-
Social media: jak wykorzystują je osoby poszukujące pracy?
... korzystają z mediów społecznościowych – jak się okazuje, wykorzystują je również do poszukiwania pracy. Wyniki najnowszej edycji badania Randstad Award pokazują, że social media (głównie Facebook) są źródłem wiedzy na temat firmy, dostępnych ofert pracy czy wydarzeniach branżowych dla 40% potencjalnych pracowników. Przede ...
-
Social media i oglądanie telewizji
... telewizja społecznościowa staje się masowym zjawiskiem rynkowym. 62 procent respondentów co tydzień korzysta z mediów społecznościowych w trakcie oglądania telewizji — jest to wzrost o 18 punktów ... tablety lub laptopy. Ponadto 60 procent podaje, że co tydzień korzysta z usług dostępnych na żądanie. Coraz popularniejsze staje się oglądanie telewizji w ...
-
Marketing behawioralny w social media
Czy wiesz jak bardzo pozytywnie może na interakcję z odbiorcami wpłynąć wykorzystanie zdjęć i wideo wzbudzających emocje? Chcesz wiedzieć jak nawiązać kontakt na poziomie emocjonalnym aby kształtować zachowania potencjalnych klientów? Nasze umysły podejmują decyzje głównie w oparciu o emocje związane z daną sytuacją. W tym artykule, przedstawimy ...
-
Pokolenie Z intensywnie korzysta z bankowości
... i w fast foodach (16,6% transakcji). Potrzeby rosną z wiekiem Pokolenie Z intensywnie korzysta z możliwości, jakie daje mu bankowość. Z danych Santander Bank Polska wynika, że ... klientów banków, to obecnie pokolenie Z, wychowane w dobie komputerów, internetu i social mediów. Swoją przygodę z bankowością zaczynają bardzo wcześnie, a przy tym aktywnie ...
-
Social media a komunikacja marketingowa
Dla polskich firm główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych jest fakt, że narzędzia tego używa konkurencja - twierdzi tak aż 62% przedstawicieli przedsiębiorstw, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte. Jego wyniki zostały zawarte w raporcie "Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji ...
-
Social Video - witamy w erze post-YouTube
Twitter i Instragram wprowadziły możliwość bezpośredniego udostępniania krótkich filmów video na swoich profilach. Owa zmiana to rewolucja w sposobie korzystania z tych serwisów. To także szansa i wyzwanie dla firm, które stawiają na mobilny marketing. Firmy i marki będą mogły jeszcze szybciej i skuteczniej docierać do odbiorców z komunikatami ...
-
Oferta noclegu/najmu w social media z podatkiem od firmy?
... swojego lokalu, kształtuje stawki w zależności od sezonu, a także konkuruje o gości z innymi użytkownikami portalu. Również, jeśli w celu osiągnięcia tego dochodu korzysta z takiego portalu powtarzalnie, świadczy to o ciągłej formie wynajmowania. „Ciągłości nie należy rozumieć jako konieczność wykonywania działalności bez przerwy. O ciągłości nie ...
-
Social media po polsku: czego szukamy w mediach społecznościowych?
... treści poszukujemy na Facebooku? Jakiego rodzaju dyskusje najczęściej toczą się na Twitterze? Jak dużą popularność zyskuje Alibcla? W Polsce z mediów społecznościowych korzysta 25,9 mln osób, a więc blisko 70 proc. populacji naszego kraju*. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej ...
-
Contact center a media społecznościowe
... social media) we wszystkich dziedzinach naszego życia. Potwierdzają to tegoroczne badania firmy Connect Assist. Wynika z nich, że aż 80% Brytyjczyków w wieku 18-24 lat i 73 proc. w wieku 25-34 lat korzysta z social ... , że już 36 proc. konsumentów na rynku brytyjskim korzysta z social media jako narzędzia kontaktu z firmami. Wykorzystując portale ...
-
„Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?
... domu mediowego Codemedia, ekspert e-Izby. Media społecznościowe sprzedają Okazuje się, że polscy użytkownicy mediów społecznościowych nie tylko „lubią” i śledzą marki w social media, ale wchodzą z nimi w bardzo różne interakcje wykorzystując rozmaite funkcjonalności tych serwisów. Jedną z takich form jest korzystanie z przycisku „kup”. Na ...
-
Media społecznościowe: wykorzystanie w PR
... wnioski z ubiegłorocznego raportu na temat wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby PR. Co zmieniło się w 2012 roku? Czy ktoś jeszcze nie korzysta z social media? Jak mają się zeszłoroczne deklaracje do rzeczywistości? Przedstawiamy wyniki drugiej edycji badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów przy współpracy ...
-
Mobile first, czyli o plusach i minusach posiadania smartfona
... korzystne rozwiązanie w przypadku nagłej potrzeby finansowej. Z wnioskowania o pożyczkę przez aplikację mobilną korzysta coraz więcej osób. Według danych portalu www.loando.pl, aż ... spory problem. Oferta sektora pożyczkowego jest coraz bogatsza i bardziej przystępna. Social media i gonitwa za aprobatą znajomych w Internecie mogą doprowadzić nas do ...
-
Politycy w mediach społecznościowych: nie tylko Twitter
... polskiej sceny politycznej. Oto, co udało się ustalić. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy politycy są „influencerami”? Czy najbardziej aktywni w social mediach są najmłodsi parlamentarzyści? Którą partię reprezentują najbardziej aktywni politycy? Kluczowe wnioski z badania: Parlamentarzyści są „influencerami” Na wszystkich trzech platformach ...
-
W Play na Kartę nawet 200 GB na lato
... otrzymają w prezencie 100 GB. Także 100 GB będzie można otrzymać do wykorzystania na social media i aplikacje. Dołącz do Play i odbierz darmowy pakiet danych Od dzisiaj każdy nowy ... Już teraz dzięki Play każdy może korzystać z ekstra paczki 100 GB na social media bez dodatkowych opłat! Klienci mogą aktywować darmowy pakiet danych do wykorzystania ...
-
Po co nam aplikacje mobilne?
... dziś aplikacje mobilne, z których - jak dowodzi badanie PAYBACK Opinion Poll - korzysta już niemal 9 na 10 użytkowników. Do czego służą nam przede wszystkim? Ponad 2/3 respondentów wskazuje, że za ich pośrednictwem korzysta z social mediów. Podobna grupa ankietowanych wykorzystuje aplikacje mobilne w procesie zakupów, a przeszło połowa ...
-
Facebook czeka na pośredników nieruchomości
... sposobu dotarcia do klientów szukających nieruchomości. Osoby aktywne w social mediach zdecydowanie najchętniej wybierają facebooka, z którego korzysta aż 77% wszystkich badanych. Na drugim miejscu znalazł się Instagram (33%), a na trzecim – Linkedin (22%). Tylko 15% ankietowanych korzysta z youtube’a, co oznacza, że odsetek posiadających swój ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... wśród Polaków bardziej niszowe kanały. Według We Are Social, z usług mailowych Google korzysta 14% polskich użytkowników. Posiadanie konta pocztowego na tej platformie automatycznie oznacza również stworzenie profilu na jej portalu społecznościowym. Nie każdy z użytkowników korzysta jednak z tej możliwości. Znacznie częściej robią to sprzedawcy ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... korzysta z usług zarówno Twittera, jak i Facebooka. Wyróżniającą się tendencję można zauważyć także w polskich sklepach – tylko w nich częściej niż z Twittera (30%) korzysta się z platformy Google+. Tendencja ta jest jednak zrozumiała biorąc pod uwagę fakt, że według cytowanych już badań We Are Social ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... robi zakupy). 94% zespołów marketingu w firmach B2B korzysta z usług oferowanych przez serwis LinkedIn do rozpowszechniania własnych treści. 87% użytkowników Pinterest choć raz dokonało zakupu dzięki informacjom pozyskanym w serwisie. 6 kroków do stworzenia strategii obsługi klienta w social mediach Powyższe dane wskazują, że warto wdrażać ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... branży (na przykład robiąc listę „TOP10”). W jaki sposób działają w internecie i social mediach? Jakie informacje zamieszczają na swoich stronach internetowych, jakie tworzą ... , co tworzymy. Jeżeli nie mieliśmy wcześniej do czynienia z działaniami promocyjnymi w social mediach to warto powierzyć to zadanie profesjonalistom – lub – opcjonalnie, ...
-
Facebook, Instagram i LinkedIn na celowniku cyberprzestępców
... social mediach posiada blisko 45% całej populacji. Z Facebooka korzysta na co dzień 2,23 mld, z Instagrama 1 mld, a z Linkedina 303 mln ludzi. Spędzają w nich średnio 2 godziny i 16 minut dziennie, czyli ⅓ całkowitego czasu, jaki przebywają w sieci. Z cytowanego raportu wynika również, że średnio co czwarty użytkownik wykorzystuje social ...
-
Ograniczony dostęp do mediów społecznościowych dla młodzieży. 75% Polaków na "tak"
... czy wyglądu z cudzymi zdjęciami może prowadzić do zaniżania poczucia własnej wartości. Z mojej perspektywy, w dzisiejszych czasach kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom social mediów i ochrony ich prywatności. Najmłodsi nie mają przecież świadomości, że dane osobowe są ich kapitałem. Jednocześnie trzeba zauważyć, że media ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
... pozyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Z analizy poszczególnych elementów newsletterów wynika, że żaden z sektorów wydawniczych nie wierzy w skuteczność przycisków social media. Korzysta z nich średnio ok. 10% firm. Na szczęście dużo lepiej prezentują się elementy związane z dobrymi praktykami email marketingu oraz przyciski wzywające ...
-
Facebook w pracy - zakazany owoc?
... typu Facebook stały się zatem narzędziem codziennej pracy, źródłem interesującej i przydatnej wiedzy, sposobem na szybką komunikację i rekrutację pracowników. Jak korzystać z social mediów w pracy? Przede wszystkim – z głową. Bez względu na wady i zalety mediów społecznościowych, używanie Internetu w pracy dla celów prywatnych budzi wątpliwości ...
-
Pośrednik nieruchomości a Internet
... czynienia. Dopiero na tej podstawie może określić, które serwisy powinny znaleźć się w jego sferze zainteresowań. Działania social media to jednak nie tylko serwisy społecznościowe. O social agencie nieruchomości możemy mówić już w momencie, gdy pośrednik nawiązuje jakikolwiek dialog ze swoim odbiorcą, dlatego aktywność społecznościowa ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... są popularne wśród internautów? Oto wyniki rankingu Social Index, opracowanego przez SentiOne. Jak powstaje ranking Social Index? SentiOne, polska firma wspierająca marki w monitoringu Internetu ... dziwi, jeśli wziąć pod uwagę fakt, że z tego typu usług niemal każdy korzysta latami w zasadzie bez przerwy. Nie zabrakło również teorii spiskowych na temat ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... , które utrudniają decyzję o kupnie – mówi Wojciech Łaszkiewicz. Social commerce i live streaming Social commerce to odnoga e-handlu, która coraz szybciej ... też z trendem cross-border. Pomagają one łączyć się z klientem zagranicznym w języku, z którego korzysta – wymienia Wojciech Łaszkiewicz. Re-commerce Trend, który może być rozumiany na kilka ...
-
Relacje inwestorskie w dobie Internetu
... . Nieśmiało spółki rozpoczynają działania w ramach marketingu social media. Social media w relacjach inwestorskich Od pewnego ... Social media to Facebook? Facebook jest najpopularniejszym portalem społecznościowym. Zrobić fanpage spółki wydaje się być proste – założyć i prowadzić. Tylko jak to robić dobrze, jeśli samemu się z niego nie korzysta ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... korzysta? Wysokie zaangażowanie kobiet w serwisach społecznościowych świadomie wykorzystują marketerzy, bazując na publicznie wyrażanych potrzebach swoich klientów. Aktywność użytkowników staje się, zatem wartościowym i cennym źródłem informacji. - Innowacyjne marki stosują już wysublimowane algorytmy, które na podstawie aktywności w social media ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... social mediów, podobnie zresztą jak i znacznie szerszy ogół odbiorców internetu, tworzą własne bańki informacyjne. Z jednej strony marki mogą starać się do nich dotrzeć, z drugiej - mogą dokładać starań, aby wyrwać się poza kolektywną bańkę jednej grupy. Szacuje się, że z internetu każdego dnia korzysta ... teoretycznie w social mediach mają/powinny ...
-
Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
... w mediach społecznościowych. Praktycznie każda z nich korzysta z serwisu YouTube i Facebook, co 8 czyta blogi, co 7 odwiedza serwis Twitter, a co 6 korzysta z LinkedIn. Na tej ... Zarządzający IRCenter. Informacje o badaniu Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu ...
-
Życzenia świąteczne smsem lub emailem
... popularność - wynika z badania "Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media", przeprowadzonego przez ekspertów z GetResponse i portal Wirtualnemedia.pl. GetResponse ... są wysyłane za pomocą wiadomości SMS i email. Z krótkiej wiadomości tekstowej korzysta 36%, a z wiadomości email niecałe 27% ankietowanych. Na tradycyjną kartkę pocztową oddało ...
-
Uzależnienie od mediów społecznościowych nam nie grozi?
... od czasu, od kiedy Eurostat rozpoczął badania w tym zakresie, odsetek osób korzystających z social mediów stale rośnie - w 2011 roku sięgał on 38 proc. Jak w tym ... wypadną ze stawki) oraz Szwedom. W obu tych narodach 7 na 10 internautów regularnie korzysta ze społecznościówek. Po przeanalizowaniu tych danych i głębszym zastanowieniu można więc dojść ...
-
Generacja Y a BYOD
... poprzedniego, określanego mianem Generacji X, to pokolenie, które oswoiło nowinki technologiczne oraz aktywnie korzysta z mediów i technologii cyfrowych. Celem projektu Fortinet było zbadanie postaw wobec ... proc. badanych w skali ogólnoświatowej nie wyobraża sobie dnia bez dostępu do social media, a 47 proc. nie potrafiłoby żyć bez SMS-ów. Podobnie ...
-
Facebook w Polsce kończy 10 lat
... i najbardziej wszechstronnych typów reklamy -mówi Franciszek Georgiew, Social Tigers. W 2017 roku liczba firm używających systemu reklamowego Facebooka sięgnęła 5 mln. Facebook stawia na lokalność Dziś Facebooka w Polsce używa przeszło 16 milionów osób. 7 na 10 użytkowników korzysta z platformy codziennie. Mimo że dla wielu najmłodszych ...