-
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
... coraz częściej zdarzają się w serwisach internetowych płatne artykuły publikowane i wyglądające tak, jak materiały odredakcyjne - bez jakiejkolwiek informacji o pochodzeniu treści. Takie działania są jednak niezgodne z prawem i z uczciwością wobec czytelników. Artykuły sponsorowane w serwisach internetowych podlegają takim samym przepisom jak ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
... nie był dofollow. Artykuły sponsorowane i natywne z linkiem przekierowującym do nas Najkorzystniejszym sposobem umieszczania linków w innych serwisach wydaje się publikacja wartościowych treści i artykułów. Publikując artykuł sponsorowany zyskujemy wiele korzyści: nasze linki znajdują się na zaufanych, wartościowych stronach artykuły są obecne na ...
-
Ile można zarobić na blogu?
... wysiłku, żeby nabrać doświadczenia, a poświęcony czas przekuć w pieniądz. Jak zarabiać? Do najpopularniejszych form zarabiania należą artykuły sponsorowane (wskazane przez aż 2/3 badanych) oraz reklamy (64,5% odpowiedzi). Artykuły sponsorowane nie tylko są najpopularniejsze, lecz także zostały ocenione jako najskuteczniejsza forma zarobkowania (30 ...
-
Od przychodów z prowadzenia bloga zapłacimy wyższy podatek
... jest opodatkowanie dochodu, czyli przychodu pomniejszonego o koszty jego uzyskania. Przychodem są tutaj przede wszystkim dochody z reklam czy też wynagrodzenia za artykuły sponsorowane, dzierżawę miejsca, umów partnerskich itd. Kosztem - tutaj wszystko zależy od tematu bloga. A mówiąc dokładniej - zależało. Otóż jeszcze nie tak dawno ...
-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
... klientów. Artykuł sponsorowany promuje firmę i jej produkty w sposób nienachalny, atrakcyjny dla użytkownika. Buduje pozytywny wizerunek firmy i pomaga zdobywać nowych klientów. Artykuły sponsorowane są opatrzone logo naszej firmy oraz zawierają linki przekierowujące do naszej strony www, by potencjalni klienci mogli łatwo dotrzeć do ...
-
6 sztuczek na samodzielne pozycjonowanie strony
... stron witryny. 2. Pozyskuj wartościowe linki Trwałe i dobrze prezentujące się linki możesz pozyskać w różny sposób. Jak je zdobyć? Artykuły sponsorowane. Publikując odpowiednio zredagowane artykuły zapewniasz internaucie konkretną, użyteczną treść. Katalogi. Linki umieszczaj w katalogach z wysokim page rankiem, co zapewni Ci szybszy i trwalszy ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... , poprzez nienachalną formę reklamową. Wśród formatów reklamowych wykorzystywanych w content marketingu główną rolę odgrywają linki sponsorowane emitowane w boksach rekomendacji treści (“czytaj także”) oraz artykuły sponsorowane publikowane w serwisach zewnętrznych. Korzystanie z tych form zadeklarowało 47,4% badanych. Co przyniesie 2016? Dodatkowo ...
-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
... iż z perspektywy naszej, jako producenta czy sprzedawcy, wydaje się on materiałem bardzo poradnikowym ;) Jak odróżnić artykuł natywny od sponsorowanego? Zarówno artykuły sponsorowane, jak i natywne, są tworzone i dostarczane przez firmy a kierowane do swoich potencjalnych klientów. Jak więc je odróżnić? Artykuł sponsorowany, to tekst ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... się niemal jak podczas wizyty w tradycyjnym sklepie, gdzie mogą dotknąć każdego przedmiotu. Poprzez rich content na podstronach produktowych, artykuły na firmowym blogu oraz artykuły sponsorowane z odpowiednim linkowaniem skutecznie zaprezentujesz ofertę. Pamiętaj, żeby wykorzystać nie tylko ciekawe teksty pisane językiem korzyści, ale także ...
-
Rekrutacja pracowników IT coraz droższa. Dlaczego?
... rekrutację na podstawie rekomendacji. Ta ostatnia forma zyskuje na popularności wśród rekruterów. Znikomym zainteresowaniem (3 proc.) cieszą się takie formy jak: artykuły sponsorowane czy płatne bazy kandydatów. Ankietowani wskazali w badaniu, że w poszukiwaniu nowych talentów korzystają także z własnych kanałów, takich jak np. strona „Kariera ...
-
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW - dlaczego inwestycja w pozycjonowanie ma sens
... stronie, umieszczane są na niej starannie wybrane frazy kluczowe, linki. Działania SEO obejmują także czynności poza stroną. Tworzone są np.: artykuły sponsorowane publikowane w popularnych mediach internetowych – lokalnych czy ogólnokrajowych. Dlaczego SEO musi kosztować? Wiesz już, że pozycjonowanie stron internetowych to ogrom pracy ...
-
Inwazja Volkswagena
... Otwartych", a także wizerunkowy. Biilboardy, skyscrapery i standardowe banery emitowane są na największych polskich portalach oraz serwisach motoryzacyjnych. Kampanię uzupełnia mailing oraz artykuły sponsorowane.
Tematy: volkswagen -
Promocja w segmencie B2B
... wydatki reklamowe – wykazuje tendencje wzrostowe. Z narzędzi reklamy internetowej w przypadku kampanii do segmentu B2B, oprócz tradycyjnych bannerów, dość często wykorzystywane są artykuły sponsorowane, mailingi oraz reklama w newsletterach, lecz głównie w serwisach tematycznych, takich jak Infor, Gazeta Prawna, Money/msp czy Podatki.pl. To w tych ...
-
e-Społeczności w działaniach PR
Działania public relations to nie tylko informacje prasowe, pokazy, konferencje prasowe, propozycje wywiadów czy artykuły sponsorowane. Public relations to również utrzymywanie relacji z mediami oraz klientami firmy, użytkownikami jej wyrobów czy odbiorcami usług. Naturalnym narzędziem do tworzenia i ...
-
Debiut Your Image SA na NewConnect
... , a jej klientem. Firma Your Image S.A oferuje: PR audyt, kampanie wizerunkowe firm i produktów, kampanie marketingowe i wizualne społeczności internetowe, artykuły sponsorowane, blogi firmowe/blogi tematyczne, grafikę i identyfikację wizualną, reklamę internetową SEM, analitykę ruchu sieciowego, budowanie stron internetowych, monitoring mediów ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... wyniosła łącznie 7,2 mln zł. Dokładnie tyle sieć musiałaby zapłacić, gdyby chciała wyemitować spoty i kreacje reklamowe w TV, radiu i prasie, bądź zamieścić artykuły sponsorowane w portalach internetowych. Tymczasem w całym drugim kwartale 2015 roku sieć Jeronimo Martins przeznaczyła na promocję - w kwotach netto bez uwzględnienia rabatów - 28 ...
-
Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł
... wyniósł 933 tys. złotych. - Prawie milion złotych musiałaby wydać firma, gdyby chciała wyemitować materiały w TV, radiu i prasie czy zamieścić artykuły sponsorowane na portalach internetowych o takiej samej powierzchni reklamowej – mówi Marlena Sosnowska, rzeczniczka prasowa „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Dorota Wellman ma duży potencjał ...
-
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... reklamowego publikacji liderką została Jessica Mercedes Kirschner. 18 mln złotych – tyle należałoby wydać na informacje wyemitowane w TV, radiu i prasie, bądź artykuły sponsorowane w portalach internetowych, aby uzyskać taki sam poziom ekspozycji bloga, co w przypadku opublikowanych materiałów. - To bardzo ważna informacja dla marek. Ekwiwalent ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... ten kanał daje możliwość wykorzystania z wielu form promocji, od reklamy na portalach nieruchomościowych, AdWords, reklam banerowych, marketingu automation, RTB, po artykuły sponsorowane i mailingi. W ostatnim czasie na znaczeniu zyskało odpowiednie przygotowanie strony internetowej, która dawno już przestała spełniać źródło informacji i zachęty do ...
-
Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?
... sponsorowany z linkiem SEO (dofollow) Chcesz promować usługi lub produkty za pomocą linków? Skorzystaj z narzędzi content marketingowych na eGospodarka.pl. Artykuły natywne, sponsorowane, z linkami dofollow i nofollow. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl ...
-
Działania PR: media relations warte uwagi
... można informacje bieżące, opracowania prasowe, notatki towarzyszące, oświadczenia prasowe, informacje specjalistyczne, komunikaty informacyjne, artykuły i wywiady, opracowania na zlecenia prasy, teksty sponsorowane. Wydarzenia medialne: Do grupy wydarzeń medialnych zaliczyć można przede wszystkim organizowanie konferencji prasowych, briefing ...
-
E-branding: kreowanie marki w Internecie
... też wymiana linków i banerów ze stronami o podobnym profilu, a także linki sponsorowane. Coraz popularniejszy staje się także tzw. marketing wirusowy, czyli forma ... firmy może być różny. Mogą to być e-learningi, newslettery, poradniki czy artykuły dotyczące określonych informacji. Warto przeanalizować powyższe elementy e-brandingu i zastosować je ...
-
Personalizacja w Internecie
... czytać. Dzięki narzędziu ding.pl, internauci mogą segregować newsy i artykuły według upodobań i zainteresowań. Informacje na portalu są ściśle uszeregowane tematycznie. Wystarczy ... spersonalizowanymi reklamami mamy do czynienia od dawna w wyszukiwarce Google (linki sponsorowane AdWords) czy poczcie gmail. Google poszło dalej i obecnie pozwala nawet ...
-
Program antywirusowy: jak wybrać najlepszy?
... głoszonych tam racji. Znacznie bardziej wiarygodnym źródłem są oficjalne publikacje i artykuły prasowe, jakie znaleźć można w czasopismach lub w popularnych portalach technicznych, ... . Testy tego rodzaju także mają swoich przeciwników, sugerujących, że są sponsorowane przez zainteresowane strony, a ich zadaniem jest wykazanie z góry założonych tez. ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... i inne formaty reklamy odsłonowej, e-mailingi) oraz inne formy niezbędne do działania (artykuły, wpisy, komunikaty ePR, itp.) Zamiast cytować całą paletę form ... Jak już zbudujesz świadomość, wtedy takie narzędzia jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) ...