Sposób na e-mail marketing
2003-11-04 11:25
Przeczytaj także: E-mail marketing wg SARE
Narzędzie jest systemem opracowanym wyłącznie przez polskich specjalistów. W przeciwieństwie do innych narzędzi na rynku nie jest produktem dystrybuowanym na licencji zachodniego producenta.Wykorzystanie SARE umożliwia łatwe zarządzanie bazami danych, dostarczanie internautom wyselekcjonowanych informacji, pełną personalizację korespondencji oraz bieżące analizowanie efektów prowadzonych kampanii.
SARE sprawdza się przy wysyłkach newsletterów, biuletynów, kampanii mailingowych, czy marketingu wirusowego. Usprawnia zarówno komunikację i działania PR wewnątrz firmy jak i kontakty z kontrahentami.
Dostępność narzędzia w modelu ASP umożliwia przyprowadzenie wysyłki z dowolnego komputera posiadającego dostęp do internetu. Poszczególni użytkownicy systemu zabezpieczeni są hasłem dostępu. System chroni dane oraz kontroluje przebieg każdej wysyłki - rozpoznaje błędnie podany adres e-mail, nie pozwala na przypadkową lub kilkukrotną wysyłkę jednej wiadomości.
Zaletą narzędzia jest jego rozbudowany system raportowania udostępniający szczegółowe statystyki każdej przeprowadzonej kampanii.
Dla wszystkich tych, którzy poszukują najświeższych informacji o e-marketingu, nowości i ciekawostek oraz chcą zapoznać się z ciekawymi przykładami zagranicznych kampanii mailingowych agencja przygotowała stronę internetową .
Serwis stanowi również wyczerpujące źródło informacji o samym narzędziu a także udostępnia jego wersję demonstracyjną.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Płatność danymi osobowymi - kiedy informacje o nas stają się walutą
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
-
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
-
Czy RODO oznacza kres digital marketingu?
-
E-maile nakręcają zakupy
-
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
-
Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
-
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta