-
Linki sponsorowane w pasku wyszukiwania?
... , idealnie wpasowywać się będzie w target, a tym samym zainteresowania użytkownika. Innymi słowy target w przypadku tego narzędzia będzie idealnie dopasowany do oferowanego produktu. Powstają jednak dwa podstawowe pytania. Jakie koszty reklamodawca będzie musiał poświęcić aby jego reklama pojawiła się w tym miejscu oraz jaka ...
-
PayByNet w Citi Handlowy
... będą oferowały kolejne banki. To oznacza, że klienci będą mogli zdecydowanie łatwiej i szybciej załatwiać sprawy urzędowe – wyjaśnia Artur Wojtczuk, dyrektor produktu ds. płatności internetowych w Krajowej Izbie Rozliczeniowej S.A. Do systemu PayByNet poprzez platformę ePUAP przystąpiły już pierwsze urzędy: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ...
-
Opinie internautów a decyzje zakupowe
... użytkownicy sieci, zanim zdecydują się na zakup jakiegoś towaru, coraz częściej czytają opinie tworzone przez bardziej aktywnych konsumentów, którzy ... użytkowników sieci (66 proc.) zadeklarowało, że choć raz skorzystało z możliwości zakupu produktu lub usługi za pośrednictwem internetu – wynika z raportu na temat badania „E-commerce w Polsce” ...
-
Inflacja I-VI 2009: ujęcie terytorialne
... jako miara inflacji - informują, o ile więcej lub mniej (w %) wydawał przeciętnie konsument na zakup tej samej ilości takich samych towarów i usług, w danym okresie ... średnio płacili mniej niż klienci pozostałych punktów sprzedaży (o 8,6%). Ceny tego produktu szybciej rosły w sklepach wielkopowierzchniowych (średnio o 4,2% wobec 1,1% w pozostałych). ...
-
Kryzys nie wpłynął na wydatki świąteczne
... w raporcie na temat różnicy poziomu cen w Internecie i w tradycyjnych sklepach, kupując w sieci można zaoszczędzić średnio 20 proc. Jednak w zależności od kategorii produktu ta różnica może sięgać nawet 32 proc. Oprócz oszczędności eksperci wskazują także na inne czynniki. Z raportu Deloitte wynika, że najważniejszym ...
-
E-commerce: klient bardziej wymagający
... tylko kilkuprocentowy rabat na produkty, czy też udogodnienie w postaci możliwości zakupu na raty. Powinny iść za tym również sposób prezentacji produktu (w tym jednocześnie prostota i precyzyjność wyszukiwania) oraz jakość obsługi. Coraz bardziej popularne stają się programy lojalnościowe. To nie wszystko. Nasz wybór ...
-
Internet wspiera handel tradycyjny
... Director, TNS OBOP. Co ciekawe, uzasadnioną głównie informacjami z sieci decyzję zmienia w sklepie tylko 1 na 5 konsumentów, a na ostateczny wybór wpływają cena produktu lub działania sprzedawcy. Oznacza to, że większość kupujących wybiera markę i rodzaj sprzętu co najmniej na tydzień przed dokonaniem zakupu i w samym ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... konsumenckie. Według 73,5% badanych, kobiety są dużo bardziej wymagającymi klientkami. Zastanawiający jest natomiast fakt, że mimo deklarowanych większych oczekiwań wobec produktu uważa się, że panie zbierają mniej informacji o produkcie (tylko 38,1% wskazań), niż mężczyźni. Zaskakujące jest również to, że kobiety są ...
-
Samochód prywatny: leasing czy kredyt?
... nie chwalą się zbyt często ofertą leasingu prywatnego, choć posiadają ją w ofercie od wielu lat, przez co świadomość istnienia takiego produktu jest wciąż niska. Ciężko również uzyskać potrzebne informacje o tej formie zakupu auta. Można też mówić o pewnej barierze psychologicznej ze strony ...
-
Wartość rynkowa Apple większa od Microsoftu
... tygodniu na rynek japoński i kilkanaście innych zagranicznych rynków trafił tablet iPad produkowany przez spółkę Apple. Inwestorzy widząc sprzedażowy sukces tego produktu w USA spodziewają się, że zostanie on powielony również w Japonii i Europie - wartość rynkowa Apple w tym tygodniu przewyższyła wycenę Microsoft'u. W piątek rano ...
-
Promocje cenowe przyciągają Polaków
... produktów FMCG mają promocje cenowe. To one przekonują do zakupu aż 64 proc. klientów. Na znaczeniu zyskuje też powiększona gramatura produktu (15 proc. badanych wybiera powiększone promocyjne opakowania). 14 proc. klientów przyciągają gratisy dodawane do produktów. Dla 5 proc. badanych to sposób ...
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej przez Internet
... Islandii ma minimum 7 dni roboczych na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny i zapłaty odstępnego. Termin liczony jest od dnia dostarczenia produktu (sprzedaż towarów) lub od daty zawarcia umowy (sprzedaż usług). „Dokonując zakupów w zagranicznych sklepach internetowych, należy pamiętać, że w każdym kraju UE ...
-
Kredyty dla firm od BOŚ Bank w 24h
... produktu kredytowego dla firm oferowanego przez BOŚ. Bank zapewnia, że nie tylko uprościł procedury i ... z sektora handlu i usług, firm z branży budowlanej, gdzie często liczy się szybki zastrzyk gotówki na zakup towarów, czy sfinansowanie długoterminowego projektu i gdzie dodatkowo występują problemy związane z długimi terminami płatności. ...
-
Decyzje zakupowe Polaków przed Świętami
... popularnością cieszyła się marka Nikon. Natomiast na trzecim miejscu uplasował się Sony z wynikiem w granicach 16 %. Przeprowadzone badanie pokazało, że marka produktu była ważnym czynnikiem, ale to cena miała największy wpływ na wybór konsumentów. Polaków już nie zadowalają aparaty cyfrowe z najniższej półki ...
-
O czym pamiętać starając się o kredyt hipoteczny?
... na wyliczenie zdolności kredytowej. III. Zatajanie zobowiązań Nagminne jest „zapominanie” o części swoich obciążeń. Klienci uważają, że jeśli są w posiadaniu jakiegoś produktu kredytowego, ale z niego nie korzystają to jakby go nie było i nie warto o nim wspominać. Również informacje na temat niespłaconych kredytów ...
-
Letnie wyprzedaże w Europie
... z Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Przecena ze względu na jasno określoną wadę Jeśli cena na metce obniżona jest ze względu na defekt produktu (np. zepsuty suwak), powinno być to wyraźnie zaznaczone. W takiej sytuacji nie przysługuje nam prawo do reklamacji wady, z powodu której produkt ...
-
Sklepy internetowe komplikują nam życie?
... systemu (10 proc.). Okazało się również, że takie kwestie niezwiązane bezpośrednio z funkcjonowaniem witryny sklepu, jak na przykład brak możliwości obejrzenia produktu na żywo, czy nawet zawyżone koszty przesyłki, nie stanowią dla badanych przeszkody w korzystaniu z zakupów przez Internet. Jedynym czynnikiem pozostającym bez ...
-
Zakupy online muszą być bezpieczne
... sklepy tradycyjne i internetowe ze sobą nie konkurują – nie są wrogami, a raczej graczami tej samej drużyny. Dla konsumentów liczy się cena produktu oraz jego dostępność – a sposób dokonania zakupów pozostaje kwestią drugorzędną. Sieci handlowe korzystają ze sprzedaży internetowej, aby testować nowe produkty i nowe ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... na liście najistotniejszych dla użytkowników danych znajdziemy nastepujące: lokalizacja najbliższego sklepu porównywanie cen (głównie w przypadku elektroniki) dokładne informacje nt. produktu (np. cena, opis, dostępność, rozmiar, recenzje, opinie) rabaty, promocje, kupony Posiadając dobrze zaprojektowaną mobilną stronę, mamy odpowiednie zaplecze do ...
-
Kredyt refinansowy w Citi Handlowy
... prezentuje ofertę kredytu refinansowego. Minimalna marża produktu Citi Handlowy wynosi teraz 0,8 proc., maksymalna 1,3 proc. Takie warunki sprawiają, że oferta kredytu refinansowego w ... Handlowy to ciekawa propozycja zwłaszcza dla tych, którzy jeszcze niedawno finansowali zakup swoich nieruchomości pożyczkami z marżą na poziomie 2-3 proc. Dzięki ...
-
Wyższa stawka VAT na odzież dziecięcą
... % stawka podstawowa VAT od 2012 r. i dalsza podwyżka w 2013 r.? Wszystko zależy od tego, jak ukształtuje się relacja państwowego długu publicznego do produktu krajowego brutto na koniec bieżącego roku. Przyjęte rozwiązania przewidują, że VAT zacznie rosnąć w przypadku, gdy relacja długu publicznego do PKB ...
-
Grzechy polskich stron www
... www” dotyczą międzynarodowych korporacji i spółek giełdowych, choć niestety jak wskazują eksperci Fortune Cookie nie jest to reguła. Usability to wartość produktu decydująca o jego jakości użytkowej. W wypadku biznesowych witryn internetowych bardzo ważnym aspektem jest płynna komunikacja firmy i użytkownika, której efektem jest np ...
-
Paragon fiskalny a złożenie reklamacji
... i niewprowadzająca w błąd informację o przysługujących mu prawach. Cieszy jednak fakt, że nieprawidłowości w tym zakresie jest niewiele. Zwroty Możliwość zwrotu lub wymiany produktu, który po prostu nam się nie podoba zależy wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy. Jeżeli zgadza się na takie rozwiązanie, poprośmy ...
-
Sektor TMT - prognozy 2012
... twórcom aplikacji na tego typu urządzenia. Aby zdobyć rynki docelowe na świecie, twórcy muszą czasem stworzyć 360 odmian tego samego produktu. Biorąc pod uwagę bogactwo oferty właściciele sklepów z aplikacjami powinni poważnie wziąć pod uwagę poprawę jakości oferowanych produktów. Eksperci firmy doradczej ...
-
Branża energetyczna przed próbą
... za zakup praw do emisji CO2. Instytut Kwiatkowskiego ocenia, że z tego powodu energia elektryczna w Polsce zdrożeje w ... będzie umiejętność zdobywania i utrzymywania lojalnych klientów i sprawienie, by byli oni zadowoleni zarówno z produktu, jak i poziomu obsługi – przekonuje Marcin Pankau, Prezes Holicon, Ekspert Instytutu Outsourcingu Potrzebne są ...
-
Social media a komunikacja marketingowa
... mediach społecznościowych nie powinna być jedynie jak największa liczba odwiedzających jej profil, ale przede wszystkim uzyskanie konkretnego działania – np. zakup produktu czy rejestracja w bazie. Dlatego konieczne jest osiągnięcie zwrotu z inwestycji (ROI). Z przeprowadzonego badania wynika, że jedynie 4% polskich przedsiębiorstw mierzy wskaźnik ...
-
Gdzie po kredyt na remont generalny domu?
... swoje mieszkanie. Gdy oszczędności nie wystarczają, trzeba skorzystać z produktu kredytowego. Analitycy porównywarki finansowej Comperia.pl podsuwają pomysły na sfinansowanie remontu ... jest także np. całkowite odnowienie łazienki czy kuchni, urządzenie od nowa pokoju, zakup mebli i sprzętów domowych, wymiana okien itp., koszty mogą iść w dziesiątki ...
-
Elektroniczny podpis: fakty i mity
... w Sieci, odnieść można wrażenie, że wokół żadnego produktu nie narosło tyle krzywdzących i niesprawdzonych opinii, co wokół podpisu elektronicznego. Rodzimy ... jedynie sto. W kontekście wydatków biznesowych, a zwłaszcza uzyskanych korzyści handlowych i administracyjnych – zakup ten po prostu się opłaca. Zwiększanie bezpieczeństwa wpływa na ochronę ...
-
Seniorzy a nieuczciwe praktyki handlowe akwizytorów
... najczęściej mają problem z nierespektowaniem prawa odstąpienia od umowy, niewydawaniem dokumentów potwierdzających zawarcie kontraktu i nierzetelnym informowaniem o kosztach kredytu zaciągniętego na zakup produktu. Najwięcej zgłoszeń napływa od osób powyżej 60. roku życia. W 2011 roku do rzeczników konsumentów wpłynęło ponad 33 tys. skarg od ...
-
Kaspersky Internet Security i Anti-Virus 2013
... najbardziej zaawansowanymi zagrożeniami wykorzystującymi luki w popularnym oprogramowaniu. Uproszczony interfejs umożliwia łatwiejszą instalację, aktywację i codzienne korzystanie z produktu. Lepsze działanie w kluczowych scenariuszach użytkowania oraz dłuższe działanie na baterii w komputerach przenośnych. Nowości w Kaspersky Internet Security ...
-
Mazowieckie firmy stawiają na innowacje
... były to wydatki do 50 tys. zł i trafiły przede wszystkim na zakup maszyn i urządzeń technicznych, oprogramowania oraz doskonalenie zawodowe pracowników związane z działalnością innowacyjną - ... Współpracę podejmowały firmy i dotyczyła ona przede wszystkim nowego/ulepszonego produktu, procesu, doradztwa (w zakresie różnych obszarów działalności firmy), ...
-
Marki w social media
... jakością. Dlatego marki premium mają w tej grupie internautów relatywnie mniejszy potencjał sprzedażowy. Szansą na skłonienie ‘Przebojowych egotyków’ do zakupu danego produktu z wyższej półki cenowej może być fakt, że marka jest modna lub popularna. Przedstawiciele tej grupy są nie tylko jednym z dwóch ...
-
Shopper marketing
... wszystkiego, żeby jak najlepiej ich poznawać i rozumieć ich potrzeby. A jednak ta wiedza pomaga im skutecznie, aż do samego momentu wkładania produktu do koszyka, trwać przy konsumencie, ba – trzymać go mocno za rękę, gardło, portfel i nie wypuszczać z objęć. Istnieją pewne uniwersalne rodzaje ...
-
Najlepsze centra handlowe
... się to udało, tylko 7 z 10 klientów zostało przez nich powitanych. Co martwi, zaledwie 4 na 10 pracowników zaprowadziło wysłannika do szukanego produktu, a co drugi - po prostu wskazał klientowi drogę. Ocenę obniżył też fakt, że wysłannicy nie byli witani z uśmiechem i utrzymaniem kontaktu wzrokowego ...
-
Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu
... istotną wskazówkę natury strategicznej dla podmiotów z branży e-commerce. – Widać wyraźnie, że o klienta można walczyć nie tylko ceną, ale też jakością produktu, jego unikatowością czy ponadprzeciętną obsługą, w tym oferowaniem usług dodatkowych – uważa profesor Mazurek. Okazuje się, że na oszczędność pieniędzy kładą nacisk ...