-
Nie ma sportu bez Facebooka?
... tygodni "ćwierkano" o nim 672 miliony razy - takiej aktywności w mediach społecznościowych nie zanotowano jeszcze nigdy. Podczas finałowej rozgrywki Niemcy - Argentyna na Facebooku zaangażowanych było aż 88 milionów fanów. Czy to oznacza, że sport bez mediów społecznościowych traci sens? Co w takich okolicznościach powinny ...
Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook, Twitter, fanpage, marki, marka, zarządzanie marką, strategia marki, social marketing -
Dziecko w sieci: 7 aplikacji i stron www, które powinni znać rodzice
... lat, że będą w stanie zobaczyć jedynie użytkowników w tym samym wieku, lecz wiadome jest, że oszust może stworzyć fałszywy profil na Facebooku i próbować nawiązać kontakt z osobą nieletnią. Ask.fm Społecznościowy serwis, umożliwiający zadawania anonimowych pytań. Odpowiedzi następnie pojawiają się na profilach użytkowników ...
-
Polak-malkontent to jedynie stereotyp?
Marudzenie i narzekania. Z tego słyną Polacy. Tym bardziej zaskakujący może wydawać się fakt, że ci sami malkontenci tylko w ciągu jednego miesiąca umieścili w mediach społecznościowych aż 5,5 miliona wpisów wskazujących na zadowolenie. Co więcej autorkami 80 procent z tych wpisów były panie, które - zdaniem niektórych przedstawicieli płci ...
-
Kreatywne CV zapewni pracę?
... te naprawdę nietypowe? Podanie o pracę w formie kubka po kawie, butelki wina, puzzli, pionowej instalacji w kształcie labiryntu czy udające profil na Facebooku to niektóre z nich. Czy takie pomysły rzeczywiście stanowią gwarancję sukcesu? Najczęstszym grzechem osób decydujących się na stworzenie nietypowego CV jest ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... – zabawki (30%), 18% przypadłoby na galanterię i dodatki, 11% – kosmetyki pielęgnacyjne, a 7% – perfumy i wody toaletowe. Dlaczego Święty Mikołaj ma konto na Facebooku? Rodzaj dyskutowanego produktu ma wpływ na to, w jakim kanale społecznościowym rozmawiają internauci. W przypadku wyłonionych przez Instytut Monitorowania Mediów 5 top prezentów ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
... znajomych – i z tego powodu często jest niedoceniany jako narzędzie marketingowe, zaangażowanie użytkowników w tworzenie treści w tym serwisie jest kilkunastokrotnie większe, niż na Facebooku, nie mówiąc o pozostającym nieco w cieniu Google+. Warto więc zastanowić się, czy nie warto byłoby zaznaczyć swojej obecności również tam. Ale ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... do koszyka w wirtualnym sklepie Amazon wkładamy elektryczną maszynkę do golenia, którą chcemy kupić. Następnie zauważamy, że kilkoro naszych znajomych na Facebooku zalajkowało danego producenta maszynek. Kiedy surfujemy, na odwiedzanych przez nasz stronach pojawiają się banery reklamowe wybranej maszynki do golenia. Dzień ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Produkujemy mniej śmieci niż Skandynawia, ale recykling kuleje
... postrzegania odpadów jako cennego surowca. Kampania oferuje szereg narzędzi online ułatwiających zrozumienie problemu, w tym wielojęzyczną witrynę, przewodnik konsumenta, profil na Facebooku recyklingowi (68%). Ankietowani zwrócili również uwagę na konieczność doinformowania społeczeństwa na temat tego, jak i gdzie segregować odpady.
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... co do tego, jakie serwisy przykuwają największą uwagę internautów. Najwięcej wpisów i komentarzy na temat Lidla, Biedronki i Tesco pojawia się na Facebooku i Twitterze. Dwaj giganci mają miażdżącą przewagę nad pozostałymi źródłami z czołowej piątki, tj. forami Wizaz.pl oraz Gazety.pl, a także serwisem ...
-
Perfekcyjne Infiniti Q50
... , podgrzewania foteli oraz aktywacji bądź dezaktywacji systemów wspomagających kierowcę, sprawdzenie maila, zaprogramowanej wcześniej na Google maps trasy czy konta na Facebooku. Także to, co skrywa Q50 pod nadwoziem prezentuje się ciekawie. Do wysoko wytrzymałej platformy wykonanej ze stali i aluminium zamocowano nowoczesne ...
-
Bezpieczne zakupy online w 10 krokach
... sklepów”. RADA IDEALO: Czasami warto sprawdzić również obecność i aktywność konkretnego sklepu internetowego w mediach społecznościowych, na przykład na najbardziej popularnym Facebooku. Rozczarowani i niezadowoleni konsumenci bardzo często umieszczają tutaj negatywne opinie, dając w ten sposób ujście swojej frustracji. 4. Jakie metody i ile ...
-
Kariera zawodowa: jakich pokus unikać?
... może pozbawić Cię wizerunku profesjonalisty w oczach innych. Pamiętaj, że najważniejsza jest zasada umiaru – jeśli musisz skorzystać już z prywatnego konta na Facebooku lub maila podczas pracy, zrób to raz dziennie np. na początku dnia – podkreśla Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Unikaj ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... się opiniami oraz poradami był Twitter oraz Forum-Kredytowe.pl. Ze względu na okres przedświąteczny najczęstszymi tematami internautów były pożyczki. Na Facebooku pisano o „kosmatych myślach” w reklamie miniratki PKO BP, jak również publikowano numery kont bankowych, które mają wspomóc najuboższych lub chorych przed ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... . W dużym stopniu odzwierciedla to zresztą zainteresowania całej populacji. – mówi dr Jan Zając Prezes Zarządu Sotrender. Co najbardziej angażuje? Kobiety na Facebooku najczęściej interesują się głównie takimi kategoriami profili jak: Dom i ogród, Macierzyństwo, Kosmetyki oraz Odzież. Na uwagę zasługuje duże zainteresowanie wśród ...
-
Szczepienia dzieci: szczepić na odrę czy nie szczepić? Wojna w social media
... artykułów o odrze był materiał portalu TVN24.pl. W tekście podano, że "od stycznia potwierdzono w Polsce 6 przypadków zachorowania na odrę", a nagłówek na Facebooku alarmował: "Część z nich umrze, część – będzie miała powikłania". Strach - uzasadniony bądź nie - przed chorobą spowodował, że linkami tego typu dzielono ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... marketing i działania prowadzone w wyszukiwarkach. Dobrze realizowana kampania SEO może zapewnić dotarcie i wzmocnić decyzje zakupowe. Połączona z jednoczesną komunikacją np. na Facebooku tworzy bardzo skuteczny mechanizm wspierający sprzedaż – komentuje wyniki badania Norbert Kilen, dyr. ds. strategii agencji Think Kong, specjalizującej się ...
-
Jak pozycjonować sklep internetowy?
... starać się o naturalne linki. Właśnie takim zachowaniem zyskasz sobie przychylność Google czy innej wyszukiwarki. Obecność w social media. Profil sklepu na Facebooku, Twitterze, LinkedIn, Google+ czy innych kanałach social media jest dobrym pomysłem, jeśli zależy Ci na wyższych pozycjach w wyszukiwarce. I to wcale ...
-
4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta
... ” z telefonem, ponieważ jest mniej absorbujący. Podczas prowadzenia rozmowy na czacie, klient może przeglądać inne strony w Internecie, sprawdzać swój status na Facebooku, a nawet zrobić przerwę na herbatę. Rozmowa telefoniczna jest bardziej absorbująca, a czasem także irytująca, gdy wiąże się koniecznością oczekiwania na linii ...
-
8 kroków do bezpieczeństwa dziecka w sieci
... online. Ustal jasne zasady dotyczące korzystania z komputera. Naucz dziecko dbać o swoją prywatność w portalach społecznościowych. Jeśli Twoja pociecha korzysta z konta na Facebooku zadbaj, by informacje, które publikuje w sieci były dostępne wyłącznie dla znajomych. Kontroluj również samą listę znajomych – podejrzenia powinny wzbudzać osoby ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... płacenie telefonem. Blik-iem można płacić zarówno w internecie, jak i w tradycyjnych sklepach. To rozwiązanie płatności bezgotówkowej bardzo spodobało się internautom. Na Facebooku i Twitterze internauci wymieniali się swoimi opiniami na temat nowego systemu, dyskutowali o potencjalnych zagrożeniach i szansach. Analizując ich wypowiedzi, stosunkowo ...
-
Ubezpieczenia w mediach społecznościowych
... ubezpieczeń w mediach społecznościowych: agenci ubezpieczeniowi wchodzą w interakcje z internautami w wielu różnych miejscach w internecie i zapraszają ich na swoje profile na Facebooku; firmy ubezpieczeniowe – poprzez SEO/SEM, Facebooka i sieci afiliacyjne – skłaniają potencjalnych klientów do odwiedzenia ich stron WWW lub po prostu pozyskują nowe ...
-
Cloud computing: co z tą chmurą?
... na rok powiększa swoją objętość blisko trzykrotnie. W każdej sekundzie na YouTube 800 mln użytkowników dodaje blisko godzinę nowych filmów. Na Facebooku w ciągu godziny internauci przesyłają blisko 10 mln nowych fotografii, a każdego dnia dokonują łącznie blisko 3 miliardów rozmaitych aktywności. To gigantyczne ilości ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2015
... . Oprócz wysoce wyrafinowanej i dokładnie zaplanowanej dystrybucji e-maili typu spear phishing mających infekować ofiary Desert Falcons stosował socjotechnikę na Facebooku. Osoby atakujące stworzyły specjalne konta, z których nawiązywały komunikację z potencjalnymi ofiarami, zdobywały ich zaufanie, a następnie wykorzystywały funkcję chatu, aby ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... , a Lidl mówił o swoich „super bombastycznych cenach”. Wydatki reklamowe przełożyły się na popularność sieci reklamowych na portalach społecznościowych. Na Facebooku, Twitterze, blogach i forach najczęściej w kontekście promocji i wyprzedaży mówiono o Biedronce i Lidlu. Trzecią i niezagrożoną pozycję utrzymało Tesco. Przedświąteczny szał zakupowy ...
-
Afera taśmowa: co z ochroną danych osobowych?
... . Wczoraj wieczorem, w związku z wyciekiem, stanowiska straciło dziesięciu ministrów i wiceministrów. Wobec Zbigniewa S., który opublikował zdjęcia akt na swoim profilu na Facebooku, toczy się postępowanie. Zagraniczne media piszą o „polskiej grze taśm”. A co z danymi osobowymi, znajdującymi się w ujawnionych aktach? Politycy, komentatorzy czy ...
-
E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?
... % zbadanych sklepów, jest logowanie za pośrednictwem kont na portalach społecznościowych. W każdym z tych przypadków można logować się za pośrednictwem konta na Facebooku, w trzech spośród nich wykorzystać w tym celu swoje konto Google, zaś w dwóch – w serwisie płatności elektronicznych PayPal. Jeden ze sklepów oferuje ponadto ...
-
E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
... warto działać wielokanałowo. Można sprzedawać produkty nie tylko za pośrednictwem strony internetowej, ale też strony czy aplikacji mobilnej, fanpage'a na Facebooku, aukcji internetowej lub e-maila. Konsumenci powinni mieć możliwość odnalezienia, ocenienia oraz zakupu produktów i usług w najbardziej dogodny dla siebie sposób. Aby ...
-
Hakerzy - historia prawdziwa
... takie przypadki, ale konsekwencje są znacznie bardziej „masowe”. Na przykład, 16-latka z Holandii na swoje skromne urodziny w wyniku pomyłki zaprosiła na Facebooku około 30 tysięcy osób. Na szczęście przyszły „tylko” 3 tysiące gości, ale i tak doszło do zamieszek oraz wielu nieprzyjemnych incydentów. Pierwszy ...
-
Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć
... z kampanii produktowych, które wyświetlają w wynikach wyszukiwania zdjęcia sprzedawanych przez nas produktów. Pamiętaj, by pojawić się w mediach społecznościowych. Załóż fanpage na Facebooku, który daje możliwość stworzenia kampanii sponsorowanych i tym samym większą szansę dotarcia do Klienta. Jeśli pozwala Ci na to rodzaj sprzedawanych ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... stacjonarnym, lecz decyduje się nabyć towar w promocyjnej cenie w sklepie internetowym. Jeszcze inna sytuacja: klient trafia na fanpage e-sklepu na Facebooku i poprzez platformę społecznościową kupuje dany produkt, dokonując płatności przez smartfona. – Dzisiejsza technologia umożliwia już zintegrowaną komunikację marketingową. Możliwe stało ...
-
Kreatywna rekrutacja pracowników skuteczniejsza?
... kanapki? Do niedawna za najnowocześniejszy kanał rekrutacji uważane były social media. Dziś jednak nikogo nie dziwi kampania rekrutacyjna prowadzona na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy Snapchacie, dlatego firmy decydujące się na przeprowadzanie rekrutacji w nietypowy sposób koncentrują swoje działania na dużo szerzej zakrojonych ...
-
7 rad, jak bezpiecznie robić zakupy online w czasie wyprzedaży
... się z umowy. Jeśli nadal masz obawy, by płacić online, najbezpieczniejszą opcją będzie płatność przy odbiorze. 5. Uważaj na super oferty na Facebooku Facebook stał się miejscem, gdzie oferowane są różne towary i usługi. Niekiedy w serwisie pojawiają się reklamy nieznanych i podejrzanych stron internetowych sklepów ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... na pierwszym ekranie i korzystają w tym celu z komputerów PC. Z pośród nich wyróżniają się zaawansowani użytkownicy mediów społecznościowych, którzy szukają marek na Facebooku, Youtube i urządzeniach mobilnych. Analiza pokazała, że Facebook to kanał, który można określić już jako mainstreamowy, śmiało konkurujący z ogólnotematycznymi antenami ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... , że każdy może dostać nawet 1000 złotych premii, jeżeli otworzy konto osobiste w banku Credit Agricole. Polityka i ataki hakerskie - gorąco na Facebooku i Twitterze Internauci w dyskusjach o instytucjach i produktach finansowych w II kwartale 2015 roku najczęściej poruszali temat PZU, PKO Banku Polskiego oraz Banku Zachodniego ...
-
Relacje inwestorskie: trendy 2015
... zgodne ze światowymi trendami. Jednak, kierując się deklaracjami dot. najbliższej przyszłości, Polska stanie się wyjątkiem, który będzie „rozmawiać” z inwestorami na Facebooku – to właśnie ten kanał ma największy potencjał rozwoju. - Faktycznie treści inwestorskie pojawiają się na profilach FB 7% ankietowanych. Twitter obecnie jest ...