-
Sprzedaż bezpośrednia w 2009 r. wzrosła
... zajmowało się ponad 869 tys. osób. W tym gronie nadal zdecydowanie przeważają kobiety – stanowią aż 88 proc. sprzedawców. Dla około 85 proc. dystrybutorów nie jest ... Polacy coraz chętniej korzystają z oferty sprzedawców bezpośrednich, pozytywnej zmianie ulega też wizerunek sektora. Biorąc pod uwagę korzystne perspektywy jego rozwoju, można założyć, ...
-
Świadczenia medyczne dla pracowników: słaba efektywność
... Mercer okazało się, że firmy wprowadzają świadczenia przede wszystkim dbając o swój wizerunek, a także dlatego, że wymusza to na nich konkurencja oraz coraz ... pracowników będzie trudne i kosztowne. Obecnie 24,4% Polaków jest w wieku 45-59/64 lat (odpowiednio kobiety i mężczyźni) i choć w 2020 r. odsetek ten wyniesie 22,3% to w 2035 r. będzie to ...
-
Wielozmysłowość w marketingu
... było wygodniej ją trzymać. Potem nastąpiło dodawanie kolejnych elementów, jak np. wizerunek lub kształt ulubionej postaci z bajki czy zwierzątka. Teraz wydaje się to ... i mężczyzn przy półkach z kieliszkami do win. Mając do wyboru kilkanaście rodzajów kieliszków, kobiety nie miały problemu, żeby zapytać sprzedawcy, który jest do czego, czym ...
-
Polacy a satysfakcja z pracy
... są źródłem największej satysfakcji. Tylko nieco mniej ankietowanych (60%) pozytywnie ocenia wizerunek firmy. Również ponad połowa osób ma poczucie samodzielności w pracy. Z czego ... w marcu 2011 roku. Ankietę on-line wypełniło łącznie 4 690 osób, z czego 56% stanowiły kobiety. 78% badanych legitymowało się wykształceniem wyższym oraz nie przekroczyło ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... stają na głowie by perfekcyjnie obsłużyć klienta i tym samym - wykreować swój pozytywny wizerunek w jego oczach. Choć wydawać się mogło, że cały tort polskiego ... podmiotów. "Zdrowie i uroda" Oczywistym jest, że dużą grupę docelową branży „Zdrowie i uroda” stanowią kobiety, a te zazwyczaj są wyczulone na jakość obsługi. Inwestycja sklepu w wysoki ...
-
Etykieta biznesu a relacje z klientami
... kobieta poda swoją dłoń. Płeć nie powinna mieć tu znaczenia. Niestety, niektóre kobiety z niechęcią przyjmują, że mężczyzna ma prawo pierwszy wyciągnąć do nich dłoń, ... talerza w jednej ręce, a kieliszka w drugiej uniemożliwia powitanie przez uścisk dłoni, psuje nasz wizerunek i w końcu przeszkadza w jedzeniu – nie da się przecież jeść widelcem czy ...
-
Polska mama narzeka na brak udogodnień w pracy
... V edycji konkursu najlepsze wyniki uzyskały firmy Danone, DOW Polska i Hay Group. Kobiety uczestniczące w badaniu ogólnopolskim wskazują, że najważniejsze udogodnienia, jakie ... przedsiębiorstwom uzyskiwać lepsze efekty biznesowe, a także znacząco wzmacniają wizerunek firmy. Reprezentantka jednej z nagrodzonych firm zauważyła, że posiadany tytuł ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... pod względem płci był w miarę równomierny: 47,8% stanowili mężczyźni, a 52,2% kobiety. Najwięcej, bo niemal 2/3 wizyt (65,3%) zostało przeprowadzonych przez osoby w wieku ... najsłabsze – mówiącej o wnętrzu placówek (87,8%). Trzeba przyznać, że banki dbają o swój wizerunek zewnętrzny i elementy te robią na klientach dobre pierwsze wrażenie. Czystość ...
-
AIR FRANCE KLM: podróżujący Polacy są wymagający
... drugim miejscu. W dużo mniejszym stopniu liczy się dla podróżnych wizerunek linii lotniczych oraz rekomendacje innych. Obraz polskiego konsumenta Blisko połowa pasażerów z Polski lata w celach służbowych. Prawie 50 proc. pasażerów AIR FRANCE to kobiety. Linie KLM wybiera nieco więcej mężczyzn – ponad 60 proc ...
-
Uczciwość to terminowe opłaty za rachunki? Tak twierdzą Polacy
... zależności od płci i miejsca zamieszkania. Bardziej wyrozumiali są mężczyźni (52%) niż kobiety (44%). Być może dlatego, że jak pokazują dane Krajowego Rejestru Długów ... konsumentów i przedsiębiorców. A nagrodą nie będzie szacunek sąsiadów i znajomych, a doskonała opinia i wizerunek kogoś wyjątkowo wiarygodnego na rynku. A to się będzie coraz bardziej ...
-
Firmy rodzinne = 18% PKB
... w przemyśle. Ciekawą informacją jest to, że prawie 1/3 właścicieli firm rodzinnych to kobiety. Ale podobnie jest w grupie firm nierodzinnych. Przedsiębiorstwa rodzinne prowadzą takie ... dla dzieci „Świat pieniądza”) i przedsiębiorczość młodych ludzi. I budować wizerunek, na który firmy rodzinne w pełni zasługują – przedsiębiorstw rozwijających się, ...
-
Przybędzie 650 tys. motocykli
... Polski. Częściej o tych zmianach słyszeli mężczyźni (58 proc.) niż kobiety (33 proc.). Zdecydowanie lepiej zorientowane są osoby z młodszych grup wiekowych. ... pozytywnej historii w Biurze Informacji Kredytowej. Terminowe regulowanie zobowiązań, buduje korzystny wizerunek w oczach banków i dzięki niemu możemy liczyć w przyszłości na brak problemów ...
-
Instagram: coraz większa popularność w e-commerce
... w sklepie artykułów. Uwzględnić należy przy tym również fakt, że większość użytkowników Instargama to młode kobiety. Podobnie jest w przypadku sklepów z artykułami sportowymi, które stanowią 19% korzystających z Instagrama sprzedawców ... temu można połączyć dwa kanały komunikacji z klientami i w ten sposób jeszcze intensywniej szerzyć wizerunek ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2016
... zmiana na rynku. Według Konfederacji Lewiatan ok. 1/3 właścicieli firm rodzinnych to kobiety. Luka płacowa ze względu na płeć w Polsce szacowane są na poziomie 6,5 proc., a ... Polaków, jedynie 4proc. badanych zwracało uwagę na wyniki finansowe banków. Budując wizerunek banku warto zastanowić się, czy zatrudnienie ambasadora jest niezbędne, ponieważ jak ...
-
6 sposobów na udaną kampanię SMS
... ofertą. Czy są to osoby młode czy starsze, mężczyźni czy raczej kobiety, emeryci czy młode matki, studenci czy osoby pracujące i niezależne finansowo, ... od nas upominek w postaci książki. Zapraszamy po odbiór.” Takim działaniem zbudujesz pozytywny wizerunek firmy znającej potrzeby klientów i zdobędziesz ich lojalność. Narzędzie geolokalizacji pozwoli ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... . użytkowników social mediów „lajkuje” różne marki. Nieco częściej robią to kobiety niż mężczyźni (6 p.p. przewagi). Niemal co drugi polski internauta śledzi marki w ... 58 proc. „zainteresowania”. Co nam się podoba, co krytykujemy Na wizerunek sieci handlowych w pierwszym półroczu 2016 negatywnie wpłynęły informacje opublikowane w mediach w styczniu ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Święto Zmarłych. Zobacz, jak obchodzą je inni
... życia, takie jak jedzenie, napoje czy zabawki i cygara. Przybierane są również domy i ulice – w oknach i na witrynach króluje wtedy wizerunek „la Catriny” – szkieletu kobiety w bogatym, kolorowym stroju, która symbolizuje śmierć. Odwiedzając Meksyk w listopadzie należy spróbować lokalnych specjałów przygotowywanych z okazji Święta Zmarłych: pan de ...
-
Rozdano Randstad Award 2017. KGHM Polska Miedź znowu górą
... firmy z sektora surowców i paliw: PGNiG oraz KGHM Polska Miedź. Kobiety najlepiej postrzegają pracę w firmę farmaceutycznej GlaxoSmithKline Pharmaceuticals. Liderami rankingu najbardziej ... wśród wyróżnionych nagrodą Randstad Award są firmy, które konsekwentnie dbają o swój wizerunek pracodawcy. Cieszy nas też fakt, że na szczycie zestawienia ...
-
Mama na etacie. Czego może oczekiwać od pracodawcy?
... z tytułu karmienia w naturalny sposób, które można wykorzystać w dowolnym momencie dnia. Kobiety mające dzieci do 4 r.ż. nie mogą być też delegowane poza stałe miejsce ... , elastyczność czy szybkie tempo pracy, a dodatkowo, oferowane benefity wpływają na dobry wizerunek firm. Dla przykładu, ważnym udogodnieniem dla mam jest możliwość przyjścia ...
-
Rynek pracy w 2017 r.
... employer brandingu, co dowodzi ich wrastającej świadomości w zakresie wagi, jaką ma wizerunek pracodawcy na trudnym dziś rynku pracy. Dbałość o politykę rekrutacyjną spodobała się ... nowej pracy szukał krócej niż miesiąc, a co piątego praca znalazła sama; Kobiety aktywne zawodowo – rośnie aktywność zawodowa Polek, wyrównują się płace kobiet i mężczyzn ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 14/2018
... o konieczności wprowadzenie zmian w regulacjach dot. dystrybucji środków oraz zachęcających kobiety do pozostania na rynku pracy. Sytuacja polskiego budżetu jest ... Kujawiński. Firmy, które stosują rozwiązania telemetryczne, skuteczniej budują również swój wizerunek. – Nowoczesna technologia może również pomóc w budowaniu pozytywnych relacji z ...
-
Poręczenie kredytu, czyli dług wart 0,5 mld zł
... którą poręczyliśmy, cierpi na tym nasza własna historia kredytowa i wizerunek solidnego płatnika – przypomina Sławomir Grzelczak, prezes BIG InfoMonitor. Kiedy bliska ... z tytułu umowy poręczenia należy do dwóch osób z województwa śląskiego – 44-letniej kobiety i 48-letniego mężczyzny, mieszkańców Gliwic, którzy mają wspólny dług wynoszący prawie 2,7 ...
-
Kim jest polski kierowca ciężarówki?
... brakuje chętnych do pracy za kierownicą, jest wiele. Badania wskazują, że dużym problemem jest niekorzystny wizerunek profesji (60% ankietowanych), stereotypowe postrzeganie zawodu (zaledwie 2% zawodowych kierowców stanowią kobiety), czy też długie przebywanie poza miejscem zamieszkania, z daleka od bliskich (twierdzi tak 77% osób biorących ...
-
Rodzice w pracy potrzebują wsparcia
... pozapłacowe i work-life balance Według badań naukowców z uniwersytetów w Manchesterze i Essex, pracujące kobiety posiadające dzieci są nawet o 40% bardziej zestresowane od ... pracownika, który został rodzicem, istotnie wpływają na pozytywny wizerunek firmy. Urlopy rodzicielskie – nadchodzi rewolucja? Istotnym elementem debaty o rodzicielstwie w ...
-
Długi Polaków znowu rosną. 120 mln zł na koncie dwóch osób
... proc., a w ciągu roku o 0,2 pkt. proc. Mężczyźni dominują i mają również wyższe zaległości niż kobiety, bo należy do nich 66,8 proc. sumy przeterminowanych zobowiązań. ... Negatywnie są również postrzegane przez społeczeństwo – wynika z badania Wizerunek Osoby Zadłużonej, przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Program Wsparcia Zadłużonych w partnerstwie ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... mają na celu osiągnięcie konkretnego targetu sprzedażowego, po standardowe działania marketingowe, wspierające wizerunek naszych klientów. Forma rozliczenia uzależniona jest od produktu, z ... na jednej platformie cyfrowej, a 51% odwiedzających serwis to kobiety. Łączy nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa, ...
-
Inwestowanie w kryptowaluty: jak nie stracić oszczędności i danych osobowych?
... . Oszuści korzystają z fikcyjnych rekomendacji firm inwestycyjnych i wykorzystują – niezgodnie z prawem – wizerunek lub nazwiska celebrytów, którzy mają uwiarygodnić ich działalność. I ... tysięcy złotych zysku i żeby otrzymać te pieniądze, potrzebuje danych osobowych kobiety oraz konieczne jest zainstalowanie aplikacji AnyDesk na telefonie. Po ...
-
Dyrektywa o jawności wynagrodzeń. Czy rzeczywiście jest czas do 2026 r.?
... raportu GUS z 2020 r. widać też różnice pod względem stanowisk - na stanowiskach kierowniczych kobiety zarabiały średnio o 21.8 proc. mniej niż mężczyźni, a na stanowiskach ... praktyki stosowane w organizacji do nowych wymogów oraz ze względu na wizerunek firmy. Pracodawcy będą musieli m.in. sprawdzić, które z obowiązków wynikających z dyrektywy ...
-
Euro 2024, czyli wielka piłka i etyczne rozterki
... lepszego dla reklamodawcy, niż przełożenie tych emocji, zaangażowania czy wiary w zwycięstwo na wizerunek swojego produktu lub usługi? Może właśnie to czyni ze sponsoringu sportowego tak ... były wynagradzane w sporcie na równi z mężczyznami. Wciąż 20% Polaków twierdzi, że kobiety w sporcie są uczciwie wynagradzane. Mimo że 62% Polaków uważa, że sport ...
-
Dlaczego AI bywa niebezpieczna?
... Ofiarą takiej kampanii był prof. Jerzy Szaflik, okulista, którego wizerunek wykorzystano w mediach społecznościowych w fałszywych reklamach promujących preparat rzekomo przywracający wzrok ... zmodyfikowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia amerykańskiego aktora, wabili kobiety przekonując je, że rozmawiają z amerykańskim aktorem, a następnie prosili ...