Nowa wersja WebTimeSheet dla agencji reklamowych
2003-01-15 10:19
Powstała nowa wersja oprogramowania WebTimeSheet firmy Webtel – WebTimeSheet A.R. przeznaczona dla firm świadczących usługi marketingowe na rynku B2B, przede wszystkim dla agencji reklamowych.
Przeczytaj także: Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
WebTimeSheet jest systemem kontroli rentowności projektów oraz ewidencji i nadzoru czasu pracy, zawiera też bazę danych klientów i historię kontaktów z nimi.Oprogramowanie ułatwia zarządzanie projektami i poprawia efektywność pracy.
System nie wymaga żmudnej instalacji sprzętowej w firmie – wystarczy dostęp do Internetu. Po wpisaniu swojego identyfikatora i hasła każdy użytkownik systemu może dostać się do niego i korzystać wyłącznie z przypisanych mu indywidualnie funkcji.
System ma możliwość współpracy z systemami zewnętrznymi, np. księgowymi.
Przeczytaj także:
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl





Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?