-
E-commerce w Polsce: trendy 2014
... staje się standardem, nie zaś czynnikiem przewagi konkurencyjnej. W związku z tym wiele firm korzystających dotąd z kanału tradycyjnego będzie uruchamiało także sprzedaż elektroniczną. - Obserwujemy ten trend w wielu dużych sieciach handlowych, reprezentujących różnorodne branże, m.in. odzieżową, wyposażenia wnętrz, a nawet spożywczą. Firmy coraz ...
-
Handel detaliczny przed wyzwaniami
... na drodze do wdrożenia narzędzi cyfrowych, które umożliwiałyby bezproblemową sprzedaż. Najistotniejszą z nich okazują się kłopoty z integracją technologii. Dojrzałość systemu ... badania „Customer Desires Vs. Retailer Capabilities: Minding the Omni-Channel Commerce Gap” (Potrzeby klientów vs. możliwości detalistów: eliminowanie luk w handlu za ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... tego rynku. Integracja łańcucha wartości: producenci dóbr luksusowych dokładnie kontrolują wszystkie dziedziny działalności – od fazy projektowania i pozyskiwania surowców, poprzez produkcję, sprzedaż – aż do dystrybucji. Nadzór nad całością przyczynia się do zachowania wysokiej jakości, a więc i ochrony marki. Widocznym trendem stały się przejęcia ...
-
Dropshipping: przepis na tanie i bezpieczne zakupy online
... towaru, a sprzedawca na możliwość rozszerzenia swojego asortymentu, przy jednoczesnym braku kosztów magazynowania i bez konieczności inwestycji w towar. Sam dropshipper zwiększa sprzedaż, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych ze zdobywaniem klientów. Na co zwrócić uwagę podczas zakupu? Z punktu widzenia klienta kupującego w takim sklepie ...
-
Przelew przez kod QR: szybko i bezpiecznie
... rozwiązań. Technologia ta otwiera jednak zacznie więcej opcji. Przykładem może być sprzedaż bezpośrednio z powierzchni reklamowej czy włączenie tej technologii do przeprowadzania nietypowych, wizerunkowych akcji marketingowych. Jak może wyglądać sprzedaż z bilbordu? Właśnie tak: Mimo oczywistych zalet, minie trochę czasu zanim konsumenci ...
-
Znamy laureatów III edycji konkursu e-Commerce Polska awards
... Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: MniamMniam.pl - Z myślą o podmiotach, wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż w wielu kanałach, przygotowaliśmy nowe kategorie konkursowe - mobile i sprzedaż wielokanałowa. Były to również kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. - mówi ...
Tematy: e-Commerce Polska awards -
Nieruchomości komercyjne: Polska liderem Europy Środkowej
... o doprecyzowanie kwestii pierwszeństwa zaspokojenia roszczeń pomiędzy nabywcami lokali a wierzycielem hipotecznym – bankiem finansującym inwestycję a także rozszerzenie skuteczności promesy banku na sprzedaż lokalu bez obciążenia hipoteką, należy uznać za zmiany bardzo korzystane dla nabywców lokali – mówi Piotr Woźniak, radca prawny w kancelarii ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... klientów, dopasowanie i zaproponowanie im odpowiedniej oferty zwiększa szanse na sprzedaż produktu wyłącznie przez stronę internetową. Siła bezpośredniej komunikacji Szczególnie ... skuteczny jak mailingi czy smsy. Korzystając z narzędzi stosowanych w branży e- commerce, można również badać stopień zainteresowania klienta danym produktem i zareagować ...
-
Sklep internetowy: opłacalny nie tylko dla właściciela
... promocji działalności korzystają przedsiębiorcy, aby uatrakcyjnić swoją ofertę i zwiększyć sprzedaż. Respondenci najczęściej reklamują sklep przez pozycjonowanie w wyszukiwarkach (66% ... podejmowania różnych działań promocyjnych nie analizują ich efektów i przełożenia na sprzedaż. Być może wynika, to z faktu, iż 63% właścicieli zarządza swoim ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... wynikają z braku kompleksowej strategii działań oraz stawianiu wyłącznie krótkofalowych celów. „Nie ważne co będzie za miesiąc czy kwartał, grunt, aby sprzedaż przedświąteczna spełniła nasze oczekiwania” – taka postawa może i pozwoli jednorazowo uzyskać wymierne wyniki sprzedaży, ale w dłuższej perspektywie stanowi prostą drogę nawet ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... z nich znalazło się także na liście TOP 250, a 38 z nich prowadzi sprzedaż również w innych kanałach. Większość spośród 50 czołowych e-detalistów ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych (26) ... jak to było w poprzednich latach. Dla jednej czwartej detalistów w TOP 250 sprzedaż w Internecie stanowi jeden z wiodących obszarów wzrostu, a dla 12 proc. firm ...
-
32 bezpłatne prezentacje! Przyjdź na XII Targi Ehandlu.
... do ich wykorzystania w realizacji celów biznesowych ● Łukasz Plutecki, AtomStore Mobile commerce - wczoraj, dzisiaj i jutro ● Tomasz Kubicki, Bluerank Odczarowując Data ... customer care na zakupy internetowe jako jeden z czynników stymulujących sprzedaż w e-sklepie ● Maciej Jasiaczyk, PayU Innowacyjne wykorzystanie płatności – Sharing Economy na ...
Tematy: targi eHandlu, e-commerce -
3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września
... ofert na zakup reklamy, która wyświetli potencjalnemu nabywcy towar o wyższej wartości. W efekcie, mimo obniżek cen, sklepy mogą utrzymywać, a nawet zwiększać sprzedaż produktów o wyższej cenie. Inną opcją jest segmentacja na podstawie urządzenia, na którym użytkownik przegląda strony e-sklepów, tj. smartfona, tabletu lub ...
-
Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe
Na sukces w branży e-commerce składa się wiele kwestii. Do tego, ze względu na wyrastającą jak grzyby po deszczu konkurencję, nie jest o niego łatwo. Jak się wyróżnić i przy okazji zostawić w tyle konkurentów? Jak przekonać właśnie do siebie? W przypadku handlu przez internet kluczowe znaczenie ma sprawnie skonstruowany opis produktu oraz - nomen ...
-
Zakupy online: sprawdzaj sprzedawców, mają 92 mln długów
... zarejestrowano już 74,7 tys. firm deklarujących, że ich podstawową działalnością jest „sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet”. Aktywnych w tej grupie ... obrotów handlu detalicznego, wydaje w sieci 1118 euro. W przypadku Niemiec, gdzie sprzedaż online stanowi ok. 14 proc. sprzedaży detalicznej, przeciętne wydatki ...
-
5 trendów, które zmieniają rynek nieruchomości
... offline z gigantami funkcjonującymi online, tj. Google, Uber, AirBnB czy Amazon. Sprzedaż wielokanałowa zaburza utarty schemat podziału sprzedaży na tradycyjną i internetową. ... już ropa, ale dane. Skupiając się na tradycyjnych sposobach zarabiania pieniędzy (sprzedaż, marże, wynajem, opłaty serwisowe), firmy nie dostrzegają wartości w danych, ...
-
E-commerce w 2018 r. Prognozy i trendy
... wirtualnego lustra czy też wirtualnej przymierzalni jak Virtooal.com. To narzędzie, które będą zyskiwać na popularności. Dzięki niemu zwiększy się sprzedaż internetowa produktów z kategorii moda czy uroda, ponieważ klient będzie mógł „przymierzyć” sukienkę lub kurtkę na własnej sylwetce, a nawet wykonać makijaż ...
-
Dla kogo wolne niedziele są szansą?
... zasadzie franczyzy – właściciel będzie mógł otworzyć sklep w niedzielę tylko wtedy, gdy sprzedaż będzie prowadził „we własnym imieniu i na własny rachunek”. Oznacza to, że w przypadku ... w kolejnych latach. Dobrym przykładem są Węgry, gdzie po wprowadzeniu zakazu, sprzedaż żywności przez internet rosła z kwartału na kwartał nawet o 30 proc. Docelowo ...
-
Sklepy internetowe na niechlubnym podium
... opóźniających płatności wynosi 3,4 proc., podczas gdy w całym handlu detalicznym jest to 4 proc., a dla wszystkich przedsiębiorstw 5,4 proc. Większość niesolidnych firm oferujących sprzedaż w sieci wpisana jest do Rejestru BIG InfoMonitor przez kontrahentów, jednak na sumę ich zaległości w większym stopniu wpływają opóźnienia w spłacie rat ...
-
Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie
... silosowego: wykorzystanie danych pochodzących z offline’u do realizacji kampanii online’owych Sprzedaż realizowana offline i online powinna być analizowana poza silosami danych. ... , w branży fashion Zalando realizuje inicjatywę o nazwię „Integrated Commerce”, która otwiera nowe możliwości współpracy partnerskiej. Dzięki temu rozwiązaniu asortyment ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki OEX
... , usługi promocji produktów, budowa strategii kreacji marki, usługi zarządzania zasobami ludzkimi. W ramach segmentu E‐biznes realizowane są usługi dedykowane e‐commerce, obejmujące obszary technologii, marketingu oraz fulfillment. W segmencie Back office i obsługi klienta, główne usługi to rejestrowanie, porządkowanie i procesowanie dokumentów ...
-
E-commerce, czyli handel internetowy z długami w realu
... O ile w 2018 r. będzie 39 niedziel wolnych od handlu, to już rok później sprzedaż będzie możliwa jedynie w każdą ostatnią niedzielę miesiąca, a w 2020 r. będzie ... zarejestrowanych jest 79,3 tys. firm e-commerce, które jako podstawową działalność zgłosiły „sprzedaż detaliczną prowadzoną przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet”. Aktywnych jest ...
-
Kultura online. Jak bezpiecznie kupić bilety, muzykę i książki?
... się bez stania w długich kolejkach. Istnieje bowiem wiele serwisów, które oferują sprzedaż biletów. Nabywając wejściówki przez internet, należy jednak liczyć się z faktem, ... przed wydarzeniem. Jeżeli nie możemy skorzystać z biletu, jedną z opcji jest jego sprzedaż, np. za pośrednictwem grup w mediach społecznościowych lub przeznaczonych do tego ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... Horoszko, specjalista do spraw rozwoju klientów na platformie Shoper - Niedoskonałości e-sklepu naruszają zaufanie do sprzedawcy, a błędy techniczne mogą wprost obniżać sprzedaż. Dobry szablon wypełniony niedopasowanymi elementami nie budzi zaufania i sprawia wrażenie witryny stworzonej w pośpiechu do “złowienia” klienta, co budzi opór przed ...
-
Jak się ma cyberbezpieczeństwo w polskim e-commerce?
... zatem żadnym zaskoczeniem, że w przypadku większości firm poddanych badaniu TestArmy CyberForces sprzedaż online generuje przeszło połowę obrotów. Zbliża się też grudzień, czyli ... . Niecałe 27 proc. przebadanych nie spodziewa się wpływu awarii na sprzedaż, ponieważ funkcje automatycznie przejmą serwery z innej lokalizacji. Nieco ponad 6 proc. ma ...
-
5 powodów, dla których marki powinny mieć aplikacje zakupowe
... dodatkowe powody, dla których właściciele marek i detaliści powinni w przyszłości zwiększać sprzedaż, bazując na aplikacjach. Oto pięć trendów rynkowych decydujących o tym, ... względu aplikacje natywne oferują znacznie lepszy zwrot z inwestycji. Z raportu Criteo Global Commerce Review (kwartał IV, 2018 r.) wynika, że ponad 50 procent wszystkich ...
-
E-commerce nie dla części samochodowych?
... towarami. Konkurencja nie całkiem uczciwa Mówiąc o rozwoju e-handlu częściami samochodowymi, nie sposób przejść obojętnie obok dwóch kwestii. Pierwszą z nich jest sprzedaż tych produktów poprzez platformy internetowe spoza UE. W ostatnich latach w Polsce nastąpił wzrost zakupów i importu towarów oferowanych przez dalekowschodnie platformy. Jest ...
-
Inwestycje w e-commerce i handlowe niedziele. Tego potrzebuje handel?
... farmacja Obawa przed koronawirusem oraz trwający sezon grypowy znacząco zwiększyły popyt na preparaty używane w przypadku infekcji wirusowych. Podczas, gdy w lutym sprzedaż takich produktów była niższa niż średnia ostatnich 5 lat, w marcu po pierwszych informacjach o koronawirusie w Europie nastąpił istotny wzrost sprzedaży. Rynek apteczny ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... decyzji zakupowych. Od wielu lat najczęściej stosowanym kanałem komunikacji jest e-mail. Jest on nadal jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych narzędzi wspierających sprzedaż, a jego popularność rośnie. Potwierdza to też zainteresowanie Internautów tą tematyką, które w czerwcu było prawie 5-krotnie wyższe, niż na początku roku ...
-
BIG InfoMonitor: dynamika zadłużenia w e-handlu spadła o 50 p.proc.
... w pościgu za handlem stacjonarnym. Rosnąca dynamika e-commerce wyraźnie widoczna jest w statystykach publikowanych przez GUS. W kwietniu, czyli miesiącu niemal powszechnego lockdownu, sprzedaż detaliczna przez internet odnotowała wzrost na poziomie 27,7 proc., a jej udział w handlu (w cenach bieżących) powiększył się z 8,1 proc. w marcu do 11 ...
-
Duże centra handlowe tracą klientów. Kto wygrywa?
... wcześniej. W kolejnych miesiącach spodziewamy się dalszych wzrostów, których wysokość będzie uzależniona od rozwoju sytuacji epidemicznej – mówi Małgorzata Dziubińska, Cushman & Wakefield. Sprzedaż detaliczna ogółem we wrześniu 2020 roku była wyższa niż przed rokiem o 2,5% (wobec wzrostu o 4.3% we wrześniu 2019 roku). Jednak w porównaniu ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... niż wynik za cały listopad 2019. Finalnie liczba transakcji na koniec miesiąca była o 88 proc. większa niż rok wcześniej, a łączna sprzedaż w listopadzie zamknęła się wynikiem niemal dwukrotnie wyższym (93 proc.). Już w pierwszy weekend listopada, statystyki sprzedaży naszych sklepów poszły mocno w górę ...
-
Zmiany w JPK_VAT z deklaracją od lipca 2021 r.
... stosowania oznaczeń GTU do dokumentów „RO” i „WEW”. W celu uproszczenia obowiązków ewidencyjnych uznano, że czynności udokumentowane dokumentem zbiorczym wewnętrznym zawierającym sprzedaż z kas rejestrujących „RO” i dokumentem wewnętrznym „WEW” nie będą oznaczane oznaczeniami GTU. Wyłączenie stosowania symboli procedur do dokumentów RO. Aby ...
-
Liczba dark stores wzrosła w czasie pandemii
... , natomiast Jokr, który wystartował na polskim rynku w czerwcu 2021 roku, jako pierwszy podmiot podjął decyzję o zamknięciu działalności w Polsce. Firma rozważała sprzedaż Jokr Polska, jednak z uwagi na uwarunkowania geopolityczne i niepewną sytuację ekonomiczną w Europie Środkowo-Wschodniej transakcja nie doszła do skutku i platforma Jokr planuje ...
-
B2B w e-commerce: jak się rozwija?
... , że tempo digitalizacji rynku B2B stale rośnie, a aż 41% firm prowadzi sprzedaż w e-commerce. Z kolei jedna czwarta spodziewa się, w ciągu najbliższego roku, znacznego wzrostu ... Rynek rośnie bardzo szybko, klienci oczekują zmian, a firmy widzą korzyści z wejścia w sprzedaż internetową, również dla produktów i usług B2B. Tu i teraz – NOW! By zwiększać ...