-
Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów
... 2,8 i bez polecenia innym zakupu w konkretnym sklepie. Czytaj także: - Skąd się biorą złe opinie o firmach? - Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy? Haniebna trójka Najczęściej pojawiającym się zarzutem, występującym w ... i wyróżnić go na tle konkurencji. W tym roku program świętuje swoje czwarte urodziny. Obecnie korzysta ...
-
Kompetencje cyfrowe zniszczą lukę w płacach?
... jako narzędzie rozwoju. Dostęp do kursów online, budowanie sieci kontaktów przez social media, współpraca na odległość – to tylko część rozwiązań, jakie dają powszechnie dostępne zasoby ... ciekawe, wśród kobiet na szybkiej ścieżce kariery aż 82% jest matkami, a 4 na 5 korzysta z elastycznych godzin pracy. - To dowód na to, że kariery mogą skutecznie ...
-
Jak miewają się studenci na rynku pracy?
... studenci poszukują w rozmaity sposób - 42% badanych zapewnia je uczelnia, 39% znajduje oferty na portalach z ogłoszeniach, 23% przyznaje, że korzysta z rekomendacji znajomych. Social media i funkcjonujące przy uczelniach biura karier pomagają studentom z rzadka - korzystanie z nich deklaruje odpowiednio 9 i 8% badanych. Z badania wynika, że płatne ...
-
8 sposobów na to, żeby twoja strona internetowa zarabiała więcej
... internetową oczami użytkownika, tego jak się po niej porusza, z jakich narzędzi korzysta. 2. Strona główna to tylko 5% ruchu Strona główna jest kluczowa jedynie dla ... (większe dopasowanie do użytkownika) i przychody z reklam na stronie. 8. Nie zapominaj o social mediach Nasi eksperci z OptAd360 - którzy na co dzień zajmują się monetyzacją serwisów ...
-
Retargeting - wskazówki i rady
... klienta, bez względu na wydawcę, czy typ urządzenia z jakiego korzysta. W celu osiągnięcia prawdziwego, omnichannel’owego efektu działań promocyjnych, partner ... , co liczy się najbardziej to ogromny zasięg wśród desktopowych i mobilnych wydawców. Social media z uwzględnieniem Facebook i Instagram Dynamic Product Ads, co powoduje wzrost sprzedaży o ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... narzędzia, takie jak: aktywność w social media (41 proc.), SEO (38 proc.), content marketing (28 proc.) oraz blogi (24 proc. wskazań). - Przyczyna niechęci do nowoczesnych rozwiązań może leżeć w braku odpowiedniej technologii. Niemal połowa (47 proc.) przebadanych firm nie korzysta z żadnych nowoczesnych systemów wspomagania ...
-
Koniec papierowego CV? Teraz liczy się profil zawodowy?
... wielu kandydatom ciągle trudno jest przebić się wśród konkurencji i skupić na sobie uwagę rekrutera. Jak się wyróżnić? W czym pomocne są social media? Statystyczny kandydat otrzymuje przeciętnie 3-4 oferty pracy, a ostateczna decyzja o zatrudnieniu zajmuje mu około 2-3 tygodni - wynika z danych agencji rekrutacyjnej ...
-
Dzieci w sieci obronią się same?
... zabezpieczającym, z czego 47% posiada darmowy program, 39% płatną ochronę, a co dwudziesty korzysta z wersji próbnej. Rezultaty badania napawać mogą połowicznym optymizmem. Z jednej strony widać ... jest phishing, wirus czy jak chronić swoje dane w sieci? Co można udostępniać w social mediach oraz do kogo się zwrócić jeśli doświadczą sextingu lub ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... do urządzeń mobilnych jest większa. Co dość oczywiste, ze smartfonów chętniej korzysta młodzież niż pokolenie ich rodziców. Zaskakująca jest za to większa popularność smartfonów u kobiet ... przez kanał mobilny wykorzystując aplikacje mobilne, SMS-y czy typowo smartfonowe social media jak np. Instagram - mówi Andrzej Ogonowski z SMSAPI. Wnioski te są ...
-
Jak wygląda poznański rynek pracy IT?
... 88% firm. Uznania w oczach poznańskich pracodawców nie znajdują z kolei targi (4%) - rozwiązanie, z którego korzysta ponad połowa firm (56%). – Rekrutacja na rynku pracy IT stanowi ... kandydaci pasywni, do których należy dotrzeć poprzez inne kanały, takie jak social media czy uczestnictwo w renomowanych spotkaniach branżowych, które są skierowane dla ...
-
Inwestowanie w nieruchomości. Jak to robią celebryci?
... Pogotowia Wnętrzarskiego. Piosenkarka znana szerzej jako Doda, by wynająć mieszkanie korzysta z profesjonalnej pomocy agencji nieruchomości. Zachodni świat celebrytów nie gardzi ... używają swoich nieruchomości jako scenografii podczas tworzenia sponsorowanych postów w social mediach (zwłaszcza na instagramie). Popularni artyści poprzez pokazywanie ...
-
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... Nasze analizy klientów w Polsce wskazują, że ok. 60% przed podjęciem decyzji o zakupie korzysta ze strony internetowej sprzedawcy, a 41% z tych klientów rozpoczyna proces zakupu od ... potencjał mediów społecznościowych handlując również walutą społeczną (ang. social currency) tj. odnoszącą się do zakładanego potencjału, wynikającego z obecności w ...
-
Ukraińcy pracy w Polsce szukają przez internet
... w Grupie Progres. W informacji wykorzystano dane z kampanii „Jeden telefon i masz pracę” analizujące 20 150 Ukraińskich internautów. *„Digital in 2019” We Are Social
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... skłonić ich do zakupu i docelowo przekonwertować w wyznawców marki. Recepta na ad-blocki – w ostatnich latach coraz więcej osób korzysta z programów blokujących reklamy. Według danych opublikowanych przez Social Media Today odsetek ten wynosi już nawet 30% internautów. Inwestując środki z reklam płatnych w treści, zwiększasz szanse dotarcia ...
-
CERT Orange Polska: 2020 rok pod znakiem phishingu
... 25% w 2020. Phishing, w tym wyłudzenia danych do kart płatniczych poprzez social media i komunikatory, zdecydowanie dominował wśród zagrożeń, które obserwowaliśmy w 2020 roku. ... uniemożliwia pracę zdalną. Już ponad 1000 dużych firm i instytucji korzysta ze specjalistycznych usług cyberbezpieczeństwa Orange Polska opartych o całodobowy SOC (Security ...
-
Sztuczna inteligencja w rekrutacji i poszukiwaniu pracy. Co na to Polacy?
... AI jest odbierane najbardziej pozytywnie? Czy w poszukiwaniu pracy liczymy na smartfony, social media i wyszukiwarki? Algorytmy nie takie straszne Nowoczesne technologie coraz odważniej wchodzą w ... pracy. Niemal tyle samo (91%) respondentów deklaruje, że poszukując pracy korzysta z sieci. Badania Pracuj.pl potwierdzają także, że choć używanie obu ...
-
5 najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych
... na Instagramie, Twitterze, Facebooku czy TikToku. To prawdziwa gratka dla hakerów. Jakich błędów powinniśmy się wystrzegać, żeby chronić naszą prywatność w social mediach? Specjaliści z firmy Bitdefender wskazują na pięć najczęściej popełnianych błędów przez użytkowników mediów społecznościowych. 1. Używanie tego samego hasła na wielu ...
-
Ukraińcy w Polsce, wojna w Ukrainie. Co sądzą Polacy?
... kupuje lub przygotowuje produkty potrzebne uchodźcom, a 12% aktywne działa w social mediach udostępniając informacje dotyczące zbiórek/transportu darów itp. Najbardziej zaangażowane w ... w ciągu godziny. W poszukiwaniu informacji najrzadziej sięgamy po Twittera – jedynie 44% Polaków korzysta z tego źródła i zagląda tam raczej sporadycznie – 18% robi ...
-
Czy i jak można reklamować piwo bezalkoholowe?
... kontekstu i nawiązań nie zauważymy przy tym w telewizyjnych reklamach tradycyjnego piwa. Także w social mediach pojawia się coraz więcej reklam piw bezalkoholowych, w ... tym Trybunał Konstytucyjny w jednym z orzeczeń, „Reklama i promocja “innego produktu” korzysta bowiem z wizerunku handlowego ukształtowanego w przeszłości przez marketing alkoholu lub ...
-
Wino bezalkoholowe - czy można je reklamować?
... (znaki towarowe) producentów – bez skojarzenia z samym napojem czy czynnością picia. W social mediach (i szerzej w Internecie) pojawiają się za to już regularne komunikaty ... lub podobnych opakowań, podobnych etykiet – i do tego smakują podobnie. A produkt, który korzysta z nazw i znaków towarowych, a także czerpie z wyglądu opakowań win alkoholowych, ...
-
3 trendy w atakach hakerskich w 2023 roku
... i tym sposobem dostają się na komputery użytkowników. Jeśli z danego komputera korzysta więcej osób, to wszyscy użytkownicy narażeni są na kradzież danych. TREND 2 – Rozmycie ... Media społecznościowe otworzyły się na biznes, powodując rosnącą popularność np. social sellingu. Do profesjonalnego networkingu, znajdowania nowych klientów, zatrudniania i ...
-
Ruszył ogólnopolski konkurs Kobieta e-commerce 2023
... e-commerce w Polsce, rozumianą szeroko jako działalność handlową w Internecie, e-marketing, social marketing, e-usługi, technologia i innowacje. Głównym celem konkursu jest wspieranie i ... konkursu Kobieta e-commerce od momentu powstania tej inicjatywy. Jako platforma, z której korzysta ponad 135 tys. sprzedających czujemy się w obowiązku, aby nie ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku
... branż. Czego konsumenci poszukują na Instagramie? Blisko co trzeci Polak korzysta z Instagrama, by dowiedzieć się o nowościach produktowych danych marek. To wyraźny sygnał dla ... zasadach współpracy. Wyniki badania BrandLift udowodniły, że pomimo dużych zmian na rynku social mediów, gracze na podium wciąż pozostają ci sami – wyjaśnia Karina Hertel, ...
-
Ubezpieczenie szkolne NNW: ochrona dziecka w szkole i w internecie
... się je w telefonie lub na komputerze dziecka, dzięki czemu wiadomo, w jaki sposób korzysta ono z Internetu. Jednak to nie eliminuje w pełni ryzyka tzw. cyberbulligu, czyli ... polega na: kontroli niebezpiecznych zachowań dziecka w Internecie, pomocy po utracie konta w social mediach, włamaniu na e-maila czy kradzieży lub zgubieniu telefonu. Z czego ...
-
Baby boomers, X, Y i Z na rynku pracy. Co ich różni, a co dzieli?
... się rekomendacje znajomych – 15 proc. odpowiedzi, a na trzeciej pozycji uplasowały się social media z wynikiem na poziomie 7 proc. Co istotne, LinkedIn, jako platforma wspierająca ... 10 badanych przyznało, że nie posiada tam profilu lub ma, ale z niego nie korzysta. Millenialsi spośród wymienianych pokoleń stanowią największy odsetek osób, które nie ...
-
Zwierzęta domowe i biurowe: czy praca to miejsce dla psów i kotów?
... przyjazność zwierzętom może być bardzo ważnym czynnikiem sukcesu dla firm sprzedających w sieci. I tak jest, ale nie tylko dla nich. W sieci i social mediach lubimy dzielić się zdjęciami, filmikami ze swoimi pupilami, a także czytać różnorodne porady. Ale to nie wszystko. Aż 85% badanych ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... branż). Co ciekawe, z usług niezależnych specjalistów korzysta również sektor publiczny. Współpracę z takimi podmiotami zadeklarowało 8,3 proc. badanych. Jak natomiast wygląda to w podziale na najpopularniejsze branże freelancingu? Klienci copywriterów oraz tłumaczy Copywriting i social media bez wątpienia jest najpopularniejszą branżą wśród ...
-
Wizerunek TVP i programu i9:30 wykorzystany przez cyberprzestępców
... cyberprzestępców do bezprawnego promowania aplikacji hazardowej - informują eksperci ESET. Cyberprzestępcy przy użyciu technologii deepfake stworzyli fałszywe filmy, które pojawiły się w social mediach. „Samotna mama z Warszawy została milionerką dzięki aplikacji blogera Mr Beast” – taki tytuł ma film przedstawiający rzekomy materiał z serwisu ...
-
Rok 2024 na rynku pracy pod znakiem rekrutacji multigeneracji?
... boardami, które są najchętniej wybieranymi rozwiązaniami, rekruterzy wykorzystują w swojej pracy również social media, grupy i fora z ofertami pracy czy decydują się na ... wyborem kanału dotarcia istotne są również techniki rekrutacyjne. Mimo że branża nie korzysta jeszcze aktywnie ze szkoleń, to w praktyce specjaliści dostosowują procesy rekrutacji ...
-
Przez 6 lat koszty pracodawcy wzrosły o 100%. Nadeszła era freelancerów?
... copywriterów, specjalistów szeroko pojętego marketingu cyfrowego, cyberbezpieczeństwa, czy promocji w social mediach. Liczba specjalizacji jednak stale rośnie i obecnie Freelancehunt ... współpracy z freelancerem? Jakie koszty poniesie przedsiębiorca wybierając freelancera? Jeżeli korzysta ze specjalistycznego portalu to jego jedynym kosztem jest ...
-
Era sztucznej inteligencji sprzyja freelancerom z branży IT?
... , np. do jednego projektu lub w małym zakresie np. prowadzenie profilu w social media, albo stworzenie infografiki od czasu do czasu. W takich przypadkach zatrudnienie ... online ChatGPT oraz setek innych aplikacji wykorzystujących AI nadal ¼ freelancerów nie korzysta z nich w pracy. Powodów jest kilka, a co ciekawe, mentalny opór przed nową technologią ...
-
Polacy oblewają test z cyberbezpieczeństwa?
... . hasło i kod SMS, które wybiera 63 proc. badanych, co zapewnia dodatkowy poziom zabezpieczeń. Popularne są również programy antywirusowe, z których regularnie korzysta 60 proc. respondentów. Ponadto 53 proc. osób unika korzystania z nieznanych, publicznych sieci Wi-Fi, aby zminimalizować ryzyko przechwycenia danych, a 45 proc ...
-
Czy freelancerzy powinni się bać sztucznej inteligencji? Tak i nie
... – AI wymaga nadzoru, a bardziej skomplikowane projekty wciąż należą do ludzi. Social media: Agenci AI mogą planować posty, analizować statystyki i sugerować najlepsze godziny ... 3000 dolarów. Jak AI wpływa na freelancerów? Wykorzystanie AI w pracy: 69,7% freelancerów korzysta ze sztucznej inteligencji w swojej pracy, z czego 21,9% robi to regularnie. ...
-
NIS2, DORA i AI Act weszły już w życie. Czy to koniec wyzwań dla zespołów compliance i cybersec?
... że firmy nie mogą wdrażać m.in. systemów społecznej oceny obywateli (social scoring) ani technologii masowego zbierania danych biometrycznych z internetu. Kolejny ważny etap nastąpi 2 ... stać się celem ataków. Tymczasem aż 41% polskich firm wciąż nie korzysta z oprogramowania zabezpieczającego, a jedynie 32% regularnie testuje swoje systemy pod kątem ...
-
Już nie SMS, tylko RCS. Nowy standard zawładnie rynkiem?
... aplikacji Google Wiadomości na urządzeniach z Androidem, które wg najnowszego raportu We Are Social z lutego 2025 stanowią blisko 90 proc. wszystkich smartfonów w Polsce. Aby korzystać z ... tych funkcji do swoich preferencji. Ponadto w sytuacji, gdy nasz rozmówca nie korzysta z tych możliwości lub w danej chwili nie ma dostępu do internetu, aplikacja ...