-
32 bezpłatne prezentacje! Przyjdź na XII Targi Ehandlu.
... internetowego, czyli jak zadbać o obie grupy ● Ireneusz Klimczak, GetResponse 4 filary marketing automation, dzięki którym spersonalizujesz komunikację ● Dr Sohrab Kazemahvazi, ... sposobów, które natychmiast zwiększą skuteczność Twoich wysyłek ● Robert Wiśniewski, BEST.NET E-commerce w B2B - nudny czy trudny? Godz. 15:15 - 15:35 ● Sebastian Suma, CEO ...
Tematy: targi eHandlu, e-commerce -
Wynagrodzenia: kto w 2021 roku ma szanse na wysokie zarobki?
... 22 000 zł do średnio 25 000-27 000 zł netto na umowie B2B. Przewidujemy, że ta tendencja utrzyma się w 2021 roku, a inżynierowie DevOps będą ... w Devire. W 2021 roku pracodawcy będą poszukiwać przede wszystkim ekspertów z obszarów CRM, marketing automation, programmaticu czy analityki danych digitalowych i CRM-owych. Tylko w ostatnich miesiącach aż ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... z branż handlu B2C i sprzedaży detalicznej (9%), produkcji FMCG (9%), IT oraz handlu B2B i sprzedaży hurtowej (po 7%). Warto zwrócić uwagę, że choć co trzecie ogłoszenie ... IT, programowanie, internet/ecommerce, HR, łańcuch dostaw czy praca fizyczna, a także marketing, reklama i PR. Szczególne wzrosty przyniosła pierwsza fala pandemii – dwukrotnie ...
-
6 trendów na rynku pracy 2022
... zarówno na podstawie umów o pracę, jak i współpracujących w oparciu o umowy B2B. Wnioski, kto zyskał, a kto stracił będą wyciągać po pierwszym kwartale. Prognozujemy ... usług dla biznesu – dodaje Maryla Aftanasiuk-Lisiecka, dyrektor Antal Sales & Marketing. Trend 5: Transformacja kompetencji w organizacjach będzie postępować Wobec niedoboru ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
... konsumentów, jak i tych działających w obszarze B2B osiągając w 2020 roku dynamikę dochodzącą w sektorze B2B do 40%. Transgraniczny handel elektroniczny to symbol cyfrowej ... z tym potwierdzają, że ich inwestycje i aktywność w takich aspektach jak marketing internetowy, automatyzacja, zarządzanie kontaktami z klientami (systemy CRM), zarządzanie bazą i ...
-
Firmowy PR na zagranicę
... sprzedaż i dystrybucję produktów czy usług. Najczęściej takie firmy działają w sektorze B2B. W Polsce na takiej zasadzie działa np. firma informatyczna RSA ... przypadku większych firm, które w zagranicznym oddziale mają osobę odpowiedzialną za marketing i public relations. Lokalni PR-menedżerowie sami, na miejscu, najczęściej w drodze przetargu ...
Tematy: PR, Public Relations -
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... uzasadnienie posługiwania się w ofertach pracy takimi określeniami, jak promotion coordinator, czy marketing manager, można bowiem łatwo je przetłumaczyć na koordynator ds. promocji i ... , działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, budowaniem relacji typu B2B, wspieraniem i wdrażaniem inicjatyw e-commerce i organizacją strategii typu ...
-
Innowacje i nowe technologie opanowały Kielce podczas Inno-Tech Expo
... i przez biznes. Podczas wszystkich dni targów odbywały się także sesje B2B dla zainteresowanych przedsiębiorców, w ramach sieci Enterprise Europe Network. Warto ... Biznesu, Interia.pl, Dziennik Internautów, Magazyn Proseed, Mam Startup, Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Scientific American, Forbot, PAR, Retail360.pl, RetailTrends Polska, GoMobi ...
Tematy: Inno-Tech Expo, targi -
Zarobki w Polsce: trendy 2017
Bankowość, finanse, księgowość, prawo i podatki, ubezpieczenia, farmacja, budownictwo, nieruchomości oraz sprzedaż i administracja. To tylko niektóre z branż ujętych w najnowszym, trzynastym już Raporcie Płacowym 2017, czyli corocznym opracowaniu autorstwa Hays Poland. Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoje zarobki są adekwatne do stażu ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... Marketing Reserach – Skąd Polacy czerpią informacje?) jest to ok 21 proc. To dosyć dobra wiadomość w kontekście siły oddziaływania fake newsów, które przynajmniej teoretycznie w social mediach mają/powinny mieć największą siłę rażenia. Dane Think With Google wskazują, że w segmencie B2B ... , co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w ...
-
Pandemia a biznes: firmy tną koszty i inwestycje
... finansowych w firmach, co przełożyło się w szczególności na spadki obrotów w transakcjach B2B oraz w usługach dla biznesu. Monika Constant, Dyrektor Generalna Francusko-Polskiej ... zredukowało wydatki niezwiązane z podstawową działalnością firmy, w takich obszarach jak marketing, reklama, czy szkolenia, a blisko 40% będzie te ograniczenia kontynuować ...
-
Rotacja pracowników: branża IT liderem?
... do: branża IT (587), usługi finansowe (123 osoby), bankowość (80 osób) Pracownicy branży „Marketing i reklama” przechodzili do: branża IT (685 osób), sprzedaż detaliczna (82 osoby), usługi ... około 22 000 zł do średnio 25 000-27 000 zł netto na umowie B2B, Przewidujemy, że ta tendencja utrzyma się w 2021 roku, a inżynierowie DevOps będą mogli liczyć ...
-
Nowa wersja WebTimeSheet dla agencji reklamowych
Powstała nowa wersja oprogramowania WebTimeSheet firmy Webtel – WebTimeSheet A.R. przeznaczona dla firm świadczących usługi marketingowe na rynku B2B, przede wszystkim dla agencji reklamowych. WebTimeSheet jest systemem kontroli rentowności projektów oraz ewidencji i nadzoru czasu pracy, zawiera też bazę danych ...
Tematy: webtimesheet, agencje reklamowe -
Raport - Wdrożenia CRM w Polsce
... (EKD 16). Firmy wdrażające systemy CRM najczęściej działają na rynku przedsiębiorstw (B2B – Business-to-Business) – 90 %, rzadziej dostarczają swe towary konsumentom (B2C – Business-to-Consumer) ... Systems wydaje się pozostać niezachwianą. Drugie miejsce zajmuje system Marketing Manager, której producentem jest austriacka firma Update.com. Jej udział ...
Tematy: -
No i gdzie jest ten UMTS?
... opinii większości obserwatorów, WAP poniósł klęskę. W moim przeczuciu klęskę poniósł marketing (ogromne nakłady, znikomy przychód) natomiast technologia nie zawiodła. WAP był od ... toteż trzymając komórkę, mamy w ręku potężne narzędzie z obsługą aplikacji webowych (b2b / b2c). Trzeba przyznać, że obecnie operatorzy, nauczeni naganną lekcją WAP, ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... , elementy związane z wyglądem placówek, samochodów firmowych, jak również prezentacji firmy i produktów w mediach oraz komunikacji B2B i B2C. Posiadanie takiego narzędzia to nie tylko domena dużych organizacji jak, np.: PKO BP, PKN ... Działań Twórczych, kontakt: a.lelonkiewicz@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... internet (25,5 proc.). Jak wynika z badań, w okresie nadchodzących 6 miesięcy najbardziej poprawi się sytuacja przedsiębiorstw z branży usług biznesowych (usługi B2B jak doradztwo i konsulting, reklama i marketing, konferencje i targi). Jej przedstawiciele liczniej przewidują poprawę sytuacji swojej firmy (36,6 proc.) niż jej pogorszenie (21,8 proc ...
-
Światowy rynek płatności w 2012 r.
... nakładają się na siebie – mówi Jean Lassignardie, Chief Sales and Marketing Officer, Capgemini Global Financial Services. - Dostawcy usług płatniczych (PSP) mogą ... takie można już dziś znaleźć w alternatywnych płatnościach typu PayPal oraz WorldPay. W modelu B2B innowacyjność usług jest postrzegana poprzez rozwiązania SWIFT. - Zarówno nowi jak i ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... handlowych, prowadzenie działań promocyjnych w punktach sprzedaży oraz rozwinięty marketing usług. Oczywiście, tak jak w innych branżach znaczenie komunikacji w ... jedynie rozbudowana sieć własnych oddziałów i autoryzowanych przedstawicielstw. To również kanał B2B i sprzedaż produktów finansowych w siedzibach dealerów samochodów bądź dostawców ...
-
Targi BIZNES EXPO 2015
... w szczególności firmy działające w następujących obszarach: SZKOLENIA, KADRY, ZARZĄDZANIE MARKETING, PR IT, E-COMMERCE FINANSE, BANKOWOŚĆ, UBEZPIECZENIA EDUKACJA OUTSOURCING ... w targach zaproszono również wystawców z zagranicy, możliwość prowadzenia rozmów B2B. ORGANIZATOR: PROARTE MEDIA Florentyna Siedlarek Pracownia: Bytom ul. Bolesława Chrobrego ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... wybierane w zależności od określonych celów. Na koniec dnia każdy menadżer odpowiedzialny za marketing on-line chciałby osiągnąć jak najwyższy wskaźnik ROI, ale powinien przy ... tej poruszonej w książce. Kiedy warto zdecydować się na kampanię statyczną: W przypadku firm B2B: gdzie celem strony internetowej jest wygenerowanie leadów i pełni ona funkcję ...
-
Czy chatboty wyprą aplikacje mobilne?
... mobilnych. Chatboty niewątpliwie stają się najpotężniejszym kanałem komunikacji B2B i B2C. Dzięki nim, wszystko co zawarte jest w licznych aplikacjach mobilnych, zostaje „zebrane” do jednego miejsca, w którym za pomocą chatbota konsument uzyskuje dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Andrzej Goleta, Digital Marketing Wizard sieci reklamowej
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... roku ogłosiła stworzenie pakietu C/4 HANA – przełomową integrację swoich rozwiązań wspierających budowę relacji zarówno w kanale B2B, jak i B2C. Przykładem wykorzystania potencjału tego pakietu jest wdrożenie platformy SAP Marketing Cloud w SPAR Switzerland – sieci 160 sklepów spożywczych. Jej program lojalnościowy SPAR Friends w ciągu tygodnia ...
-
Bezrobocie grozi nawet programistom. Kto jeszcze zatrudnia i ile płaci?
... r. mediana widełek była nawet wyższa niż styczniu 2020 roku i wyniosła dla programistów na poziomie mid na umowach B2B 13 500 zł (wzrost o 8 proc.), dla seniorów - 16 250 zł (wzrost o 6 proc.), a dla ekspertów - 18 225 zł ( ... rekrutacja, a dla pracowników szansa na pracę zamiast jej utraty - przekonuje Marta Steiner, Head of Product & Jobs, Marketing ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... wykorzystywać nowoczesne metody płatności, takie jak P24NOW"- mówi Magdalena Grablewska, Marketing Manager Przelewy24. To, na co trzeba też zwrócić uwagę przy ... Stoją przed nimi wyzwania związane połączeniem kanałów płatności on-line i off-line B2C i B2B, częstotliwości wypłat środków od procesorów płatności, wpasowania nowego kanału w procesy ...
-
Jak zmienił się rynek pracy w pandemii?
... uważają, że jest to forma zatrudnienia, która sprawdzi się tylko w wybranych obszarach, jak: IT, marketing, PR, media, zarządzanie etc. Praca zdalna w długoterminowej perspektywie Konieczność wprowadzenia pracy ... Opinia: wywiad telefoniczny z grupą 600 pracodawców i 15 wywiadów w grupie osób zatrudnionych na umowie B2B oraz badanie metodą CAWI, tj. ...