodzenie
... w takich obszarach jak akceptacja i wydawnictwo nowej generacji, smart cities (tzw. inteligentne miasta), płatności w transporcie czy internet rzeczy. O badaniu Digital Payments Study 2016 Badanie Digital Payments Study 2016 zostało przeprowadzone przez agencję Populus na zlecenie Visa w sierpniu i wrześniu 2016 r. w 19 krajach: Austrii, Belgii ...
-
Wirtualna rzeczywistość wkracza do hoteli
... i turystycznego, które coraz częściej dostrzegają w niej narzędzie służące przyciągnięciu klientów i budowaniu z nimi relacji” – mówi Michał Rygiel, Head of Digital Development, z Deloitte Digital. Według analityków Goldman Sachs, w ciągu najbliższej dekady rynek wirtualnej rzeczywistości osiągnie wartość 110 miliardów dolarów, a więc o 11 mld ...
-
Moda na candidate experience nie mija
... oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem projektu jest Great Digital. Jego najnowsza odsłona może napawać pewnym optymizmem, ale jednocześnie potwierdza, ... sprawdzenie marki pracodawcy – mówi Marta Pawlak-Dobrzańska, Strateg i Analityk HR w Great Digital. Metodologia badania 4. edycja badania „Candidate Experience” składa się z ...
-
Jak płatności cyfrowe wpływają na rozwój miast?
... . Przed nami rezultaty raportu „Cashless Cities: Realizing the Benefits of Digital Payments” (Miasta bezgotówkowe – korzyści z płatności cyfrowych). To unikalne opracowanie ... wizualizacji danych, uzupełniające raport „Cashless Cities: Realizing the Benefits of Digital Payments”. Można dzięki niemu obserwować, jak zwiększenie lub zmniejszenie zakresu ...
-
Dokumentacja podatkowa: cyfryzacja firm nieunikniona
... 44% polskich respondentów uważa swoją firmę za dojrzałą cyfrowo, a 69% dostrzega rosnącą lukę kompetencyjną i brak odpowiednio wykwalifikowanych zespołów. Wydatki na digital nie przekraczają 5% rocznych budżetów analizowanych firm. Zdaniem autorów, badanie ujawniło znaczący spadek wiary w cyfrowe możliwości polskich firm. O podobnym zjawisku mówią ...
-
Biura inwestują w nowe technologie i zadowolenie pracowników
... analizą danych. 46% firm będzie poszukiwać ekspertów od cyfrowej transformacji – digital transformation officers, a 38% chce zatrudnić specjalistów user experience. – TOP3 ... wynika, że na świecie jest tylko 13 tys. ekspertów określających siebie jako digital transformation officer. Z tego zaledwie 3% wymienia nieruchomości jako swoją umiejętność. ...
-
5 najczęściej powtarzanych mitów dotyczących kart pamięci
... w kilku różnych formatach, które nie zawsze są ze sobą kompatybilne. Na rynku są dostępne karty SD (Secure Digital), SDHC (Secure Digital High Capacity) oraz SDXC (Secure Digital Extended Capacity). Pierwsze z nich mają maksymalną pojemność do 2 GB, drugie do 32 GB, natomiast ostatnie aż ...
-
Zalany telefon, czyli wspomnienie z wakacji nad morzem
... ratowania może być jednym z najgorszych rozwiązań. Jak wynika ze statystyk prowadzonych przez Digital Care, niemal co 10. przypadek uszkodzenia telefonu w czasie lata ma ... innymi gniazda słuchawkowe. – mówi Piotr Wójcik, kierownik ds. obsługi technicznej roszczeń w Digital Care. Kilka lat temu przypadki zalania telefonu zgłaszano znacznie częściej, ...
-
Aparat Olympus OM-D E-M5 Mark III
... o wysokiej czułości precyzyjnie kontroluje jednostkę IS i pozwala przy użyciu obiektywu M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 PRO z ogniskową 40 mm uzyskać skuteczność do 5,5 EV. ... w każdych warunkach pogodowych. OM-D E-M5 Mark III – z obiektywem M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 PRO lub z obiektywem M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 – będzie dostępny od ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... raz w historii internet zanotował spadek wydatków reklamowych (-5,5%). W czasie lockdownu konsumpcja internetu wyraźnie wzrosła, jednak cięcia budżetów reklamowych dotknęły nawet digital. Spadki były zdecydowanie mniejsze niż w innych mediach, dlatego internet wyraźnie umocnił swoją pozycję na rynku reklamy, a w drugim kwartale miał większy ...
-
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
... przyszłości jest zaledwie 2 proc. ankietowanych, a wśród CMO - 3 proc. W ubiegłym roku te wskaźniki wyniosły odpowiednio 8 i 5 proc. Jan Michalski, Partner, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej, przyznaje, że pandemia wymusza na firmach zmianę podejścia biznesowego i relacji z klientami. Aby pomóc odnaleźć się markom w nowej rzeczywistości ...
-
Za jakimi trendami podążać będą startupy? Liczy się nie tylko technologia
... w porównaniu do wartości średniej), Data is the new black (+5%) oraz Digital health (+5%). Należy przy tym zauważyć, że wszystkie trzy wymienione trendy są ... może całkowicie zmienić sposób komunikacji ludzi oraz relację z technologią w przyszłości. Digital health wskazujące na rozwój cyfrowych rozwiązań w obszarze szeroko pojętego zdrowia w oparciu ...
-
Deloitte: czym polskie banki wyróżniają się na tle Europy?
... Banking Solutions, lider Temenos Center fo Excellence, Deloitte. O zaawansowaniu polskiego sektora świadczą również wyniki globalnego badania „Digital Banking Maturity 2020. How banks are responding to digital (r)evolution?” przeprowadzonego przez Deloitte w ubiegłym roku, gdzie 5 z 13 polskich banków zostało zaliczonych w poczet 31 cyfrowych ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... internetowych detalistów i platformach e-commerce – oznacza, że marki mogą wykorzystywać digital do skutecznego przekazywania wartości marki aż do momentu sprzedaży. ... przepisów dotyczących reklamy cyfrowej w tej kategorii – powiedział Benoit Cacheux, Global Chief Digital Officer, Zenith. Zarówno osoba ćwicząca na siłowni, cierpiąca na bóle mięśni, ...
-
Jaki potencjał mają platformy B2B?
... integrację różnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa -mówi Wojciech Telenga, dyrektor, lider transformacji sprzedaży, Deloitte Digital. Sprzedaż przede wszystkim Pochodzący z Polski uczestnicy przeprowadzonego przez Deloitte Digital badania jako najczęstszy powód implementacji platform handlu B2B wskazali chęć rozwoju narzędzi sprzedaży (60 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... kreacji typu display i 8 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w marcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... Time (4,7 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,6%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w kwietniu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 2 mld kontaktów ...
-
Cyfrowa tożsamość to już standard nawet w Afryce?
... 98,7 mln. Z kolei w Maroku sądy uzyskały dostęp do krajowego systemu digital ID, by w skuteczniejszy sposób weryfikować tożsamość osób stojących przed sądem. W ostatnich tygodniach ... w lipcu. Z kolei w stanie Nowa Południowa Walia rozpoczęto testy wersji beta NSW digital ID. Według władz, celem jest zapewnienie mieszkańcom stanu większej kontroli nad ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... typu display i 7,8 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w czerwcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... Time (4,6 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,5%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w czerwcu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 2,2 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... typu display i 7,55 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w lipcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła ... accessories (4 mld kontaktów reklamowych i SoV – 5,9%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w lipcu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 2,33 mld ...
-
Cyfrowy wellbeing: czym jest i czy umiemy o niego zadbać?
... prywatnym korzysta z technologii z umiarem. Nieco lepsze, ale wciąż alarmujące, są opinie o poziomie digital wellbeingu w pracy. O swojej odpowiedniej dbałości o ten aspekt jest przekonanych 55% ... wątpliwości, że praca w IT to po prostu dodatkowe zagrożenia dla digital wellbeingu, więcej czasu spędzonego online i przed ekranami. Nie pozostaje to ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? Udziały internetu w rynku reklamy utrzymują się na poziomie 45 proc., zaś ... rynku. Ponadto na wzrost rynku reklamy przełożyły się inwestycje na reklamę digital. Z analizy wolumenowej wynika, że budżety internetowe wzrosły o blisko 200 mln zł. ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... typu display i 7,66 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w sierpniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... accessories (4,8 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,5%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w sierpniu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 2,37 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... typu display i 7,27 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital we wrześniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... and accessories (5 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,7%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital we wrześniu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 2,74 ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... ryzyko niepowodzenia. Działania te pomagają zabezpieczyć cenne zasoby, takie jak czas i pieniądze przed nieskuteczną współpracą. Chcesz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu digital marketingu? Czytając będziesz na bieżąco z nowinkami ze świata digitalu. Czytaj tak, jak lubisz: online lub w wersji papierowej. Aleksandra Wielec | CX ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... zamyka Natursept z 160,8 mln kontaktów i 74,58% zasięgu. TOP Brands Digital W październiku 2023 najaktywniejszą reklamowo marką w internecie był Otrivin. Wygenerowała ona 198 ... 15,13% zasięgu). Średnia widoczność kreacji reklamowych marek z kategorii Anti-cold w mediach digital wyniosła 35,12% (definicja widoczności reklamy zgodna z IAB) a średni ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... 11,4%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek dynamiki o 0,4%. W okresie od stycznia do września 2023 65% adkontaktów wygenerowanych przez reklamę digital pochodziło z kanału mobile. Jednocześnie w tym okresie udział reklamy mobilnej w przychodach z reklamy online przekracza 50% i jest wyższy od ubiegłorocznego o 3,3 p.p. Z analiz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... display i 7,55 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w listopadzie (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... accessories (5,7 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,6%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w listopadzie 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 4,36 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... typu display i 7,32 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w grudniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła ... (5,76 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,4%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w grudniu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 4,62 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... kreacji typu display i 7,58 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital we wrześniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... mld kontaktów reklamowych i SoV – 7,47%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w styczniu 2024 po raz pierwszy została marka Temu, która wygenerowała ...