-
Spory konsumenckie: polubowne rozstrzyganie online
... nie zawsze można przeprowadzić proces w całości w Internecie. Przedsiębiorcy będą zobowiązani informować konsumentów o podmiocie ADR właściwym do rozpatrywania ewentualnych sporów umownych w stosunku do nich. - Propozycje zmian idą w bardzo dobrym kierunku. Wciąż niewielu polskich konsumentów kupuje w innych krajach UE, a zdecydowana większość ...
-
Rośnie rynek usług turystycznych online
... usług turystycznych online stanowi naturalną konsekwencję tego zjawiska. Wiele osób w dalszym ciągu kupuje je w tradycyjnym kanale, jednak coraz częściej również oni poprzedzają swoją decyzję poszukiwaniami oferty w Internecie – komentuje Iwona Białobrzycka, wiceprezes polskiego oddziału firmy Amadeus. – Podobne zjawisko obserwujemy również ...
-
Zakupy spożywcze online niedoceniane
... . Spośród ogółu Polaków, którzy deklarują, iż regularnie korzystają z Internetu i kupują tam różne towary, tylko 14 proc. kupuje tam także produkty spożywcze. Aż 86 proc. kupujących w Internecie nigdy nie skorzystało z e-sklepu spożywczego. Wyniki badania wykazały, iż po stronie konsumentów istnieją dwa główne ograniczenia ...
-
Książki napędzają handel online
... w sieci różnorodnych, często dość egzotycznych tytułów sprawia, że popularność tych produktów w internecie cały czas rośnie. – Jesteśmy z natury wygodni, więc wybierając między wizytą w ... sklepach – 36 proc. internautów, po znalezieniu dokładnych informacji w sieci, nigdy nie kupuje w offline, a 30 proc. robi tak bardzo rzadko. Jak pokazują wyniki ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... w tych sklepach z perspektywy klienta, który dopytuje, prosi o pomoc przy wyborze towaru, kupuje, ale w efekcie jednak zwraca zamówienie? Można dojść do wniosku, że ... przyczynić się do wzrostu zaufania klientów do swojego sklepu oraz ogólnie do zakupów w Internecie. E-mailowa obsługa klienta W części badania obsługi klienta poprzez email sklep Agito. ...
-
Bezpieczne zakupy internetowe? To możliwe
... przede wszystkim rekomendacje klientów (46 proc.) a także posiadane przez sklep certyfikaty (21 proc.). Popularność zakupów w Internecie rośnie. Wyniki badania Rzetelnej Firmy wskazują, że 83 proc. ankietowanych kupuje w sieci. Jedna czwarta respondentów przyznaje, że dokonuje zakupów poprzez Internet nawet kilka razy w miesiącu, tyle ...
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
... Rynek dzieli między siebie kilku największych graczy z Grouponem na czele (który kupuje niemiecki City Deal i w ten sposób pojawia się w Polsce). Powstają ... kanał sprzedaży oferty turystycznej. Smart shopping. Osoby, które korzystają z ofert turystycznych w Internecie, szukają ich w różnych miejscach, nie tylko na serwisach zakupów grupowych. ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... , w najbliższym czasie czeka nas rozwój działalności producentów dóbr luksusowych w Internecie, do którego większość z nich dotąd była nastawiona sceptycznie. Charakterystyką tej branży jest bowiem bliski kontakt z klientem, który traci znaczenie, gdy ten kupuje on-line. „Poza tym producenci do tej pory uważali, że w sieci ...
-
Jak nazwać pensjonat?
... jak skonstruowane są hasła reklamowe popularnych marek. To konkretna obietnica korzyści, jakie kupuje klient. Duże korporacje wydają ogromne pieniądze na to, aby korzyści ... gości, którzy przyjadą w takie miejsce, kierując się nazwą i opisem w Internecie, w którym zapomniano dodać rzecz najważniejszą dotyczącą lokalizacji, będą uzasadnione. Podobnie ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
Według najnowszych danych, już 3 na 4 polskich internautów planujących urlop wypoczynkowy szuka ofert w Internecie, a połowa dokonuje rezerwacji lub kupuje wycieczki właśnie w tym kanale. Sytuacja wygląda jeszcze lepiej w USA, gdzie e-konsumenci przeznaczą w tym roku aż 145 miliardów dolarów na wyjazdy i ...
-
Remont mieszkania po polsku
... kupuje je w marketach budowalnych, a elementy wyposażenia wnętrz, tj. meble czy dodatki – w marketach meblowych. Podczas zakupów 77% ankietowanych wybiera produkty ze średniej półki cenowej. Remont – samodzielnie czy z pomocą? 72% Polaków przed remontem poczyni specjalne przygotowania. Większość szuka informacji i porad na forach w internecie ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... w sklepie tradycyjnym. Według Accenture, nawet 78 proc. użytkowników z USA kupuje w ten sposób. Drugie natomiast jest jego przeciwieństwem i polega na sprawdzeniu cech produktów ... można gromadzić dane przy użyciu niekonwencjonalnych metod. – Najłatwiej zrealizować to w internecie. Można oczywiście korzystać z plików cookies, jednak i bez nich ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... do rankingu zakwalifikowało się też sporo rodzimych marek polskich producentów, którzy oferują w Internecie swój własny, niepowtarzalny asortyment, jak m.in.: Recman, Gorteks, 4F, LoveIt czy EF ... nie tylko stanowią korzyść dla sprzedawcy (klient za jednym razem kupuje więcej), ale też dla konsumenta (kupując więcej w jednym sklepie — oszczędza czas ...
-
Zwrot towaru na własny koszt? Nie z PayPalem
... klienci. Podczas gdy 40% Polaków kupuje online od jednego do dwóch razy na trzy miesiące, istnieje również znacząca grupa konsumentów, którzy robią to częściej niż raz miesięcznie (prawie 20%). Co szczególnie istotne, dla wielu z nas zakupy w internecie nie stanowią już żadnej tajemnicy ...
-
Wyprzedaże zimowe po polsku
... cenowych będziemy szukać przede wszystkim w centrach handlowych (84%), a co druga osoba – także w internecie. 20% respondentów odwiedzi w tym celu również zagraniczne sklepy online. 3/4 ... tą na paragonie. Niemniej jednak, 72% badanych przyznaje, że często spontanicznie kupuje na wyprzedażach nieplanowane rzeczy, mimo że wybrało się do sklepu po inny ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... początku płaci pełną cenę, a dopiero potem odczuwa korzyść finansową. W rezultacie klient kupuje w tym e-sklepie, który lubi, a nie w tym, w którym jest najtaniej – podsumowuje ekspert. Opinie ... jako kanał zakupowy wśród osób, które nigdy wcześniej nie kupowały w internecie. Podobnie bardzo ważną rolę edukacyjną odegrały w sektorze małych i średnich ...
-
W e-commerce ciągle króluje tradycyjny przelew
... popularnych zakupów w sieci? Z badań wynika, że przeszło 1/3 Polaków regularnie kupuje przez Internet. Czy ta popularna forma zakupów wpływa na ... e-marketach także produktów spożywczych. Sklep Agito.pl jako jedno z nielicznych miejsc w internecie z asortymentem w aż 12 różnych kategoriach, przyjrzał się najpopularniejszym kategoriom zakupowym. ...
-
Wyprawka szkolna 2015: zapłacimy za nią nawet 700 zł
... nas skłonność do odkładania spraw na ostatnią chwilę - połowa respondentów przyznaje, że kupuje przybory szkolne na minutę przed pierwszym dzwonkiem lub na początku września. ... to spadek o 11% w stosunku do ubiegłego roku. W 2013 i 2014 roku popularny był zakup książek w Internecie. Jak wynika z ankiety POP, w tym roku po podręczniki niemal połowa ...
-
Zakupy spożywcze online głównie w Tesco i Almie
Produkty spożywcze w Internecie kupuje 20% polskich internautów. Zdecydowanie największą popularnością wśród żywnościowych marketów online cieszą się Tesco i Alma. Z zagranicznych sklepów tego rodzaju korzysta 9% użytkowników. ...
-
10 trendów w sprzedaży hurtowej
... na wprowadzenie takich innowacji? Typowe nagłówki prasowe skupiają się zazwyczaj na robotyce, Internecie Rzeczy i drukarkach 3D. Z tej trójki technologia druku 3D zdecydowanie przestała ... takich firmach jak Uber czy Greenwheels. Dziś - gdy zajdzie taka potrzeba - nie kupuje się już samochodu, lecz płaci za podróż. Prowadzi to do fundamentalnej zmiany ...
-
Kupno domu: 7 grzechów głównych
... rejonowym, ale większość ksiąg została już skatalogowana online i jest to możliwe w internecie. W księdze wieczystej zwróćmy uwagę m.in. na formę własności domu, ewentualne obciążenie hipoteką, a ... wad i zalet tych, które rozważamy do zakupu. 5) Oszczędzanie na fachowcach Ktoś kupuje dom za kilkaset tysięcy złotych, ale szkoda mu tysiąca na to, ...
-
Smartfony w rękach 80% Polaków
... kolei z roku na rok na znaczeniu powoli traci tradycyjny handel. Obecnie smartfony kupuje w sklepach już tylko 36 proc. ankietowanych, czyli niewiele więcej niż przez Internet. ... zdjęć (64 proc.). Poza tym korzystamy z nich, gdy chcemy znaleźć coś w Internecie (24 proc.) czy pograć w gry (23 proc.). Średnio miesięcznie ściągamy na swoją komórkę ...
-
Unia Europejska wycofała z rynku ponad 2 tys. produktów
... produkt niebezpieczny w systemie, inne kraje mogą zidentyfikować dany produkt na swoim rynku i zareagować na takie pierwsze zgłoszenie. Ponad 65 % Europejczyków kupuje produkty w internecie, a liczba osób dokonujących zakupów online wzrosła w latach 2006–2015 o 27%. Nowe wyzwanie stanowi teraz rozwiązanie kwestii zakupów internetowych, dzięki ...
-
H&M bije Reserved. Gdzie kupujemy ubrania?
... 13%, co oznacza, że od 2009 roku uległ on podwojeniu. Sieci specjalistyczne to największy kanał dystrybucji odzieży i obuwia w Polsce i - po Internecie - drugi najszybciej rosnący. Sklepy sieciowe powiększają swój udział w rynku przede wszystkim kosztem bazarów i targowisk, a także niezależnych, niemarkowych sklepów odzieżowych. W marcu ...
Tematy: odzież, obuwie, marki odzieżowe, H&M, Reserved, moda, handel detaliczny, odzież damska, moda męska -
Zakupy online czy offline? Decyzja niekoniecznie prosta i oczywista
... jest to dla nich łatwiejsze (w porównaniu z 28 proc. twierdzących, że łatwiej kupuje się online). Kolejne czynniki motywujące do wyboru zakupów w sklepie offline ... i usług. W przyszłości dyskusja nie będzie dotyczyła handlu w realnych sklepach i w internecie, a skupi się ponownie na podstawowych kwestiach: wyborze, cenie, wygodzie i doświadczeniu ...
-
10 sposobów na zostanie gwiazdą rekrutacji
... Mając imię i nazwisko tej osoby, warto sprawdzić, czy nie publikuje artykułów branżowych w internecie lub czy nie posiada na swoim koncie szczególnych dokonań. Znanym ... Wyższa jakość, wyższa cena Firma, która zatrudnia pracownika, dokonuje w pewnym sensie transakcji. Kupuje produkt/usługę za cenę, jaką zgodzi się zapłacić za oferowaną wartość. Wraz ...
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
Tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni w internecie i social mediach pojawiło się ponad 82 tys. wzmianek na temat obuwia – wynika z najnowszego badania IMM. Kupujemy, sprzedajemy i szukamy tych idealnych, ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... nich możemy szukać w wielu miejscach. Z jednej strony, w prasie i TV, gazetkach promocyjnych, w Internecie, z drugiej zaś na bieżąco z ofertami promocyjnymi pozwalają być specjalne aplikacje ... miejscu znalazła się jakość, a na trzecim marka. Co czwarty klient kupuje pod wpływem aktualnych promocji. Jakich? Najczęściej są to wyprzedaże sezonowe, ...
-
Boże Narodzenie na smartfonie, czyli święta po polsku
... Mikołajkach. Tydzień przed Bożym Narodzeniem prezenty kupuje 34% badanych, a 20% czeka z tym do ostatniej chwili. Gdzie najchętniej kupujemy prezenty? 34% Polaków wybiera się w tym celu do galerii handlowych. Nieco mniej - 29% z nas - zamawia świąteczne podarunki w Internecie. Supermarkety nie ustępują im miejsca - na ...
-
Zbliżeniowe Boże Narodzenie
... elektronicznych przy zakupach bezpośrednich (37%), w aplikacji (51%) i w internecie (56%). Wśród uzyskiwanych korzyści najczęściej wymieniana jest większa wygoda (61%) oraz ... 66%) stosuje „webrooming” – najpierw szuka najlepszych ofert cenowych online, a dopiero potem kupuje dany produkt w sklepie. Pomimo wzrostu sprzedaży internetowej w okresie ...
-
Naprawa samochodu. Zobacz, co psuje się najczęściej?
... potrzebnych części dla aż 38 proc. kierowców. W sklepie motoryzacyjnym tego typu akcesoria kupuje 32 proc. osób. Części do samochodów używanych, częściej niż do nowych, kupowane są w specjalistycznych hurtowniach oraz w Internecie. Metodologia badania: Wyniki badania „AUTOwybory Polaków” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Exact ...
-
W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?
... drugim miejscu pod względem liczby sklepów uplasowała się z kolei bardzo popularna w Internecie kategoria Moda i Uroda (19%), a na trzecim Elektronika i AGD (prawie 18%). ... - Co wpływa na wzrost sprzedaży? - Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje? Która branża cieszy się największą popularnością wśród użytkowników? Analiza ...
-
Dziecko w sieci może ci kupić samochód
... do 18 lat ma ograniczoną zdolność do czynności prawnych i na zawarcie poważniejszych umów w internecie będzie potrzebowała zgody rodzica. Osoby poniżej 13 roku życia nie mogą ... może jednak kupić ani telewizora, ani telefonu, ponieważ takich produktów nie kupuje się codziennie. Jak podkreślają prawnicy, ważność umowy w drobnych bieżących sprawach ...
-
Lektura na wakacje. Tradycyjne książki czy e-booki?
... media Polacy czytają legalnie Poza e-bookami, dużą popularnością cieszą się książki drukowane (209 głosów), prasa drukowana (38 głosów), a także artykuły w internecie (115 głosów). Jak wykazały wyniki ankiety, najpopularniejszą formą pozyskiwania książek jest ich zakup w księgarni (438 głosów). Niewiele mniej popularne są ...
-
Producenci odzieży. Jest lepiej, ale nie bardzo dobrze
... jest postępująca zmiana zwyczajów zakupowych Polaków, którzy coraz więcej i chętniej kupują ubrania w internecie. Z badania* firmy badawczej PMR Market Experts na temat miejsca zakupu odzieży wynika, że 19 proc. Polaków kupuje ubrania przez internet. Najwięcej - około 60 proc. Polaków „ubiera się” w sklepach markowych ...