-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... kanałami reklamowymi. Zdecydowanych liderów jest dwóch, ale czy oznacza to, że reklama w innych kanałach nie ma zbyt dużego sensu? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które ... której minimum 50% znajduje się w polu widzenia użytkownika przez co najmniej 1s (kreacje display) lub 2s (kreacje wideo). Wskaźnik Viewabity Rate dla platformy YouTube wyniósł ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 15% rocznie do 2014) i reklama ogłoszeniowa (6% rocznie). Wydatki na display ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... display i paid search. Oczekuje się, że do 2024 roku wydatki na reklamę na powierzchni reklamowej e-commerce osiągną wartość 143 mld USD, z czego 27% ma stanowić reklama display ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę w mediach społecznościowych, które rosną rocznie o 30%. Dzięki nowym, ulepszonym formatom reklama display jest ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na display ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... najszybciej rosnącym medium. W 2012 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,1%, a w latach 2013–2015 będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... CPA), natomiast wideo i reklama behawioralna odnotowały tendencję wzrostową. Największy wzrost wydatków względem pierwszego półrocza 2009 zanotowała reklama typu SEM (30%) oraz ogłoszenia (22%), zaś w porównaniu do pierwszego kwartału br. największy wzrost uzyskał display (25%). „Nie tylko w Polsce reklama internetowa utrzymuje wiodącą pozycję pod ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2012 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 15,1%, a w latach 2013–2015 będą rosły o 14% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W latach 2014–2016 globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... W tym segmencie reklamy zachodzą dynamiczne zmiany – dwucyfrowy spadek odnotowały wydatki na display, jego kosztem zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają się także czerwcowe prognozy ZenithOptimedia dotyczące wartości wydatków na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... formaty zanotowały wzrosty, a czwarty utrzymał zeszłoroczny poziom przychodów. Najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna (Display), która pozyskała 43% udziału, czyli 1,1 p.p. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Display zawdzięcza duży wzrost głównie dzięki dynamicznie rozwijającemu się wideo online (33% wzrostu rok-do-roku ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... interaktywnie.com. Co prawda, jeśli popatrzeć na wartości nominalne, to display nadal jest formą wykorzystywaną przez internetowych reklamodawców najchętniej. Niemal ... wynika z opublikowanych niedawno analiz domu mediowego Starlink – pochwalić się może jedynie reklama kinowa. Przychody z niej i z internetu właśnie w ciągu roku zanotowały przeszło ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... udział internetu w rynku reklamy z 43,2% do 44,4%. Najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15,5%, w reklamie video oraz display obserwujemy spowolnienie dynamiki – wzrost wobec analogicznego okresu w roku ubiegłym wyniósł w przypadku video 7,3%, a reklamy display 5,7%. Inne formy reklamy zanotowały spadek w wysokości -14,6%. Od czwartego ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... kwartałach internet wyprzedzał TV zaledwie o 0,9 pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy spowolnienie dynamiki do 3,7%. Inne formy reklamy zanotowały spadek w wysokości -25,8%. Trzeci kwartał 2022 r. był drugim kolei ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... powyżej 27%. W pierwszych trzech kwartałach 2024 r. reklama digital non-search osiągnęła 5,3% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę oszacowano na poziomie 4,3%. Motorem wzrostu dla reklamy digital non-search pozostają formaty display’owe na platformach społecznościowych, których właścicielem ...
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
... gotów zapłacić. Content marketing i AdBlock zwiastują śmierć reklamy display Mit. Reklama display wkrótce przestanie być używana – zastąpi ją content marketing. Fakt. – Content marketing jest dobrym narzędziem, jednak nie jest w stanie całkowicie zastąpić reklamy display – uważa Jakub Szczepankowski, współzałożyciel OptAd360.com. – Wydawcy często ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy cyfrowej rekordową wartość. - Reklama online cały czas jest na plusie, jednak spowolnienie gospodarcze i pogarszająca ... na rynku reklamy cyfrowej, potwierdzają się oczekiwania ekspertów. Dominuje SEM i Display – każdy z typów pozyskuje ponad jedną trzecią tortu reklamowego online. - Warte odnotowania ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... w 2017 r. Dominującym rodzajem reklamy internetowej w Polsce są formy graficzne (tzw. display advertising). Wydatki w tym segmencie będą jednak rosły do 2017 r. najwolniej, w ... do Internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,2%, a w latach 2014–2016 będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... zakupy w Polsce. (Źródła: GWI; Raport Consumer Journey Minds&Roses dla Allegro). W pierwszym półroczu 2024 r. reklama digital non-search osiągnęła 4,0% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę eksperci Publicis Groupe oszacowali na poziomie 3,9%. Motorem wzrostu dla tej reklamy digital ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... 2018 do 52% w 2021 r. Najszybciej rosnącą globalnie kategorią reklamy internetowej będzie display – rozumiany jako display tradycyjny (bannery), video online oraz social media - ... społecznościowych codziennie. Co ważne, te dwie kategorie mocno się przenikają – reklama video jest w tej chwili integralną i bardzo ważną częścią wpływów dla platform ...
-
Dynamiczny remarketing
... buty w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna i ... i bardzo szybko się rozwija. Obecnie prawie połowa wszystkich wyświetleń reklam display jest kupowana w modelu RTB. W Polsce na razie ok. 3 proc., jednak ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... Reklama na LinkedIn Mówi się, że Facebook, dzięki ogromnym możliwościom panelu Facebook Ads, ma przewagę nad innymi serwisami społecznościowymi. W zależności od celu, jaki wyznaczymy na LinkedIn, możemy reklamować się za pomocą standardowego formatu display ... , dyrektorskich. Ma do wyboru format display (wideo, text, grafika) lub konkretną ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... , bo jest się o co bić. Reklama szyta na miarę Tradycyjnym modelem zakupu i rozliczania internetowej reklamy typu display advertising („reklama odsłonowa”) jest CPM (Cost Per Mille ... odsłonę reklamy na ładującej się właśnie witrynie, a jeśli tak, to jaka reklama ma zostać wyświetlona. DSP korzysta tu z wypracowanego przez siebie algorytmu obliczania ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... wzrostu spadła do 7,3%, przez co w całym półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach oraz magazynach spadła odpowiednio o 16,7% i 10,0%. Biorąc pod uwagę wolumen, najwyższy ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... miałem duże oczekiwania co do Smart Display Campaigns (narzędzia pozwalającego automatyzować kampanie w Google Display Network). Zaraz po uruchomieniu miało ... olbrzymi udział, pokazujący ogromną popularność i dynamiczny wzrost tej formy w ostatnich latach. Reklama wideo Wzrost popularności urządzeń mobilnych to czynnik całkowicie związany z wideo. ...
-
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
... na przedostatnią, wyprzedzając jedynie rynek włoski. Średni czas kontaktu z reklamą display (Viewable Viewtime) minimalnie zmalał, do poziomu 18,7 sekundy w III kwartale 2018 r. (wobec ... swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... 2018 r. wzrost zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem prasy. Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 14,1% wyższe budżety. Wzrosty zanotowały także: telewizja (+8,0%), radio (+7,7%), reklama kinowa (+6,7%) oraz reklama zewnętrzna (+4,0%). Traciły jedynie magazyny i gazety. Pierwszy raz od kilku lat wydatki ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... internetu w rynku reklamy, a różnica między udziałem internetu a telewizji zwiększyła się do 5,4 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 15,2 proc., nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 13,0 proc., w reklamie display odnotowaliśmy niewielki spadek dynamiki do -0,8 proc. Rośnie udział urządzeń mobilnych w przychodach reklamowych, jednak wolniej ...
-
Internet i handel napędzają rynek reklamy
... reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... 2025 r. wyniosła 26%. Z kolei reklama digital non-search osiągnęła 1,3% wzrostu rok do roku. Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamika oszacowana ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... behawioralne, umożliwiające emisje reklam wyłącznie tym użytkownikom, którzy wcześniej wykonali określone działanie. Najstarszą formą reklamy internetowej jest reklama graficzna (ang. display). Działania marketingowe wykorzystujące ten rodzaj nośników mają zazwyczaj na celu budowanie świadomości marki oraz kreowanie jej wizerunku. Ciągła ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... czytamy w komunikacie z badania, po trzech kwartałach br. wzrosty odnotowano w czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem: telewizji (-0,7%), magazynów (-8,9%), gazet (-9,3%). zaś w magazynach ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... w rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 6 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek dynamiki o 0,4%. W okresie od stycznia do września 2023 65% adkontaktów wygenerowanych przez reklamę ...
-
Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej
... w trendzie rosnącym i w okresie od stycznia do czerwca 2025 r. wyniosła 29,3%. W pierwszym półroczu 2025 r. reklama digital non-search osiągnęła 2% wzrostu rok do roku. Aż 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę przychodów reklamowych oszacowaliśmy na poziomie 1,9%. Według analityków Publicis Groupe, motorem wzrostu dla ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 34% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 141%. Pozostałe formaty także ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem