-
Czy pandemia to powód, żeby kupować polskie produkty?
... . Świadomy konsument wymaga więcej od producenta i to nie tylko w kwestii jakości samych produktów i usług, ale również w zakresie ekologii czy wizerunku marki w sieci. Ten sam świadomy i wymagający konsument zdaje sobie sprawę, że jakość kosztuje. Na pytanie: „Czy byłby Pan skłonny/ byłaby Pani ...
-
Polacy pokochali city break. Te polskie miasta wybieramy najczęściej
... City breaki stały się jednym z najmodniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Polskie miasta przeżywają prawdziwy turystyczny boom, a mniejsze miejscowości coraz śmielej konkurują ... informacji o koncercie czy wystawie. City break to emocje i błyskawiczne decyzje. Marki destynacji turystycznych muszą na bieżąco zarządzać serią precyzyjnych punktów ...
-
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, wśród nich...Zara
... , unikalność oraz wartości, jakie marka sobą reprezentuje. Polskie marki bez względu na to, czy mają wieloletnią tradycję, czy są stosunkowo młode, kryją w sobie ogromne pokłady potencjału – tłumaczy Sho Kondo, managing partner w Kondo&Partners Consulting. Najbardziej rozpoznawalne polskie marki – te z tradycją, jak i nowoczesne Respondenci na ...
-
Konsumenci cenią polskie kosmetyki
... znanych spontanicznie marek kosmetyków, niezależnie od kraju pochodzenia, znalazły się trzy polskie marki: Ziaja, Soraya oraz Dr Irena Eris/ Lirene. Polskie marki kosmetyczne od wielu lat intensywnie pracują nad swoim wizerunkiem, czego efekty widać. Polskie kosmetyki nie ustępują jakością kosmetykom zagranicznym i są doceniane przez polskich ...
-
Centra handlowe czekają na nowe marki
... rynku powierzchni handlowych. Jak podkreśla Radosław Knap, cieszy również fakt, że polskie marki coraz lepiej radzą sobie na zagranicznych rynkach. Pierwszym krokiem są zwykle ... Dubaju jest imponująca. Nasze marki potrzebują wsparcia ze strony partnerów na lokalnych rynkach, ale naprawdę nie mamy się czego wstydzić. Polskie marki radzą sobie na ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... Australii oraz oczywiście z Polski. Podobne polskie narzędzia marketingu: Press Service, Instytut Monitorowania Mediów 2. NetPR i Prowly – prawa ręka PR-owców O pożądanym odbiorze marki przesądza odpowiednie kreowanie komunikacji. Służyć ma temu szeroko pojęty brand journalism, który poprzez tworzenie historii marki, buduje relacje z odbiorcami. Do ...
-
Polskie firmy chcą chronić swoje znaki towarowe
... W przypadku polskich firm brak rozpoznawalnej marki i znaków towarowych ogranicza niestety bardzo często możliwość wejścia na jakiś rynek. Polskie firmy od dawna zwracają uwagę ... nie tylko o wzrost wolumenu sprzedaży, ale także o marżę. Dobrze, że polskie przedsiębiorstwa to rozumieją, o czym świadczy dynamicznie rosnąca liczba zgłoszeń o ochronę ...
-
Sponsoring jako element komunikacji marki
... O potrzebie wznoszenia się ponad podstawową aktywność mówi także Marek Kłuciński: „Prestiż marki PKO BP zobowiązuje do wychodzenia poza czystą działalność biznesową i angażowania się ... ”. W tym miejscu warto zadać pytanie o to, jakimi sponsorami są przedsiębiorstwa polskie lub działające na polskim rynku, czy podejmują odważne decyzje i w jakim ...
-
Budowanie marki premium w Polsce: jakie kompetencje są dziś warte więcej niż kapitał?
... – to właśnie tu najczęściej „pęka” iluzja premium. Jedna drobna niespójność potrafi zniweczyć miesiące budowania wizerunku. Najczęstsze błędy, które blokują marki przed wejściem w premium Polskie marki najczęściej potykają się na kilku powtarzalnych błędach, które – choć brzmią niegroźnie – skutecznie odcinają je od segmentu premium. Pierwszy ...
-
Ochrona prawa własności i prawa do ochrony marki
... służyć Wedlowi® do promocji i budowania relacji z konsumentami, stała się miejscem krytyki marki. Przestraszona firma, na łamach mediów, przeprosiła oficjalnie i blogerkę i zirytowanych ... naruszać cudzych praw, będzie coraz skuteczniej egzekwowane. Pod warunkiem, że polskie sądy staną się w tym temacie bardziej skuteczne. Tak jak są "skuteczne ...
-
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
... widzenia, decyzji. Odcinając się od polityki i utajonych interesów własnych, niewykorzystany potencjał marki Ursus to milionowe straty dla jej właścicela, czyli państwa ... zrzeszone spółdzielnie zyskały prawo do posługiwania się brandem. Niezbadane wyroki na marki… Ursus - silna, dobrze postrzegana marka, którą "rozdziobały kruki i wrony". Vistula - " ...
-
Polskie bombki górą. Jesteśmy 3. eksporterem ozdób choinkowych na świecie
... polskiego oddziału Akcenty. Polskie bombki zdobią choinki na całym świecie Polskie bombki ... polskie wyroby premium cieszą się uznaniem za granicą, a ich eksport przynosi wymierne korzyści gospodarce. Malejący popyt na chińskie ozdoby choinkowe w Polsce to nie tylko oznaka wzrostu świadomości zakupowej, ale także szansa na dalsze umacnianie marki ...
-
Polskie firmy ekspansywne
... konkurencyjny niż zagraniczne. Sukces poza naszymi granicami podnosi dodatkowo wartość marki produktów lub usług w oczach polskiego klienta. Jednocześnie działalność na kilku rynkach ... biznesowego (60%) oraz stabilny rozwój (64%). Podobnymi opiniami dzielą się polskie firmy. Zdaniem 45% prezesów oraz menedżerów kierujących m.in. finansami i działami ...
-
Polskie firmy kosmetyczne przestają eksportować na Wschód?
... obsługującej transakcje walutowe eksporterów i importerów. A rynków, na których pojawiają się polskie kosmetyki jest wiele. Marki takie jak Bielenda czy Dr Irena Eris chwalą się np. sukcesami ... całej jego wartości. Doświadczenia ze starych czasów pokazują, że polskie kosmetyki były cenione w krajach ZSRR, gdzie pokrywały dużą cześć zapotrzebowania ...
-
Rosja i Ukraina celują w polskie centra handlowe
... największe polskie aglomeracje. Przykładowo, w ostatnim czasie centrum handlowym Posnania w Poznaniu swój pierwszy w Polsce sklep otworzył rosyjski producent ubrań befree, a w warszawskim Domu Mody Klif butik uruchomiła Elisabetta Franchi. „Ciekawym zjawiskiem jest wzrost aktywności wschodnioeuropejskich marek. Rosyjskie i ukraińskie marki, m.in ...
-
Polskie marki nie dbają o fanów?
... wprowadzić w życie otwartą i responsywną metodę komunikacji. Firmy ze standardem „Socially Devoted” mogą służyć jako wzór do naśladowania i pokazywać, w jaki sposób marki na całym świecie mogą pozytywnie wpływać na zaangażowanie klientów poprzez wykorzystanie bardziej reaktywnych i otwartych strategii social media. "Poprzez zidentyfikowanie firm ...
-
Wielka Gala "SYLWETKI I MARKI 30-lecia wolności RP"
24 stycznia 2020 r. w Sangate Hotel Airport w Warszawie odbyła się WIELKA GALA "SYLWETKI I MARKI 30-lecia WOLNOŚCI RP", podczas której nagrodzone zostały podmioty, które świadczą o sile polskiej gospodarki: liderzy i marki, firmy i instytucje innowacyjne i rzetelne oraz ci, którzy na przestrzeni ostatnich 30 lat przyczynili się ...
Tematy: -
Brand phishing w I kw. 2025. Polowanie także na polskie serwisy
... podszywano się pod marki z sektora technologicznego, mediów społecznościowych i handlu detalicznego, a Microsoft utrzymał pozycję najczęściej wykorzystywanej marki. Z analiz ... CVV. Atak skupiał się głównie na użytkownikach w Japonii. Ataki phishingowe wykorzystujące znane marki nadal stanowią jedno z głównych zagrożeń. Powrót Mastercard do czołówki ...
-
Facebook: polskie marki pokonują gigantów
Polskie strony marek na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci. Z analizy catNapoleon.com wynika, że 10 największych światowych marek ma ...
-
Polskie wódki doceniane w USA
... kupują coraz więcej polskich wódek z kategorii premium i Super Premium, a więc droższych i gwarantujących najwyższą jakość, ale częściej wybierają znane marki francuskie, szwedzkie czy holenderskie. Polskie produkty muszą rywalizować o gusta konsumentów z produktami o światowej sławie, od lat promującymi się za oceanem. „Dane eksportowe po raz ...
-
Polskie sklepy internetowe nie tylko dla Polaków
... rynku, który do 2018 roku będzie obejmował swym zasięgiem już 130 milionów konsumentów transgranicznych, wydających łącznie ponad 300 miliardów dolarów. Polskie marki na światowych rynkach Według danych PayPal, 28% użytkowników, którzy kupują za pośrednictwem polskich stron internetowych, pochodzi z Niemiec, druga w kolejności jest ...
-
Polskie sklepy internetowe działają za granicą. Gdzie i co sprzedają?
... IdoSell, w ciągu ostatnich lat (pod uwagę zostały wzięte trzy kwartały każdego roku), polskie sklepy sprzedawały najwięcej na rynku niemieckim. W 2019 roku GMV (Gross ... udział sprzedaży przez e-sklep stopniowo rośnie. Polscy merchanci coraz śmielej budują swoje marki za granicą. W okresie od stycznia do września 2019 roku sprzedaż cross-border przez ...
-
Polskie cztery kółka
... domowych nie dysponuje żadnym samochodem. Oprócz Fiata, popularnością cieszą się też marki Opel (12%), Volkswagen (10%) oraz Renault (8%). Podstawa: Respondenci posiadający samochód w gospodarstwie domowym; N=558. Na wykresie pokazano marki wskazane co najmniej przez 2% respondentów. "Statystyki dotyczące samochodów posiadanych przez Polaków ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... domen. Czas poświęcony na lekturę oraz wymyślenie czytelnej i dobrze brzmiącej nazwy może okazać się dobrą inwestycją i zaprocentować stworzeniem silnej i rozpoznawalnej marki. Nieprzedłużanie ważności domeny Gdy nazwa domeny zostanie zarejestrowana, nie można zapomnieć o jej przedłużeniu. Adresy internetowe są standardowo rejestrowane na okres ...
-
Nowe marki w Polsce w 2014 r.
... także pełnić funkcje promocyjne dla młodych projektantów (np. otwarte w 2014 r. Aloha From Deer w poznańskim Starym Browarze czy Rush w łódzkiej Manufakturze). Polskie nieruchomości komercyjne cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zagranicznych inwestorów i przyciągają większość kapitału płynącego do krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Wpływ na ...
-
Dojrzałe powierzchnie handlowe przyciągają zagraniczne marki
... . 300 sieci handlowych. Dla porównania na rynkach zachodnich jest ich zwykle ok. 600. Tymczasem polskie społeczeństwo systematycznie się bogaci, a siła nabywcza Polaków rośnie – w ubiegłym roku było to 6710 euro ... stabilny i przewidywalny. Dlatego jest tylko kwestią czasu, gdy nad Wisłą zaczną pojawiać się nowe zagraniczne marki. Szymon Łukasik, ...
-
Polskie marki atrakcyjniejsze niż zagraniczne
... popularna nie tylko wśród konsumentów, ale także u producentów. Zespół Uzdrowisk Kłodzkich produkujący wodę Staropolanka i wody leczniczej Wielka Pieniawa uważa, że polskie pochodzenie pomoże sprzedawać jego produkty. Tyle tylko, że importowanej wody u nas praktycznie nie ma, nawet koncerny takie jak Danone, Nestle ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... Po raz pierwszy od 5 miesięcy zmalała natomiast całościowa suma depozytów lokowanych przez polskie firmy – o 4,4 mld zł (do 172,5 mld zł), co może być spowodowane ... medium stosowane jest przez tego marketera do działań wizerunkowych, budowania znajomości marki samego banku. Polbank w pierwszym półroczu w radiu najwięcej wydał na promocję kredytów ...
-
Polskie firmy stawiają na aplikacje mobilne
... stają się krytycznymi narzędziami biznesowymi Upowszechnianie się aplikacji mobilnych dowodzi, że polskie firmy wierzą, iż mobilność może im przynieść rzeczywiste korzyści biznesowe ... koszt sytuacji naruszenia bezpieczeństwa (w tym utraty danych, naruszenia wizerunku marki, utraty produktywności i zaufania klientów) może być wysoki – średnio, rocznie ...
-
Polskie firmy a komunikacja działań CSR
... najbardziej bezpiecznymi narzędziami, gdyż nie dają otoczeniu możliwości nawiązania dyskusji. Aby CSR dynamicznie rozwijał się dalej polskie firmy powinny bardziej otworzyć się na opinie pochodzące bezpośrednio od interesariuszy. W nawiązaniu dialogu pomocne będą profile ... dociera do nich oraz czy wpływa na ich opinie i decyzje dotyczące marki ...
-
Polskie strony internetowe: najczęstsze błędy
... z poddanych naszej ocenie serwisów nie uzyskał od Google noty wyższej niż PR 8. PODSUMOWANIE Badanie realizowane jako ostatni akord kampanii edukacyjnej marki pozycjonerskiej Adseo dowiodło, że kondycja polskich witryn firmowych w analizowanej grupie jest średnia. Z przeprowadzonych audytów wynika, że serwisy bardzo często nie ...
-
Polskie kobiety a fan page na Facebooku
... skupionych wokół marek. W segmencie społeczności markowych, największy wzrost był udziałem marek, które nie angażowały uczestników ciągłymi konkursami. Społeczność marki, która przez cały grudzień prowadziła wzmożone działania komunikacyjne oparte o konkurs wzrosła zaledwie o 7,8% - działania okazjonalne – konkursy jednodniowe lub nie ...
-
Polskie kobiety a Walentynki
... okazji Walentynek portal badawczy Prekursorki.pl zapytał 1000 kobiet z całej Polski o ich stosunek do tego dnia. Oficjalnymi partnerami badania zostały marki Lirene oraz Bandi. Dzień niespodzianek Jak to jest z tymi Walentynkami? Lubimy je czy raczej uważamy, że są komercyjnym świętem… Badanie ...
-
Polskie kobiety a pielęgnacja urody wiosną
... zapytał Polki o ich wiosenne preferencje zakupowe, wydatki na produkty upiększające, opinie i reklamy, którym ufają oraz ideał kobiecości. Partnerami badania zostały marki: Bell, Lirene, Medicaline, Sonko i Beer Fingers. Być jak Jennifer Aniston Dla 58% kobiet idealna kobieta powinna być szczupła, średniego wzrostu ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... często wydłuża czas i zwiększa koszt dostawy oraz sezonowość sprzedaży wymagająca elastycznej powierzchni magazynowej. Co więcej, sprawna dostawa jest elementem budowania marki, a artykuły zamawiane przez internet to dobra zarówno szybko- jak i wolno zbywalne (sieci handlowe w swoich zasobach muszą mieć obydwie grupy produktów ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem