-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... decyzji zakupowych. Od wielu lat najczęściej stosowanym kanałem komunikacji jest e-mail. Jest on nadal jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych narzędzi wspierających sprzedaż, a jego popularność rośnie. Potwierdza to też zainteresowanie Internautów tą tematyką, które w czerwcu było prawie 5-krotnie wyższe, niż na początku roku ...
-
BIG InfoMonitor: dynamika zadłużenia w e-handlu spadła o 50 p.proc.
... w pościgu za handlem stacjonarnym. Rosnąca dynamika e-commerce wyraźnie widoczna jest w statystykach publikowanych przez GUS. W kwietniu, czyli miesiącu niemal powszechnego lockdownu, sprzedaż detaliczna przez internet odnotowała wzrost na poziomie 27,7 proc., a jej udział w handlu (w cenach bieżących) powiększył się z 8,1 proc. w marcu do 11 ...
-
Duże centra handlowe tracą klientów. Kto wygrywa?
... wcześniej. W kolejnych miesiącach spodziewamy się dalszych wzrostów, których wysokość będzie uzależniona od rozwoju sytuacji epidemicznej – mówi Małgorzata Dziubińska, Cushman & Wakefield. Sprzedaż detaliczna ogółem we wrześniu 2020 roku była wyższa niż przed rokiem o 2,5% (wobec wzrostu o 4.3% we wrześniu 2019 roku). Jednak w porównaniu ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... niż wynik za cały listopad 2019. Finalnie liczba transakcji na koniec miesiąca była o 88 proc. większa niż rok wcześniej, a łączna sprzedaż w listopadzie zamknęła się wynikiem niemal dwukrotnie wyższym (93 proc.). Już w pierwszy weekend listopada, statystyki sprzedaży naszych sklepów poszły mocno w górę ...
-
Zmiany w JPK_VAT z deklaracją od lipca 2021 r.
... stosowania oznaczeń GTU do dokumentów „RO” i „WEW”. W celu uproszczenia obowiązków ewidencyjnych uznano, że czynności udokumentowane dokumentem zbiorczym wewnętrznym zawierającym sprzedaż z kas rejestrujących „RO” i dokumentem wewnętrznym „WEW” nie będą oznaczane oznaczeniami GTU. Wyłączenie stosowania symboli procedur do dokumentów RO. Aby ...
-
Liczba dark stores wzrosła w czasie pandemii
... , natomiast Jokr, który wystartował na polskim rynku w czerwcu 2021 roku, jako pierwszy podmiot podjął decyzję o zamknięciu działalności w Polsce. Firma rozważała sprzedaż Jokr Polska, jednak z uwagi na uwarunkowania geopolityczne i niepewną sytuację ekonomiczną w Europie Środkowo-Wschodniej transakcja nie doszła do skutku i platforma Jokr planuje ...
-
B2B w e-commerce: jak się rozwija?
... , że tempo digitalizacji rynku B2B stale rośnie, a aż 41% firm prowadzi sprzedaż w e-commerce. Z kolei jedna czwarta spodziewa się, w ciągu najbliższego roku, znacznego wzrostu ... Rynek rośnie bardzo szybko, klienci oczekują zmian, a firmy widzą korzyści z wejścia w sprzedaż internetową, również dla produktów i usług B2B. Tu i teraz – NOW! By zwiększać ...
-
E-commerce w Czechach w rozkwicie. To szansa dla polskich firm
... na stosunkowo niewielkim rynku. Biznesowa pewność siebie sprawia, że czasami firmy nie doceniają konkurencji i trudności, które mogą napotkać, chcąc rozwinąć sprzedaż w tym kraju. Pierwszym wyzwaniem, z którym muszą się zmierzyć początkujący eksporterzy, jest korzystanie z czeskich serwisów do kontaktu z administracją. To np. konieczność ...
-
Rozwój e-commerce napędza logistykę ostatniej mili
... wzrostu zarówno pod względem wolumenu (14,1%), jak i wartości (19,9%). Wartość zakupów internetowych dokonywanych przez polskich konsumentów systematycznie rośnie. Od 2019 r. sprzedaż detaliczna online rosła średnio o 28 proc. rocznie. Największy udział odnotowaliśmy w przypadku elektroniki użytkowej, prawie 24 proc. oraz mody, która stanowi ...
-
Jaki potencjał mają platformy B2B?
... Wojciech Telenga, dyrektor, lider transformacji sprzedaży, Deloitte Digital. Sprzedaż przede wszystkim Pochodzący z Polski uczestnicy przeprowadzonego przez Deloitte ... zwiększa poziom satysfakcji konsumentów – komentuje Olaf Puchalski, starszy konsultant B2B Commerce, Deloitte Digital. Outsourcing wsparciem dla zmian Blisko połowa uczestników badania ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... wrześniu br. Spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez Internet wzrost udziału raportowały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 22,2% przed miesiącem do 25,6%), „tekstylia, odzież, obuwie” (odpowiednio z 21,1% do 22,6%) oraz „meble, rtv, agd” (z 16,6% do ...
-
Automatyzacje, AI, recommerce wśród nagrodzonych projektów konkursu Kobieta e-commerce 2023
... eTutor. Poznajcie laureatki konkursu Kobieta e-commerce 2023 Najlepszy sklep internetowy, Partner kategorii Allegro Laureatka: Magdalena Karpińska jest współzałożycielką i odpowiada za sprzedaż oraz marketing sklepu KARMNIK.org. Jest to miejsce, w którym znajdziesz pyszne, naturalne, zdrowe produkty i przetwory prosto od niewielkich, lokalnych ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... wykorzystują SEO oraz UX do generowania ruchu i konwersji. Branża beauty rośnie w siłę Sprzedaż kosmetyków i artykułów do pielęgnacji urody to jedna z bardziej dochodowych branż na świecie. ... średni wzrost na poziomie 3-5%. Czy to zatem oznacza, że niska sprzedaż czy brak ruchu organicznego raczej nie grożą rodzimym drogeriom online? Eksperci ...
-
Cross-border: polski marketing nie na obcy rynek e-commerce?
... (moda) i favi.cz (meble). Klienci czescy są bardziej wrażliwi na cenę i promocje, dlatego dobrze przemyślane kampanie rabatowe mogą znacząco zwiększyć sprzedaż. Jednym z najczęściej wybieranych kanałów promocji w Czechach jest Google Ads, ale to Meta Ads i lokalne narzędzia marketingowe, jak Heureka, odgrywają kluczową ...
-
Trendy w e-commerce na 2025 rok
... rozwija się bardzo szybko. Właściciele sklepów internetowych, którzy chcą dopasować biznes do potrzeb rynku, powinni zwrócić uwagę na najnowsze trendy. Sprzedaż międzynarodowa stwarza ogromne możliwości – cross-border to przyszłość e-commerce. W IdoSell tworzymy zaawansowane narzędzia, które wspierają wyjście z ofertą na nowe rynki i zdejmują ...
-
Influencer marketing krytykowany, ale ciągle skuteczny
... głównie płatne kampanie reklamowe publikowane przy pomocy wydawców. Zaskakująco silną pozycję na polskim rynku reklamowym osiągnął Telegram. Między 2023 a 2024 sprzedaż za pośrednictwem tej aplikacji wzrosła aż o 55 proc. Za te wyniki może odpowiadać popularność Telegrama w Ukrainie i popularność ukraińskich influencerów. Platformy ...
-
Właściciel dużej apteki internetowej ostrzega: uważaj na niebezpieczne oferty leków w sieci! REKLAMA
... aptek internetowych. Prawo jasno określa, kto i na jakich zasadach może prowadzić sprzedaż wysyłkową produktów leczniczych. Chciałbym, by w ramach działań edukacyjnych podkreślano nie tylko ... adres siedziby, numery NIP i REGON oraz dane kontaktowe. Co istotne, sprzedaż wysyłkowa leków dostępnych bez recepty może być prowadzona wyłącznie przez aptekę ...
Tematy: -
Netmedia S.A. publikuje prospekt emisyjny
... obsługa rynku nieruchomości w zakresie informatyki i prezentacji internetowej oraz rezerwacje hotelowe przez Internet. Spółka świadczy też inne usługi turystyczne, jak sprzedaż biletów lotniczych oraz usługi pośrednictwa kredytowego. W tej chwili z oprogramowania MLS autorstwa NETMEDIA S.A. korzysta ponad 600 biur handlu nieruchomościami oraz ...
-
Debiut Netmedia na GPW
... firm, B2C - sprzedaży usług i produktów bezpośrednio konsumentom. Spółka NETMEDIA prowadzi działalność w następujących obszarach: kompleksowa obsługa informatyczna rynku nieruchomości sprzedaż usług turystycznych przez Internet pośrednictwo kredytowe on-line Do Spółki NETMEDIA S.A. należą następujące serwisy internetowe: www.hotele.pl, www.hotele ...
-
E-commerce daje pracę
... pracę znajdą również osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta. Co oczywiste, najwięcej firm szukających specjalistów do działów e-commerce reprezentuje branżę handel i sprzedaż, ale na drugim miejscu są podmioty z branży reklamowej i marketingowej. Sporo osób szuka również sektor telekomunikacji i zaawansowanych technologii, firmy produkujące ...
-
E-mail marketing w Polsce
... efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak i średnim biznesom budować skuteczną sprzedaż oraz komunikację z obecnym i potencjalnym klientem. Trendy na polskim rynku są bardzo spójne z tym, co obserwujemy na rynku amerykańskim, a marketerzy zdają ...
-
Amazon inwestuje w Polsce. Powstanie nawet 15 tysięcy miejsc pracy
... autostrad A2 (Sady) oraz A4 (Bielany Wrocławskie). Amazon działa od 1995 roku, początkowo funkcjonował jako księgarnia internetowa, stopniowo rozwijając sprzedaż także w innych działach - muzyki i oprogramowania komputerowego. Obecnie Amazon jest jednym z największych sklepów internetowych o zasięgu ogólnoświatowym i bardzo bogatym asortymencie ...
Tematy: Amazon, inwestycja, Wrocław, Poznań, praca, praca Wrocław, praca Poznań, e-handel, e-commerce -
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... się podranking 50 największych na świecie e-sprzedawców. „Ponad trzy czwarte z nich należy jednocześnie do grupy 250 największych na świecie detalistów. Sprzedaż przez Internet stanowiła istotną część łącznych przychodów ze sprzedaży detalicznej 50 czołowych e-sprzedawców w roku obrotowym 2012 i wyniosła średnio prawie jedna ...
-
Zakupy online: liczą się koszty dostawy
... najnowszy raport przygotowany przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska. Gdyby koszty dostawy były niższe, produkty tańsze, a e-sklepy oferowałyby więcej zniżek, sprzedaż w sieci wzrosłaby. Jak wynika z badań, cena, jaką e-klient musi płacić za dostarczenie zakupów, jak i cena produktów oraz oferowane rabaty mają ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
... można je wyeliminować z biznesowej rzeczywistości. W świetle dynamiki sprzedaży w segmencie „małego e-commerce”, trzeba zwrócić uwagę na spory odsetek respondentów, którym spadła sprzedaż – było ich ponad 20%. Na szczęście blisko 40% sprzedawców deklaruje, że osiągnęli rozsądne wzrosty sprzedaży, zaś kolejne 21% utrzymało przychody ...
-
Odbiór osobisty czy dostawa do domu? Co lepsze?
... , że czynność ta może nie być równoznaczna z zakupem, czyli zawarciem umowy sprzedaży. W takim przypadku transakcja jest traktowana jak każda inna sprzedaż w lokalu przedsiębiorcy, a możliwość zwrócenia towaru bez podania przyczyny zależy wyłącznie od dobrej woli sprzedającego – wyjaśnia Rafał Stępniewski z RzetelnyRegulamin.pl. Przed ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... , będąc rodzimym e-sklepem, „ugryźć” tort wart ponad 31 miliardów złotych? W jedności siła Najnowsze badania ,,Building the business case for a unified commerce platform” wskazują, że coraz więcej sprzedawców rozumie, jakie znaczenie dla sukcesu sklepu ma integracja wszystkich kanałów sprzedaży. Aż 53 proc ...
-
Poczta zapowiada inwestycje. I własne paczkomaty
... lata 2015-2020, wzrost sprzedaży ma zapewnić przede wszystkim ekspansja w segmencie paczek, przesyłek kurierskich i obsługa całego łańcucha dostaw, adresowana dla e-commerce (sprzedaż internetowa). Poczta Polska chce być dla firm sektora e-commerce operatorem pierwszego wyboru, osiągając w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza ...
-
Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć
... zarejestrować swoją firmę, uzyskać NIP, REGON oraz założyć konto firmowe. Jeżeli uda Ci się przetrwać ten etap, możemy oficjalnie rozpocząć sprzedaż. 4. Zaprojektowanie i wykonanie sklepu internetowego Wygląd sklepu odgrywa istotną rolę w pozyskaniu Klientów. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze i decyduje o tym, czy Klient zostanie ...
-
Zagraniczne zakupy online: co kupują Polacy?
... dokonywanie transakcji bezpośrednio w Chinach, często nawet z bezpłatną wysyłką do Polski. AliExpress jest nie tylko jednym z najbardziej popularnych zagranicznych platform oferujących sprzedaż internetową. Według danych z badania Megapanel PBI/Gemius, to drugi najpopularniejszy sklep internetowy w Polsce. Tym samym wyprzedza takie sklepy, jak Euro ...
-
10 najważniejszych faktów na temat polskiego rynku IT
... komputerowym – jest to ważna zmiana po rejestrowanym w poprzednich latach deficycie sięgającym ok. 1 mld euro. W ostatnim czasie głównym motorem wzrostu była sprzedaż, którą zwiększyły polskie spółki działające za granicą. Małe przedsiębiorstwa stanowią większość firm IT w Polsce Największymi firmami IT działającymi w Polsce są ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 51/2015
... . marketingu w Renault oczekuje, że w najbliższym czasie będzie coraz więcej e-sklepów ułatwiających wybór konkretnej oferty produktowej. Ekspert liczy na to, że sprzedaż za pośrednictwem kanału internetowego będzie się odbywać tak samo sprawnie, jak w przypadku tradycyjnych salonów samochodowych. Mohamed Eldjendoubi, dyrektor ds. marketingu ...
-
III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie
... można pozostawić odpowiedzialności za rozwój digital tylko w jednym dziale. Tak naprawdę za ten obszar odpowiedzialna jest cała organizacja, zarówno marketing i sprzedaż, jak i dział IT oraz administracja. W praktyce oznacza to, że zarządzać obszarem internetowym powinny osoby stojące na czele całej firmy. Powodzenie ...
-
Bitwa miast: gdzie najprężniejszy e-commerce?
... , jak wygląda krajobraz e-commerce nad Wisłą. Z analizy najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce* dowiedzieć się można, które województwa do perfekcji opanowały sprzedaż w Internecie, a w których drzemie jeszcze wiele potencjału i szans do wykorzystania. Sklepy internetowe nie we wszystkich województwach W raporcie uwzględnione zostały ...
-
Który bank e-commerce lubi najbardziej?
... bankowe, które mogą na to nie pozwalać. - Przy wyborze banku warto przeanalizować jaka aktywność będzie dominująca w działalności sklepu. Czy prowadzę sprzedaż towarów za granicę i potrzebuję rozliczeń w walucie, jaki jest współczynnik zwrotów i czy taką usługę będę realizował z rachunku czy też poprzez operatora ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]