-
Alfa Romeo Giulia Veloce - w sam raz
... na swój flagowy sedan, następcę przepięknej 159. Od prezentacji w internecie do oficjalnego pokazu dziennikarskiego, a później wyjechania pierwszego egzemplarza na drogi ... (charakterystycznym wlotem w kształcie trójkąta) i agresywnymi lampami. Bez dwóch zdań kupuje mnie też linia bagażnika i ostre przetłoczenia boku. W testowanym egzemplarzu ...
-
Plany na wakacje 2018: dokąd jadą Europejczycy?
... Polaków – 32% przed rezerwacją noclegu sprawdza opinie nt. wybranego miejsca w internecie. Najchętniej Polacy śpią w hotelach – 40%. Mniej, bo 28% decyduje się na wynajem ... w trakcie urlopu – 51%. Ponad połowa Polaków – 52% ubezpieczenia turystyczne kupuje bezpośrednio w firmach ubezpieczeniowych - jest to również najczęściej podawana odpowiedź w ...
-
Ile wydajemy na slow life?
... , dla wielu osób najlepszy czas tylko dla siebie to…drzemka. 25% Polaków kupuje naturalne kosmetyki. Przede wszystkim argumentują to ich składem (36%). Następnie bierzemy pod uwagę pozytywne opinie zamieszczone w internecie oraz atrakcyjne promocje (po 28%). Wśród wymagań wobec kosmetyków ogólnie Polacy najczęściej ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... e-commerce? W maju tego roku świat e-commerce obiegła informacja – amerykański gigant Adobe kupuje popularną platformę Magento, służącą do budowania sklepów online, za bagatela ... się myślenia typu: jak może działać firma bez hurtowni, samochodów i tylko w Internecie. Odpowiadając na zadane w tytule pytanie. Czy jesteśmy zaściankiem e-commerce? Myślę, ...
-
Co Polacy myślą o zakazie handlu w niedzielę
... jednak z dużą rezerwą. Tylko 4% badanych przyznało, że ograniczenie liczby handlowych niedziel skłoniło ich do zrobienia zakupów w Internecie. Większość badanych wyraźnie jednak podkreśla, że nigdy nie kupuje żywności w ten sposób. Jakie są bariery? Okazuje się, że powstrzymują nas trzy główne powody: nie możemy ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... . Najnowsze wyniki corocznego badania Gemius wskazują jednoznacznie, że sprzedaż w polskim internecie nie jest skierowana jedynie do zawężonej grupy odbiorców. Online kupują ... w sieci są wygodniejsze, bezpieczniejsze, szybsze i tańsze. Sprzyjająca koniunktura branży (online kupuje 62 proc. ankietowanych w porównaniu z 54 proc. w 2017 r.) oraz ...
-
Millenialsi na rynku nieruchomości. Jakie są ich preferencje?
... ofercie system smart home. Ich poszukiwania idealnego lokum w dużej mierze odbywają się w Internecie. Nic w tym dziwnego, w końcu dorastali otoczeni gadżetami elektronicznymi. To pokolenie, ... Klienta pracy - w tym na ilość służbowych wyjazdów, czy jest singlem, czy kupuje razem z partnerką lub partnerem. Jeśli to para - to oczywiście jest istotne ...
-
Zachowania konsumentów: mniej na żywność, więcej na paliwo
... proc. Więcej na online? Niezmiennie kategorią zakupową, po którą najchętniej sięgamy w Internecie są książki. O 2 pp., do 54 proc. wzrosła od ostatniego badania liczba ... spożywczych. Po nieznacznym wzroście w poprzedniej edycji badania, zaledwie 4 proc. z nas kupuje żywność online. Podobnie alkohol. Także globalnie te dwie kategorie utrzymują ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... kupuje produkty pozaspożywcze tylko i wyłącznie online. Głównymi kryteriami wyboru sprzedawcy online była wygoda jaką niesie za sobą ten kanał sprzedaży (66% wskazań). Naturalnym czynnikiem wyboru była też cena oferowanych produktów oraz specjalne zniżki i promocje dostępne online. Nowym kryterium decydującym o skorzystaniu z zakupów w internecie ...
-
Boże Narodzenie 2020. Ponad połowa Polaków nie zaprosi gości
... . Ile wydamy na prezenty? Ważnym zwyczajem związanym ze świętami są prezenty, które kupuje 88% z nas, przy czym większość planuje wydać na podarunki dla innych ... dla sektora e-commerce: ponad 1/3 badanych deklaruje, że większość prezentów zamierza kupić w internecie. Oznacza to, że do handlu internetowego trafi w grudniu tego roku przynajmniej 3-3,5 ...
-
Moda na "eko" i "zero waste" ma się dobrze. Gorzej z polityką klimatyczną
... już artykuły organizacjom charytatywnym, 19% dzieli się z rodziną, a ponad 8% sprzedaje w Internecie. Niestety jednak prawie 40% ankietowanych przyznaje, że nieużywane już rzeczy po ... badanie zrealizowane przez ARC, 42% polskich konsumentów deklaruje, że nie kupuje produktów od firm, które słyną z zachowań nieetycznych, a 39% ankietowanych zwraca ...
-
Kiedy życie wróci do normy sprzed pandemii? Są wyniki badania EY
... produktom w swoim koszyku zakupowym. Obecnie 34,1% ankietowanych zmienia marki produktów, które kupuje, aby obniżyć koszty. Wcześniej na takie działanie decydowało się aż o ... Jednak otwartym pytaniem pozostaje przyszły balans pomiędzy poziomem zakupów realizowanych w Internecie vs. sieć stacjonarna, gdyż raczej mało realnym wydaje się powrót do ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... to jednak zaskoczeniem, skoro nasze wydatki na zakupy online rosną najszybciej w Europie, a blisko co 10. z nas - jak wynika z raportu ExpertSender - w internecie wydaje ponad 1000 zł miesięcznie. Gdzie kupujemy najchętniej? Oto ranking najpopularniejszych miejsc. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marketplace’y cieszą ...
-
Zakupy online tracą klientów. Polacy wracają do centrów handlowych?
... . odpowiedzi w porównaniu do 45 proc. w październiku 2020 r.). 22 proc. respondentów kupuje więcej produktów marek własnych sklepów, podczas gdy w poprzedniej edycji ... można przymierzyć, ich wygląd i jakość może w rzeczywistości rozmijać się z prezentacją w internecie, a dogodna dla konsumenta polityka zwrotów nie kompensuje braku przyjemności, jaką ...
-
Jak rok z koronawirusem wpłynął na polskich konsumentów?
... w kwietniu ubiegłego roku kupujemy produkty wspierające nasze zdrowie – 29% Polaków częściej kupuje preparaty na odporność, 21% częściej sięga po leki bez recepty. Marki ... roku, 43% w maju 2020r.). 44% Polaków słyszało o inicjatywach kulturalnych odbywających się w Internecie, a 29% badanych brało udział w tego typu wydarzeniu. YouTube, telewizja i ...
-
Bon na zakup mieszkania i kredyt bez wkładu własnego. O czym jeszcze mówi Polski Ład?
... dopłaty skorzystały głównie osoby samotne i bezdzietne pary – komentuje Marek Wielgo. W Internecie krąży nawet taki sarkastyczny dowcip: Jaki jest najskuteczniejszy środek antykoncepcyjny ... wcześniejszego rozpoczęcia i zakończenia budowy. Rzecz w tym, że wielu inwestorów kupuje gotowy projekt, który na ogół modyfikują w trakcie budowy. Każde ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... różnicy w ogólnej digitalizacji, o czym świadczą dane dotyczące zakupów B2B dokonywanych online. W tym zakresie branża spożywcza nie odbiega istotnie od pozostałych: w internecie kupuje 64% firm spożywczych i 69% pozostałych. Wśród firm spożywczych widać pewną rezerwę wobec e-commerce. Nie zmieniła tego nawet pandemia, w oczywisty sposób ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... wydłużyły okres podwyższonej transformacji cyfrowej. Pandemia gruntownie zaburzyła zwyczaje zakupowe. Wielu konsumentów, którzy wybierali dotąd tradycyjne zakupy, z konieczności kupuje dzisiaj w internecie. Marketerzy zareagowali na to, inwestując znacznie więcej w nowe technologie, infrastrukturę, zmiany organizacyjne oraz reklamę niż gdyby nie ...
-
Matka Polka Finansowa: czy i jak Polki zarządzają budżetem domowym?
... za ten element odpowiedzialnych w pełni jest 22% kobiet, a jedynie 3% mężczyzn. Mama rządzi i kupuje Okazuje się także, że kobiety nie tylko trzymają domowe finanse w ... dla nich czasem dla siebie. Co piąta mama mówi, że robi je w internecie. W sklepach internetowych czas spędzają głownie młode mamy i z wyższym wykształceniem. Stacjonarne zakupy ...
-
Ceny bez tajemnic, czyli jak nie wpaść w pułapkę w Black Friday
... kasku rowerowego. Ma dziś szczęście – od razu znajduje promocję. Szybko kupuje i zadowolony poleca sklep koledze. Na nim jednak cena kasku nie robi żadnego wrażenia ... interesujący nas artykuł występuje w podobnej cenie w wielu miejscach, nie tylko czasowo. Cena w internecie vs cena na metce Adam zamawia czapkę w sklepie internetowym. Dziwi się, ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... kupujących. Natomiast profilowanie odnosi się do śladów, jakie pozostawiamy po sobie w internecie – czy to uzupełniając dane na swój temat (dane demograficzne), klikając w wybrane posty w ... je na produkt z naszej ulubionej kategorii. Np. ktoś, kto często kupuje patelnie, garnki i sprzęt AGD pewnie bardziej ucieszy się z blendera niż z kijków do ...
-
Zakupy z głową, czyli jak wydawać mniej?
... z których możemy zrezygnować „od ręki”. Takim z wydatkiem jest np. kawa, którą wielu kupuje codziennie w drodze na przystanek. Taka „przyjemność” skutecznie uszczupla nasz budżet – nawet o ... pomidorów może nam posłużyć do przygotowania smakowitego sosu do spaghetti. W Internecie znajdziemy wiele porad, jak robić zakupy, by nie marnować jedzenia, czy ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... Polacy hołdują zakupom online? Czy zakupy mobilne to już must-be? Jakich zakupów w Internecie oczekują konsumenci? Według naszego raportu w tym roku 100% badanych zadeklarowało, ... . W związku z kryzysem zaczęło z kolei kupować online 35% badanych. Częściej w sieci kupuje także co 3. konsument. Powodów migracji do e-commerce jest wiele, ale przede ...
-
Seniorzy: silna grupa nabywcza i świadomi konsumenci
... nabywczą mówi się w kategoriach „silver economy”, a nawet „silver tsunami”. Dzisiejszy senior kupuje coraz więcej online Współcześni emeryci surfują odważniej w sieci niż ich ... senioralnym. Emeryci coraz chętniej wybierają aktywny wypoczynek, lubią surfować w Internecie, dokształcają się na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, warsztatach czy przeróżnych ...
-
Pokolenie Z o sobie: czego pragną Zetki?
... ? Nic bardziej mylnego. Tylko 17% badanych wskazało, że kupuje online. W odpowiedziach dominuje mieszany sposób robienia zakupów, czyli stacjonarnie i w sieci (38%). Młodzi chętnie zaglądają do second-handów (56%) i sieciówek (75%). Gen Z, dokonując zakupów, sugerują się opiniami w internecie. Tylko 3% z nich deklaruje, że influencerzy mają wpływ ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... restauratorzy też mają na polu SM wiele do zrobienia. Jeśli lokalu nie ma w Internecie, to dla wielu prawdopodobnie nie istnieje i traci wiarygodność. Ale od samej ... że restauratorzy nie powinni się obawiać dań convenience, które za wygodę pokochali Polacy – kupuje je ponad połowa (55 proc.) badanych nawet do domów. A restauratorzy? Zastosowanie ...
-
Walentynkowe zakupy online. Jak nie dać się oszukać?
... eksperci eService. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie są najczęstsze zagrożenia w internecie? Jak nie dać się oszukać w czasie zakupów online? Co robić, gdy padniemy ... . Warto rozliczać się wyłącznie za pośrednictwem platformy, na której wystawia się lub kupuje przedmioty. Należy unikać klikania w linki dołączane do wiadomości namawiających do ...
-
Plus i Polsat Box z nową ofertą
... klient kupuje pojedyncze usługi Nowa oferta została zaprojektowana z myślą o prostocie – możliwe jest korzystanie także z pojedynczych usług. Co ważne – przez cały okres trwania umowy obowiązuje jedna, niezmienna opłata miesięczna. Wyróżniającą się nowością w opcji L jest nielimitowany dostęp do internetu w abonamencie komórkowym oraz internecie ...