-
Internetowe zakupy świąteczne 2006 na świecie
W październiku specjaliści z eMarketera przewidywali, iż sprzedaż sklepów internetowych w Stanach Zjednoczonych w ciągu sezonu świątecznego (listopad i grudzień) osiągnie 24,3 miliardy dolarów. Szacunki te dotyczą zarówno sprzedaży prezentów, jak i dóbr nie związanych ze świętami. Sezon zakupów świątecznych jest obecnie w pełni i według nowych ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... , warta 112 mld USD, jest trzecią co do wartości marką na świecie i liderem kampanii Smarter Planet. W roku 2012 przychody IBM wzrosły o 80% dzięki ... Informacje o rankingu Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 to jedyna na świecie wycena wartości marek, w której uwzględnia się nie tylko rygorystyczną analizę danych finansowych, ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny
... już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów na całym świecie i uwzględnia zarówno marki z rynku konsumenckiego, jak i z rynku business-to-business. Wskaźniki te są następnie łączone z uzyskanymi w rygorystycznych pod względem metodologicznym badaniach na ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - produkty luksusowe
... na dobra luksusowe. W siódmej dorocznej edycji rankingu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP, ... . Informacje o badaniu Ranking BrandZ Top 100 to jedyne badanie wartości marek na świecie, w którym uwzględnia się opinie klientów na temat kupowanych marek, w połączeniu z ...
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... . marek na świecie w okresie 10 lat firma Millward Brown oraz Jim Stengel wspólnie opracowali listę 50 marek ... Brown oraz zespół Millward Brown Optimor, nie tylko dlatego, że dysponują ogromną, największą na świecie bazą danych o markach, lecz przede wszystkim ze względu na doświadczonych analityków strategicznych, którzy dogłębnie zrozumieli ...
-
Marketing mobilny w Australii
... studie Jest wiele przykładów sukcesu w prowadzeniu strategii marketingu mobilnego na całym świecie. Oczywiście jest też wiele przykładów nietrafionych kampanii, z których można się ... Marketing mobilny to wielki rynek nie tylko w Australii, ale również na całym świecie. Kampanie wykorzystujące technologię SMS, pliki video, dźwiękowe, gry Java i inne, ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Media społecznościowe a zachowania konsumentów
... społecznościowych przez specjalistów od marketingu”. Konsumenci indyjscy aspirują do Facebooka Z badania wynika również, że mieszkańcy Indii są w trakcie zmiany preferencji w świecie mediów społecznościowych. Respondenci Millward Brown stwierdzili, że uznany serwis Google Orkut zestarzał się, zbyt wolno dodaje nowe innowacyjne cechy i funkcje ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... marki dowodzą swojej odporności na recesję – wynika z opublikowanych wyników piątego dorocznego badania firmy MillwardBrown, które wskazuje 100 najcenniejszych marek na świecie (Millward Brown Optimor BrandZ Top100 Most Valuable Global Brands). W okresie, gdy większość głównych wskaźników finansowych spadała, wartość 100 czołowych marek ...
-
Phishing uderza w smartfony. Reaguje polski rząd
... adresów URL związanych z COVID-19. Badania pokazują, że 42% wszystkich e-maili na świecie jest otwieranych na urządzeniach mobilnych, a 75% zbadanych stron phishingowych celowało ... skarg dotyczących cyberprzestępczości, udokumentował stały wzrost oszustw cybernetycznych na całym świecie — w 2020 roku zgłoszono ponad 240 000 ofiar phishingu, smshingu, ...
-
Marnotrawstwo żywności: tony żywności w koszu i 870 mln niedożywionych osób
... marnuje się 2,5 miliarda ton produktów spożywczych, a jednocześnie około 870 milionów ludzi na świecie cierpi z powodu niedożywienia. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile żywności marnuje ... żywności, a podobny odsetek badanych twierdzi, że troszczy się o głód na świecie i chce przyczynić się do jego złagodzenia. 61% konsumentów uważa, że marki ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... co daje firmie około 40 percent udziałów na rynku koniaków na świecie. Można z tego wnioskować, że Hennessy jest marką popularną. Firma jednak podejmuje ... orzeźwiających napojów cytrusowych. Koncern nie używa jednak tej nazwy na całym świecie. Wyjątkiem są niektóre kraje latynoamerykańskie, jak na przykład Kolumbia i Meksyk, w których określenia ...
-
6 milionów euro - tyle może kosztować winnica
... ciekawe we Francji, gdzie powstają jedne z najbardziej cenionych win na świecie, za przeciętną rezydencje otoczoną pędami winogron trzeba zapłacić nieco ponad 3,6 mln EUR ... obszar prawie 6 hektarów. Miejscem, gdzie obecnie produkuje się jedne z najlepszych win na świecie jest Dolina Napa w Kalifornii. Decyduje o tym niemal idealny klimat, ale także ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... marek. Obecnie pokolenie Z liczy sobie już około 2 miliardy ludzi na całym świecie. Do jakich wniosków prowadzi badanie AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z? Otóż okazuje się ... trzy sekundy wcześniej niż robią o ich starsi koledzy z generacji X. „Pokolenie Z dorasta w świecie, w którym masa rzeczy dostępna jest na żądanie, a ich wybór jest wręcz ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów na całym świecie i uwzględnia zarówno marki z rynku konsumenckiego, jak i z rynku business-to-business. Wskaźniki te są następnie łączone z uzyskanymi w rygorystycznych pod względem metodologicznym badaniach na ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2012
... 8% i 19%. Technologia dla biznesu staje się bardziej przyjazna – Proste w użyciu interfejsy i platformy technologiczne z rynku konsumenckiego zaznaczają swoją obecność również w świecie biznesu. Kończą się czasy, kiedy ludzie godzili się na korzystanie ze skomplikowanych technologii w pracy, natomiast w domu oczekiwali prostych narzędzi takich ...
-
Nie ma sportu bez Facebooka?
... podłoże religijne, a niektóre z nich wręcz czerpią inspirację ze starożytnych obrzędów. Co ciekawe, jeśli chodzi o rytuały – większość z nich jest osadzona bardziej w świecie rzeczywistym niż digitalowym. Podczas Mundialu w 2010, zwycięska drużyna Niemiec korzystała do typowania wyników meczów z usług ośmiornicy o imieniu Paul. W tym samym ...
Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook, Twitter, fanpage, marki, marka, zarządzanie marką, strategia marki, social marketing -
Sektor TMT 2017: sztuczna inteligencja, biometria i co jeszcze?
... mogą wywrzeć istotny wpływ na rynek w perspektywie najbliższych pięciu lat. Raport TMT Predictions opiera się na badaniach przeprowadzonych na całym świecie oraz pogłębionych wywiadach i wiedzy pochodzącej od klientów firm członkowskich Deloitte, analityków branżowych firmy, osób zajmujących kierownicze stanowiska w departamentach obsługi branży ...
-
Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
... sprytny chwyt – przyciąga uwagę, budzi emocje i skutecznie wzmacnia lojalność klientów. Historia Barbie – lalki, którą rozpoznaje niemal 99 proc. ludzi na świecie, wywołuje nutkę nostalgii w starszych odbiorcach, jednocześnie zachwycając młodszych widzów. Ten szeroki target został wykorzystany przez studio Warner Bros., które stworzyło ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów na całym świecie i uwzględnia zarówno marki z rynku konsumenckiego, jak i z rynku business-to-business. Wskaźniki te są następnie łączone z uzyskanymi w rygorystycznych pod względem metodologicznym badaniach na ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... na co dzień stykają się konsumenci. Z rankingu wynika, że najcenniejszą marką na świecie jest Microsoft, a jej wartość wynosi 62.039 mln USD. Drugie miejsce ... wskazuje, że popyt na dobra luksusowe gwałtownie rośnie, napędzany przez rosnącą skalę bogactwa na świecie oraz przyrost liczby "super zamożnych" klientów w krajach rozwijających się. • Marki ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... reklamę w 2009 r." Co jednak do powiedzenia mają przedsiębiorcy, prowadzący działalność online? Zgodnie z czerwcowymi badaniami, przeprowadzonymi przez McKinsey & Co. na całym świecie, wśród 340 członków personelu najwyższego szczebla zarządzania, 91% wykorzystuje do promocji reklamę online, a ponad połowa twierdzi, że ich przedsiębiorstwa planują ...
-
Przedsiębiorstwa w Polsce a wykorzystanie papieru
... printing Day, której celem jest zachęcenie firm, instytucji i osób prywatnych na całym świecie do powstrzymania się od drukowania na jeden symboliczny dzień – co roku w każdy ... jeden dzień w roku, to może tak postąpić wiele innych firm w Polsce i na świecie. Gestem niewymagającym wielkiego wysiłku przyczynimy się do ochrony środowiska. Jeden dzień ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
... reklam w danym kanale w razie pojawienia się nowych zachowań konsumenckich. Analitycy Millward Brown przewidują nadejście znaczących zmian w krajobrazie medialnym na całym świecie: Budżety wideo będą nadal przesuwać się od telewizji w kierunku emisji na wielu ekranach (multi-screen); Zdecydowanie wzrosną nakłady na komunikację w mediach ...
-
10 milionów szkodliwych aplikacji mobilnych
... się robak sieciowy Sasser. Zainfekował on miliony komputerów na całym świecie i spowodował olbrzymie szkody. Komputery użytkowników nie tylko stały się powolne, ... działanie i najczęściej jest ono kompletnie niewidoczne dla użytkownika. Popularność systemu W świecie tradycyjnych systemów operacyjnych ich popularność ma olbrzymi wpływ na kwestię ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... za pomocą smartfona czy usługa typu „kliknij i odbierz”). Informacje o rankingu Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 to jedyna na świecie wycena wartości marek, w której uwzględnia się nie tylko rygorystyczną analizę danych finansowych, wyceny rynkowe, raporty analityczne i profile ryzyka, ale również ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... i badań konsumenckich, w tym prowadzonych metodą business-to-business BRANDZ, największych na świecie badań kondycji marek. Wartość najcenniejszych 100 marek świata utrzymała się na ... ranking: “To wielkie osiągnięcie być jedną z marek o najwyższej wartości na świecie. Gratulujemy wszystkim markom, które zostały ujęte w rankingu. W czasach ...
-
Najbardziej znane marki w Polsce - Nokia liderem
... w rankingu TrustR przedstawia się następująco: „Po ustąpieniu recesji konsumenci na całym świecie, od USA po Chiny, rewidują swoje priorytety i znacznie częściej biorą marki pod ... marką”. Informacje o badaniu Analiza TrustR bazuje na BrandZ – największym na świecie badaniu konsumenckim dotyczącym wartości marek. Badanie BrandZ jest realizowane od 12 ...
-
Wyniki MasterCard w Europie IV kw. 2010
... mogą obecnie dokonywać zakupów kartami Maestro w ponad 7.1 miliona punktów sprzedaży w całej Europie oraz ponad 13.1 milionach punktów sprzedaży na całym świecie. Javier Perez, prezes MasterCard Europe, powiedział: Płatności elektroniczne stają się coraz popularniejsze wśród europejskich konsumentów. W 2010 roku wiodąca rola MasterCard ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... chcą korzystać z pełnej gamy funkcjonalności smarfonów najczęściej obawiają się związanych z tym kosztów. Jak wynika z badania Deloitte przeprowadzonego w 15 krajach na świecie, od 26 do 60 procent użytkowników telefonów komórkowych dostało w ciągu ostatniego roku rachunek wyższy niż oczekiwali. W Polsce odsetek użytkowników wykorzystujących ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013
... , co odbiło się niekorzystnie na wartości jego marki. Informacje o badaniu Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 to jedyna na świecie wycena wartości marek, w której uwzględnia się nie tylko rygorystyczną analizę danych finansowych, wyceny rynkowe, raporty analityczne i profile ryzyka, ale również ...
-
Czy płatności mobilne mają przyszłość?
... mogą wyprzeć płatności on line. Tak uważają eksperci firmy Gartner, którzy prognozują, że w 2015 roku liczba użytkowników płatności mobilnych na świecie sięgnie 384 milionów. Jeszcze w 2009 roku z takiego rozwiązania korzystało zaledwie 70 milionów osób. W ciągu trzech lat globalna wartość płatności mobilnych ...
-
Phishing: trendy marzec 2014
... atakowane są marki amerykańskie i brytyjskie, a łączne straty finansowe szacowane są na sumę 362 milionów dolarów. Zdaniem ekspertów RSA, współczesna sytuacja w świecie cyberzagrożeń przypomina wyścig zbrojeń, w którym atakujący prześcigają się z broniącymi w tworzeniu coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań. Według raportu RSA: W marcu 2014, RSA ...
-
Smartfony: w 2019 nasycenie rynku przekroczy 100%
... Liczba nowoczesnych telefonów przekroczy zatem liczbę mieszkańców Starego Kontynentu. Wzrost liczby smartfonów na świecie nabiera tempa. W pierwszym kwartale 2014 roku inteligentne telefony stanowiły 65% wszystkich sprzedanych aparatów. Na świecie jest obecnie 6,8 mln subsrypcji mobilnych. Niewiele ponad jedna trzecia z nich jest obsługiwana przez ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... w górę o 2%, czyli mniej więcej zgodnie z ogólnym poziomem wzrostu dla największych na świecie marek samochodowych. Ostatnie miejsce w pierwszej piątce zajmuje inna marka francuska – ... marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek ...
-
Pieniądze lubią ciszę, czyli najbogatsi ludzie i rozmowy o finansach
... w turnieju tenisowym czy gitarę Bono. Bez rozrzutności Majątki najbogatszych ludzi na świecie są trudne do oszacowania. Dotyczy to także Polaków. - W rankingach i ... informacji opublikowanych przez „Luxury Lifestyle Report" , wynika, że choć kupujący na całym świecie mają podobne upodobania, to można też dopatrzeć się specyficznych trendów na ...