-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... zamożnych i bogatych Polaków przyznało, że polskie marki z tego segmentu kupuje zwykle w sieci. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015” jest szóstą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce. Motywem przewodnim tej edycji raportu były polskie marki premium i luksusowe. Na potrzeby ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... Harvard Business School wykorzystuje social media w budowaniu marki. Technologię społecznościową z powodzeniem wykorzystują inne marki. Przykładem może być Duke University ( ... Stosunkowo niewielką popularnością cieszy się natomiast Nasza-Klasa. To dowód, że polskie uczelnie nie postrzegają serwisu jako sposobu dotarcia do przyszłych studentów. Jedną ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... i produktów branży kosmetycznej. Przykładowo, Inglot prowadzi osobne profile dla poszczególnych rynków, w tym dla Wielkiej Brytanii. Ogromny potencjał internetu sprawia, że polskie marki mogą wejść na rynek brytyjski, ponosząc na początku stosunkowo niewielki koszt uruchomienia i prowadzenia sklepu online. – Firmy kosmetyczne z Polski powinny się ...
-
PARP o funduszach europejskich na lata 2014-2020
... r., rozpoczęcie naboru wniosków: sierpień 2015 r., zakończenie naboru wniosków: wrzesień 2015 r. POLSKIE MOSTY TECHNOLOGICZNE (PO IR) Działanie jest odpowiedzią na brak lub ... ”. Jego głównym założeniem jest budowa autentycznego i trwałego zaufania dla marki POLSKA i Marki Polskiej Gospodarki poprzez przedstawienie Polski jako atrakcyjnego partnera ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... ma lansować polskie produkty narodowe, a co za tym idzie promować tak unikalne i wyjątkowe marki ... Polskie stereotypy nazewnicze Naming produktów masowych często opiera się stosowaniu uznanych konwencji. Babunia to „nowa” popularna nazwa marketingowa. Sukces popularności i konwencji nazewniczej doprowadził niestety do dewaluacji nazwy. Kariera marki ...
-
Nazwa produktu a marketing międzynarodowy
... Taki naming to krok, który ma lansować polskie produkty narodowe, a co za tym idzie promować tak unikalne i wyjątkowe marki jak żubrówka. Ochrona wizerunku polskich ... największym w Unii Europejskiej producentem wódki. Niestety nasze marki nie są liderami światowych rankingów. Czy na przeszkodzie stoją polskie nazwy produktów? Jest to na pewno jedno z ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w IV kw. 2017 r.
... i dysponuje kapitałem w wysokości 4,6 mld EUR. W swoim portfelu posiada już polskie spółki: Allegro, Polskie Koleje Linowe oraz siec laboratoriów medycznych Diagnostyka. Wchodząc w nowa inwestycje fundusz liczy na wykorzystanie potencjału marki oraz wzmocnienie konkurencyjności oferty produktowej. (4 grudnia) Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... kategorie zakupów cieszą się największym zainteresowaniem w Black Friday i Cyber Monday? Które marki najbardziej zwiększają aktywność reklamową w Black Friday i Cyber Monday? W tym roku ... najwięcej - 15 milionów dziennie według badania Mediapanel (prowadzonego przez Gemius i Polskie Badania Internetu). Zasięg kategorii wyniósł niemal 45%, co oznacza ...
-
Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2008
... lub wkrótce pojawią się w Polsce są między innymi: Next i Topshop – brytyjskie marki wprowadzane przez firmę Alshaya, Turnover – holenderska marka wprowadzona przez Kan, Mohito – ... największe perspektywy wzrostu, dlatego też PMR spodziewa się, że kolejne selektywne marki będą stopniowo pojawiać się na polskim rynku. Według ankietowanych firm, wraz ...
-
Ursus – reaktywacja
... Bankowa”: Reaktywacja legendarnej marki Ursus stała się faktem. Co było głównym bodźcem do stworzenia marki na nowo, czyli innowacyjnej firmy z własnymi projektami i produkcją? Karol Zarajczyk, prezes Ursus SA: Kiedy w 2011 r. zdecydowaliśmy się przejąć upadłe polskie zakłady Ursus i zainwestować w odnowę marki oraz odbudowę potęgi spółki ...
-
Polski samochód elektryczny okiem eksperta: Izera będzie miała pod górę
... marki Izera ma zostać uruchomiona w 2023 r. O ile wspomniany termin zostanie dochowany (biorąc pod uwagę zawiłą historię prototypów to wcale nie jest pewne) polskie ... ). Kolejne pojazdy zeroemisyjne wprowadzają do sprzedaży również pozostałe koncerny. Polskie samochody elektryczne będą musiały walczyć o względy klientów z nowymi modelami Daimlera, FCA ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... jak np. Müller, i jeśli polskie mleczarnie chcą zachować swoje udziały w rynku, muszą o niego mocniej walczyć - mówi Gala. Budowanie marki W ostatnich latach zwiększa się ... TVP i Discovery. Wartą odnotowania była także ubiegłoroczna multimedialna kampania marki Łaciate. Kampania marki Łaciate była zupełnie niestandardowa. Stawialiśmy na humor, zabawę ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... Światowymi pionierami Snapchata w marketingu były marki takie jak GrubHub, Taco Bell i McDonald’s. Ich śladami coraz częściej idą także polskie marki. Już dziś zauważyć można ... września, bardzo popularny wśród młodszych użytkowników Dzień Chłopaka. Z tej okazji marki przesyłały swoim fanom zdjęcia i filmy z życzeniami lub chwaliły się niespodziankami ...
-
SEO i Google w branży turystycznej. Kto radzi sobie najlepiej w internecie?
... lato, firmy już szykują ofertę zimową. Przeanalizowaliśmy kilka wyróżniających się, rodzimych serwisów internetowych z branży turystycznej, w tym czołowych touroperatorów. Zderzyliśmy także polskie marki z globalnymi brandami. Kluczem przy selekcji stron www do analizy był dobór rozwiązań, które umożliwiają zagraniczny wyjazd na wakacje, zarówno ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... marki jako warunku zadowolenia. Brak gotowości do zmiany marki wiąże się bardziej z poczuciem komfortu, zadowolenia niż wygodą. Ta grupa może preferować marki ... Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2002 2. Kare-Silver M.: "E-szok. Rewolucja elektroniczna w handlu", Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002 3. Newell F.: "Lojalność.com", IFC PRESS, ...
-
Spółki giełdowe a własność intelektualna
... zagranicznych wskazują, że nie wszystkie firmy z GPW przywiązują właściwą wagę do marki. Zbyt wiele jest firm, które w żaden sposób nie chronią jednego z najważniejszych elementów, dzięki ... firmy. Jednak co roku coraz mniej jest zgłoszeń zagranicznych – w 2003 r. wszystkie polskie firmy dokonały ich prawie 600, natomiast w 2009 r. tylko 40. Część ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... Polskie marki sukcesywnie powiększały swoje portfolio, czego znakomitym przykładem jest grupa BBK, która w 2015 r. firma uruchomiła 13 sklepów á Tab. Dynamicznie rozwijają się również niektóre marki ... miastach również cieszyły się sporym zainteresowaniem. Duży apetyt inwestorów na polskie nieruchomości handlowe odzwierciedla kompresja stóp ...
-
Połowa Polaków chce pracować w zagranicznej firmie
... przypadkach respondenci potrafili poprawnie wskazać narodowość marki. Najbardziej rozpoznawalne są firmy z sektorów: telekomunikacja (90% respondentów zna marki z tej branży), handel i ... lokalnymi usługodawcami. Dlatego też trudno dziś mówić o takim prostym podziale - firmy polskie i firmy zagraniczne, jak to było na początku lat 90-tych. Często ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2019
... Jeffa Bezosa, który awansował z miejsca trzeciego. Ten awans marki Amazona to konsekwencja wzrostu wartości marki Amazona wzrosła o ponad połowę (to największy wzrost w pierwszej ... kochają rodzime towary, Polacy też zauważyli, że im częściej będą wybierać polskie produkty, tym bardziej nasza gospodarka będzie kwitła. Ten patriotyzm gospodarczy się ...
-
Mikro i małe firmy w czasie recesji i wzrostu gospodarczego. Wyniki badań mogą zaskakiwać
... się sposób zarządzania firmą. Istotnych spostrzeżeń jest jednak znacznie więcej. W połowie 2018 r. Polskie Badania Czytelnictwa zleciły na wewnętrzne potrzeby badanie właścicieli mikro i ... 23% chce kupić zegarek luksusowej marki, który kosztuje 3 tys. zł. za sztukę; 27% planuje zakup luksusowej marki skórzanej galanterii; Prasa gwarantuje wysoki i ...
-
Wsparcie unijne dla polskich firm: lista funduszy dostępnych w ofercie PARP jeszcze w 2025 r.
... tym celu ze wsparcia w postaci pakietu dostępnych usług o równowartości 50 tys. zł. Polskie startupy coraz śmielej wkraczają w świat zaawansowanych technologii – od sztucznej inteligencji, przez ... przewagę konkurencyjną. Konkurs przyczynia się do promocji marki produktowej wnioskodawcy i Marki Polskiej Gospodarki. Polska Wschodnia z nowymi pomysłami! ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... dla siebie poziomie, przynosząc racjonalne (również charakterystyczne dla danej marki) korzyści. Marki dowiodły już, że są smaczne, mają więcej owoców ... innymi, takie serwisy, jak , , , serwisy umożliwiające wymianę kontaktów, jak LinkedIn czy polskie . Większość witryn Web 2.0 wyróżnia się funkcjonalną prostotą, powszechnością i łatwością dostępu ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... temu nasze portfolio obejmowało silne marki z segmentu ekonomicznego, średniego i superpremium, ale nie mieliśmy w ofercie marki premium. Dlatego firma podjęła decyzję o zakupie marki MK Cafe z ... jest NFI Krezus) oraz na uznane marki - zarówno zagraniczne (Wayne’s Coffee, Starbucks) jak i polskie (sieć Cava, która rozpoczęła właśnie rozwój systemu ...
-
Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych
... komputerowa urośnie do miana jednego z najszybciej rozwijających się sektorów naszej gospodarki, a polskie tytuły znajdą miliony odbiorców na całym świecie. Trudne początki Wbrew pozorom, ... Projekt RED to efekt ogromnych nakładów, jakie zostały poniesione w celu budowy marki gier opartych na prozie dobrze znanego Andrzeja Sapkowskiego. Kolejną ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... (nowy system znakowania żywności). SUPERMARKETY W formacie supermarketów dwie czołowe pozycje zajmują polskie sieci Piotr i Paweł i Dino. Piotr i Paweł konsekwentnie realizuje koncepcję ... wytwarzanych według tradycyjnych galicyjskich receptur. Placówki handlowe tej marki dostosowane są pod względem wizualnym do specyfiki produktów, tworząc ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2018 r.
... w największych miastach Polski jest atrakcyjna ze względu na unikatowy charakter marki oraz liczna grupę wiernych klientów. Inwestor widzi potencjał wzrostu sieci ... fuzji i przejęć w ubiegłym kwartale miał sektor mediów, IT i telekomunikacji. Polskie przedsiębiorstwa z sektora nowych technologii rozwijają się dynamicznie. Tomasz Pruszczyński wraz ...
-
Upadłości firm I poł. 2018
... firmy, których produkty wyróżniają się pod względem atrybutów niepowtarzalności, marki, renomy. Bez tego są one zastępowalne i stają się w oczach ... za tym pozycję przetargową? – wskazuje Tomasz Starus, odpowiedzialny za ocenę ryzyka w Euler Hermes. 3. Polskie firmy – bariera średnich: efektywności i przychodu? Znaczny, ponad 50% wzrost ...
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
... , przy czym najwięcej do tych z województwa podlaskiego – 674 materiały (głównie Polskie Radio Białystok, Poranny.pl, Bialystok.wyborcza.pl, Radio.bialystok.pl i Wspolczesna. ... haśle „Wschodzący Białystok”. Mieszkańcy miasta od początku zaangażowani byli w proces tworzenia marki, będąc twarzami kampanii. Do tych idei nawiązywało hasło Marszu Równości ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... oddaje istotę stanowiska, a częste i powszechne jej stosowanie sprawia, że tłumaczenie polskie zostaje wyparte z naszej świadomości. Najlepszym przykładem tego może być stanowisko ... znaczeń, należą: • Brand Manager (Menedżer ds. marki, Opiekun marki) – osoba na tym stanowisku najczęściej odpowiada za wprowadzenie nowej marki na rynek. Może także ...
-
Centra handlowe: rosną wymagania klientów
... Prawa najemców korzystających z lokali w obiektach handlowych chronić ma nowopowstałe Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych. Należą do niego m.in.: Komfort, Vision Express, ... powszechny już we Francji czy Wielkiej Brytanii, zaczynają dostrzegać luksusowe marki szykujące ekspansję w Polsce - mówi Małgorzata Ryfa, dyrektor ds. wynajmu ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... odwzorowuje sumę skojarzeń i preferencji związanych z krajem. Marki państw są tak jak marki produktów nie tylko wytworem reklamy, ale zbiorem faktycznych ... marki POLSKA. Lub być może brak jest wizjonera i lidera, który rozumie jak ważna dla gospodarki, dla naszego poziomu życia i zadowolenia z tego gdzie żyjemy jest dbałość o wizerunek kraju. Polskie ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... produktów i marketing – kolekcje, look booki i sesje zdjęciowe realizowane są na najwyższym, europejskim standardzie – ale także w wystrój i funkcjonalność placówek. „Polskie marki modowe, dzięki odpowiednim kolekcjom oraz optymalnej sieci sprzedaży stanowią przeciwwagę dla swoich zagranicznych konkurentów. Dzięki nim konsumenci zyskują większą ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2015
... To wzrost o ponad 26 procent r/r. Komentarz do wydarzeń gospodarczych POLSKIE MARKI MODOWE POJAWIĄ SIĘ W EGIPCIE, KATARZE, KUWEJCIE I ARABII SAUDYJSKIEJ. LPP CHCE ZWIĘKSZAĆ ... . Mówimy o salonach Reserved, ale jest również pojawienie się sklepów marki Mohito, a w 2016 roku może marki Sinsay. Poziom cenowy będzie nieco wyższy niż w Polsce, natomiast ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... coraz bardziej angażuje uczniów i otwiera ich na nowe formy zdobywania wiedzy. Polskie szkoły nie zawsze nadążają za tym trendem. – Uczniowie to dziś bardzo wymagający ... , odpowiedzialna za realizację wielu nagradzanych projektów, m.in "Żyj smacznie i zdrowo" dla marki Winiary przyznaje, że po ponad 10 latach tworzenia programów edukacyjnych w ...
-
4 nowe elektryczne suv-y od Toyoty już w Polsce
... Cruiser? Jak Toyota planuje rozbudować gamę aut elektrycznych do 2026 roku? Dlaczego premiera czterech modeli jest przełomem w strategii marki na rynku BEV? Organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności (PSNM) Kongres Nowej Mobilności w Katowicach to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży motoryzacyjnej, podczas którego ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem