-
Facebook w Polsce kończy 10 lat
... i najbardziej wszechstronnych typów reklamy -mówi Franciszek Georgiew, Social Tigers. W 2017 roku liczba firm używających systemu reklamowego Facebooka sięgnęła 5 mln. Facebook stawia na lokalność Dziś Facebooka w Polsce używa przeszło 16 milionów osób. 7 na 10 użytkowników korzysta z platformy codziennie. Mimo że dla wielu najmłodszych ...
-
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
... Facebooku. Ten format odniósł bezwzględny rynkowy sukces, dlatego kolejne platformy social mediowe i streamingowe zaczęły wprowadzać u siebie podobne kreacje. Zjawisko ... Trends 2022”, przeprowadzonego przez firmę Deloitte, 72% badanych Polaków regularnie korzysta z serwisów streamingowych. Te dane uzupełnia raport #RegionyNEXERY2022, który pokazuje, ...
-
Netflix w Polsce, czyli entuzjazm kontrolowany
... się na temat wejścia giganta do Polski. Na podstawie wyników monitoringu social media można także zauważyć, że im dalej od ogłoszenia premiery Netfliksa w Polsce, tym ... filmów i seriali" - ogłaszał Fakt.pl. Wyborcza.biz podkreślała, że "decyzja serwisu, z którego teraz korzysta ponad 70 mln internautów z całego świata, może znacząco zmienić reguły ...
-
Najbardziej medialne linie lotnicze. O kim było głośno?
... : World Airline Awards. Zgodnie z zasadą „gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta”, podniebną bitwę o sympatię internautów wygrywa jednak… KLM. Okres wakacyjny w pełni, ... - 30.06.2016 i oparte na danych z monitoringu prasy, telewizji, radia, internetu i social mediów w odniesieniu do wybranych linii lotniczych według rankingu przygotowanego przez ...
-
Popularność Facebooka a Google Plus
... mniejszą społeczność, ale widać bardzo szybki wzrost” – komentuje Norbert Kilen z agencji social mediowej Think Kong „Myślę, że przyszły rok, pojawienie się aplikacji i reklam w G+ sprawią, że własna strona na Plusie stanie się obowiązkowym elementem taktyki social mediowej wielu firm.” Z badania wynika też, że struktura wiekowa użytkowników ...
-
Internauci a opinie o produktach
... z marką lub tworzenie unikalnego kontentu.” – komentuje Norbert Kilen z agencji social mediowej Think Kong. Jak wykazało badanie Think Kong i StudentsWatch.pl, ... o badaniu Wyniki są rezultatem większego projektu realizowanego wspólnie przez specjalizującą się w social media marketingu agencję Think Kong oraz portal badawczy StudentsWatch. Badanie ...
-
Czy na Facebooku pracownika można budować wizerunek firmy?
... komentarzy) z powodzeniem mogą wspierać działalność promocyjną lub marketingową przedsiębiorstwa. O ile tylko pracodawca umiejętnie zarządza tym aspektem działalności pracowników. Promocja firmy w social media Co do zasady, szef nie może nakazać pracownikom założenia pod własnym imieniem i nazwiskiem konta – na przykład na Facebooku – i aktywnego ...
-
Media społecznościowe jako narzędzie rekrutacji? Sprawdź, jak robić to dobrze
... pracownicy działów HR mogą wykorzystać media społecznościowe? Które ze znalezionych w sieci informacji powinni uwzględnić w procesie rekrutacji, a które pominąć? Czy używanie social media jest etyczne? Zadajesz sobie te pytania? Sprawdź trzy kroki, jak mądrze korzystać z mediów społecznościowych w rekrutacji: Krok 1: Bądź obecny Zanim ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... biedniejszej części populacji. Dokument stwierdza, że usługi publiczne, z których korzysta biedniejsza część społeczeństwa, jest niedofinansowana, co w rezultacie powiększa przepaść ... Stanach Zjednoczonych pojawiły się dwa raporty na temat wykorzystywania social mediów do rozpowszechniania propagandy. Badacze z Oxfordu i Columbia University ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... Trybunał Konstytucyjny. Chodzi o to, że „Reklama i promocja “innego produktu” korzysta bowiem z wizerunku handlowego ukształtowanego w przeszłości przez marketing alkoholu ... reklamach, które mogą trafiać do małoletnich, np. poprzez formę przekazu, rozpowszechnianie w social mediach, w których konta osób małoletnich stanowią znaczną większość (np. ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... Polacy poszukując jak najniższych cen chętnie korzystają z mediów społecznościowych. Informacje w social media lub na forach internetowych są najbardziej pomocne przy ... konsumentów. Blisko połowa użytkowników z Polski deklaruje, że dzięki niej rzadziej korzysta z tradycyjnej bankowości internetowej, a ponad cztery piąte (85%) częściej sprawdza ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... internautów kupuje w internecie i ta liczba z roku na rok idzie w górę, a Inbound Marketing korzysta właśnie na tym trendzie. Można go rozumieć jako proces prowadzenia ... działań reklamowych PPC w wyszukiwarce. Ruch pozyskujemy również dzięki innym działaniom m.in. w Social Media, mailingu, lead generation etc. Korzystamy z narzędzi do analizy ...
-
Convergence 2015: aplikacje dla biznesu od Microsoft
... z Dynamics CRM i/lub Office 365. Microsoft Social Engagement zapewni firmom dostęp do informacji przekazywanych przez klientów za pomocą wszystkich kanałów społecznościowych. Rozwiązania dla konsumentów: Office Delve – dostępne już na całym świecie rozwiązanie korzysta z zaawansowanych technik uczenia maszynowego, pozwalając na odnajdywanie ...
-
Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów
... klientem? Jak wynika z raportów SoTrender już ponad 14 milionów Polaków aktywnie korzysta z Facebooka, a Twittera ma ponad 2 miliony realnych użytkowników. Rośnie też popularność ... konsumentami ale również przedstawiać nowości w asortymencie, czy informować o promocjach. Działania w social media można też uzupełnić firmowym profilem na Instagramie ...
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... tu o same treści – coraz większą uwagę przykładają do video contentu. W USA korzysta z niego aż 96 proc. marketerów. Według badań Demand Metric, 74 ... że czytelnik dobrnie do końca tekstu znacząco rośnie. 3. Wizualny content w social media O tym, że content marketing w social media jest bardzo skuteczny, zarówno w przypadku klientów B2B – 93 proc. ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... Seniorzy w social mediach Dane CBOS dowodzą, że już 39 proc. użytkowników internetu w wieku 55-64 lata i 28 proc. mających 65 lat i więcej korzysta z social mediów. ... seniorzy zachowują ostrożność wobec bankowości elektronicznej oraz mobilnej. Z tej pierwszej korzysta 29 proc. użytkowników, a z drugiej – 3 procent. Płatność gotówką będzie dla nich ...
-
Prywatność w mediach społecznościowych: ważna, ale tylko w teorii
... użytkownicy zdają sobie sprawę z zapisów widniejących w regulaminach serwisów społecznościowych? Czy użytkownicy social mediów gotowi są zapłacić za subskrypcje oferujące m.in. brak reklam i wyższy ... że wielu z nich albo nie przeczytało regulaminu Facebooka, albo korzysta z tego serwisu społecznościowego mimo świadomości, że narusza on ich prywatność ...
-
Smartfony Samsung i5800 i i5500
... opartych o system operacyjny Android 2.1. Samsung i5500 oraz i5800 łączą w sobie rozwiązania technologiczne firmy Samsung z potencjałem platformy Google. Społecznościowe możliwości Social Hub, narzędzie w które wyposażono oba modele, sprawia, że korzystanie z możliwości współczesnej komunikacji tekstowej staje się szybsze i bardziej uporządkowane ...
-
Portale społecznościowe a zagrożenia dla MŚP
... współpracy środowisk, w których biznes angażuje się w dialog ze społecznością użytkowników. Według badania 1st Annual Social Media Risk Index for SMBs, opublikowanego przez firmę Panda Security, 78 proc. firm korzysta z portali społecznościowych w celu śledzenia działań konkurencji, poprawy jakości obsługi klienta, budowania działań marketingowych ...
-
Polscy pracownicy dbają o dobre imię firmy
... , czy międzynarodowym LinkedIn. Według badania Pracuj.pl obecnie 1/3 polskich firm korzysta z biznesowych serwisów społecznościowych w celach rekrutacyjnych, zaś jedna piąta działów HR deklaruje, iż w 2012 roku poszerzą swoje poszukiwania pracowników o social media. Informacje o badaniu Badanie „Poszukiwanie pracy poprzez serwisy społecznościowe ...
-
Polscy internauci a własne treści
... to rzadziej - kilka razy w tygodniu. Tylko niespełna 4 proc. w ogóle nie korzysta z takich form kontaktu z innymi ludźmi. Wyniki dotyczące form aktywności internautów są częścią większego projektu realizowanego wspólnie przez specjalizującą się w social media marketingu agencję Think Kong oraz portal badawczy StudentsWatch. Dane dotyczące ...
-
Big Data w firmie
... idea Big Data nie może przekuć się w Big Money? Prowadząc działania w social mediach, komunikację e-mail marketingową i inne działania promocyjne w sieci, zbieramy olbrzymią ilość danych ... ruchu. Musisz tutaj mieć mądrze przemyślany miks pomiędzy SEO, kampaniami PPC, social mediami a displayem. Gdy już pozyskasz ten ruch, przechwyć lead, a następnie ...
-
Pożyczki społecznościowe tańsze niż bankowe?
... ciekawy pomysł na wykorzystanie pieniędzy. Obok banków oraz firm pożyczkowych platformy social lending, czyli pożyczek społecznościowych, są w tej chwili największym dostawcą ... i inne opłaty (np. ubezpieczeniowe) – czy spotkamy się z nimi też na platformach social lending? Tak – do oprocentowania nominalnego należy doliczyć opłaty dla właściciela ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... odpowiedzi na dowcip nie zawsze wysokich lotów i nie zawsze pierwszej świeżości. Genezę popularnego w social media sloganu trudno już dziś ustalić. Wiadomo jednak, że na Twitterze ... wynika z analiz kontekstu wypowiedzi w IMM, poprzez używanie słów nieoczywistych internauci w social media chcą wykazać się elokwencją, nadać wypowiedzi żartobliwy bądź ...
-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
... Google’a nie cenią). 4) Docieraj we właściwym czasie Statystyki podpowiadają, że najwięcej osób korzysta z social mediów rano (do porannej kawy lub na początku pracy) lub wieczorem ... To pozwala zdecydowanie lepiej dobierać treści. Poza tym specjaliści od marketingu w social mediach podpowiadają: warto promować posty. Pamiętaj przy tym, że Facebook to ...
-
Insurtech oczami millenialsów
... , ten ostatni czynnik dominuje wśród kobiet, a jest znacznie mniej istotny dla mężczyzn. Panowie rzadziej wskazują, że korzystają z porównywarek internetowych i social media. Natomiast wiadomości o ofercie produktowej ubezpieczycieli 74 proc. respondentów z pokolenia millenialsów pozyskuje z ich stron internetowych – w tym gronie dominują mężczyźni ...
-
Usługi bankowe. Czego chcą smart klienci?
... m-commerce oraz social media. Do wymagań współczesnych klientów muszą dostosować się również usługi bankowe. Wpływ konsumentów Szacuje się, że każdego dnia z internetu korzysta już ... dla polskiego społeczeństwa. W sieci możemy szybko i sprawnie kupować, zamawiać, a w social media w czasie rzeczywistym reagować na zdarzenia. To sprawia, że jako ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... połowy z nas źródłem informacji są portale internetowe. Równie liczna rzesza korzysta z telewizji, a 28 proc. śledzi bieżące wydarzenia słuchając radia. Co piąty z ankietowanych czerpie ... temu. Serwisy internetowe tylko minimalnie ustępują popularnością telewizji, social media gazetom. To bardzo istotna w sposobie konsumowania informacji – uważa Adam ...
-
Uwaga oszuści! 3 zasady bezpiecznego internetu
... - wyjaśnia Tomasz Jaroszek, z Kapitalni.org. Ekspert dodaje, że najważniejszą zasadą social mediów powinno być rozważne dobieranie publikowanych treści. Przed udostępnieniem ... zakupy o dużej wartości. - Już ponad 60 proc. dużych przedsiębiorstw wykorzystuje social media do kontaktu z potencjalnymi klientami, nierzadko zbierając przy tym dane osobowe. ...
-
Orange i TikTok rozpoczęli współpracę
... (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Messenger, Viber) nie będzie zużywać pakietu danych. Social Pass dostępny jest dla każdego w Orange Flex. Orange Flex kierujemy ... wśród telekomów, dajemy nielimitowany dostęp do aplikacji TikTok w ramach Social Pass – powiedział Artur Stankiewicz, dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego Orange. ...
-
Orange Flex dla firm
... Pass. Pozwalają one na korzystanie z popularnych serwisów wideo, muzycznych czy gamingowych bez zużycia GB. Podobnie jest w przypadku Social Pass, który jest wbudowany w każdy z Planów. Z Social Pass można swobodnie promować firmę w serwisach społecznościowych bez martwienia się o uciekające gigabajty. Przedsiębiorcy, którzy dołączą do Flex ...
-
Wykorzystanie ChatuGPT w e-commerce jest zgodne z prawem?
... myślą o wykorzystaniu ChatuGPT. Pierwszy z nich to oczywiście dostarczanie contentu (np. treści do social mediów, opisy produktów i usług). Czy to robić? Na to pytanie ciężko ... podejściu do wykonywania obowiązków. Pojawiają się pomysły, żeby ChatGPT generował content na social media. Tu znowu pojawia się wątpliwość. Firma, która się na to zdecyduje, ...
-
10 wskazówek, jak bezpiecznie korzystać z telefonu
... liczy się dyskrecja! Pod żadnym pozorem nie należy upubliczniać (np. na forach lub w social mediach) numerów PESEL, loginów do bankowości internetowej lub numerów kart płatniczych. W ... drogą w ręce przestępców trafić mogą nasze loginy do kont pocztowych lub profili social media. Ważne wiadomości zawsze lepiej wysyłać przy pomocy sieci mobilnej, której ...
-
Deepfake wykorzystujący wizerunek MrBeast promował oszustwo
... materiał. Dostarczanie materiałów do deepfake’ów to zagrożenie związanie z korzystaniem z social mediów, o którym rzadko myślimy. Nie dotyczy ono tylko twórców internetowych i ... się z taką osobą innym kanałem komunikacji. W jaki sposób odpowiedzialnie używać social media, żeby zmniejszyć ryzyko: Ustaw profile w mediach społecznościowych jako prywatne ...
Tematy: MrBeast, deepfake, YouTube, cyberataki, cyberzagrożenia, oszustwa, social media, media społecznościowe, TikTok, Facebook -
Polskie firmy i Big Data, czyli cyfrowe upośledzenie
... minimum 10 osób. I choć o wiele lepiej prezentuje się wykorzystywanie w biznesie social mediów (przyznaje się do niego połowa firm), to i tak ... kolejne pozycje zajęły takie państwa jak Finlandia, Wielka Brytania czy Estonia. Marketing korzysta z danych Dystans jaki dzieli nas od dobrze zinformatyzowanych, ucyfrowionych państw, dobrze pokazuje ...