Pierwsze urodziny SARE
2004-12-19 13:18
Przeczytaj także: Sposób na e-mail marketing
SARE umożliwia użytkownikowi samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Dostęp do systemu realizowany jest w modelu ASP, dzięki czemu program nie wymaga instalacji na komputerze użytkownika. Narzędzie wykorzystywane jest m.in. w kampaniach informacyjnych, komunikacji wewnętrznej, w relacjach inwestorskich, komunikacji B2B oraz w kampaniach reklamowych.Rynkowy debiut marki SARE miał miejsce w listopadzie 2003 roku. Wcześniej narzędzie oferowane było wyłącznie klientom agencji interaktywnej OS3 multimedia. Dzięki decyzji o udostępnieniu systemu zewnętrznym klientom zanotowano ponad 500% wzrost liczby klientów w ciągu roku i taki też wzrost przychodów ze sprzedaży. W tym czasie wysłano za pomocą systemu SARE wiadomości e-mail o łącznej wadze ponad 470 GB.
OS3 multimedia uruchomiła również program partnerski umożliwiający agencjom reklamowym, agencjom PR i domom mediowym włączyć do swojej oferty działania e-mail marketingowe. Do aktualnych parterów SARE należą m.in.: agencje interaktywne EasyWeb, Madonet, SkanPrint, domy mediowe Click-Ad, IDMnet, sieć reklamowa Q-net, agencja public relations Predomex Relations, portale Media Run, Brief oraz ProBiz.pl oraz agencja wydawnicza Agape.
Wśród Klientów pozyskanych w 2004 roku znajdują się m.in. takie marki jak: Media Markt, Platforma Obywatelska, Siemens, Agros Fortuna, Jobs.pl, Tele Pizza, Grupa Hotelowa Orbis, Lukas Bank, Premiumclub, Reporter i Hachette Filipacchi Polska.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
-
Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
-
Personalizacja to już za mało
-
Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta
-
Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing
-
Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?
-
E-mail ReTargeting ma potencjał