eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Inwazja Volkswagena

Inwazja Volkswagena

2003-06-24 09:43

Od ponad dwóch lat Volkswagen intensyfikuje swoje działania w Internecie. Towarzyszą one kampaniom w mediach tradycyjnych. Wykorzystywane są przy tym niemal wszystkie możliwe formy aktywności online. Za całość działań dla Volkswagena odpowiedzialna jest agencja interaktywna Conecto.

Przeczytaj także: Volkswagen Golf GTI Performance - kontynuuje legendę

Ostatnia kampania reklamowa Volkswagena Polo w polskim Internecie zakończyła się dużym sukcesem. Trwająca właśnie kampania dla nowego modelu VW - Tourana, będzie niewątpliwie równie efektywna.

10-dniowa kampania internetowa Polo (która objęła swoim zasięgiem także telewizję i prasę) miała charakter wizerunkowy. Głównym celem było dotarcie do jak najszerszej grupy internautów i sprowadzenie zainteresowanych osób na stronę . Conecto wykorzystała toplayery i standardowe formy reklamy internetowej, zamieszczone w ramach największych portali internetowych. Jednocześnie zorganizowała akcję mailingową, skierowaną do sprecyzowanej grupy docelowej. W wyniku kampanii ponad 100 tysięcy internautów przeniosło się na stronę promowanego modelu, a reklamy obejrzało ponad 2,5 mln. użytkowników.

Trwająca od 3 czerwca kampania VW Tourana towarzyszy wprowadzeniu tego nowego modelu na rynek i ma na celu wypromowanie nowoczesnego, uniwersalnego samochodu z segmentu MPV, przeznaczonego dla ludzi prowadzących aktywny styl życia. Ma ona charakter informacyjno - wizerunkowy i potrwa do końca czerwca. W pierwszym etapie wykorzystano bardziej wyraziste, agresywne formy reklamy, zachęcające do zapoznania się z nowym modelem, takie jak Interstitial. O ich atrakcyjności wizualnej świadczy wskaźnik CTR, wynoszący ponad 6%. Już teraz 115 tysięcy internautów przeniosło się na wizerunkowy microsite ().

Teraz kampania ma charakter informacyjny, przypominający o "Drzwiach Otwartych", a także wizerunkowy. Biilboardy, skyscrapery i standardowe banery emitowane są na największych polskich portalach oraz serwisach motoryzacyjnych. Kampanię uzupełnia mailing oraz artykuły sponsorowane.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: volkswagen

Przeczytaj także

SMSy z Adv.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: