-
Specjalista ds. marketingu
... powinien mieć ukończone studium policealne lub posiadać wykształcenie wyższe (preferowanymi kierunkami są marketing, zarządzanie i ekonomia). Osoba na tym stanowisku powinna znać języki obce – ... MS Office. Mile widziane jest doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Specjalista ds. marketingu cechuje się ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Działy marketingu vs COVID-19: wzrost znaczenia i redukcja etatów
... kryzysu finansowego w roku 2008. Co ciekawe większy optymizm zauważa się wśród marketerów zatrudnionych w firmach B2B i mniejszych organizacjach niż w firmach B2C i dużych przedsiębiorstwach.” - mówi Natalia Załęcka Head of Marketing Transformation w Deloitte Digital. Około 30 procent specjalistów od marketingu deklaruje, że w ostatnich kilku ...
Tematy: marketing, branża marketingowa -
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... rynku dla marek B2B i B2C. Wdrożenie sklepu na Magento w wersji Commerce z pełnym zakresem funkcjonalności pozwala wykorzystać szereg unikalnych funkcji segmentacji po to, by personalizować doświadczenia klientów i różnicować działania marketingowe względem każdego segmentu. Segmentacja rynku dzięki marketing automation E-commerce i automatyzacja ...
-
eGospodarka.pl patronem medialnym spotkania Mobility Reseller Days 2014
... rynku telekomunikacyjnego oraz IT, tematyka programów partnerskich, e-Handel, czy nowoczesny marketing. - Formuła spotkań biznesowych jest wszędzie podobna, każda ma cel ... do osób zainteresowanych wejściem na rynek oraz poznanie konkurencji. - Spotkania biznesowe B2B doskonale integrują firmy z sektora IT czy Telkom, a w Europie Wschodniej nie ...
Tematy: Mobility Reseller Days -
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... esencja marketingu human to human, który coraz częściej zastępować będzie relacje typu B2B i B2C. Coraz mniej czasu dzieli nas od dnia, gdy konto na ... znaczenia marketingu human to human, niejako w opozycji do ustalonych i sztywnych wzorców B2B czy B2C. Współczesne możliwości oczyszczania, filtrowania, personalizacji rezultatów monitoringu są tak duże ...
-
IV Targi IT Future Expo - rozwijaj firmę dzięki nowym technologiom
... PGE Narodowym. IT Future Expo to IV edycja corocznego spotkania B2B, poświęconego trendom, innowacjom technologicznym, jak również najważniejszym wyzwaniom, przed ... nt. obecnych wyzwań branży IT. O tym jak mobilna rewolucja zmienia marketing i sprzedaż opowie Grzegorz Błażewicz z Sales Manago. Posłuchamy również o możliwościach synergii Big Data i ...
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
... . Kryteria targetowania mailingu Różnorodne kryteria targetowania udostępniane przez administratorów baz, pozwalają dotrzeć do różnych grup klientów, zarówno z sektora B2C, jak i B2B. Podstawowe kryteria, które mamy do dyspozycji w większości baz, to: wiek, płeć, wykształcenie, wielkość miejscowości, województwo. Są również bazy, w których mamy ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta i Customer Experience będą główną szansą na odróżnienie się od konkurentów do 2020 r., zarówno dla reprezentantów branży B2C jak i B2B. Klient, który z zakupu wyniesie ...
-
CRM dla dużych i małych
... indywidualnej koncepcji, tylko dla siebie. Inaczej będzie wyglądał CRM dla firm działających w układzie B2B, a zupełnie inaczej dla przedsiębiorstw funkcjonujących w relacji B2C. Jeszcze inaczej wygląda CRM w firmach sprzedających ... w firmie Direct Communication. e-mail: sylwia@dir.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Optymalny Model Sprzedaży
... bankowość, leasing), telekomunikacyjnej (stacjonarna, komórkowa), motoryzacyjnej, turystycznej, elektronicznej. Można go z powodzeniem stosować na rynku B2B i B2C, zarówno w sprzedaży produktów/ usług do bazy własnych klientów, jak również ... w firmie Arteria. e-mail: wojtek.bienkowski@arteria.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Pierwsze urodziny SARE
... program nie wymaga instalacji na komputerze użytkownika. Narzędzie wykorzystywane jest m.in. w kampaniach informacyjnych, komunikacji wewnętrznej, w relacjach inwestorskich, komunikacji B2B oraz w kampaniach reklamowych. Rynkowy debiut marki SARE miał miejsce w listopadzie 2003 roku. Wcześniej narzędzie oferowane było wyłącznie klientom agencji ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... o wprowadzanie nowych marek, dlatego jest to najlepsze miejsce by podpatrywać trendy marketingowe. Żadne FMCG (oparte na telewizji i promocjach sprzedaży), żadne B2B (oparte na rekomendacjach i wydłużonym procesie sprzedaży). Może ci się wydawać, że zalegające w sklepach zabawki w kształcie zamków Hogwart to przykład nietrafionych ...
-
Rynek targowy 2012
... . Trend ten obserwujemy od kilku lat – mówi prezes Expo XXI, Żaneta Berus. - Nowością jest obudowanie imprezami towarzyszącymi nie tylko targów B2B, ale także targów konsumenckich, co wynika z rosnącej świadomości konsumentów właśnie. Przykładem są targi „Zieleń to życie”, gdzie jest kilka konferencji ...
-
Macbook nie jest nietykalny
... przed cyberzagrożeniami. Ostatnie badania przeprowadzone przez ekspertów z Kaspersky Lab i B2B International pokazują, że nadszedł najwyższy czas na zweryfikowanie poglądów ... – powiedział Władimir Zapoljański, zastępca dyrektora działu odpowiedzialnego za marketing technologii i produktów, Kaspersky Lab. 10 prostych wskazówek bezpieczeństwa ...
-
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
... oraz realnej mierzalności, mailingi stały się standardem w marketingu i są coraz bardziej skuteczne ze względu na nieustanny postęp technologiczny. Na rynku B2B zaczęły pojawiać się nowe narzędzia marketingowe, które pozwalają szybciej i skuteczniej dotrzeć do docelowego odbiorcy. Firmy aktywnie funkcjonujące w Internecie mają dostęp ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... i urządzeń powszechnego użytku. W Polsce próbę stanowi około 6500 punktów sprzedaży różnego typu, zarówno sklepów detalicznych jak i firm działających na rynku B2B. W próbie GfK są sklepy różnej wielkości, usytuowane w całym kraju, zarówno tradycyjne jak i internetowe, specjalizujące się w różnych branżach (AGD, RTV, IT ...
-
Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
... reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Marketerzy idąc z duchem czasu, ... produktów i usług. Chatboty Niewątpliwie będą one miały kluczowe znaczenie dla sukcesu w marketingu B2B. Według Business Insider, 80% firm chce włączyć chatboty do swojej ...
-
Pracodawcy w oczach kandydatów. Co zmieniła pandemia?
... również doskonałe studium przypadku, odpowiadające na pytanie o zmianę postrzegania pracodawcy w obliczu kryzysu i transformacji na rynku pracy - podkreśla Iga Pazio, B2B Marketing Communications Manager w Grupie Pracuj i redaktor naczelna raportu. Benefity o mniejszym znaczeniu Wyniki raportu pokazują również jak zmieniło się podejście Polaków do ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... się narzędzia do analizy interakcji z klientami i zdarzeń – marketing attribution (47%) oraz platformy marketing automation (30%), wspomagające zarządzanie przekazem reklamowym w czasie rzeczywistym. Firmy B2B 1,4 razy częściej od firm B2C wykorzystują CRM i platformy marketing automation do pomiaru efektywności swoich wydatków reklamowych. Nowe ...
-
Bezpieczny import z Chin w 3 krokach
... od jakiego importerzy zaczynają poszukiwania fabryki w Chinach. Innymi wartymi uwagi portalami b2b są Globalsources.com, made-in-china.com, ecvv.com, czy o wiele mniejszy, ... również koszty przewalutowania z uwagi na dużo niższe spready.” radzi Milena Getek, Marketing Manager Xchanger.pl Warto zwrócić uwagę na jakość i szybkość korespondencji, ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... . Jak czytamy w komunikacie z badania, obecnie najczęściej wykorzystywane przez marketing platformy społecznościowe to Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat i ... przedsiębiorstwa i profesjonalistów, jest to więc interesująca przestrzeń zarówno dla marketingu B2B, jak i sprzedaży czy specjalistów zajmujących się rekrutacją. W serwisie ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... sprzedaży w kierunku sprzedaży konsultacyjnej, widoczna szczególnie w segmencie B2B, sprawia że firmy ubezpieczeniowe coraz częściej poszukują wyspecjalizowanych sprzedawców, ... plany rozwojowe dotyczące konkretnego kandydata. MARKETING I SPRZEDAŻ - OFFLINE I ONLINE GRAJĄ DO JEDNEJ BRAMKI MARKETING W MODELU OMNICHANNEL Popularyzacja innowacyjnego ...
-
Branża IT poszukuje pracowników, juniorzy znowu w cenie
... dnia na dzień stracili możliwość znalezienia zatrudnienia w IT – mówi Lech Wikaryjczyk, Head of Marketing w No Fluff Jobs. – Jak jednak pokazują liczby, ten trend zaczyna się ... zdalnej, mediany widełek wynagrodzeń były nawet większe, niż w innych lokalizacjach, bo w przypadku umowy B2B było to 16-21,8 tys. zł netto (+VAT), zaś na umowę o pracę ...
-
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
... liczba uczestników W programie B2C liczba uczestników liczona może być w setkach tysięcy, a nawet w milionach. W przypadku B2B liczba uczestników jest dużo mniejsza (ilu partnerów biznesowych możemy mieć? Ile punktów detalicznych, hurtowni, ... Cezary Hurka, właściciel Advertiva Loyalty Solutions Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2020
... się samochód służbowy, pokrycie kosztów dojazdu do pracy oraz rozszerzony pakiet opieki medycznej. Marketing i sprzedaż Wynagrodzenia w w marketingu i sprzedaży (FMCG i B2B) są dość mocno zróżnicowane. I tak np. specjalista ds. sprzedaży B2B może liczyć na zarobki od 4500 do 7500 złotych, widełki płacowe w przypadku analityka ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... zewnętrznego medium. Bardziej precyzyjne docieranie do odbiorców to rzecz priorytetowa w czasach kryzysu. Strategie i narzędzia targetowania B2B, takie jak marketing oparty na koncie (Account Based Marketing) wykorzystujący segmentację oraz pozycjonowanie, umożliwia firmom dotarcie do bardzo wąskich grup odbiorców z bardzo precyzyjnym przekazem ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... handlowi nie są dłużej potrzebni? Otóż niekoniecznie. Okazuje się, że klienci B2B, którzy podczas swojej podróży zakupowej nie mieli żadnego kontaktu ze sprzedawcą ... całościowo i stworzyć procesy, które będą rozwiązywać wspólne problemy różnych interesariuszy. 5. Marketing konwersacyjny Klienci, gdy kontaktują się z firmą, nie chcą długo czekać na ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... dyskusyjne partnerów, chat z właścicielem ekstranetu, sekcja FAQ itp.; Marketing - dział ekstranetu koncentrujący się na realizacji celów marketingowych kierowanych do ... zewnętrzną. Ekstranety są postrzegane jako siła napędowa handlu elektronicznego w relacji B2B, które nadają działalności firm nowe oblicze. Jak skrupulatnie wyliczał EDS, koszt ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... bonusy, w sumie zarabiając czasem więcej niż szefowie firm. Sprzedaż i Marketing Rynek pracy powoli wraca do normy, od 2011 roku liczba otwartych projektów ... zbliżone do pensji kolegów pracujących w Europie zachodniej. Firmy z branży technicznej i B2B zaczęły wzmacniać swoje działy sprzedaży poprzez rekrutacje nowych handlowców, odpowiedzialnych za ...
-
Walka o customer experience musi trwać
... kilku lat. O badaniu: Dane wykorzystane w raporcie „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods” pochodzą z badania realizowanego w ramach corocznej publikacji State of Marketing. Wzięło w nim 574 szefów marketingu (managerów lub członków zarządu w organizacji) z segmentu B2C i B2B w sektorze handlu detalicznego i dóbr konsumenckich z USA ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... on wartość 1,01 bln USD, przy czym sektor B2C co roku przeznacza na marketing w placówkach stacjonarnych aż 200 mld USD. Co jednak najważniejsze, sprzedawcom ... handel elektroniczny, e-mail marketing i inne kanały nie pomagają w utrzymaniu pełnej spójności. Ważne wnioski i dane z raportu „Consumer Goods and the Battle for B2B and B2C Relationships” ...
-
Polityka cenowa firmy
... produkty, dla wszystkich klientów i na wszystkie zamówienia o 5 proc. Celem efektywnego usprawnienia polityki cenowej na rynkach B2B i B2C jest precyzyjne określenie sytuacji, w których można żądać wyższej ceny przy minimum ryzyka. Poprawa ... i opiniom, bo to one negatywnie wpływają na zyski. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... na Facebooku lub w innym uniwersalnym serwisie. LinkedIn można zatem z powodzeniem nazwać serwisem „Facebook dla B2B, dla biznesu”. Fan page – to company page, a od kwietnia tego roku showcase page – strona pokazująca ... była m.in. grupa analityków internetowych, konwersja wyniosła 60 proc. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... także z bezpłatnymi aplikacjami, co daje konsumentom wrażenie dużej obecności marki w ich życiu. W kategorii B2B mamy efektywną działalnością biznesową, ale mało efektywne marki. Są one ... , a tym samym zyskują udziały na rynku lokalnym, gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Chińska marka Huawei (nr 50, +22%) ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... tradycyjnych sklepach porównuje ceny oferowane w „internetach”. Zmienia się także model sektora B2B – klienci biznesowi coraz częściej kupują w sklepach online i korzystają z zalet ... , regional director EE w Tradedoubler, członek Rady e-Izby. ANGAŻUJĄCY MARKETING TREŚCI Krzysztof Jagliński, wiceprzewodniczący Rady e-Izby, zwraca uwagę na rosnące ...