-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... korzysta? Wysokie zaangażowanie kobiet w serwisach społecznościowych świadomie wykorzystują marketerzy, bazując na publicznie wyrażanych potrzebach swoich klientów. Aktywność użytkowników staje się, zatem wartościowym i cennym źródłem informacji. - Innowacyjne marki stosują już wysublimowane algorytmy, które na podstawie aktywności w social media ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... social mediów, podobnie zresztą jak i znacznie szerszy ogół odbiorców internetu, tworzą własne bańki informacyjne. Z jednej strony marki mogą starać się do nich dotrzeć, z drugiej - mogą dokładać starań, aby wyrwać się poza kolektywną bańkę jednej grupy. Szacuje się, że z internetu każdego dnia korzysta ... teoretycznie w social mediach mają/powinny ...
-
Życzenia świąteczne smsem lub emailem
... popularność - wynika z badania "Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media", przeprowadzonego przez ekspertów z GetResponse i portal Wirtualnemedia.pl. GetResponse ... są wysyłane za pomocą wiadomości SMS i email. Z krótkiej wiadomości tekstowej korzysta 36%, a z wiadomości email niecałe 27% ankietowanych. Na tradycyjną kartkę pocztową oddało ...
-
Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
... w mediach społecznościowych. Praktycznie każda z nich korzysta z serwisu YouTube i Facebook, co 8 czyta blogi, co 7 odwiedza serwis Twitter, a co 6 korzysta z LinkedIn. Na tej ... Zarządzający IRCenter. Informacje o badaniu Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu ...
-
Uzależnienie od mediów społecznościowych nam nie grozi?
... od czasu, od kiedy Eurostat rozpoczął badania w tym zakresie, odsetek osób korzystających z social mediów stale rośnie - w 2011 roku sięgał on 38 proc. Jak w tym ... wypadną ze stawki) oraz Szwedom. W obu tych narodach 7 na 10 internautów regularnie korzysta ze społecznościówek. Po przeanalizowaniu tych danych i głębszym zastanowieniu można więc dojść ...
-
Generacja Y a BYOD
... poprzedniego, określanego mianem Generacji X, to pokolenie, które oswoiło nowinki technologiczne oraz aktywnie korzysta z mediów i technologii cyfrowych. Celem projektu Fortinet było zbadanie postaw wobec ... proc. badanych w skali ogólnoświatowej nie wyobraża sobie dnia bez dostępu do social media, a 47 proc. nie potrafiłoby żyć bez SMS-ów. Podobnie ...
-
Netflix w Polsce, czyli entuzjazm kontrolowany
... się na temat wejścia giganta do Polski. Na podstawie wyników monitoringu social media można także zauważyć, że im dalej od ogłoszenia premiery Netfliksa w Polsce, tym ... filmów i seriali" - ogłaszał Fakt.pl. Wyborcza.biz podkreślała, że "decyzja serwisu, z którego teraz korzysta ponad 70 mln internautów z całego świata, może znacząco zmienić reguły ...
-
Najbardziej medialne linie lotnicze. O kim było głośno?
... : World Airline Awards. Zgodnie z zasadą „gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta”, podniebną bitwę o sympatię internautów wygrywa jednak… KLM. Okres wakacyjny w pełni, ... - 30.06.2016 i oparte na danych z monitoringu prasy, telewizji, radia, internetu i social mediów w odniesieniu do wybranych linii lotniczych według rankingu przygotowanego przez ...
-
Facebook w Polsce kończy 10 lat
... i najbardziej wszechstronnych typów reklamy -mówi Franciszek Georgiew, Social Tigers. W 2017 roku liczba firm używających systemu reklamowego Facebooka sięgnęła 5 mln. Facebook stawia na lokalność Dziś Facebooka w Polsce używa przeszło 16 milionów osób. 7 na 10 użytkowników korzysta z platformy codziennie. Mimo że dla wielu najmłodszych ...
-
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
... Facebooku. Ten format odniósł bezwzględny rynkowy sukces, dlatego kolejne platformy social mediowe i streamingowe zaczęły wprowadzać u siebie podobne kreacje. Zjawisko ... Trends 2022”, przeprowadzonego przez firmę Deloitte, 72% badanych Polaków regularnie korzysta z serwisów streamingowych. Te dane uzupełnia raport #RegionyNEXERY2022, który pokazuje, ...
-
Popularność Facebooka a Google Plus
... mniejszą społeczność, ale widać bardzo szybki wzrost” – komentuje Norbert Kilen z agencji social mediowej Think Kong „Myślę, że przyszły rok, pojawienie się aplikacji i reklam w G+ sprawią, że własna strona na Plusie stanie się obowiązkowym elementem taktyki social mediowej wielu firm.” Z badania wynika też, że struktura wiekowa użytkowników ...
-
Internauci a opinie o produktach
... z marką lub tworzenie unikalnego kontentu.” – komentuje Norbert Kilen z agencji social mediowej Think Kong. Jak wykazało badanie Think Kong i StudentsWatch.pl, ... o badaniu Wyniki są rezultatem większego projektu realizowanego wspólnie przez specjalizującą się w social media marketingu agencję Think Kong oraz portal badawczy StudentsWatch. Badanie ...
-
Czy na Facebooku pracownika można budować wizerunek firmy?
... komentarzy) z powodzeniem mogą wspierać działalność promocyjną lub marketingową przedsiębiorstwa. O ile tylko pracodawca umiejętnie zarządza tym aspektem działalności pracowników. Promocja firmy w social media Co do zasady, szef nie może nakazać pracownikom założenia pod własnym imieniem i nazwiskiem konta – na przykład na Facebooku – i aktywnego ...
-
Media społecznościowe jako narzędzie rekrutacji? Sprawdź, jak robić to dobrze
... pracownicy działów HR mogą wykorzystać media społecznościowe? Które ze znalezionych w sieci informacji powinni uwzględnić w procesie rekrutacji, a które pominąć? Czy używanie social media jest etyczne? Zadajesz sobie te pytania? Sprawdź trzy kroki, jak mądrze korzystać z mediów społecznościowych w rekrutacji: Krok 1: Bądź obecny Zanim ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... biedniejszej części populacji. Dokument stwierdza, że usługi publiczne, z których korzysta biedniejsza część społeczeństwa, jest niedofinansowana, co w rezultacie powiększa przepaść ... Stanach Zjednoczonych pojawiły się dwa raporty na temat wykorzystywania social mediów do rozpowszechniania propagandy. Badacze z Oxfordu i Columbia University ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... Trybunał Konstytucyjny. Chodzi o to, że „Reklama i promocja “innego produktu” korzysta bowiem z wizerunku handlowego ukształtowanego w przeszłości przez marketing alkoholu ... reklamach, które mogą trafiać do małoletnich, np. poprzez formę przekazu, rozpowszechnianie w social mediach, w których konta osób małoletnich stanowią znaczną większość (np. ...
-
Finanse i emocje - przejmij kontrolę nad swoimi zakupami
... korzysta już 29 mln osób (Raport Digital 2025 Global Overview; Datareportal, We Are Social, Meltwater). Nasza obecność online to doskonała okazja dla ... zakupami”, przygotowanym przez markę Walutomat. Jak reklamy wpływają na nasze decyzje zakupowe? Jak social media napędzają nasze wydatki? I kiedy zakupy przestają być wyborem, a stają się nawykiem ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... Polacy poszukując jak najniższych cen chętnie korzystają z mediów społecznościowych. Informacje w social media lub na forach internetowych są najbardziej pomocne przy ... konsumentów. Blisko połowa użytkowników z Polski deklaruje, że dzięki niej rzadziej korzysta z tradycyjnej bankowości internetowej, a ponad cztery piąte (85%) częściej sprawdza ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... internautów kupuje w internecie i ta liczba z roku na rok idzie w górę, a Inbound Marketing korzysta właśnie na tym trendzie. Można go rozumieć jako proces prowadzenia ... działań reklamowych PPC w wyszukiwarce. Ruch pozyskujemy również dzięki innym działaniom m.in. w Social Media, mailingu, lead generation etc. Korzystamy z narzędzi do analizy ...
-
Convergence 2015: aplikacje dla biznesu od Microsoft
... z Dynamics CRM i/lub Office 365. Microsoft Social Engagement zapewni firmom dostęp do informacji przekazywanych przez klientów za pomocą wszystkich kanałów społecznościowych. Rozwiązania dla konsumentów: Office Delve – dostępne już na całym świecie rozwiązanie korzysta z zaawansowanych technik uczenia maszynowego, pozwalając na odnajdywanie ...
-
Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów
... klientem? Jak wynika z raportów SoTrender już ponad 14 milionów Polaków aktywnie korzysta z Facebooka, a Twittera ma ponad 2 miliony realnych użytkowników. Rośnie też popularność ... konsumentami ale również przedstawiać nowości w asortymencie, czy informować o promocjach. Działania w social media można też uzupełnić firmowym profilem na Instagramie ...
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... tu o same treści – coraz większą uwagę przykładają do video contentu. W USA korzysta z niego aż 96 proc. marketerów. Według badań Demand Metric, 74 ... że czytelnik dobrnie do końca tekstu znacząco rośnie. 3. Wizualny content w social media O tym, że content marketing w social media jest bardzo skuteczny, zarówno w przypadku klientów B2B – 93 proc. ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... Seniorzy w social mediach Dane CBOS dowodzą, że już 39 proc. użytkowników internetu w wieku 55-64 lata i 28 proc. mających 65 lat i więcej korzysta z social mediów. ... seniorzy zachowują ostrożność wobec bankowości elektronicznej oraz mobilnej. Z tej pierwszej korzysta 29 proc. użytkowników, a z drugiej – 3 procent. Płatność gotówką będzie dla nich ...
-
Prywatność w mediach społecznościowych: ważna, ale tylko w teorii
... użytkownicy zdają sobie sprawę z zapisów widniejących w regulaminach serwisów społecznościowych? Czy użytkownicy social mediów gotowi są zapłacić za subskrypcje oferujące m.in. brak reklam i wyższy ... że wielu z nich albo nie przeczytało regulaminu Facebooka, albo korzysta z tego serwisu społecznościowego mimo świadomości, że narusza on ich prywatność ...
-
Jak sztuczna inteligencja wpływa na nasze życie?
... . Wcześniej byliśmy bardziej sceptyczni, dziś połowa z nas chętnie korzysta z rozwiązań technologicznych - wynika z badania „Finanse w czasach niepewności”. Spada ... algorytmów w social mediów widzą osoby w średnim wieku, to zwykle rodzice, osoby dobrze orientujące się w technologiach czy kwestiach społeczno-politycznych. Social media, z których i ...
-
Smartfony Samsung i5800 i i5500
... opartych o system operacyjny Android 2.1. Samsung i5500 oraz i5800 łączą w sobie rozwiązania technologiczne firmy Samsung z potencjałem platformy Google. Społecznościowe możliwości Social Hub, narzędzie w które wyposażono oba modele, sprawia, że korzystanie z możliwości współczesnej komunikacji tekstowej staje się szybsze i bardziej uporządkowane ...
-
Portale społecznościowe a zagrożenia dla MŚP
... współpracy środowisk, w których biznes angażuje się w dialog ze społecznością użytkowników. Według badania 1st Annual Social Media Risk Index for SMBs, opublikowanego przez firmę Panda Security, 78 proc. firm korzysta z portali społecznościowych w celu śledzenia działań konkurencji, poprawy jakości obsługi klienta, budowania działań marketingowych ...
-
Polscy pracownicy dbają o dobre imię firmy
... , czy międzynarodowym LinkedIn. Według badania Pracuj.pl obecnie 1/3 polskich firm korzysta z biznesowych serwisów społecznościowych w celach rekrutacyjnych, zaś jedna piąta działów HR deklaruje, iż w 2012 roku poszerzą swoje poszukiwania pracowników o social media. Informacje o badaniu Badanie „Poszukiwanie pracy poprzez serwisy społecznościowe ...
-
Polscy internauci a własne treści
... to rzadziej - kilka razy w tygodniu. Tylko niespełna 4 proc. w ogóle nie korzysta z takich form kontaktu z innymi ludźmi. Wyniki dotyczące form aktywności internautów są częścią większego projektu realizowanego wspólnie przez specjalizującą się w social media marketingu agencję Think Kong oraz portal badawczy StudentsWatch. Dane dotyczące ...
-
Big Data w firmie
... idea Big Data nie może przekuć się w Big Money? Prowadząc działania w social mediach, komunikację e-mail marketingową i inne działania promocyjne w sieci, zbieramy olbrzymią ilość danych ... ruchu. Musisz tutaj mieć mądrze przemyślany miks pomiędzy SEO, kampaniami PPC, social mediami a displayem. Gdy już pozyskasz ten ruch, przechwyć lead, a następnie ...
-
Pożyczki społecznościowe tańsze niż bankowe?
... ciekawy pomysł na wykorzystanie pieniędzy. Obok banków oraz firm pożyczkowych platformy social lending, czyli pożyczek społecznościowych, są w tej chwili największym dostawcą ... i inne opłaty (np. ubezpieczeniowe) – czy spotkamy się z nimi też na platformach social lending? Tak – do oprocentowania nominalnego należy doliczyć opłaty dla właściciela ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... odpowiedzi na dowcip nie zawsze wysokich lotów i nie zawsze pierwszej świeżości. Genezę popularnego w social media sloganu trudno już dziś ustalić. Wiadomo jednak, że na Twitterze ... wynika z analiz kontekstu wypowiedzi w IMM, poprzez używanie słów nieoczywistych internauci w social media chcą wykazać się elokwencją, nadać wypowiedzi żartobliwy bądź ...
-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
... Google’a nie cenią). 4) Docieraj we właściwym czasie Statystyki podpowiadają, że najwięcej osób korzysta z social mediów rano (do porannej kawy lub na początku pracy) lub wieczorem ... To pozwala zdecydowanie lepiej dobierać treści. Poza tym specjaliści od marketingu w social mediach podpowiadają: warto promować posty. Pamiętaj przy tym, że Facebook to ...
-
Insurtech oczami millenialsów
... , ten ostatni czynnik dominuje wśród kobiet, a jest znacznie mniej istotny dla mężczyzn. Panowie rzadziej wskazują, że korzystają z porównywarek internetowych i social media. Natomiast wiadomości o ofercie produktowej ubezpieczycieli 74 proc. respondentów z pokolenia millenialsów pozyskuje z ich stron internetowych – w tym gronie dominują mężczyźni ...
-
Usługi bankowe. Czego chcą smart klienci?
... m-commerce oraz social media. Do wymagań współczesnych klientów muszą dostosować się również usługi bankowe. Wpływ konsumentów Szacuje się, że każdego dnia z internetu korzysta już ... dla polskiego społeczeństwa. W sieci możemy szybko i sprawnie kupować, zamawiać, a w social media w czasie rzeczywistym reagować na zdarzenia. To sprawia, że jako ...