-
Poznaj 5 mitów na temat e-commerce
... wzję przyszłości, ale też obaliły funkcjonujące w powszechnej świadomości mity na temat e-commerce. Mit nr 1: Fizyczne sklepy znikną w ciągu kolejnej dekady Sprzedaż w tradycyjnych sklepach będzie nadal istnieć, ale jej charakter ulegnie zmianie, stając się formą rozrywki. Do 2026 roku konsumenci będą oczekiwać ...
-
Internetowe zakupy za granicą: cena nie jest jest najważniejsza
... coraz częściej podejmują smart decyzje również w kontekście sprzedaży. Okazuję się, że chętnie podejmujemy dodatkowe, zdalne prace lub otrzymujemy płatności za sprzedaż produktów wykonanych własnoręcznie. 11% polskich respondentów otrzymało płatność online za rękodzieła w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a ponad 35% za odsprzedaż rzeczy ...
-
Black Friday okazał się chwytem marketingowym
... , Dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte. W przypadku sprzedaży sprzętu elektronicznego trzema najtańszymi sklepami są sklepy internetowe, najdroższe zaś to sklepy, które prowadzą sprzedaż zarówno internetową, jak i tradycyjną. Te pierwsze są o około 11 proc. tańsze od drugich. Może to być związane z inną strukturą kosztów ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... internetowych ma swoje profile w serwisach społecznościowych takich jak Facebook czy Pinterest. Media społecznościowe dodają także funkcjonalności mające pozytywny wpływ na sprzedaż. Facebook już jakiś czas temu wprowadził przycisk „Kup teraz”. W 2016 roku ukłon w stronę e-sprzedawców uczynił serwis społecznościowy Pinterest. W USA dostępne ...
-
Zakupy za granicą: brytyjskie firmy najmniej uczciwe?
... tkwi różnica? 3/4 zażaleń na zakupy za granicą, które w minionym roku otrzymała sieć ECC-Net, dotyczyło problemów z umowami zawieranymi przez internet (sprzedaż towarów i usług). Zdecydowanie najwięcej skarg, wpłynęło na usługi z sektora transportowego. „Jego szczęście twój pech”, czyli najczęstsze triki nieuczciwych przedsiębiorców w 2016 ...
-
XII Targi eHandlu już 10 maja 2017 w Gdańsku
... w dużej mierze rekordowa ilość nowych wystawców. - Obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój Polskiego e-handlu przy jednoczesnych inwestycjach gigantów tej branży w naszym kraju. Sprzedaż Internetowa w przeciwieństwie do tradycyjnej daje producentom opakowań możliwość sprzedaży dwóch pudeł do tego samego produktu – jednego do producenta, drugiego do ...
Tematy: targi eHandlu, e-commerce -
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... , którą objęto 1 tys. przedsiębiorców reprezentujących mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, udowodniła, że aż 42 proc. respondentów zdecydowała się już na sprzedaż w internecie. Prowadzą własny sklep internetowy, bądź też sprzedają za pośrednictwem serwisów aukcyjnych lub mediów społecznościowych. Najszerzej reprezentowaną branżą okazują się ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... , 65% użycie Big Data, 64% nowe opcje dostawy, a 37% chatboty do komunikacji z klientami. Operacje transgraniczne 72% respondentów deklaruje, że prowadzi sprzedaż za granicą, a 50%, że aktywnie promuje swoje usługi na zagranicznych rynkach. Zapytani o bariery utrudniające ekspansję zagraniczną, wymieniają przede wszystkim trudności ...
-
Dziś Cyber Monday. Poszukaj wyprzedaży
... przyciągnąć klientów atrakcyjnymi ofertami cenowymi i rabatami. W Ameryce, która jest kolebką zwyczaju Cyber Monday, obroty liczone są w miliardach. Przed dwoma laty sprzedaż w Stanach Zjednoczonych zdołała osiągnąć wartość 2,98 mld USD. Inna sprawą jest to, że handlowcy już od jakiegoś czasu starają się ...
-
Zakaz handlu, czyli turbodoładowanie dla e-commerce
... w stanie konkurować i walczyć o zainteresowanie Internautów z największymi, zagranicznymi graczami na rynku. Teraz, kiedy uwaga konsumentów naturalnie zwróci się w stronę Internetu, sprzedaż przez 365 dni w roku będzie intensywniejsza, ale i niedziele mogą stać się świętami dla kupujących i zamiast jednorazowego „Cyber Monday”, zobaczymy cykliczne ...
-
MŚP i e-commerce napędzają rozwój Polski i regionu
... . Naturalnym kierunkiem rozwoju rynków badanych krajów jest kontynuacja inwestycji w innowacyjne branże, dalsza cyfryzacja gospodarki i rozwój sektora e-commerce, a także postawienie na sprzedaż usług i towarów na rynkach międzynarodowych. Nie do przecenienia jest tu rola małych i średnich firm – dlatego też mocno kibicujemy ich ekspansji ...
Tematy: rozwój gospodarczy, Europa Wschodnia -
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... 41% polskich użytkowników, przy czym możliwość dokonania zakupów bezpośrednio w aplikacji dotyczy tylko niektórych rozwiązań. Proponowane przez firmy usługi raczej wspierają sprzedaż, niż ją umożliwiają z poziomu urządzeń mobilnych. Mając jednak na uwadze zmiany, jakie przyniósł ubiegły rok, możemy się spodziewać śmielszych inwestycji ...
-
Zapowiada się rekordowy rok w nieruchomościach komercyjnych
... dla kupujących, z drugiej zaś są korzystne dla sprzedających. W konsekwencji, w 2018 roku możemy mieć do czynienia ze wzrostem inwestycji wystawianych na sprzedaż. Jednocześnie rynek nieruchomości komercyjnych znajduje się w późnej fazie cyklu, i taka koniunktura potrwa jeszcze rok-dwa – mówi Przemysław Felicki, Dyrektor w Dziale Rynków ...
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... okolicznościowe, badania satysfakcji czy programy lojalnościowe powodują, że klienci wracają do e-sklepu, polecają go innym, a tym samym oczywiście generują większą sprzedaż. Prostota - platforma do obsługi komunikacji SMS jest bardzo intuicyjna. Daje możliwość korzystania z wielu szablonów, a także automatyzacji, sprawdzających się przy wysyłkach ...
-
Regulamin sklepu internetowego: dlaczego warto go mieć?
... . Usługobiorca nie jest związany tymi postanowieniami regulaminu, które nie zostały mu udostępnione we wskazany sposób. Przykładem usługi elektronicznej jest np. sprzedaż biletów na wydarzenia kulturalne – jest ona w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej. Pozostali przedsiębiorcy e-commerce, czyli przede ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... właśnie niezwykle pomocna jest personalizacja. Administratorzy sklepów, znając potrzeby i nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą sprzedaż, ale również będzie budować lojalność. - Personalizacja to obecnie niezbędne narzędzie każdego e-sklepu. Działania te często wiążą się ze skomplikowanymi algorytmami ...
-
Nawyki zakupowe Pokolenia Z
... oglądać i słuchać w Internecie – od programów TV, przez filmy online po muzykę i podcasty. Młodzi poświęcają na to około 22 godzin tygodniowo. Sprzedaż w świecie rzeczywistym: przedstawiciele pokolenia Z cenią sklepy stacjonarne. Choć 77% preferuje zakupy online to 80%, jeśli tylko ma czas, chętnie robi ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, detaliści powinni wprowadzać rozwiązania typu end-to-end, które łączą i integrują wszystkie punkty kontaktu z klientem - od marketingu i reklamy, poprzez sprzedaż, aż po obsługę posprzedażową.
-
Rozszerzona rzeczywistość - rozszerzone możliwości
... . Według eMarketer Retail 42% klientów uważa, że nowe technologie, takie jak VR, poprawiają wrażenia klientów. Jak wobec tego będzie wyglądać sprzedaż w najbliższych latach? - “Przede wszystkim firmy będą skupiać się na sprzedaży doświadczeń, a nie produktów. Jest to szczególnie istotne dla pokolenia C, które ...
-
Trendy w e-commerce na 2019 rok
... , a lustra wykorzystujące technologie cyfrowe w przymierzalniach dostarczają im dodatkowych informacji, w tym także o dostępnych rozmiarach i kolorach. Lustra w sklepie FashionAI będą stosowały sprzedaż krzyżową na podstawie już wybranych produktów, podobnie jak asystent modowy Zalando. Siłą rzeczy sklepy coraz częściej będą działały wielokanałowo ...
-
40% MSP boi się o klientów i koszty prowadzenia działalności
... vs offline Zakupy online swoim klientom oferuje co druga średnia firma (50%), 43% mikro i 37% małych organizacji. Okazuje się, że sprzedaż internetowa jest znaczącym źródłem przychodu dla tych organizacji. Niemal co trzecie MŚP (32%), które wprowadziło e-commerce więcej niż połowę swojego ...
-
Amazon nawiązuje współpracę z InPostem?
... gigant coraz poważniej traktuje nasz rynek. W Polsce od dawna powstają kolejne magazyny Amazona, jednak oficjalnie firma nie otworzyła polskiego oddziału, a sprzedaż odbywa się z niemieckiej platformy. Zbliżający się Czarny Piątek byłby doskonałą okazją do efektownego wejścia na nasz rynek, bowiem amerykański gigant ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... i fazy domowej izolacji sprawiają, że dla producentów, e-commerce staje się jedynym pewnym kanałem dystrybucji. W sklepach, które już wcześniej prowadziły sprzedaż online, jej udział znacznie wzrósł, a wielu tradycyjnych sprzedawców, korzystając z dostępności wygodnych narzędzi e-commerce, szybko uruchomiło sklepy internetowe. Na platformie ...
-
Finansowanie dłużne nieruchomości - co nas czeka w 2021 roku?
... trend nearshoringu, w który Polska świetnie się wpisuje dzięki centralnemu położeniu na mapie Europy, a także rozwój logistyki ostatniej mili, napędzanej przez sprzedaż internetową i coraz ważniejszej w budowaniu przewagi konkurencyjnej dla wielu firm. W związku z tym banki są i nadal będą zainteresowane finansowaniem centrów logistycznych. Z racji ...
-
Odroczone płatności elementem rozwoju e-commerce
... swojej sytuacji finansowej, z reguły sięga po opcję zakupu, będącą dla niego najbardziej bezpieczną. Odroczona płatność wywiera zatem pozytywny wpływ na sprzedaż oraz może być czynnikiem decydującym podczas wyboru sklepu, w którym klient nabędzie dany towar. Z perspektywy kupującego, jest to odpowiednie narzędzie zarówno ...
-
Magazyny z kolejnymi rekordami w 2022 roku?
... jednak spodziewać wzrostu stawek czynszu. E-commerce motorem napędu Popyt na rynku magazynowym generują przede wszystkim firmy z sektora e-commerce. W Polsce rośnie sprzedaż online – klienci, którzy zaczęli kupować w ten sposób, utrzymali ten nawyk, co nakręca rozwój infrastruktury, niezbędnej do sprawnej obsługi rosnącej liczby ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... jest dokonywanych w godzinach 10:00-13:00 i 20:00-22:00. Ważny jest także dzień. Zakupy najczęściej robione są w poniedziałki i wtorki. Największa sprzedaż odbywa się w marcu, listopadzie i grudniu. Warto zastanowić się również, co nas motywuje do e-zakupów. Okazuje się, że niższa cena produktu ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... reklamowe w mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Wyniki 2-giej edycji badania Google Polska i e-point pokazują, że dla polskich przedsiębiorców sprzedaż przez kanał mobilny jest bardzo istotna i chętnie go usprawniają, ale nadal pojawia się wiele obszarów, w których można osiągnąć lepsze rezultaty ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... za granicą powinny przede wszystkim oferować wsparcie w wielu językach. Inwestycja w wielojęzyczną obsługę klienta może radykalnie poprawić satysfakcję klienta i zwiększyć sprzedaż. Kolejny aspekt to zapewnienie sprawnego systemu płatności - współpraca z dostawcami, którzy obsługują transakcje w wielu walutach oraz zapewniają sposoby płatności ...
-
Sklepy internetowe mają ponad 95 mln zł długów
... zmusza do weryfikacji Jak wynika z badania Dun&Bradstreet przeprowadzonego w połowie 2022 r., spośród ponad 54 tys. firm, których główną zarejestrowaną działalnością jest sprzedaż online, w bardzo dobrej sytuacji finansowej znajduje się tylko 8 proc. firm, a w dobrej 41 proc. Sytuację 30 proc. można określić jako złą ...
-
Rynek magazynowy rośnie stabilnie
... 2022 roku zajęły pierwszą pozycję z inwestycjami na poziomie 842 mln euro. W tym okresie miała miejsce jedna z największych historycznie transakcji, czyli sprzedaż portfela magazynowego Hillwooda do CBRE Investment Management, na kwotę 524 mln euro. Rok zamknie się z wynikiem ok. 1,9 mld euro zainwestowanych ...
-
Ruszył ogólnopolski konkurs Kobieta e-commerce 2023
... ostatnich 26 miesięcy wymyśliły, zaplanowały i zrealizowały efektywną i ciekawą kampanię online, która pomogła zwiększyć widoczność firmy w Internecie oraz zwiększyła sprzedaż. • Innowacja w e-commerce, której patronuje InPost; Kategoria, w której wyróżniamy kobiety wizjonerki z innowacyjnym podejściem do biznesu internetowego, które wymyśliły lub ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Jak wybrać bramkę płatniczą do sklepu internetowego?
... dokonywać zakupów nawet w mniejszych czy początkujących sklepach. Przypadek pierwszy: sklep odzieżowy wchodzi do sieci Producent wysokiej jakości odzieży postanowił prowadzić sprzedaż w sieci, by uzupełnić ofertę sklepów stacjonarnych. Wybierając bramkę płatności właściciel brał pod uwagę oferty gwarantujące mu szybkie wypłaty oraz niskie ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
... szukając w internecie kodów rabatowych do wykorzystania na popularnych platformach. Ma to szczególne znaczenie w czasach wysokiej inflacji i wzrostu liczby świadomych konsumentów. Sprzedaż przy użyciu kodów rabatowych i kuponów odnotowuje szybki wzrost w Polsce - liczba zamówień z wykorzystaniem tej metody zwiększyła się o 20% w porównaniu z rokiem ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... danego kanału sprzedaży, sterując cenami tak, żeby osiągać indywidualne cele w obrębie każdego z kanałów czy też rynków, na których prowadzona jest sprzedaż. Optymalizacja przychodów może również uwzględniać długookresowy cel generowania zysków poprzez takie sterowanie cenami, żeby zachęcić do zakupu odwiedzających, którzy rokują ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]