eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › doświadczenia konsumentów
  • 7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    7 najważniejszych trendów marketingu 2022

    09:00 03.12.2021

    ... w centrum tych systemów zawsze stoi człowiek. Dostosowując swoje działania do potrzeb konsumentów i dając im możliwość dokonywania wyborów, marki mogą pomóc im upewnić się, że są na właściwej ścieżce do podnoszenia poziomu doświadczenia. Trend 7: Łączenie sztucznej inteligencji z obsługą klienta, by dostarczyć kompleksowe doświadczenie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe, komunikacja z klientem
  • 7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"

    7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"

    10:27 19.11.2020

    ... we własnych działaniach. Jedna czwarta badanych przyznała, że odeszła od marek, które koncentrowały się wyłącznie na sobie. Ponad połowa konsumentów oczekuje bardziej ludzkiego doświadczenia w wirtualnym świecie, a 71 proc. docenia technologiczne innowacje, które pogłębiają więzi z innymi w czasie pandemii COVID-19. Zdaniem ekspertów Deloitte ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, komunikacja z klientem, pandemia
  • Koszyk Roku 2019. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe

    Koszyk Roku 2019. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe

    11:05 19.09.2019

    ... kryteriów, szczególnie przyglądając się utrudnieniom i usprawnieniom napotykanym przez konsumentów podczas zakupów. Wcielając się w rolę zwykłego klienta, weryfikowali, jak ... w tym zakresie, jak i cała organizacja procesu zwrotu. - Dbałość o pozytywne doświadczenia użytkownika nie powinna kończyć się w momencie finalizacji transakcji. Klienci coraz ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, sklepy internetowe, najlepsze sklepy internetowe, polskie sklepy internetowe
  • Monitoring wizyjny w walce o customer experience?

    Monitoring wizyjny w walce o customer experience?

    00:35 17.09.2019

    Narzędziem w walce o uzyskanie przewagi konkurencyjnej są dziś przede wszystkim starania o zagwarantowanie klientom jak najlepszych doświadczeń. Branża retail nie jest pod tym względem żadnym wyjątkiem. Tymczasem praktyka nieustannie pokazuje, że kiepska jakość obsługi, zbyt długi czas oczekiwania czy niewystarczająca personalizacja to pola, na ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, doświadczenia konsumentów, sklepy stacjonarne, jak podwyższyć sprzedaż
  • Klienci banków potrzebują najlepszych doświadczeń konsumenckich

    Klienci banków potrzebują najlepszych doświadczeń konsumenckich

    09:52 13.06.2019

    ... Polakom banki, a także o zmianach zachodzących w oczekiwaniach w efekcie postępującej cyfryzacji konsumentów oraz strategii działań, które pomogą usatysfakcjonować klientów. O ... usługi oraz będą chętniej rekomendować swój bank znajomym. Analizy doświadczeń konsumentów z markami z różnych branż wykonane przez KPMG wskazują, że Polacy oceniają gorzej ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, doświadczenia konsumentów, customer experience, lojalność klienta


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: